Ik dacht al, waar heeft iedereen het over dat de buik van Beebie zo flink is. Maar de foto blijkt al weg te zijn. Ikke wil wel een pbtje hoor, haha. Beebie, misschien (als je het leuk vindt) kan je je aansluiten bij onze RMMC op hyves. Daar kun je wat makkelijker een link zetten want het hyvesprofiel van ons is volledig afgeschermd voor onbekenden; www.minienmotorclub-hyves.nl Pup, knuffel! Kom gewoon langs als jij het wilt. Getsie Suuz, allebei aan het overgeven. Ik wil niet weten hoe je wasjes zijn denk ik. Beterschap! * Volgens mij moet ik even spieken op hyves vanwege BH-dag?!? * Wie had er nou onlangs een sollicatiegesprek? Was het niet Helma die door was naar gesprek nummer twee? By the way, wat een mooie buik heb je Helma! Op en top zwanger. Voelt alles ook goed? Tja, en toen .... Oh ja, Xander heeft bij Marieke gelegen. Met Noor lijkt het iets beter te zijn * ondertussen even twee vechtende honden uit elkaar trekken *, dikke knuffel voor Moor. Soms is het moeilijk om door te zetten als Lauren zo hard huilt, maar soms is het wel het beste. Sterkte hoor, want het is niet makkelijk voor je. Meilan al een strakke buik. Wauw wat snel. Heb je er nog iets voor moeten doen of ging alles vanzelf? Loel, wat goed van je dat je twee keer sport in de sportschool. Ik ben zondag ook weer begonnen en probeerde heel wat truckjes uit om maar niet te gaan, Jan trapte er alleen niet in . Brr, ik krijg het koud hier. Ga snel naar beneden en misschien nog even tot strakkies.
@sylvia, hier werkte laten weken in groene biotex en vervolgens normaal wassen vaak erg goed. En je kunt de vlek inweken met vanish proberen, maar dat moet je wel op een onopvallend stukje uitproberen als het gekleurde kleertjes zijn, dat wil nog wel eens de kleur veranderen namelijk. Als de zon schijnt helpt het ook wel om de was in de zon te laten drogen, dat bleekt ook wat (maar dan moet ie er wel zijn). En helaas krijg je niet alle vlekken weg. Succes in ieder geval!
@kwie. dat is best een goed idee hoor maar ik heb geen hyves ben geloof ik de enige in nederland hihihihihihi.. ik haal geloof ik de foto toch maar weer weg want ik had hem gekopieerd van de babysite en nu staat de naam er.. vind het op zich niet zo;n probleem hoor maar ik wil niet dat iedereen weet dat ik op een forum zit.... babysite is vooral bedoeld voor klanten en vrienden en zo.. en die hoeven niet te weten wat ik hier allemaal meld... ik hoop dat jullie het snappen en dat ik niemand voor het hoofd stoot.. dikke kus
Ja inderdaad naar een vd modjes, is zo gepiept.. je klikt op op het gevarendriehoekje rechts boven het berichtje met de link, en dan krijg je iets waar je moet schrijven wat er mis is met het berichtje en zeg je dus dat je de link weg wilt hebben, en dan halen ze hem weg.. je kan berichtjes trouwens max. 1 uur later nog wijzigen.. daarna niet meer.. wil btw wel even zeggen dat je echt een super gaaf wiegje hebt!!!
@muis heb idd toch maar ff een berichtje gestuurd doe het toch liever maar even met een pb voor jullie je weet nooit wie mee leest... ik ben ook zo handig met computers not.... hihihih ja het wiegje is gaaf al 60 jaar oud mijn schoonmoeder heeft er nog in gelegen.
Wie van jullie heeft een goede tip voor een fiets? Ik heb nl een oude gammele fiets en wil graag een goede kopen waar ik ook een kinderzitje op kan zetten (en eventueel een 2e )
Sem begon dus vanmiddag te huilen tijdens zijn slaapje. Kom ik zijn kamer binnen, ging ik bijna over mijn nek van de geur. Echt niet te harden. Nogal logisch dat dat kleine mannetje begon te huilen. Maar ja daarna dus wel een kleine 2 uur bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen. Hij was wel doodop maar wilde absoluut niet alleen in zijn bedje slapen. @Marieke, wat een geweldig nieuws! Lekker knuffelen met Xander. Daar moet dat mannetje weer veel positieve energie uit halen en jij natuurlijk ook. @Syl, wij spoelen de poepspullen meteen uit. Dan insprayen met Biotex oxi spray en dan meteen wassen, dus niet laten liggen. Ooh ja en witte spullen lekker in de Vanish zetten en dan met Ariel poeder (zit wat bleekmakend spul in). Hier zijn alle vlekken er tot nu toe nog uit gegaan
@Marieke, wat een fijn nieuws zeg. Wat zal je genoten hebben en Xander ook natuurlijk. Ik ben blij voor jullie. @Syl, ik zet de kleertjes in een lauw sopje met vanish of groene biotex, laat het een nachtje of dagje staan en dan gewoon wassen op 40 graden. Heb tot nu toe alle vlekken er nog uit gekregen. Witte rompertjes of de hydrofieldoeken zou je bijv. in een sopje met bleek kunnen zetten. En nu met de vorst lekker buiten hangen. (beetje zon, zoals Rootje zegt, zou dan wel handig zijn idd) @Wendy, had Sem de boel ondergepoept? @Ink, weet ik eigenlijk niet of ik je toe wilde voegen op msn (volgens mij niet). Maar ik wil het wel hoor Al ben ik niet zoveel op msn. Tsssss foei daan. Noor had vandaag een wat mindere dag. Na de brijige luier van vanochtend alleen nog maar diarree. Ook de flessen wilden er niet goed in met als resultaat: minimum intake niet gehaald, ze heeft maar 500cc gedronken. Maar goed, dat is beter dan niets en veel meer dan een paar dagen geleden en ze heeft vandaag niet gespuugd. Gisteravond wel. Morgenmiddag uitslag van de urine en ontlasting kweek. Ik verwacht er niet veel van, maar ik kan denk ik wel even overleggen met de KA over hoe het gegaan is.
Goedemorgen! Ik ben gewoon de 1e terwijl het al 9 uur is geweest. Wow. @Daan, ja Sem had een fikse poepluier. Balen dat Noor gisteren weer een mindere dag had. Volgens de voedingskundige die Jutte had geraadpleegd zou 500 ook voldoende moeten zijn voor in iedergeval alle voedingsstoffen. Ook al verwacht je niks, hoop wel voor je dat er wat uit de kweek komt Hier een erg goede nacht gehad. Het was mijn beurt voor de nachtvoeding maar ons kleine mannetje kwam pas om half 7. Dat vind ik best een schappelijke tijd. Hier dus een uitgerustere en blije mama. Ik gun het jullie allemaal, dus kom op RMMC beebs: DOORSLAPEN
haaaai meiden!! Hier ook al zo een uitslaper! Ryan kwam pas om kwartvoor 9!! Whiehoeeeee! Verder heb k niks te melden eigenlijk hihihi kusss voor iedereen!
Goeiemorgen meiden Eindelijk de lekkage is opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan weer wassen, afspoelen, eten afgieten in de wasbak etc.... Bleek een enorme zeepprop te zitten van jaren oud.....Grapje scheelde me 100 euri omdat het via familie ging...dus nu 50euri...... Verder weinig te melden, sigrid slaapt ook goed dus ja..... Ga nu schoonmaken hiero want onze sem is loops (de hond en niet sem van wendy) Daan nou die Noor blijft wat schommelen maar 500 vind ik ook nog veel hoor. Tja alles moet ook wee bijkomen.... Wendy haha had jij mazzel vanacht met SEM. Wordt je vriend van hem wakker???? Die van mij namelijk niet, sigrid kan nog zo janken. Als ik moet werken heeft hij de babyfoon tegen zijn oor..... Sas ook leuk als je niets te melden hebt. Gaat alles goed dus...... Meiden ga poetsen en opruimen........
Oeh allemaal uitslapers vandaag, hier ook al! Gaat hier beter met ons! Vannacht was alleen Suuzman de sjaak. Maar hij is gewoon gaan werken en heeft daar nu wel spijt van, tja ook niet luisteren naar mij...Hij kan niet ziek zijn denkt hij. Hoop dat hij morgen wel thuis blijft, kunnen de meisjes ook nog een dagje bijkomen en ik gaan werken... Ga zo eerst alle deurkrukken, kranen, wc's enzo schoonmaken, want anders hebben we het straks weer! Het is wel een goeie manier om kilo's kwijt te raken zeg...Ben trouwens ook weer ongesteld geworden, na 26 dagen, dus mijn cyclus is weer helemaal terug op gang. Wendy heb jij hyves eigenlijk. Ben ook wel benieuwd hoe jij er uit ziet eigenlijk. Beebie/Lies hoe gaat het? Moor en hoe is het bij jou meid? Pup neem je tijd meis, zal je humor wel missen hoor, maar zorg eerst maar dat je alles op de rit krijgt! Daan en gaat het beter met drinken? Ben benieuwd vanmiddag. Zie dat er al een hoop tips over de gele vlekken in de kleren geweest zijn. En ook hier gaat het er zo uit. De twee meisjes zitten allebei voor de tv, lekker makkelijk en rustig hahaha! Ik ga even wat doen, kussies
Vergeet ik helemaal te juichen voor Marieke, wat een super nieuws! Heerlijk meid, komt allemaal goed!
Ik ben heel tevreden over de union mamafiets van de halfords. Tis dat ik al een duurdere fiets had die gejat werd......maar hij is dus niet echt goeiekoop! Met stoeltje en tassen achterop werd hij 750 euro...de fiets zelf geloof ik 599 euro... Zal ff kijken of ik een plaatje kan vinden!
op de site staat ie voor 649...dus ik zal wel omdat ik alles bij elkaar kocht een mooi prijsje hebben gehad.... http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Medium/809469.jpg
Syl, Montego fietsen zijn ook superstevig enzo enstukken goedkoper dat Batavus en al die dure merken! En ze hebben ook nog eens hippere kleuren! Ik heb er ook een uitgezocht...nu alleen wachten tot onze bankrek is aangevuld, zodat ik m ook echt kan kopen hahahahaha Jaaa Wendy, ben ook benieuwd naar je! We willen je hyyyyves! Marieke, fijn dat je xander vast heb mogen houden, lijkt me een onbetaalbaar moment!