oja ik krijg hier trouwens iedere dag sociale controle mijn moeder belt iedere dag enne mijn zus, schoonzus ,schoonmoeder... telefoon blijft maar gaan pffff
@ Moor: Ach lieverd, wat klote nou. Het word echt leuker...eerlijk waar. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar de eerste maanden is het puur overleven. Vooral die huilbuien maken het zo zwaar. ((((((((((((((knuffel))))))))))))))
Hebben jullie dit al gezien? De Tags op hyves momenteel: Waar Nederland over praat... Zwart met roze Paars Rood Miep Gies Grijs Horecava Wit Stippen Commissie Davids
Pup, neem je tijd meid! Alles combineren doe je niet zomaar.... Moor, het zit je allemaal even niet mee..... Knuffie.... Bij deze die "gewone" foto Bekijk bijlage 43112
En even een afspraak hier voor alle meiden: Ik wil NOOIT meer lezen "sorry voor mijn geklaag", want volgens mij zijn we er allemaal voor om andervrouws geklaag aan te horen en feedback te geven, kom op zeg, al die excuses wordt ik megazat! In de RMMC wordt gelachen en gehuild, opgeschept over de perfecte kindjes en geklaagd over het feit dat je kindje toch nog niet zo perfect is....alles mag en alles kan. Punt.[/QUOTE] GO JUTTE GO
@Loel, haha arme Roan, maar ja kleren maken nu eenmaal de man @Moor, arme jij. Om me bij Loel aan te sluiten, het is echt overleven die 1e maanden. En dan had je natuurlijk gehoopt wat bij te komen door weer te gaan werken en dan leveren ze je zo'n rotstreek. Het is hartverscheurend om dat kleine meisje zo te horen huilen, ik leef met je mee. We kunnen helaas niets anders voor je doen dan met je meeleven en je steunen. Dikke knuf! En humor helpt bij ons altijd. Gisterochtend zat ik er zwaar doorheen. Manlief stond op het punt naar zijn werk te gaan en vroeg of hij nog wat voor me kon doen. Het enige dat ik slaperig er uit kon brengen was of hij Sem niet mee naar zijn werk kon nemen. Hij moest zo hard lachen en uiteindelijk kon ik er ook wel weer om lachen. En dat zorgde dat ik er toch maar weer uit ging om mijn huilende mannetje te troosten.
Hmm moet nog even oefenen met de quote functie Ooh mannetje huilt weer, eens kijken of hij nog verder wil slapen
@ Helma: Mooie buik! @ Moor: Dikke knuf! Je moet maar denken dat het alleen maar gaat beteren als ze ouder wordt. Tot ze op haar 14de met een iniminirok naar buiten wil... Maar dat is dan een heel ander probleem @ Beebie: Ik was ook gigantisch, hoor. Weet eigenlijk niet of ik deze buikfoto had laten zien. Was de dag dat Ziva geboren is.
@meilan wow wat een buik idd maar wel erg mooi hoor jij droeg ziva mooi van voren ik ben wel iets ronder hoor weet niet zo goed hoe ik een foto hier moet plaatsen ga nog ff proberen..
sh*t weet echt niet hoe het moet.. heb wel een babysite als iemand mijn buik wil zien pb me maar ff wil de site hier niet neer zetten ivm herkenning... en voor de google.. snappie
meiden, thanks voor de opbeurende woorden, doet me goed. Ik zal me niet meer verontschuldigen, sorry Ik heb nagenoeg de hele huilsessie van vanmiddag óf de stofzuiger aangehad óf mijn moeder aan de telefoon gehad. Ik kon het echt niet meer horen. Het erge is, dat zelfs de buurvrouwen komen zeggen dat ze inderdaad errug hard huilt. Maaaaar dat het absoluut geen huilen is dat pijn of iets anders zou kunnen betekenen. Het is pure drift en nijd dat ZIJ in dr bed ligt en niet bij mama. Om half 3 heeft ze een flesje gehad, ze werd na een 40 minuten wakker en het was tijd... Kwart voor 4 begon ze weer te gapen en te dreinen dus, hoppekee weer naar boven in bed. 10 minten huilen en nu nog steeds stil. raar kind. Ondertussen is hier in huis wel e.e.a. gebeurd, gelukkig. Alles is uitgebreid gezogen, gestoft, afgenomen en verplaatst. Was echt zo vreselijk nodig. Er lag me een stof, schaamde me rot! Nu moet de grote salontafel nog naar boven, Maarten zal weer blij met me zijn. Dat apparaat is van glas en loeizwaar Helma, mooi buikie meis!! Meilan, wat had je een toeter he?! Dat dat al weer helemaal plat is, knap zeg! Wil ikke ook, hier nog een blubbervelletje! *heeft net als Jutte, veel berichtjes op 1 pagina * Beebie, fijn he, iedereen die belt... ik had het geluk vrij vroeg te bevallen, dat dus niet zo meegemaakt.