Hoi Heb net berichtje van Marieke gehad: Met Xander gaat het goed. Beademing is terug afgebouwd en hij pakt zijn tutje. Da's dus mooi nieuws, oef zeg! Dat alle beebjes maar snel thuis bij papa en mama zijn! Ik ga het heir voor bekeken houden voor vandaag. Beetje luieren nog en hopelijk lekker slapen straks (of bevallen, daar kan ik me ook nog in vinden ) Toedeloe! X
Jeetje Moor, balen hoor dat Lauren zo onrustig is. Zo moeilijk. Ik leef met je mee. En erg verstandig dat Lauren morgen lekker naar oma gaat. Dan kan jij even bijtanken, dat is hard nodig. Goed nieuws van Marieke. Super. En Lies, lekker met de beentjes omhoog op de bank. Het zou zomaar door kunnen zetten vannacht en dan heb je je energie hard nodig. Ik ga even gezellig bij manlief op de bank zitten. Hij klaagt dat ik zo ongezellig ben. Altijd een goed teken dat hij het nog fijn vindt als ik bij hem kom zitten
goedenmiddag allemaal, Het is hier weer even goed druk geweest dus minder tijd voor zp gehad ik ga ff bijlezen waarschijnlijk wel in etapes @ ik zie een banner bij beebie dus denk nog niet bevallen @ syl ja dat wassen hier ook zo veel hoor @ suuz had het op hyves meegekregen van guusje ga snel verder lezen en hopen dat de andere dag beter is gegaan @ Marieke als het er nog niet op staat zal ik het zo doen @ Katja mag ik nog even inhaken op het verhaal van suuz ik denk niet dat guusje zo van streek is daardoor met het wennen ging het ook goed en ik ken suuz al iets beter die laat het aan de kids niet merken hoor. @ ow zie dat suuz zelf ook al die reden had gegeven sorry dat ik me ermee bemoeide @ sas al een week niet gerookt super meid volhouden @ Ink wat een topper is Sigrid zeg en fijn dat jij zulke complimenten krijgt over hoe je met haar omgaat @ muis auto weer gefixt gelukkig maar @ ja hahaha die error had ik nog meegkregen daarna niet meer online gekunt vanwege de drukte @ Moor neee he jij ook al ontslag hoop dat je die ziektewet nog ff vast kunt houden @ Jutte ben benieuwd hoe het jelka vergaan is bij opa en oma snel verder lezen @ Pup bedankt voor het buddien had het gelukkig al op hyves gezien die arme Noor hoop dat het snel beter gaat de Rmmc zit veel in ziekenhuis nu zeg Lumea,Daan en marieke meiden verder niemand meer gaan hoor @ Daan jeeej is wel heftig zeg @ ink 3 kilo eraf jeeeeej @ daan je verwaarloosd ons helemaal niet die lieve noor gaat boven alles hoor @ lumea hoop dat tamsin vandaag naar huis mag super leuk kaartje trouwens kreeg hem gister binnen en goed opgelost met dat extra velletje @ Lies fijn dat je het via marieke doorgeeft als het zover is moet trouwens veel aan je denken nu ============================================ Ondertussen is het avond en is de kraamvisite weer weg dus ik ga even verder lezen en reageren @ jutte woow wat heeft die jelka geslapen zeg @ Meilan wooow tot 2011 nog thuis mama wat een vooruitzicht @ haha katja ja ik miste hem al ( moet ze nog eens uitzoeken want weet eerlijk niet van wie ik wel en van wie ik geen kaart heb gehad) @ even een vraagje heeft iedereen die op de lijst stond mijn kaartje wel ontvangen? want heb van een aantal gehoord dat ze he, niet of half hebben gehad @ Marieke shit zeg dat hij weer aan de beademing moet @ Lumea jeeeeej tamsin naar huis goed zo meid rust eerst maar eens goed uit en dan horen we je bevallingsverhaal vanzelf wel @ Noor gister 5 mnd goed zo meid en nu maar heel goed opknappen jonge dame zodat je snel naar huis mag Daan kan me helemaal voorstellen dat het je niks meer uitmaakt dat je ondergespuugd en gepoept was het knuffelen met noor is veel belangrijker @ Lies ooooh toch al wel wat actievitiet spannend @ Meilan zeker snelle dame zeg @ Marieke jeeej gecondoleerd zeg het zit echt niet mee he @ Jutte ik stem mee in ik wil ook de lente @ Lies hoop voor je dat het snel doorzet dat voorwerk is ook niet alles vind ik @ Loel alles op zijn tijd zal Roan wel denken komt vanzelf goed @ Meilan cute die foto en die babywalker hebbennwij ook gehad voor Lisanne @ wendy wooow sem is wel snel met de 210/7 flessen dan of ligt dat aan mij de andere kindjes zijn bijna 2 mnd ouder @ ink fijn dat je je weer wat beter voelt @ sweepy gaat dus hartstikke goed met je jongens super zeg @ Moor eerst aan jezelf denken dan aan ons dikke knuffel voor jou @ marieke goed nieuws jeeeeeej zo en ik ben aan het einde Lisanne is vandaag precies een maand woow wat is dat snel gegaan zeg morgen naar het cb dus ben benieuwd wat ze weegt en bhoe ze gegroeid is. Vriendinnetje wat nu 22 weken zwanger is was net op bezoek zo leuk om te zien en we hebben even samen naar het hartje geluisterd zo lief weer. heb haar ook mijn positie broeken meegegeven zodat zij ze voorlopig kan dragen en nu ga ik even wat te eten maken laters allemaal
@ Knip: We hebben het kaartje ontvangen, hoor. Door omstandigheden nog geen felicitatiekaartje kunnen sturen. Het ligt hier nu klaar en gaat morgen op de post (als ik het niet wƩƩr op de tafel laat liggen!) Lisanne zal die walker geweldig vinden! Ziva vindt het een superleuk ding. Ik ga bij mijn mannetje liggen en dan bed in. Tot morgen!
Hoi meiden. Pff wat een dag seg! Eerst naar oma geweest, ze was in het ziekenhuis nog. Ze hebben haar nog gewassen voor we bij haar mochten. Ze ziet er vrij 'goed" uit. (ze is hƩƩƩƩl mager, woog nog geen 38kg meer) dus hadden we wat "bang" voor het zicht, want ik ga niet snel binnen naar iemand die overleden is. Maar toch ben ik gegaan. Dan zijn we allemaal naar opa gegaan om het te vertellen. Hij weet het nu wel, maar beseft niet wat er allemaal gaande is. Hij zei: Ja, ze kan nu niet meer hersteld worden hƩ. Vind het ook zooo jammer dat ze ons mannetje niet meer gezien heeft. Ze was zoo verdrietig van Sterre*, nu ons mannetje heeft ze dan ook niet meer gezien. Maar langs 1 kant ben ik "opgelucht", ze heeft gƩƩn pijn meer. Ze was al 21jaar ziek, dag in dag uit met pijn, hƩƩl veel pijn. We kunnen het zelf nog allemaal niet vatten dat het zo snel gegaan heeft. Sorry voor mn gezeur.. maar moet het ff kwijt. Tis echt allemaal vƩƩl te veel aant worden. Mn verdriet van Sterre heeft nog geen plaats, kan ik nog steeds niet van over. Ons mannetje dat ligt te vechten, ookal gaat het goed met hem, het brengt allemaal kopzorgen mee.. de vermoeidheid, nu oma.. kus
@ Marieke: ZEUREN.....kom op zeg, dat is toch niet zeuren. Meid gooi het hier allemaal maar uit hoor. Je hebt zoveel meegemaakt. Het klinkt zo bekend jammer genoeg. Mijn opa overleed plotseling in mijn "kraamtijd" en vind het ook zo jammer dat hij Roan niet gezien heeft. Het is niet zo lang geleden dat je afscheid moest nemen van Sterre*. Dat kan je ook niet zo maar verwerken. Je mannetje die in het ziekenhuis ligt. Poepoe. Euh......................ik loop ook niet voor niets nu bij een psych. Je hebt nog steeds geen tijd gehad voor jezelf. Je bent ook maar een mens. Ik wilde dat ik meer voor je kan doen. Kan alleen een luisterend oor bieden en heel veel digi ((((((((((knuffels)))))))) Sterkte meid en laat je soms lekker gaan.
@Knip, Sem is er inderdaad vlot mee, daarom doen we ondanks het advies van het cb ook rustig aan. Ons "kleine" mannetje is echter al 63 cm en 6810 gram, dus hij mag het vooral vanwege het gewicht hebben. Echter ik wil hem niet vetter mesten dan dat hij al is , dus zolang hij genoeg heeft aan 180/6, krijgt hij dat gewoon @Marieke, jij zeurt echt niet. Het is ook allemaal veel en heftig. Wel belangrijk om ondanks alles wel je rust te pakken hoor. Het is zo zwaar om te bevallen en dan meteen naar het ziekenhuis heen en weer te rennen. Nog los van alle zorgen en verdriet. Heel veel sterkte! @Loel, zie dat je me al voor bent geweest over Marieke. Jeetje wat een knapperd is Roan Ik ga nu Criminal Minds kijken en dan lekker naar bed. Mijn borsten doen zo'n pijn nu ik gisteren de allerlaatste bv heb gegeven. Was wel even emotioneel. Manlief heeft er een foto van gemaakt. Nooit meer een kind aan de borst, weer een periode die je afsluit. Nou ja even doorbijten, morgen zal de stuwing wel weg zijn.
Zo, ik ga vanaf de kruidenpotjes even reageren die zijn bekend hoor, die overdedatumkruidenpotjes lagen hier ook in de kast! @syl, vreselijk he die was! Hier ook zo een drama ik bel je van de week nog even. @suuz, hoe is het vrijdag gegaan met Guusje bij het KDV? Kan me voorstellen dat je het helemaal niks vindt als ze zo overstuur bij een ander is. Heb je wel een prettige terugkomst gehad op school? Groep 8, is dat je vaste klas voor de rest van het jaar? pff, wat een vragen! Ze groeit trouwens lekker zie ik aan je handtekening. @sas, geen peukies meer lees is! Wat goed meid, ben trots op je! Ryan al weer wat beter in zijn velletje? @Ink, Sigrid groeit ook al zo goed. En wat een grote flessen zeg. Jemig! Wat knap zeg, dat ze zonder te huien dr prikkies kreeg. zo, werd even gestoord, toekomstig oud collega op de MSN @Katja en muis... ja nu ik jullie berichtjes weer zo lees, komt het weer bij me terug wat een abracadabra over die spelletjes hihi @Pupke, beetje uit kunnen rusten dit weekend? @Katja, ik had inmiddels dus wel opvang voor de dinsdag. Na een paar boze telefoontjes van Maarten was er ineens zomaar spontaan heel toevallig per ongeluk een plekje vrij. Niet op de verblijven waar we ingeschreven staan maar in een durp verderop. @Helma, gooi jij die sneeuw eens weg @Xander, santƩ! @Daan, hoe is het nu met kleintje? Ik krijg helemaal verdriet als ik je berichtjes lees. @Rootje, moet ineens aan je denken, hoe gaat het? @Loel, wat een lekkere vibes zeg! Kan ze goed gebruiken, thanks. @Jutte, wat denk jij, ik ga een dijk van een oprotpremie eisen! hihi we zullen zien he, wat je met 2 dienstjaren krijgt @Kwie, ik mis ook wel eens berichtjes hoor, geeft toch niets! @Jutte, wat heeft Jelka lekker geslapen bij je moeder. Zo zeg. @Meilan, nog een jaar thuisblijfmama. Wat ga je voor diplome halen? Ah, ik zie het al, eventmanagement. Leuk zeg! Oh en al kruipen zeg, wat een vlotte meid. @Candijtje, grappig dat je zo meeleeft met ons! Alvast gefeliciteerd met Renske. Waarom heeft TNT hier geen kaartje bezorgd van Lumea??? @Lies, ik ben nooit een zoetekauw geweest maar tijdens mijn gehele zwangerschap heb ik gesnoept, niet normaal!! Ik denk dat komende week je kleine man gaat komen. Voor het weekend. @Marieke, wat een stap terug weer zeg. Knuf @miran, heb je de quote knop gevonden jammer van je gevoel... ik duim dat jij je lijf toch stiekum minder goed kent @Suuz, Guusje geeft toch geen hongersignalen? Dan zal het toch wel goed zijn die 4x180/6? Lauren krijgt 5x180/6 nu. Alleen de laatste twee dagen gaan ze niet helemaal meer op. @Jutte, dat wordt 2 flesjes maken hihi. In de Dr. Browns past ook niet meer, ja past wel... maar staat dat je niet boven de rand mag vullen voor (tegen) het lekken. Hoe hebben de meiden geslapen? @Ink, ergens iets verkeerds gegeten misschien. Bah zeg. @Lumea, blijft wel spannend denk ik, als ze af en toe nog zo eng ademt. Kom maar op voor je bevallingsverhaal, wij zitten er klaar voor @Daan, krijgt Noor (normaal) 180/7? Ik dacht dat je aan de verhouding 30/1 niet mocht veranderen? Hoe is het nu met het grietjes? @Lies, wat een spannende avond. Denk echt dat het niet lang meer duurt hoor. @Marieke, wat goed gegroeit zeg die kleine man! Wat naar he, van oma. Jammer dat ze Xander niet heeft gezien. @Loel, jeetje zeg... 7 maanden al weer! @Jutte, lekker geslapen, dat is mooi. Enne, ik ben voor, doe de lente maar. @Meilan, wat een wijs meisje zeg. @WendyNoa, Sem ook al zo een hongerlappie. hihi ik heb mij vandaag gewoon niet aangekleed. Net samen met Lauren gedouched en weer terug in de pyama met badjas. Lekker. @ink, weer lekkage. Getsie! en een nieuwe jurk, dat is dan weer wel leuk. @Sweepy, leuk dat je mannen lekker fruit eten! @Marieke, ha! Weer positief nieuws, goed zo. Wat nou gezeur. Doe ff normaal zeg. Je zeurt niet. En nu stoppen met zeuren dat je zeurt. Dat gezeur. @Knip, ik heb je kaartje gehad, jij die van mij ook? Gaat dat hard he, met Lisanne, alweer een maand! @Loel, wat een lekker ding is het toch. Maarten vroeg of ie al besproken was? @Wendy, CM zijn weer eens herhalingen... :x Die stuwing, gaat idd weer over. Hou wel in de gaten dat je geen ontstekingen krijgt. Bij mij was het met 2 dagen helemaal weg. Zo, schreeuwlelijk maar weer in bed gelegd. Na een half uur huilen toch in slaap gevallen. Het is echt de enige manier voor dat meiske om in slaap te vallen, na een tijd goed hard huilen. Ik vind dat zo erg he?! Het gekke is, dat na de voeding van 23 uur (ongeveer) ze wel lekker gaat slapen! Vanmorgen zelfs tot 7 uur!! We zijn nu helemaal over op voeding voor hongerlappies. Heb nog anderhalf pak Hypo Allergeen van Nestle, gebruikt iemand dat? Ik stuur het gratis en voor niets naar je op. Morgen maar weer eens mijn gezicht laten zien bij Tupperware. Ik ga daar maar weer eens wat nieuw leven in blazen. Dus meiden uit de buurt, wie wil een party? Niet dat je daar een boterham mee kan verdienen, maar ik kan i.i.g. even de deur uit! Eens kijken, wat wilde ik verder nog vertellen... weet het niet meer kus
oja! 1) Daffie, hoe is het met je? tijd niet gezien hier! 2) wie geeft er nog meer voeding voor hongerige baby? Hoe maken jullie dat klaar? Op de verpakking staat 30sec schudden maar dan wordt het net een milkshake (met alle ruftjes en dikke boeren = krampjes tot resultaat) Ik gebruik de dr. browns / difrax fles net waar ik / Lauren zin in hebben
oja 2 gisteren een nieuwe felicitas doos gekregen met dit keer papjes die nog wel goed zijn tegen de tijd dat Lauren ze mag! moet wel zeggen dat ik net zo goed geen grote pot sudocrem had kunnen kopen, heb nu van overal en nergens ik denk een stuk of 12 kleine potjes gekregen...
Hoi meiden, Ik heb wel meegelezen zo veel mogelijk, maar gewoon geen fut om te reageren. Ben steeds zo verschrikkelijk moe, ik slaap slecht en al die harde buiken en voorweeen werken er ook niet echt aan mee dat ik me lekker fit voel. Maar alles gaat nog steeds redelijk hier. Ik hoop toch wel dat krummel niet te lang op zich laat wachten, het mag van mij volgend weekend wel In ieder geval voor jullie allemaal een hele dikke knuffel en voor marieke en daan een extra dikke knuffel! Tot later weer meiden, ik probeer morgenavond nog even de bevindingen van de vk te plaatsen. Bye!
*sluit zich aan bij moor haar update* *geeft rootje een dikke knuffel, laatste loodjes meis...die kleine frummel komt snel genoeg!* Heeft naar de datum op de condooms gekeken....moor heb je ze nog nodig? ze zijn nog goed tot ergens 2011....
hahaha Miran, ja heb ze nog nodig! alleen, is het versturen van die dingen weer kostbaar, dus ik haal ze gewoon bij de drogist hoor! thanks Rootje, kan me voorstellen hoor, dat je er klaar mee bent. Is toch een zwaardere zwangerschap zo. Nog effies volhouden, volgende week "mag" je. Je bent ver gekomen in ieder geval, dat was eerst ook nog spannend.
euhm...doe ze in een envelop! Een grotere....dan past ie door de brievenbus...die dingen wegen niets dus echt duur zal het niet worden dan hihi..
ok, kijk maar effies, meer dan 2 euro moet je er niet aan besteden hoor! dat vind ik echt zonde voor een beetje rubber hoe gaat het met je boeken verkoop eigenlijk? alles al een beetje kwijt?
nee....pas 4 boeken verkocht hahaha... Misschien ben ik te duur heb me prijzen iets omhoog gekrikt want moest erop toeleggen boekje voor 5 euro...geen zendkosten...2,20 versturen 1,35 aan bol....1,45 voor het potje....tssssk!!
voor goedkopere boeken is het idd niet echt leuk om via bol te verkopen! heb net een boek voor 50 euro neergezet, dan wordt het leuk
ja dat tikt aan hahaha. Zal van de week eens kijken of ik nog ergens een grote envelop heb en wat het gaat kosten als ik die verstuur....kan je weer vooruit..is een grote doos en nog niets gebruikt hihihi
hihi, ik zal Maarten de post laten openen de komende tijd zo, ik ga de spulletjes klaar maken voor het flesje van hopelijk morgenochtend pas, en die van vanavond natuurlijk. wanneer gaan ze die fles eigenlijk overslaan? Dus van een uur of 7 / 8 naar de volgende ochtend slapen? niet dat het moet van mij, dit vind ik al heel wat