Hallootjes! Poeh,gek zeg, school terug begonnen en ik ben lekker thuis! Vannacht weer korte nacht gehad, mannetje ligt nu te middagdutten op de zetel en ik ga me zo ook even platleggen. Voormiddag de kinderopvang gaan regelen, leuk! Een onthaalmoeder in mijn geboortedorp (lekker dicht bij m'n werk én bij de oma en opa) met tegen april 5 kindjes tussen 3mns en 2,5jaar. HEt was er echt heel mooi, proper en leuk ingericht, oef! Ik heb wel even bijgelezen hier, maar ben echt te moe om terug na te denken Alleen dat Lumea nog met een toeter rondloopt Hoh zeg ik vind het wel heel erg spannend nu! Ik ga even wat uiltjes bijknappen, sta er een paar achter vandaag... Tot strakjes!
Lies lekker tukken! Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de gastouder, en kindjes om mee te spelen, klinkt prima. Ik moet trouwens donderdag weer beginnen...Whaaa, ik zie er ook zo tegenop om Guusje achter te laten. Ik weet dat ze het er goed heeft maar toch... Ik ben gewoon al vanaf 11 juli thuis, dus een half jaar, zal wel vreselijk wennen zijn. Ga trouwens op de donderdagen die ik werk een plusklas opzetten voor de hoger begaafde kinderen, dat is wel super dat ik dat mag doen, iets anders dan voor de klas. Ben benieuwd, vind het wel spannend! En op de vrijdagen die ik werk sta ik weer voor groep 7, leuk! Sommige weken werk ik maar 1 dag, en dan breng ik Loïs wel weg, maar Guusje hou ik dan lekker thuis denk. Jutte jij hebt dat toch ook? Breng jij Jelka dan ook naar het kdv?
Helleu ja grappige foto he..... Sigrid is nu 5 maanden en dan mochten we beginnen met fruit. Ik mocht al eerder maar durfde het niet aan vanwege allergien en dergelijke. Ik moet zeggen 1 a 2 happen gaan erin en dan is ze er klaar mee haha.... Sigrid is wel toe aan wat anders, ze ziet ons de happen uit de mond en smakt dan vrolijk dr op los haha..... Ik moet donderdag met dr naar het cb ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is. Groot is ze zeker want ze heeft de eerste maat 68 kleertjes nu al aan......... Ik ben druk bezig met een kraampakket. Mijn vriendin krijgt over 4 weken een kleine. Heb een luiertas gevuld met new borns (had ik nog over) en cadeautjes.....voor een 2e is het moeilijk hoor...... Lies wat fijn dat je gastouder leuk was...rust nu maar effe lekker uit. Suuz guusje gaat ook goed zeg. Fiijn dat ze een tevreden baby is.... Wendy en Katja we gaan ervoor!!! heb net een wandeling er op zitten met de kleine meid....... leifs ink
Hahaaha wat een toet Ink haha leuk! Suus..Uh.. ik had dus mannetje 1 opdrachtje gegeven toen ik ging werken, en dat was het ziekenhuis bellen vanmorgen, nou was hij even vergeten dat het alweer 4 januari was, (uh.. muisman ik zei het toch vanochtend?!) haha dus morgen zelf maar bellen oooh, had ik al verteld dat mijn tenen zijn bevroren.. au au au auuu! kusjes aan iedereeeeen KUSSSSSSSSSS
Nee, ik ben wel 1 dag om de week vrij als de dames naar het kdv gaan. Maar heb die dag wel vaak afspraken die op andere dagen niet kunnen of gewoon even tijd voor mezelf, ook lekker! Als ik elke donderdag vrij zou zijn, dan had ik Jelka de eerste tijd misschien wel thuis gehouden, maar het is om de donderdag en om de week naar kdv werkt niet (bij mij dan), daar raak ik dan vreselijk ontregeld van denk ik.... @ Ink en Katja, 10 en 7 kilo, hmmm, ik moet er nog zeker 3, liefst meer. Maar ja, dan hadden we vanmorgen een feestje omdat onze frontoffice een zelfstandige stichting is geworden en vanmiddag een jarige.... Gelukkig zijn de andere twee jarigen morgen en donderdag, dat zijn mijn vrije dagen deze week, scheelt weer, hahaha.... OOOOHHH JAA, het nieuw Mariospel, hoei, vanavond gelijk bestellen!!!! @ Lies, leuk die kraamcadeautjes zeg! Crea hoor!!! Als iemand nu al een idee heeft voor Mirthe's 3e verjaardag??? Haha, ben daar zo slecht in. Gelukkig ging Mirthe op haar 2e verjaardag naar een ander kdv dan toen ze 1 werd, heb ik dat succesje stiekem even kunnen herhalen, hahaha..... @ Ink, dat koppie, prachtig! Hier wel al een poging gewaagd, de kinderarts van Mirthe vond het destijds niet zo nodig te wachten tot 6 mnd (heel verhaal, zat wel een kern van waarheid in, vond ik), dus nu ook vast wat hapjes aan het wagen. Maar ik krijg er geen hap in hoor, ze vind het me een partij vies, whaha...arm kind. Komt vast vanzelf wel, weet niet meer zo goed hoe lang dat bij Mirthe duurde, maar uiteindelijk lustte ze er wel pap van, nog steeds een fruitfreakje trouwens...
Maar ja, dat was een potje van papa, mama had gister vers gemaakt, dat ging iiiieeeeeetttttsss beter (half hapje)
Katjaaa, helaas was Muissie nog ziekies en auto stuk..dus we zijn niet geweest! Maar is nie erg, volgende keer beter! Muis, aaah dat ie niet gebeld heb hahaha IK WIL OOK MARIOOOOOOOOOOOOO! Ik heb vrijdag a.s een gesprek bij centrum mantelzorg..wil een dag in de week vrijwilligerswerk gaan doen..word inmiddels beetje gek van het thuis zitten!! Leuk hoor, heb er wel zin in weer wat te doen! Zoo ff verder Zelda-en! kusss
haha jutte geweldig die jelka!!!! Vandaag ging het ietsie beter, ze moet ook wennen aan het lepeltje namelijk. Mario voor de wii!!!! Hij is super en we hebben ook nog de olympische spelen die is verslavend........ Och muiss vergeten te bellen.....dan morgen maar..... zo zal effe de aardappels schillen. Vanaaf boontjes met gehaktbal erbij. Weer normaal eten ipv rollades o.i.d.
Al die gekke smoeltjes hier leuk zeg!!! Hier echt volledig inspiratieloos wat het avondeten betreft, pfft! @sas: oh zeg, leuk mantelzorg! Heb je al een idee waar je terecht zou komen? @muis: mannen.... *zucht*
Hoi meiden! Even een update van ons ventje! Hij zit nog steeds zonder de beademing (wel nog c-pap). 1 longetje is weer aan het dicht"klappen", maar ze gaan het proberen te verhelpen met hem op zn zij te leggen zodat er meer druk komt op de andere long en dat de "slechtere" dan weer kan herstellen. Bij de kine is hij heel flink en werkt niet teveel tegen. Ze komen een keer of 2 per dag om zijn slijmpjes los te kloppen. Hij hoest er ondertussen al zelf op! Zo een "sweet" geluidje dat hij maakt hé! Hij is alweer gewogen! Hebben ze vanmorgen gedaan dacht ik. Nu zit hij op een gewicht van 912gr. Wat volgens de dokter prima is! Hij zou zo tussen de 10 en 20gr. moeten bijkomen per dag (wat niet klopt als je telt van 790 naar 912) maar hij had veel vocht op, en dat is hij ook alweer kwijt, dus prima. Ivm. de liesbreuk. de dokter had vanmorgen gekeken, maar vond het niet, dus dat is een teken dat hij er geen/weinig last van heeft. Zoveel te beter dus en kan de operatie uitgesteld worden! Dikke poenn van ons mannetje! xxxx
Goed zo Marieke, hij komt er wel! Ik ga weer lekker rustig de zetel op, want er zit een mijnheertje met zijn hoofd voor boormachine te spelen... Rustige nacht allemaal! X
@ Ink: Ik doe met je mee hoor, ik wil er zeker 6 kilo van af. Was goed op weg, maar werd ziek en toen kwamen de feestdagen . We gaan het gewoon doen goed!?!?!?! Komen we lekker hier klagen als we zin hebben in heeeel veeeel snoep....lekker toetje hoor @ Katjak: O gezellig, doe je ook mee? @ Wendy: Jij ook al..........nu worden we een afvalclub Whahahaha * geeft teenwarmers aan Muis* @ Jutte: Leuke foto Bij wie mag ik komen WII-en???? @ Marieke: Xander gaat weer de goede kant op dus. Heeft hij geen last van de C-pap? Roan vond het afschuwelijk, maar die was natuurlijk een stuk groter.
Loel, je bent hier welkom hoor..hihihih iedereen trouwens! Liesel, ik wil graag bij kinderen met een handicap of gedragsproblematiek gaan werken..naja vrijwilligerswerk doen, hoop dat er zoiets is en anders gaan we koffie doen bij oudjes, ook niet erg hahaha
*haalt alle snoeren van de wii los en sjouwt alles naar het roze kasteel voor Loel* @Loel, nu nog Wii Fit bestellen en dan gaat dat afvallen als een speer @Lies, goed gevoel dat je de oppas hebt geregeld? wow luxe hoor nu pas oppasmoeder regelen, hier in regio Utrecht is de wachtlijst gemiddeld 2 jaar. Wij hebben nu geluk dat er een nieuwe kdv start en dat we daar snel waren met inschrijven @Marieke, wat is Xander goed gegroeid! @Lies: wat inspiratie, wij gaan Kip Tandoori eten @desert, goed hoor vrijwilligerswerk @Jutte, haha leuke foto enne kieskeurige Jelka? Whaha Jutte ook al afvallen, nou Loel het wordt echt een afvalclub. Zou samen virtueel wandelen ook helpen @Suuz, Guusje ook al zo goed gegroeid Wat een gedoe die kou. Net even boodschappen gehaald met de auto en toen moest ik dus krabben. Mijn voorruit was zelfs aan de binnenkant bevroren. Toen die kleine ingepakt en lekker de verwarming aan in de auto. Helaas was het pas warm in de auto toen we al bijna bij de supermarkt waren. Ik ben hier nog even moed aan het verzamelen om de kerstboom weer af te tuigen. Misschien morgen.
Loel, met de c-pap is hij erg rustig en tevreden. Als ze de c-pap loskoppelen (voor verzorging ofzo) durft hij wel eens kwaad worden. Hij kan wel zonder, maar het is toch nog moeilijk. De verzorging gebeurt ook zonder c-pap. Hij doet het al beter zonder dan de 1e keer dat ze geprobeert hebben. Hij heeft wel al eens het buisje uitgetrokken. Nu ja, zit maar eens steeds met een buisje in je neus.. Hoe liet Roan het dan merken dat hij het niet leuk vond? liefs
***sjouwt haar wii fit het kasteel in en haar step apparaat****Leuk een afvalclub. maken we er nu een sportkasteel van!!! Ik heb het vandaag goed kunnen volhouden. Veel water en thee gedronken en ja dat merk je. Moest om de haverklap piesen zeg...... Het is voor een goed doel en wil gewoon afvallen.... Zou net met de hond er op uit maar ben weer terug gegaan. Het is hier spekglad zo heeft het geijzeld zeg..... Hopelijk is het morgen beter aangezien ik naar zwolle moet... Ik heb jeukende handen van de kerstboom. Heb m zojuist afgetuigd..... Nu maar weer wat bolletjes planten in de potten en het voorjaar begroeten......
Ook even iets anders.. zijn jullie na de bevalling ook zo direct jullie kilo's kwijt geraakt? Mijn eigen broeken durf ik niet aan (krijg ze wel aan, zijn zelfs wat te groot), maar gewoon het feit van het litteken nog van de ks. bang als het te fel erop gaat drukken. Draag nu dus mijn zs-broeken nog, maar natuurlijk wel te groot!
Jutte hahaha leuke foto ook! Leuk shirtje, hema toch. Guusje heeft hem ook in mt 62 had beter 68 kunnen nemen, want hij staat erg strak om haar buik. Hier geen kilo's die eraf moeten...Weeg nog minder dan voor ik zwanger werd. Zal jullie wel aanmoedigen keej... Marieke bijna een kilo al, wauw. Gaat goed met hem zo te horen, jeej!