Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hahaha ik vind hem ook al behoorlijk hoor maar wel mooi

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Morgen maar eens foto's maken met een straks shirt!

Ik geef het shirt gewoon de schuld....

3. hielko2006

ow leuk weer foto's :D

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi daar ben ik weer. Erg moe en emo. Zal even een bericht kopieren dat we zojuist naar familie en vrienden hebben gemaild.

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis waar we met Tamsin op advies vd verloskundige rond een uur of 23.00 naar vertrokken zijn. Helaas konden we Tamsin nog niet mee terug nemen. Na de geboorte was ze al wat rochelig en 's avonds werd dit zo'n naar en benauwd geluid en moest ze nogal hard werken om lucht te krijgen. De verloskundige kwam meteen om te controleren en heeft met de kinderarts overlegd. Het zuurstofgehalte in het bloed is op zich goed 100% van wat het moet zijn maar ze moet er erg veel moeite voor doen. De longen lijken ook schoon te zijn, maar daar werden nu foto's voor gemaakt. Het lijkt vooral om inademingsprobleem te zijn die zich hoger bevind. Morgen wordt ze nagekeken door een KNO arts om te zien wat de oorzaak is; zwelling + slijm of misschien iets in aanleg.

Het was best erg verdrietig om haar daar zo in het ziekenhuis te zien liggen. Heb haar de meeste tijd vandaag thuis namelijk gewoon in m'n armen gehad en daar lag ze dan in zo'n warmtebak zonder kleertjes met alleen een luier en een mutsje. Kindje heeft al die tijd in een warme besloten baarmoeder gezeten en dan ineens zo vrij. Vond het heel naar om te zien en ze was in het begin erg onrustig. Toen we weggingen lag ze veel rustiger te ademhalen en sliep ze (zij was natuurlijk ook enorm moe).

Wij gaan ook slapen en zijn morgen weer om 10.30 in het ziekenhuis.

Kortom het is een nogal heftige avond/nacht geweest. Ik ga nu slapen. Ben zo moe.

5. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @lumea wat erg meid!!! hopelijk krijgen jullie morgen meer duidelijkheid. kan me voorstellen dat je naar en emo voelt. vooral als je je meisje zo ziet liggen. veel sterkte en rust goed uit meid
    dikke knuffel...

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Lumea: o.....ik schrik ervan. Wat vervelend zeg. Het is toch een klap als je je ukkie zo achter moet laten.
    Ze is daar echt in super goede handen hoor en ze word goed in de gaten gehouden. Ben benieuwd naar de uitslagen.
    Echt een hele dikke vette ((((((((((((((knuffel)))))))))))

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Lumea, kan me helemaal voorstellen dat je moe en vooral emo bent! Het lijkt me vreselijk om je kleintje daar zo achter te laten!
    Heeel veeel sterkte en dikke knuffel, ook voor Tamsin!

Mooooge meiden!

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal!

Jee zeg, Lumea, had ik even snel bijgelezen, maar krijg toch even kippenvel bij jouw berichtje... Kan me heel goed voorstellen dat het een schok is om haar daar te laten, terwijl jullie elkaar eigenlijk nog maar pas 'kennen'. Gelukkig wordt ze daar prima verzorgd. Ik duim voor een snel herstel! Dikke knuffel hoor!

@rest: heb het wel weer allemaal gelezen, maar het was weer zo'n onderbroken, korte nacht dat ik echt bijna alles vergeten ben. Ben me ook zeer bewust van m'n rug, poeh! En toch niet het gevoel dat de kleine zich in de komende week gaat aandienen... Naja, dat zien we vanzelf wel weer :)

Hoe is ie voor de rest met iedereen?

9. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Jee Lumea, wat erg toch hé als je je kleintje moet achterlaten! Hopelijk hebben ze snel wat gevonden en kan je je poppetje vlug mee naar huis nemen!

Dikke knuf!!

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@lumea, hele dikke knuffel voor jullie, ik weet een beetje hoe je je voelt.
    Mocht jij niet in het ziekenhuis blijven? Ik mocht dat toen wel na de opname van Marissa vrij snel na de geboorte omdat ik borstvoeding wilde geven. Maar ik kan me ook voorstellen dat je naar huis wil om lekker te slapen, want dat lukt daar niet echt natuurlijk, ook dat weet ik uit ervaring helaas.
    Nogmaals een hele dikke knuffel en laten we hopen dat het allemaal meevalt met jullie kleine meisje!!

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oh Lumea, wat vreselijk vervelend lijkt me dat... je kleine achter moeten laten. Ze is in goede handen, zoals Loel al zei. Dikke knuffel voor jullie!

Wat is dat toch ineens hier, met die kleine rochelbabies in de RMMC...

12. hielko2006

Lumea jeeej das wel weer ff schrikken zeg
    Ik hoop dat jullie meisje snel opknapt en dat ze snel weer mee naar huis mag
    heel veel sterkte en een dikke knuffel

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lumea, hoop dat je meisje snel opknapt hoor...zo zielig alleen in het ziekenhuis! Sterkte voor jullie!

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oef, hier net enkele keukenkastjes uitgerommeld en gepoetst! Stonden toch enkele kruidenpotjes die al meer dan een jaar over datum waren *schaam*...

Morgen nog de 'koekenkast' en dan zijn ze allemaal klaar, pfiew! Ik ga eens kijken of de grootste hier uit bed komt vandaag, hij slaapt 's nachts heel slecht door zowel zijn been nog als nu ook de zenuwen voor de bevalling :)

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Lies, kruidenpotjes van zo lang over datum? Schaam je niet ! Die komen hier ook voor haha

Doe je wel rustig?

Zooo, tis alweer 12uur!! Pff een dag is zoo snel om nu!
    Dadelijk naar mn schatteke toe! Jippiee. Eerst een lekker warm bad nemen.. Zo héérlijk als het koud is buiten!

Toedelsss

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *heeft net een vrolijk kaartje geschreven voor Lumea, Lumeaman, Maureen en Tamsin.....al op de post liggen beneden....*

Schrik me rot, meid wat een bericht! Mocht je niet bij haar blijven in het ziekenhuis of wilde je dat liever niet...het is toch wat, zo'n vlotte bevalling en dan dit! Ik hoop dat Tamsin snel beter is, dat ze de oorzaak zojuist gevonden hebben en het makkelijk te verhelpen is, met een pufje, zuigslangetje of wat dan ook....en dat je Tamsin straks weer lekker thuis hebt!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Joeeehoeee, even snel vanaf mama's huis, zitten hier vast want eergisteravond is 3 uur nadat we de auto weer terug kregen met een nieuwe koppelingskabel, die kabel weer los gesprongen, lekker gevaarlijk, en auto staat weer bij de garage, en ze zijn daar niet zo snel ptoverdorieeee!!! ze zeggen dat hij vandaag tussen 4 en 5 klaar is, maargoed dat zeiden ze 31-12 ook en uiteindelijk kregen we hem 05-01 pas terug, stelletje grhmz...

maaar jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat lees ik nouuuu!!

LUMEA & LUMEAMAN & MAUREEN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE TAMSIN!

*ziet nu dat het niet zo top gaat*

Hoop dat jullie kleine meid snel weer opknapt, dikke knuf!!

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik schrik me ook rot, denk je lekker thuis te zijn en te blijven en dan dit.... maar ze krijgt iig wel goede zorg daar. Lieve Lumea een dikke knuffel van mij!

Lieselke: hahaha, nesteldrang?? Volgens de pendel van je schoonmoeder zou het vandaag wel eens zo ver kunnen zijn. Enne kruiden over datum :D Hier ook pas de kruidenkast gedaan en vond er nog eentje van 2001 :) Maar is niet erg hoor, de smaak gaat alleen wat verloren.

Ga weer aan de slag, is lunchtijd hiero

19. hielko2006

Hoi hoi,

hier terug van het shoppen heb 2 nieuwe shirts bij de miss etam vandaan lekker goed afgeprijst alleen de maat he pfffff moet toch echt wat kilo's af en buikspier oefeningen
    nieuwe Bh van de livera gekocht en nog wat in de uitverkoop bij de V&D voor Lisanne maar dat heeft ze van oma gehad

vanavond weer kraamvisite dus dan ben ik er niet

Lies vind het toch wel weer heel spannend worden bij jou zo hoor gaat marieke nu jou buddy zijn????

20. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey

ik dacht ff kijken of er al nieuws is van lumea.. heb er de heledag aan moeten denken.. Ik hoop zo dat alles goed is.

@lies ben gelijk maar een in mij kruidenkastje gaan kijken slik bij mij zijn ze ook ver over datum hihihih maar heb gelijk maar ff schoongemaakt. en de combimagnatron ook.. die zag er ook niet meer uit.
    enne nog niet aan het bevallen. ik denk dat jij eerder bevalt als mij.. spannend nu he....
    @springmuis wat irri van jullie auto zeg konden jullie geen leen auto krijgen??
    @ knip altijd fijn ff lekker shoppen voor weinig. heb ook echt weer zin om na de bevalling weer te gaan schoppen..

hier alles rustig. gisteren zij mijn lief dat ik vandaag zou gaan bevallen.. slik ik werd er helemaal zenuwachtig van heb giga slecht geslapen zat om 5 uur al beneden op de bank.. te wachten pfff maar gelukkig niet vandaag want mijn schoon moeder is jarig..

Deel Deze Pagina