Haaaaai meiden!! Voor ik begin; vandaag is een jaar geleden dat ik positief getest had!!! Jeeeeeej wat is dat snel gegaan he?? Moor, ach meissie, echt het is zoooo cliche, er komt licht aan t einde van de tunnel...mja tot dan moet je t wel zien te trekken! Dikke dikke dikke knuffel! Meilan...jeutje wat een reuzenbuik had je zeg! *gaat Beeb ook pb-en* Jutte, Hallelujaaaa! Pup, pfff je hebt t echt druk heeeee....jij ook een dikke knuffel! HIhihihihi, ik weet wat Muissie gaat doen vanavond...eigenlijk best raar dat je van je vriendinnen weet wanneer ze uuhnajajeweetwellen Loel, ik had gekeken bij Prenatal...maar ze hadden t niet meeeeeer weeeeeeehhhhhhhhh Daan, you're welcome! Zoo k ga lekker aan de soep vanavond, zooo een trek in! Tot later meissies! Ohja...grappig die kleurtjes, op hyves...
Leer uw baby doorslapen en los het slaapprobleem op - BabySlaapGids.nl iemand hier ervaring mee? knuf sas, wat hadden ze niet bij de Prenatal?? Mw is zelf weer stil geworden. Gelukkig.
Sas, inderdaad! Wat is dat snel gegaan he?! Een jaar gewoon... Eet smakelijk aan je soepie. Hier zal het pizza worden denk ik. Maarten is laat en ik moet naar naailes.
Moor, heb je al eens een puckababy geprobeerd? Of gewoon inbakeren? Dat helpt Ties heel goed in slaap komen. Geen drama's meer sinds ik een puckababy voor hem heb gekocht.
Moor, dat geweldige mutsje en dasje die Roan om en op heeft! Vind m zoooo cool, mja...hier hadden ze m nietmeer! Jij eet smakelijk!! xxx
ah, ok. ik zal eens kijken hier Sas, of was je al in Beverwijk geweest? Pupke, ik heb de puckababy gebruikt, de pacco en losse doeken. Voor de nacht heeft het redelijk geholpen maar overdag is het grootste probleem. Met inbakeren raakt ze zo mogelijk nog meer over dr toeren zodat ze echt ligt te stikken en te kotsen in bed. Dat gaat me echt te ver.
suuz, dat zou ik nog wel kunnen proberen, hoewel ik dat best eng vind om goed te doen. Ze tilt dr koppie wel goed op maar kijkt dan nog niet van de ene naar de andere kant... probleem is, dat ze niet alleen in de box wil liggen, dus echt uitproberen kan ook niet echt. Maar, ik ga het zeker eens proberen, bedankt voor de tip!
whahaha ik ben zo van de stilte aan het genieten dat ik niet eens in de gaten heb dat de tv aanstaat maar het geluid het niet doet... vraag me af hoe lang dat al is!! pup, jij ook bedankt voor het meedenken. Ik zou willen dat ik voor jou ook wat kon betekenen. Jij zit ook niet lekker in je vel nu. Hoop dat je voor jezelf gaan beginnen wil lukken nu. Je kan in ieder geval met 1 tshirt al de markt op
oooh Moor knuffelllll!!!! Jaa Sas ik moet wippie machen hahahahhahhahahahaa *klimt weer op haar stoel* oooh nah weet ik niet weer wat ik wilde zeggen!!!!! hm... nah Beebie wil je mij jullie site pb-en?! vind ik altijd zoo leuk die beebiesites hier eten we boerenkool met HEMA worst lekkurrrrr!!!
*Marieke komt eventjes leuk nieuws brengen! Xandertje heeft EINDELIJK bij me gemogen! Sjeeeeee wat was dat moment genieten! Het gaat héél goed met hem!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Marieke, wat een geweldig nieuws!!!! @ Moor: Wat is het toch moeilijk. Waarom Roan zo moest huilen is ook nog niet echt te zeggen.Het blijft gissen. Op een gegeven moment was het over. hou je taai. Hier een gruwelijk kwijlend mannetje.........ff in z`n mondje voelen...........ja hoor ......een tandje is onderweg. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het doorbreekt. @ sas: Daarom had ik het ook zo vroeg gekocht. was bang dat het weg zou zijn. Jammer.
hi ladies! @Loel: wat een prachtig mannetje!! Echt een stuk! @Meilan: jij ook al zo'n mooie meid! En wat gaaf dat je nu aan de studie gaat! @Moor: (((knuffel))) slaapt Lauren wel als je haar vast houdt? Bij mij slaapt Daniël ook niet als ik hem zo in bed leg (waarschijnlijk omdat ik hem altijd pas in bed leg als hij slaapt). @Lumea: wat fijn dat Tamsin weer thuis is! Wat vind Maureen van haar zusje? @Kwie: wat onwijs fijn dat je afspraak geweest is, zo komt er weer schot in de zaak @Suus: fijn dat de 2e dag kdv al iets beter ging! Ik wil hier het kdv uitstellen omdat ik toch nog geen baan heb en Daniël niet wil wegbrengen als het niet hoeft... ik ga ze morgen bellen. Ik kan trouwens nu al janken om het idee om hem weg te brengen, ben een watje geworden.... van manlief mag ik ook thuis blijven, maar ik denk dat werken toch het beste voor me is.. (was ooit een carriere vrouw)
Haai! Loel,ja zonde he?? Moor, zou je willen kijken?? Pleaaase? Enne wij leggen Ryan ook vanaf 8 weken continue op zijn buik hoor..nadat we eerst ook inbakeren en alles geprobeerd hebben..niks werkte, om gek van te worden..hij sliep overdag maar 30min, per keer he? Enne...als Lauren op haar buik ligt, kun je toch ff iets vaker gaan kijken?? Ryan vind het echt heerlijk en slaapt sindsdien perfect! Alleen snachts ligt hij nog op zijn rug, maar dat is gewoon omdat wij het nog eng vinden hahahaha Ik hoop zo dat je iets vind wat helpt!! Dikke knuf! Muis, hihihihihihi GoMuisssie GoMuissieman GoooooooMuismanzaadjes!
Hallo liefies Zijn er al beebs? nog niet meiden meiden wat wordt jullie geduld op de proef gesteld Hoe is het met Noor, Xander en Tamsin? Noor gaat beter lees ik, poep wordt dikker, flesje nog zo zo, komt goed Daan!!! Had jij me willen toevoegen op msn??? Marieke wat zal dat een fijn moment geweest zijn om xander bij je te mogen hebben. Beebie ik had ook een mega buik zeg!!!! Snap nu waarom mensen met 35weken nog vroegen of het er niet 2 waren. Helma mooi buikje meid, geniet ervan.... Suuz beterschap voor jou en Lois...snel opknappen. Jutte jij ook paars!!!! Hema???? Haha...... Leuk dan zeg zn avond als je als woningbouw nog geen duidelijkheid hebt terwijl de gemeente vanalles wil uitleggen...duhhhhh dure uren weer...gooien ze de woz weer omhoog want ja die ambtenaren..... Hoe gaat het met Jelka????? Verandert snel he???? Moor lieve schat zal je wat (((((((((((((((slaapvibes)))))))))))))) van Sigrid sturen. Kun je wel gebruiken voor jullie meisje. Meid meid wat zul jij je machteloos voelen. Misschien het bedje voorverwarmen???? Had Sigrid ook last van namelijk, was huilen huilen.....Tja je doet wat he..... Pap in haar fles????? Anders eens met het consultatiebureau overleggen..... Pup lieverd neem je tijd zeg. wat vervelend dat John nog niet veel doet. Knuffffff en hoop je snel weer hier te zien...... Syl snap je hoor. Mijn moederhart bloedde ook toen ik Sigrid moest laten proefdraaien...pffffff zou van alles doen maar voelde me zo verloren.... Loel Roan een tandje!!!! Leuk leuk hopelijk heeft ie er niet teveel last van.... Toch effe klagen.....verstopping is er nog steeds:x Moet aardappels afgieten in ....de plee!!!!!!! Kwam ik op het snuggere idee dat mijn neef bij de riooldienst werkt...duhhhhh dus die komt morgen langs (illegaal) Zo ga nu 1,5u wandelen.... liefs ink