Even snel..je zult misschien al antwoord hebben. Maar dat is in totaal 2,9 ml wat hij heeft geproduceerd. Waarvan er 15 miljoen per ml zaadjes te vinden waren. En dan daarvan per miljoen geloof ik of totaal kan ook is dus 18 tot 28 % beweeglijk...en dat varieerd van snel en traag dus ook de trage worden dan meegeteld. Dat is redelijk hoor! Vooral de 15 miljoen is goed....de beweeglijkheid is dan minder belangrijk geloof ik. Bij ons was het ook zoiets toen, maar wij hadden nog een andere erbij namelijk afwijkende zaadcellen....dus misvormd en dat was redleijk hoog toen, maar zou geen probleem zijn omdat het aantal dus zo hoog is...
Oh nee wat erg! Hopelijk drinkt ze snel kleine beetjes en komen die gewenste plasluiers op gang hoor!! Dikke knuffel!
zo zoveel voeding al!! wow....hier pas 240 net iets voor de 1 jaar.... Trouwens...iemand zei dat pas tniet in de fles..je hebt ook grotere flessen toch? Van avent in ieders geval wel....die ging tot 270ml.
oh wat zielig allemaal...heb vandaag je kaartje gekregen! Veel sterkte meis, en beterschap voor jullie meisje!!
Zo...ben weer bij. FF nog uit het hoofd de laatste paar berichies. Moor helemaal vergeten te reageren... wat kl*te dat je je baan kwijt raakt...naja het is wat tegenwoordig. Noor weer iets beter!! Jeuh...goed zo kleine meis...doe je best he. Xander weer aan de beademing...oei...komop kleine man!! Dikke knuffel! dikke knuffel gewoon voor iedereen hier! En laat die positive vibes maar komen... @hier...heb pijnlijke borsten, buikkrampen, rugpijn...dus deze ronde word ook niets.....Dat weet ik onderhand wel van mijn lijf.....jammer maar op naar de volgende dan! Komop ongi...kom dan wel ff na 14 dagen ofzo....
Lees nu net bij Miran het stukje van Ink, maar wij zijn bij Loïs nooit hoger gegaan dan 180/6. Werd afgeraden om grotere flessen te geven. Op het cb zeiden ze destijds dat het maagje te opgerekt zou worden ofzo... Zal het de volgende keer op het cb eens vragen, ook omdat Guusje nu nog maar 4 flessen 180/6 drinkt, vraag me dan af of dat wel genoeg is, aan de andere kant ze doet het prima...
@ Suuz, elk cb zegt weer anders hè.... Maar Mirthe heeft ook nooit grotere flessen gehad dan 180. Jelka nu dus wel.... @ Miranda, in mijn flessen gaat geen 240/8, er kan max 250 ml water in, dat lukt dus nooit. Er zijn grotere flessen, maar madame hier wil alleen het smalle difraxspeentje, dus tja....vandaar dat ik zei dat het niet past! Hoewel ik nog niet weet hoe het speentje van de brede difraxflessen gaan.... @ Marieke, nee toch....wat een dag vandaag...morgen gaat het vast weer beter, met alle drie de kindjes trouwens: Kom op Noor, Tamsin en Xander!!! @ Miranda nog even.....ik hoop dat je lijf je een keer voor de gek houdt....en dat je gewoon enorm zwanger bent! Ik ga maar weer even leker DSen. Jelka en Mirthe liggen op bed, zal mij benieuwen of ze net zo goed slapen als bij opa en oma vannacht!
Hallo meiden Gisteravond ben ik ineens flink aan de diarree geraakt en mega koppijn. Vanmiddag de gehele middag op bed gelegen en ben er nu weer wat. Oja over die flessen. Sigrid red het prima op die 210/7!! Begin nu ook met de bijvoeding namelijk. Vandaag een verse peer gepureerd en madam vond het heerlijk. Ik had de afgelopen week olvarit banaan zie de foto's vond hem zelf ook zuur hoor. Deze week nog fruit en dan volgende week begin ik ook met groente... Ik moet wel zeggen dat Sigrid geen melk laat staan in haar fles, ze is heel gretig haha.... Daan fijn dat de koorts gezakt is van Noor. Hopelijk knapt ze nu snel op. Knuff voor jullie. Marieke meid arme xander. Hopelijk gaat het met hem ook snel beter. Lumea hoplijk mag je Tamsin snel meenemen. Miran balen meiss voor je maar je bent nog niet ongi.....dus wie weet. De rest knuffff ga cold case kijken. liefs ink
Ok, ik ga even een positieve vibe de rmmc insturen: Want ons meiske mocht vandaag zomaar onverwacht mee naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal nog even een enorme update geven over de situatie hier: In het ziekenhuis hadden ze ons verteld dat ze iig tot morgen moest blijven omdat dan de resultaten vd bloedkweek bekend zouden zijn. Als er sprake van een infectie was (en daar leek het erg op omdat ze verhoogde waardes had) zou ze langer moeten blijven om de antibiotica kuur van een week af te maken. De kinderarts had vandaag gekeken naar hoe het er voor stond met de bloedkweken en zei dat de waardes zo laag bleven dat het duidelijk was dat er geen infectie is. En aangezien de andere dingen allemaal goed lijken, mocht ze dus mee. Ook de verpleegster was wat verbaasd die er op dat moment bij stond. Bij het visite lopen was er namelijk nog niets over gezegd. En het klonk zo onwerkelijk om te horen dat ze mee mocht! Lumeaman dus de maxicosi opgehaald en terwijl ik zat te wachten begon dat nare geluid in haar ademhaling weer, niet zo heftig als thuis (dat vond ik toen echt heel erg verontrustend), maar toch wel hoorbaar aanwezig. Ze hebben toen toch nog even de kinderarts erbij gehaald. Ik zei ook: 'gewoon voor de zekerheid zodat als ik thuis ben niet hoef te zeggen: had ik het de kinderarts nog maar laten horen'. Ze is toen nog even aan de monitor gelegd, maar alles was goed. Het heeft waarschijnlijk met wat zwakte te maken waar ze overheen moet groeien. Ben blij dat die kinderarts nog gekomen is want thuis kreeg ze het weer behoorlijk. Leuk dat een aantal het kaartje al ontvangen hebben. We hadden toch maar dat losse briefje erbij gedaan omdat we een beetje bang waren dat een heleboel mensen blij zouden gaan bellen en wij dan vervolgens moesten zeggen: ze ligt in het ziekenhuis wat dan weer zon domper is. Misschien dat we nu wat minder snel aanloop krijgen, wat trouwens ook niet erg is want we zijn allebei zoooooo moe nu. Het is zo goed om haar weer thuis te hebben. Nu pas voel ik goed hoe heftig die dagen zijn en hoe hectisch. @ Loel: bedankt voor je kaart!!!!!!! @ Marieke: ik had al onwijs bewondering voor jullie en die kleine man in het ziekenhuis. En nu is het alleen maar meer geworden. En dan zijn wij maar een paar dagen in het ziekenhuis geweest. @ Daan: voor jou ook een dikke knuffel. Hoe is het nu met Noor? Heftig hoor zon klein meisje dat zo ziek is. Schrok best wel toen ik zag dat ze dachten aan het rota virus. Daar drogen kinderen idd heel snel van uit. Hoop dat ze snel weer een beetje opknapt. @ Moor: las ik nu in een bericht van Kwie dat je ontslagen bent . Dan moet ik je berichtje is even opzoeken waar dat in staat. Wat enorm vervelend meis. Dikke knuffel. Nog bedankt voor je smsje trouwens, lief. Sorry voor deze enorme uitwijding. En dan heb ik nog niet eens het bevallingsverhaal geschreven .
@Lumea, wat ontzettend gaaf dat Tamsin naar huis mocht. En zo onverwacht. Wat zullen jullie blij zijn. Naar is dat he, als ze zo rochelen/piepen. Hoe gaat het verder met jezelf? Ik hoop dat je nu goed kan gaan rusten. Bedankt voor je kaartje. Erg mooi en wat is Tamsin een mooi meisje zeg. Heel verstandig om zo'n briefje erbij te doen. @Moor, hoe gaat het met je? @Meilan, klote van je baan, maar je bent zo te lezen blij dat je nog lekker lang bij Ziva kan blijven. En die kruipt al Noor wil nog niet eens rollen? Wel zitten, naja, omhoog komen haha. @Marieke, wat een lief filmpje van Xander. Een domper ja, dat hij nu weer aan de beademing is. Ik denk elke dag aan jullie en hoop dat het toch snel weer opknapt met je kleine ventje. Hoe gaat het met het groeien? @Difraxspeen, Noor wil ook alleen de kersspeen van difrax. Had dus de grote fles gekocht, maar ze kan haar mondje niet goed om de speen heen krijgen. Maar ze krijgt toch maar 180/7 en met het voedingstorentje gaat het goed. Het kan er net in. Ik lees trouwens dat veel kindjes al fruit/groente hapjes krijgen. Daar wil Noor nog niets van weten. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ze trekt er een vreselijk vies gezicht bij en sindsdien houdt ze haar lippen stijf op elkaar Wilde toch pas beginnen met 6 maanden, dus we hebben nog even. Goed, hoe het gaat met de kleine meid. Ze heeft vanochtend een flesje van 100ml gehad, die bleef er in. Toen een flesje van 200, die bleef er ook in. Toen kwam ik terug in het ziekenhuis nadat ik even thuis was geweest en had ze 140 laten staan. Dus ze had in totaal maar 360ml gedronken, terwijl ze een tax van 600 moet halen. Ze heeft toen nog 120ml via de sonde gekregen. Dat liep er gelijk van onderen uit. Ik helemaal onder de poep (en natuurlijk geen andere kleren bij me). Noor gewassen en schone kleren aan spuugt ze alle voeding weer uit. Ik helemaal onder de spuug. Dat was zo vreselijk zielig, en ze moest zo huilen en toen kon het me ook niet meer schelen. Ik heb haar tegen me aan gedrukt en geknuffeld, en geknuffeld, en geknuffeld. Mijn arme meissie. Maar ja, omdat ze de hele dag al diarree heeft en maar weinig voeding binnen heeft gekregen, krijgt ze nu nog 80cc ORS via de sonde toegediend. Maar geen eten meer. Ook niet via de sonde. Het is dus even afwachten hoe het morgenvroeg gaat. Als ze diarree blijft houden mag ze morgen toch niet naar huis. Maar ik blijf hoop houden hoor. Ze is heel sterk. Nu even een lekker wijntje en even chillen op de bank/achter de computer. Oh enne, Noor is vandaag 5 maanden. Hoe ironisch. Ze ligt op dezelfde gang als waar ze 5 maanden geleden ter wereld kwam. Dikke kus voor iedereen!!
Ons manneke is van 32,5 naar 34,5cm gegaan op 2 weekjes, dus das goed. Phoe seg, wat een dag hier! Eerst toch die tegenslag bij Xander, die beademing.. dan vanavond krijgen we het nieuws dat mijn oma een infarct gehad heeft op de hersenen. Op't eerste zicht valt het al bij al wel mee, maar toch zit het allemaal weer door't hoofd te spoken! NIEUWS VAN LIES! Ze is vanavond naar het zh geweest omdat ze haar kleine ventje te rustig vonden en de harstlag 200 was. Alles is toch oké na een half uurtje monitor, dus ze zijn opgelucht. Er was wel wat weeenactiviteit. Ze zijn weer thuis! Meid, zal wel spannend moment geweest zijn seg! Knuf!
Oh Lies, goed dat je gegaan bent hoor. Om zo de nacht in te gaan is ook niets. Fijn dat alles goed is met je ventje. Marieke, jemig zeg. Je oma een infarct. Logisch dat je dat bezig houdt. Ik hoop dat meevalt. Xander is goed gegroeid zeg. Super!!
Moooge meiden! Daan, wat lijkt me dat vreselijk zeg als je je meissie zo in t zhuis ziet liggen..en helemaal onder de poep..ach..groot gelijk dat je haar een heeeeleee dikke knuffel heb gegeven hoor! Marieke, jeeeeeeej! Wat is xander gegroeid joh! Enne thanks voor buddynieuws! Liesel, oeeh was dus even spannend! Hier een dagje lekker niks...Ryan heeft heeeerlijk uitgeslapen tot 9uur en komt snachts nog maar een keer! Zal zijn 4 maanden dip dan bijna over zijn? kusss
@ Lumea: Fijn dat ze naar huis mocht....jeeeeej toch positieve vibes! @ Marieke: Het zit echt niet mee zeg, heftig hoor, hoop dat het meevalt. Xander groeit goed @ Daan: Dan voel je je pas echt mama hè, onder de spuug of poep. Arme Noor, kom op meissie, snel opknappen. @ Lies: Oeh, dat was echt even spannend. @ Jutte: Hoe hebben de meissies het gedaan?