Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @kwie Het is net of ik mijn eigen verhaal lees...hier zijn we net voor de eerste iui spontaan zwanger geworden. Bij ons was het zaad ook niet helemaal optimaal. maar wel mogelijk zei mij gyn.. wij zouden spontaan ook meer kans hebben op een zwangerschap dan met iui. Al geloofde ik daar toen niet meer in ik had echt zoiets van help ons nu maar dit gaat nooit lukken zo spontaan. ben trouwens ook nooit begonnen aan ovulatie testen omdat dat bij ons z;on giga druk gaf.
    Vond het ook echt een wonder toen ik zwanger bleek te zijn spontaan nog wel... dus meid je heb heel goed nieuws gekegen.en het gaat jullie zeker lukken met of zonder hulp..

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaaai!

wat is dat toch met al die PB's, wat is er zooooo belangrijk dat het niet gewoon op het forum kan? ;)

ik heb nog eens zitten rekenen enzo, maar ik ga niet akkoord met wat ze me bieden. Dan kom ik een maand salaris te kort, t.o.v. de "legale" route. Morgen maar even melden.

Zometeen eerste les nagym. heb niet zo heel veel zin eigenlijk.

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

kwie, heftig zeg je verhaal. tja, zo kan ik me wel voorstellen dat je het niet verteld hebt. knuf

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Even kort berichtje hiervandaan. Alles gaat nog goed hier.
    Vanmiddag bij de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk netjes, krummel netjes op z'n plek beweeglijk boven de bekkeningang, maar dat schijnt normaal te zijn met een 2e op deze termijn. Ze had wel medelijden met me dat ik al bijna 2 weken voorweeen heb nu. Ze heeft in ieder geval in het dossier gezet dat het flink rommelt. Als krummel niet voor die tijd gaat komen, moeten we over 2 weken weer terug. Dan wilde ze ook evt wel toucheren om te kijken hoe het er voor staat en als het mogelijk is evt een poging tot strippen doen, gewoon omdat ik er al zo doorheen zit.
    Nou, dan ga ik nu maar lekker op de bank voor de rest van de avond.
    Tot later meiden!!

O ja, muissie, ik woon in de wijk terwijde in utrecht (leidsche rijn) waar de rellen zijn is terweijde in culemborg :) Dus hier gelukkig alles rustig (behalve in mijn buik dan :))

Enne voor de lijst, volgende afspraak vk is 25 jan om 17.10!

5. heike

heike Lid

12 apr 2009
    15
    0
    0
    het word schijnbaar vaak gevraagd wie ik ben
    mijn naam is niet heike maar wat doet dat er toe
    ik ben getrouwd en wij hebben een zoontje die twan heet
    ik probeerde al meer als een jaar zwanger te worden zolang lees ik overal ook al mee
    dat is nu eindelijk gelukt maar na meerdere miskramen roep je dat niet van de hoogste daken we wachten af
    ik ben een luisteraar en geen kletser sorry :)

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Hoe gaat het hier????

Heb alles bijgelezen tjee veel gekwebbeld.

Moor spannend bij jou dus hoeveel je advocaat nog voor je kan doen. Hopelijk sleep je er nog wat uit.

Loel skattie die roan. Oja heb Sigrid al aan een ander uitbesteed hoor:p

Ro, beeb en lies ik wacht vol spanning af naar de beebs....hoe gaan ze heten......???? Leuk leuk leuk

Daan wat fijn dat Noor weer uit het ziekenhuis is. Ja die luiers denk ook dat haar darmpjes moeten bijkomen. Houd de plasluiers in de gaten! Als ze maar drinkt,alert is etc. Suc6 meid

Kwie knuff meissss. Nu heb je eindelijk duidelijkheid. Ik heb nu het idee dat je in een soort van rust komt omdat je weet waar je aan toe bent, denk dat dat misschien wel een positieve stap is en dat het ook nog wel spontaan zal lukken........

Jutte werkse.

marieke hoe is het nu met Xander????

Lumea hoe ging je 1e dag thuis met Tamsin??? Hoe vind Maureen het?

Ro wat een skeet die marissa.....

Muiss hoe gaat het met jou? al gestart met poging 2??? Wilde jij mij op msn toevoegen????

Rest knuff voor wie ik vergeet.

liefs ink

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    heike leuk dat je nu reageert. Suc6 met deze zwangerschap...

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ro spannend zeg al dat gerommel. Hopelijk zet het door met krummel.

Pb? Zat heel onnozel te kijken of ik ene pb had. Haha nu lees ik het beter. Wat wordt er allemaal ge-pbt?????

Heb hier weer een waterballet. Afvoer loopt niet goed af, gevolg kan mijn wasmachine niet gebruiken ivm het waterballet. Arme hond want die moet slapen in het water......
    vriend is nu een doorblaasding aan het halen helpt dat niet dan maar een bedrijf erbij.....

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ikke ben ook nieuwschierig naar die pb's :p

Heike, Hoi, jammer geen prater.. maar (ik persoonlijk) vind het niet zo fijn... pottenkijkers.. praat dan mee... al zeg je maar gewoon af en toe iets.. vinden wel veeeuuul leuker dan dat we je iedere keer zien verschijnen en je zegt niets (wat is er dan zo leuk aan ons groepje als je ons niet kent :D )

Uhm... Oooh Gelukkig Rootje, vond het zulke enge verhalen, maar pfieuw! is andere terwijde!
    Jaaa je beebje mag wel komen hoor! ik hooou zooo van babynieuwwwwssss!

*over baby's gesproken, Marieke & Lumea, morgen gaan jullie kaartjes op de post!*

Inkie, uhm.. ik heb geen idee meer? vergeet steeds dat ik ook nog msn heb, dus al helemaal wie ik wil toevoegen hahaha maar als het mailadres begint met ikke dan ben ik dat haha.
    Hier alles goed! donderdag moeten we weer naar het ziekenhuis om te kijken wanneer we weer starten..

OWJA!
    heb EINDELIJK een gesprekje gehad met mn manager (onder het bedden opmaken door..:D )
    enne, ze stelde voor om tijdelijk weg te gaan, dus wanneer ik hormonen spuit, omdat ik op dat moment dan niet goed in staat ben te werken, en dus mijn werk niet optimaal uitvoer, en dan als ik er zelf weer aan toe ben kan ik een brief sturen naar mijn manager en dan weer gewoon in mijn eigen groep beginnen, dus ik denk dat ik dat ga doen, manager zei zelf al dat het eigenlijk zonde zou zijn om onder invloed van die grrr hormonen door te werken want dan zou misschien mijn contract niet worden verlengd....
    maargoed, ze zei dat ze nog niet met me had gesproken omdat ze me misschien liever met rust wilde laten met die hormonen..
    anyways.. vrijdag ga ik vertellen wanneer ik dan tijdelijk wegga (dan weet ik wanneer ik weer aan die hormonsters moet)

toch best goed nieuws :D

Nou kusjesss!!!

OWJA!
    Noor & Tamsin wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn, jullie zijn toppertjes!!! dikke knufff!!

en ook voor het kleine moppie van de groep Xander!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oooeewww oeeeewww nog 2 dagen tot eisprong!

*gaat muisman eens verleiden*

:D :D :D

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    GOOOOOOOOOOOOOOOOO MUISSIEEE!!! hihihihi

12. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daan, ben ik helemaal vergeten te zeggen dat het zo super is dat Noor thuis is. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Plasluiers zijn het belangrijkste. Nichtje van mij is verpleegkundige en die zegt dat levendigheid het belangrijkste is bij die kleintjes en zoals Jutte al zei, 500 ml is genoeg voor alle voedingsstoffen. Liever geen water maar gewoon voeding omdat bloedsuiker dan ook goed blijft. Sterkte!

@Ink, het blijft een waterballet bij jou, Geen sneeuwstormen meer?

@Rootje, jeetje al 2 weken voorweeen dat is wel pittig. Hopen dat het al wat werk doet voor de bevalling. Kom op Rootjebeeb, je mag wel gewoon komen hoor

@Xander, goed groeien jochie, jij moet nu ook naar huis

@Moor, goed dat je het niet accepteert, hopelijk kan de advocaat je goed ondersteunen

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Wendy ja vreselijk joh die afvoer......baal er ook van ook omdat je zelf wel weet iedere dag was hebt namelijk.
    Sneeuwstorm is voorbij wel mega sneeuwduinen hier geweldig...

Heike ja idd kom gewoon meekletsen, vind het ook zo onpersoonlijk. Naja maak me er ook niet druk om.

Muiss nee dan ben jij het niet deen74 was het ofzo.....geen idee wie het dan is....
    Spannend joh deze week weer starten.
    ga je met je baan in de ziekte wet??? Ze ontslaan je niet toch?????

zo ga mijn broodje smeren en naar bed toe.....

Oant moarn

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ooow daan74, dat is Daan :D
    nee geen ziektewet, ik ga vrijdag nog even vragen of ik met onbetaald verlof kan (die paar euro's kunnen we wel missen) en anders word mijn contract tijdelijk ontbonden en zodra ik weer terug kom krijg ik weer een jaar (had nu ook een jaar tot april)

Aaaah muisman moest eerst nog ff de kou in om de hondjes uit te laten haha dus warm hem zo wel even op gna gna :p

Owja, Heike, het doet er inderdaad niet toe hoor hoe je heet, mijn ouders hebben me ook geen Springmuis genoemd toen ik werd geboren :p

ooookeeeeeeee tot morgen!

Kusjessssssss

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    * ziet een springmuis verleidelijk om muisman heenspringen :D *

@ Muis: Niet???.........vond het wel een originele naam. Heb er ook aan gedacht om Roan zo te gaan noemen WHAHAHAHAHAHAHA.
    Het is idd wel fijn als je niet hoeft te werken als je onder invloed bent van de hormonsters.

@ Heike: Tja, vind het toch wel een beetje vreemd, zijn we zo interessant dan;). Je hoeft niks van de daken te schreeuwen hoor...een klein berichtje is ook goed. Hier word al zoveel besproken.

Hoe gaat het met Tamsin, Xander en Noor?????

Goedemorgen nog trouwens.
    Zit hier te wachten wanneer een klein mannetje boven water komt. Gisteren bij de gastouder geweest, dus nu bekaf:D.
    Moet om 9 uur naar de dokter met hem, want zijn eczeem is iets erger geworden. Tot laters!!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh Loel, jaloers.....zit hier al vanaf half 8 met beide dames beneden.

Hoewel, ga niet klagen, Jelka heeft van 19 tot 6 geslapen, daarna wat gerommeld tot 7 uur, maar toch, we hebben onze nachtrust prima gehad!
    Nu staat Mirthe torens te bouwen met haar blokken en ondertussen Sprookjesboom te kijken. Jelka ligt in haar wipper dingen te produceren, waarvan ik gehoopt had dat het een keertje voor Rinke zou zijn, hahaha, dus zo maar even wat luiers halen boven en de ene dame in pyjama aankleden en de ander ontpoepen.... We gaan zo even bij mijn oma op bezoek denk ik, anders duurt de dag zo lang, hihi.

Was erg moe, gister om half 11 thuis na een avond met hele eigenwijze bewoners die tegen de nieuwbouwplannen in hun wijk zijn, terwijl ze nog geen eens weten WAT we dan gaan bouwen. Mensen denken dan gelijk aan 10 hoog en 13 breed, wat helemaal niet ons plan is....de gemeente had de mensen uitgenodigd voor een gesprek, maar er is nog geen bal te vertellen, dus dan krijg je allen maar "ik wil geen schaduw in mijn tuin", "er moeten genoeg parkeerplaatsen komen, want geen auto voor mijn deur graag" en "we hebben toch niets te vertellen, meneer de wethouder". Zucht....en wij als corporatie, die gaat bouwen, zaten er een beetje bij van "we weten nog niets, dus we kunnen nog niets vertellen". Dan duurt een avond veel te lang...en dan is het weer veel te vroeg ochtend!

Nou hoop blablabla, maar zie dat ik toch de enige online ben, hihi, dus ik klets maar raak...

@ Rootje, goedgekeurd, kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent hoor. Geen onbezorgde, rustige zwangerschap zo hè...

@ Daan, hoe is het gegaan met Noor, zo thuis?

@ Springmuis, haha, je moeder je geen springmuis genoemd? Goh....mijn moeder mij geen Jutte, haha....zijn niet zo heel veel meiden met eigennamen als nickname geloof ik...

@ Heike, prima als je hier leest hoor, we weten ook niet hoeveel meiden er meelezen die niet onderin getoond worden. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig wat er dan zo leuk is om hier mee te lezen.....als je ons idd niet kent, hoop geblabla lijkt me dat dan...

Ehm, nou ja, verder allemaal maar even een dikke zoen. Ik ga de dames aankleden en naar "apoe", zoals Mirthe haar grootoma noemt....tot later!

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *geeeeeeeeeeeeeeuw*

‘morgen! Blerg, was weer een mega-onderbroken nacht… Gisterenavond uurtje lang gerommel (wat kan een mens dan hopen op het doorbreken van iets pijnlijks…J), maar was alweer over voor ik m’n bed inging. Vandaag gaan we zien voor een omranding voor het park (de box) en nog een beetje duimen dat de kerel niet meer te lang op zich laat wachten. Ik ben zo benieuwd naar hem: zijn neusje, of ie veel haartjes heeft, zijn eerste schreeuw… . Maar eig heeft m’n oma hem ‘gereserveerd’ voor morgen, want dan wordt ze 80 jaar J Enfin, we zien wel weer vandaag. Een dag duurt toch máár 24 uur, niet???

@beebie: hoe is het bij jou? Nog niets doorgezet? Spannend zeg, nog 4 dagen!!!

@rootje: hehe, zijn we ongeveer evenveel aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik ben er een 4kg bij nu, en dat terwijl ik normaal al ‘opzwel’ als ik naar eten kijk…

@kwietje: waaaaaaaaaw, er verschijnt onmiddellijk een smile op m’n gezicht als ik die banner bij jou zie staan! Wat geweldig dat ze jullie gaan helpen zeg, maar ik heb des te meer respect dat jullie het nog eerst 3 maanden zelf gaan proberen. Wat kijk ik uit naar die 2 strepen bij jullie!!! Gigaaaaaaaaaaaaantisch veel succes meid!

@knip: wow zeg, Lisanne toch goed gegroeid! En toch gaan werken…workaholicje ;)

@lumea: bedankt voor het mooie kaartje van Tamsin! Echt leuk en hele mooie foto!

@rootje: joepie, alles ok! Ben benieuwd of wij vrijdag nog moeten gaan… Mijn voorgevoel zegt van wel, maar we hopen wat anders ;)

@heike: fijn dat het nu gelukt is, veel succes!

@muis: nog succes gehad met de verleiding? :D

@loel: ow, hoop dat de exceem snel verholpen is. Maar hij slaapt nog lekker, dus dan heeft ie er niet te veel last van precies, toch?

@jutte: hihi, “apoe”… Moet spontaan aan de kwik-e-markt uit de simpsons denken!

Hoe gaat het met Tamsin, Noor en Xander vandaag?
    Vwala, ben weer wat bij, tijd voor een nieuwe tas koffie en ontbijtje dadelijk!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Brrr, krijg toch kippenvel als ik de krant lees 's morgens... Die hele affaire weer met die leerkracht die seriemoordenaar blijkt te zijn... Ik heb echt het gevoel dat ie nog meer uitgezet heeft, maar wat ziet die man er altijd 'emotieloos' uit! Zo normaal en toch heeft ie iets lugubers over zich.

Ben blij dat ze hem gepakt hebben, wie weet wat had ie anders nog allemaal gedaan. Maar voor die ouders zeg, pfff, alles opnieuw beleven en nu te weten komen wat er precies met je kind gebeurd is... Ik meot er niet aan denken

19. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    @ Lies: Ik snap die man ook helemaal niet. Heb je de beelden gezien van hem feestend met zijn vrienden? Ik heb nog heel lang erna proberen uit te zoeken hoe iemand zo 'koel' kan blijven.

@ Moor: Er zouden nog eens 6 extra maanden bij kunnen komen, dus in totaal 9. Mijn advocaat zegt zelfs dat ik onmiddellijk 4 ipv 3 maanden moet krijgen. Dus dat zou 10 maken. Ik hoop dat je er zelf ook nog wat uitsleept.
    Hier mogen ze niet ontslaan tot 3 maanden na je zwangerschapsverlof. Vandaar een hoge schadevergoeding.

@ Kwie: Buikje is hier weer helemaal strak. Als we gaan zwemmen kan ik weer met trots mijn bikini aan :)

Hier, zoals steeds, een goede nacht gehad. Ziva gaat nog tot maart naar KDV (is de opzeg en omdat we toch betaald hebben). Vanaf maart gaat ze dan enkel woensdag naar KDV. De rest van de week is ze bij mij.

Nog even en ik ga naar New York! Woehoe!!! Ben aan het aftellen :)

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Rootje, wat een geweldig filmpje van Marissa. Mooi met die ijzertjes.

@Kwie, ik heb je verhaal gelezen. Wat fijn dat ze jullie gaan helpen. Ik vind het heel moedig en sterk dat jullie het eerst nog tot Maart het zelf gaan proberen.

En ik snap je uitleg over de vmk's en het gaat me aan het hart. Dikke knuffel.

@Wendy (en Loel), welke wii oefeninen doen jullie? De wii fit neem ik aan? Hebben jullie toevallig de uitbreiding daarop?

@Knip, duim voor Sjoerd en zijn solli.

Lisanne dus goed gegroeid. Yay!! Knappe meid.

@Rootje, fijn dat alles goed was bij de vk. Jammer van de harde buiken. Daar kan je idd zo moe van worden. Pffffffffff

@Ink, hoe is het met het waterballet.
    (enne wat betekenen die kleurtjes in je www op hyves???)

@Muis, goed gesprek gehad met manager dus. Zie je het zelf wel zitten?

@Muis
    Zo oud ben ik ook weer niet:p. Ik ben van '78 :D

@loel, succes bij de HA.

@Meilan/Liesel, ik heb die beelden gisteren avond ook gezien. Zit dan ook altijd op te letten of je iets 'raars' ziet. Denk idd dat het enige rare is, dat hij zo ongestoord verder gaat met zijn leven. Alsof er niets gebeurd is. Ben blij dat ze hem hebben opgepakt.

Enne, buikje strak. Das toch niet eerlijk hoor.
    *gaat wii fit maar eens afstoffen*

Wat ga je doen in NY?

En even een updeet vanuit hier.
    Allereerst Jutte, Sas en Muis bedankt voor jullie kaartjes. Echt zooooooooooooooooooooo lief!!!

Met Noor lijkt het iets beter te gaan. Jammer genoeg heeft ze gisteravond nog haar voeding uitgespuugd, haar ontlasting lijkt dikker te worden. Dus daar ben ik blij om. Ze drinkt haar flesjes nog niet helemaal goed leeg, maar ze komt iig aan haar minimale intake. (die is bij Noor gesteld op 600ml)
    Dus ik ben voorzichtig positief :)

Deel Deze Pagina