@meilan/Daan: je, heb echt vol onbegrip naar die beelden gekeken. Dat ie ook na de dubbele moord gewoon weer gaan lesgeven is... Snap er niets van. @meilan: wow, buikje weg, NY in aantocht en rusitge nachten, wat een luxe bij jullie zeg! @Daan: oef, voorzichtig positief is toch al mooi! Dikkere ontlasting is toch ook een teken dat de darmpjes weer wat beter werken. Kom op Noor, snel weer helemaal beter!
oohjeee sorry Daaaannn Aaaaah loeeel beetje jammer hoor, geen naamvernoeming naar mij:x Verleiden is niet gelukt, bleef iets te lang beneden plakken, toen ik boven kwam lag er een snurkende man in mijn bed Owja, jutte mja mn moeder wilde het eigenlijk wel doen, maar mijn vader zag het niet zo zitten dus nu is het maar D..... geworden beetje jammer...
Goedemorgen meiden hier hebben Loïs en ik een of ander beestje te pakken hoor. We moeten allebei zo overgeven. Zo smerig, bleh....Ik krijg het nog wel in een emmer of de wc maar Loïs niet, heb al 2 wassen gedraaid, pff. Zou zooooo graag terug naar bed gaan, maar daar trappen de dames niet in, dus gewoon een beetje overleven vandaag. Voor jullie allemaal een kus, en een speciale voor Kwie en Noor!
beterschap suuz en lois! Daan, fijn dat het beter gaat met Noor. Lieselke, nog maar eventjes en dan slaap je misschien iets beter weer. hihi ik weet wat de kleurtjes op hyves betekenen!! Das de kleur van haar bh vandaag...is een actie op hyves voor borstkanker...
Lieve meiden, Het was Kwie al opgevallen zag ik in de vluchtigheid... ik ben er ff niet geweest. Ik neem ff een break, ik kom uren in mijn dag te kort en het kleine beetje dat ik heb aan tijd voor mezelf heb ik hard nodig om een keer te douchen of bij te slapen. Waar heb ik het dan zo druk mee? Werk, Ties, huishouden, kroeg, vrienden/familie, ik vind het een behoorlijke opgave om het allemaal een beetje in balans te houden. En dan ben ik ook nog bezig plannen te maken om zelf iets op te starten, dan kan ik eindelijk tegen mijn baas zeggen dat hij het maar uitzoekt met zijn gezeik. Ik zou wel willen dat ik kon zeggen dat de ruzies en het klagen gewerkt heeft en dat John en ik samen voor Ties zorgen, maar dan zou ik liegen. Op de dagen dat ik niet werk ben ik bijna altijd in mijn eentje mama, het is niet zo dat hij helemaal niets doet... maar het is niet echt eerlijk verdeeld. Om over het huishouden nog maar te zwijgen. Ik heb nu het punt bereikt waarop ik niet eens meer zin heb om daarover te praten met hem. Ik zucht gewoon heel veel. En ik ben moe, zou wel een week willen slapen. Maar daar heb ik geen tijd voor. Kortom: ik heb een beetje te veel aan mijn hoofd en ik moet wat hooi van mijn vork laten vallen. Anders word ik gek. Ik ga jullie niet helemaal verlaten, ik wil veel te graag weten hoe de nieuwe babies gaan heten en wanneer Kwie, Muis en Miran zich eindelijk mogen verheugen op een kleine kruimel-in-aantocht. Maar ik heb op het moment gewoon de tijd en energie niet om veel online te zijn. Met Ties gaat het gelukkig heel erg goed. Hij is echt een heerlijk, vrolijk ventje en ik geniet er ontzettend van om mama te zijn. Als het weer wat rustiger is in mijn omgeving en in mijn hoofd, kom ik weer vaker met jullie kletsen. Heel veel liefs! XXX
@Daan, fijn dat het beter gaat met Noor. Ik doe hier fitness en yoga oefeningen op de Wii. En ook hoelahoep en steps. Overigens kunnen we beter gaan stofzuigen hahaha, kijk maar eens op nos teletekst op pagina 403. @Suuz en Lois, beterschap! Mama ben je altijd, ziek of niet, dat maakt het soms ook zo zwaar. Knuffel! @Muis, ooh ooh Muisman erg moe, vanavond een nieuwe kans? *Is vreselijk jaloers op strakke buik van Meilan* @Lies, balen van je gebroken nacht. Vandaag dan maar wat bijslapen op de bank of hoe noemen jullie dat, sofa? hahaha Hier een prima nacht gehad omdat manlief de nachtvoeding voor zijn rekening heeft genomen. Dat is wel luxe hoor met de flesvoeding. Helaas snapt Sem het concept doorslapen nog niet helemaal. Ik wil hem graag nog zo lekker baby achtig houden maar wat dat betreft kan ik hem wel groot kijken. Hij was vanochtend zo lekker vrolijk. Lag echt te schateren in de box naar zijn mobiel. Hij begint nu ook een soort van terug te praten met geluidjes. Zo leuk om wat meer interactie te hebben. Nu nog maar even de laatste kerstspullen opruimen. Oef ik ben zo'n luie huisvrouw
@Pup, doe maar lekker rustig aan. Jammer dat John zijn verantwoordelijkheden nog steeds niet neemt. Gebruik die tijd die je "over" hebt maar lekker voor jezelf. Wellicht heb je dan straks weer wat energie om je man een schop onder zijn kont te geven
@ Daan: Jeeeeeeej voorzichtig positief, da`s al de goede kant op. Strakke buikjes.....zucht. Heb trouwens geen WII, maar sport dvd`s. Dat werkt ook goed hoor. Sport nu 5 dagen in de week. 2 x in de sportschool en 3 x thuis. Begin nu al resultaat te zien jippie!!! @ Muissie: Jammer dat je vader het niet wilde @ Suuz en loïs BETERSCHAP!!!! @ pupke: Wat jammer dat het nog niet eerlijk verdeeld is. Heeft hier 5 maanden geduurd......er is nog hoop........trouwens........ik doe nog steeds heel het huishouden, klopt niet helemaal dus . Veel succes met wat je wilt beginnen en we zien je wel weer voorbij komen ( mis je wel hoor ). Geef je groot gelijk! Bij de dokter heeft Roan een zalfje speciaal voor zijn eczeem gekregen. Moet weer helemaal goed gaan komen. had al zalf, maar dat is alleen om de huid vet te houden. Daarna een heerlijke grote wandeling gemaakt. WEG KILO`S, WEG
Wow Loel, dat is vaak sporten. Hopen dat zalfje voor Roan werkt. Had je hem weer zo schattig ingepakt voor je lange wandeling zoals op de foto gisteren?
dat was berichtje 30.000 wow! hier een brul sessie van bijna anderhalf uur. meiden, ik zit er doorheen echt waar. ik kan en wil dit niet meer. ik vind er geen klote aan om zo moeder te zijn. Maarten en mijn moeder doen hun best, ik krijg hulp als ik er om vraag dat is ook het probleem niet. sorry voor mijn geklaag. knuf
Hey Ink, jij ook paars vandaag!?!? hihi... Kom op meiden, allemaal meedoen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/184335-leuk-experiment-op-hyves.html @ Pup, neem ff goed de tijd, maar weet ook dat je hier lekker je ei kwijt kunt!! Verdrink niet in het huishouden en schop John eens die kroeg uit naar boven, denk aan jezelf hoor, laat je niet kisten! @ Daan, goed dat Noor dikkere ontlasting krijgt, nu nog alles binnenhouden en je bent een heel eind op de goede weg! @ Suuz, beroerd hè, dat je dan niet even kunt gaan liggen....beterschap meid @ Lies, haha, jij bent het zat hè...nou vooruit "Liesbaby, kom er maar uit manneke!" @ Meilan, strakke buik........................................................ *gaat vanavond dan echt zwemmen, wil ook strakke buik* @ WendyNoa, dubbel hè, ze worden zo snel groot, maar op sommige vlakken gaat het niet snel genoeg, haha. @ Loel, heb jij Zumba? Kopietje maken?????? Hahaha...wil zo graag een strakke buik... Heb hier wel een dvdtje, maar die's niet te volgen zo moeilijk!! Hoop dat de zalf voor Roan werkt! Is niets, eczeem, brrr... *zit pas op pagina 751, haha* enne, in de zomer moet Roan met coole zonnebril en hippe shorts in de wagen natuurlijk!!! @ Moor, meisje, kus voor jou. Het is op dat soort momenten ook echt niet leuk nee. Wij zeggen hier dan ook tegen elkaar "we hadden ook nu lekker op een warm eiland ver van hier kunnen zitten. Lekker veel reizen, veel geld uitgeven enzo...." Maar uiteindelijk vinden we het toch weer geweldig met die twee meiden. Het huilen is zwaar, maar er is licht aan het einde van de tunnel, echt waar! Als Lauren haar draai vindt, zichzelf een beetje gaat vermaken en straks zelfs kan kruipen, lopen, grijpen en kletsen, nou, dan wordt het nog veel leuker, hou vol meid, schrijf het hier maar van je af!! En even een afspraak hier voor alle meiden: Ik wil NOOIT meer lezen "sorry voor mijn geklaag", want volgens mij zijn we er allemaal voor om andervrouws geklaag aan te horen en feedback te geven, kom op zeg, al die excuses wordt ik megazat! In de RMMC wordt gelachen en gehuild, opgeschept over de perfecte kindjes en geklaagd over het feit dat je kindje toch nog niet zo perfect is....alles mag en alles kan. Punt.
ach meis toch.... Dikke knuf terug hoor! Enneuh gewoon klagen..dat lucht op! Kan je er weer met goede moed tegenaan..... Het moet gewoon een keer ophouden.....is er echt geen andere reden waarom ze zo zou kunnen huilen...of is ze gewoon sterk geprikkeld.....
hoi hoi Hier nog steeds geen beeb:x.. Ben er zzzzzzzzzzzzzzooooooooooo klaar voor laat maar komen... donderdag moet ik weer op controle ben benieuwt ik hoop eigenlijk dat ze me gaan strippen ga er in ieder geval wel om vragen.. mijn bekken doen echt heel erg pijn ik hoop dat ik er zelf een beetje inspraak in heb ik wil namelijk echt geen 2 weken overtijd in mijn omgeving is het namelijk een aantal keer fout gegaan ben zo bang dat het bij ons ook fout gaat.. ben een beetje bang aan het worden.. stel dat er iets niet goed gaat.... ben je na 2 jaar eindelijk zwanger.. ik maak mezelf een beetje gek geloof ik:x.. @moor naar voor je meid.. maar positief blijven hoor!!! komt allemaal goed enne huilen lucht op @ pup neem lekker ff tijd voor jezelf.. @ suus hier heerst ook de buik griep maar naar anderhalve dag is het over.. hopelijk bij jullie ook beterschap. @strakke buik... ik kan me niet voor stellen dat het bij mij ooit weer goed komt.. mijn buik is echt giga kan me niet schelen hoor dan maar een mooie tank kinni deze zomer x beeb