Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Same old, same old hier… Vaak en lang wakker geweest, gisterenavond een uur lang echt regelmatig gerommel, maar gestopt… Ben gelukkig wel minder moe, fijn gevoel zeg! Vandaag is oma 80 jaar (zij had de kleine thans ‘besteld voor vandaag :D) en daar gaan we namiddag maar even langs. Gisteren nog een leuke parkrand besteld, die zou er volgende week donderdag zijn.

@jutte: “zat” is een groot woord, eerder zooooo nieuwsgierig. Ik heb echt een pracht van een zwangerschap mogen doorlopen, maar ik vind van mezelf dat ik nu onderhand de beloning wel verdiend heb ;) En ik ga helemaal akkoord met de algemene afspraak!

*ohw, ik hoor al gerommel boven, manlief al opstaan? Jep, de rolgordijnen gaan omhoog!*

@moor: heh seg, meid, kop op he! Ik kan het me nog niet echt voorstellen wat het is om je kindje zo lang en ontroostbaar te horen huilen, maar ik weet zeker dat je echt een goede mama bent en dat ook dit voorbijgaat. Ik hoop dat je van Maarten echt veel steun blijft krijgen, dat doet toch veel hoor. X

@beebie: begrijp jou dan weer maar al te goed hoor! Hier laten ze je geen 2 weken over tijd gaan, maar ik begin steeds ook meer het gevoel te krijgen dat de kleine daar lekker zit en niet van plan is ‘op tijd’ te komen. En als je je verhaal doet van je familie en je angsten, zullen ze je toch wel begrijpen, zeker in jou geval, omdat het zwanger worden zelf al zo lang heeft geduurd. Sterkte met de laatste dagen, ik hoop echt dat het heeeeeel erg snel zover is voor jou hoor!

@hyves: hehe, ‘bij ons’ is dat ook de nieuwste hype op facebook J Wel leuk ter afwisseling J

@moettie: mooie buik hoor!

@meilan: dat was idd een dikke buik zeg! :-D Maar wat goed dat ie al helemaal terug strak is *me jealous*

@sas: woow zeg, is dat ook alweer een jaar geleden? Verdorie, wat gaat het zo snel zeg!

@marieke: had je al gesmst gisteren J Ik kijk uit naar de foto’s hoor!

*wow zeg!! Roan al tandjes!!!!!*

@sylvia: probeer eens 24u laten weken in de nieuwe blauwe biotex en dan met ossegalzeep inwrijven en wassen…

@kwietje: nou, ik weet wat jullie gaan doen vanaaf als ik je banner bekijk ;)

@beebie: mag ik ook een pb’tje aub? wil graag babysite spieken ;)

@ink: hoeraa zeg, alles opgelost, ontstopt en terug klaar voor gebruik! Als er zoiets gebeurt, merk je toch hoe snel een mens ontrieft is he…

@suuz: jij aan de ontsmettingspoets, blergh! Maar idd goed idee en iets wat veel mensen vergeten te doen na zo’n buikloop-aanval in huis.

Zow, wij gaan eens naar oma nu. Het begint hier al terug te sneeuwen en k heb precies zin om namiddag gewoon lekker thuis op de bank te hangen J Hangen, liggen, lopen of springen, het zal niet veel uitmaken hier denk ik :D

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    zucht nog steeds geen baby hier....

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Arme beeb :( Ik zucht met je mee...

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dikke knuffels voor iedereeeen!! Beebs kom eruit...we zijn nieuwschierig...

Oooh ik ruik een luchtje dat ineens voorbij komt gelopen......hihihi.....wie zegt dat een baby stinkt....moet eens een peuter ruiken!!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa Mariekeeeeeeeeee!!!! wat fijnnnnn!!! YEAAAAHHH!!!!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    vanwaar de grote rust hierooo?

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zeg ik zat eens te zoeken naar meiden die hier ook kwamen en toen ineens niet meer he,

zie nu dat Lente is bevallen en Lonny ook..
    hanneke is 35 weken ver..

jammer eigenlijk dat we niets meer van ze horen..

en ben eigenlijk ook best wel benieuwd hoe het met Klasien gaat!!!

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hoi!

Marieke, wat een goed nieuws!!!!
    *doet een vreugdedansje voor het heerlijke moment dat Marieke eindelijk haar zoon mocht vasthouden....*

@ Ink, yep, hema, met de roze bloemetjes!

En ja, wat gaat het nu hard hè, met die meiden.....Jelka begint het doorslapen weer redelijk onder de knie te krijgen. Nu alleen de neusverkoudheid nog even uitbannen, denk dat ze dan echt lekker gaat slapen...

@ Moor, erg hè, dat huilen, vooral dat je niet weet waarom! Hoop dat Lauren snel snapt dat het lekker gewoon te gaan slapen...

@ Syl, snap je heel goed hoor, met kdv. Maar heb je dan niet het risico dat je Daniels plekje kwijt bent en straks geen plek hebt?

@ Daan, balen dat Noor weer diaree heeft....het mag nu toch wel een keertje klaar zijn...ben benieuwd naar de uitslag.

@ Ink, joepie, geen lekkage meer!!

@ Suuz, arme suuzman, haha...maar idd morgen maar een dagje thuisblijven manneke, even op de meiden en jezelf passen!

Enne, lekker hè, soms, die tv....Mirthe kijkt niet, maar kan zelf spelen. Jelka is net haar vader, kan heeeeeel lang geinteresseerd naar bewegende beeldjes kijken, haha...soms wel even handig als ik even iets moet doen, zoals de was van machine naar droger...

@ Lies, gefeliciteerd met je oma! Wie weet krijgt ze nog een prachtig cadeau vandaag, haha

@ Miranda, hahahaha, ja, Mirthe kan hier ook een kamer vol vreselijke geur produceren!!! En dan wil ze geen schone luier, zucht. Wordt tijd dat ons meisje op de wc productie gaat draaien!

Gisteren wilden we net gaan eten (Mirthe had al vroeger gegeten omdat de boodschappen nog niet waren bezorgd...). Rinke is haar maar even gaan verschonen, want we konden geen hap verwerken, bah!

Zo, ik heb een vrije middag opgenomen. Was even lekker lunchen en nu zouden we gaan schaatsen. Jelka en Rinke langs de kant, Mirthe en mama het ijs op. Maar Jelka ligt zo lekker te slapen, dat we nog even wachten.....misschien zo even. Hier om de hoek is een vijver bevroren, ze hebben er zelfs grote spotlights bij gezet, dus we kunnen straks ook nog even het ijs op!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    KA heeft gebeld. Ze heeft het Rota virus. Diaree kan nog wel enige tijd aanhouden.
    Nu ben ik weer weg. Manlief is ook ziek, dus ik ben alleen maar aan het wassen en verzorgen. Pfffffff............

10. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey allemaal

Ben weer een dagje onder de pannen geweest gezellie bij me zussie geweest. En vanmiddag schoonma op visite.. en alweer bijna een dag voorbij.
    Ik dacht trouwens dat het zou gaan sneeuwen maar hier nog niets te bekennen..

@ Daan Noor toch het rota virus aaa zielig ik hoop dat ze snel beter is. Krijgt ze nog medicijnen.
    @ Lies ik ben blij dat je meer zucht.. ben ik niet de enige die aan het klagen is hihihihi.. ene gefeliciteerd met je oma!!

@jutte leuk schaatsen ik hoop dat ik dit jaar ook nog een keertje kan lijk me leuk al zolang niet meer gedaan...

ga ff aardappelpuree maken we krijgen vanavond rodekoolschotel jammie..
    begint zojuist te sneeuwen hier hahahaha
    oja en wie babysite wil zien pb mij maar ff weet niet meer wie er ook al om vroeg
    dikke kus beeb

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Daan, jeutje het rota virus, veel beterschap, ook natuurlijk voor je ventje! Doe rustig aan hoor!

Muis, ik moest zo verschrikkelijk hard lachen om je banner! Geweldig joh!

Jutte...ik had je gekrabbeld over de spelletjes...maar zet t hier ook nog even neer..Mark vroeg of je dvd's kon afspelen in je pc..ik was helemaal in overtuiging dat het normaal was hoor, mja mark zei, vraag t toch nog maar ff na hahahaha
    Ik heb hier iig een dvd liggen met veul spellen! Ik stuur m morgen op naar je! Heb ook Zelda, deel 1 erop laten zetten!!

Weet iemand hoe lang die zwangerschapshersenverweking blijft aan houden?? Je zou denken dat het nu toch wel over moest zijn? Ik zou lekker Chili gaan maken, maar ben de bonen vergeten, slimmmmmmm
    Dus vanavond frituur en morgenochtend naar de winkel, bonen halen en dan snel eten maken, kan mark t meenemen,pfffff geheugen kom terug!
    kussss

12. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Le moment supreme !!!!

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Whaha mijn hoofd! :-D

Wij 3tjes..

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @muis: hihiii, wat een coole banner :D

@beebie: we zijn nu met 3tjes aan het aftellen, voor je het weet, zijn we hier weer de roze en blauwe slingers aan het buitenhangen! ;) Nee echt, een mens zijn geduld kan nogal op de proef gesteld worden!

@sas: hehe, hersenzeef :) Laat de frietjes smaken iig!

Hier nog dilemma over wat we gaan eten... Ohja marieke, wat een keeeeiiischattige foto's van jullie als gezinnetje op FB!

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Klein detail.. Hij heeft GEEN punthoofd! ;)

En zn pampertje komt tot onder zijn oksels hihi

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Marieke, aaaah wat heeerlijk om je zo te zien met je kleine mannetje op je borst!!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

snik snik brul... kolere wat ben ik toch een emo muts tegenwoordig. Marieke, wat heerlijk om te zien zeg. jeeetje wat mooi.

ben vandaag sowieso wat emo merk ik. Vanmorgen op het kdv geweest, vanaf dinsdag gaat ze wennen... spannend hoor!

En wat ik eigenlijk niet durf op te schrijven he, maar zo ziet tot nu toe onze dag eruit.
    00:00 flesje 180+6, mét 1 schep rijstebloem.
    05:00 wakker, huilen. 180cc slappe lauwe thee
    08:30 wakker gemaakt, aankleden, flesje 180+6, in de MC naar het KDV, aansluitend boodschappen doen
    12:15 flesje 180+6, 70cc over, in slaap gevallen tijdens fles en niet meer wakker, dus
    13:00 in bed, slapen.
    15:30 wakker, even knuffelen, duidelijk weer honger
    15:45 flesje 180+6, schoon op
    17:00 moe, in bed, 5 min jengelen, stil. niet meteen gaan slapen (heb staan gluren :D) maar niet meer huilen.

IK WEET NIET WAT ME OVERKOMT!!!!
    Ik heb rustig koffie gedronken met de buuf, heb gewerkt aan mijn rok en ga zo maar eten ofzo ;)
    wauw
    zal vannacht wel spoken worden denk ik! hihi

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hihi ziet banner van muissie :D

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Zo...eerst ff de banner van muissie checken.....:D Echt wel leuk!!

@ marieke: geweldige foto`s, lekker genieten. Je moet zo`n luiertje bewaren, leuk voor later. Ik heb er ook nog eentje en als ik het nu bij die beer van me leg, geloof je het echt niet meer :D

@ Daan: Beterschap voor je familie en een dikke ((((((((((knuff))))))))) voor jou!!

@ Sas: Hier zijn m`n hersens ook nog verweekt ;). Op m`n werk boodschappen gedaan voor het avondeten, ben bijna thuis.....................sh*t, de vis vergeten. Aardappeltjes met alleen worteltjes is ook zo saai hè;)

@ Moor: JEEEEEEEEEJ geniet ervan!!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nu heb ik ook een banner van mijn baby :D

Marieke, WAUW! wat een super mooie foto's! krijg helemaal een brok in mn keel, zo mooi!!!!

Moor, wat goed! hoop dat ze haar draai nu een beetje heeft gevonden en het genieten nu ECHT gaat beginnen!!

Whahaa Sas handig hoor zo zonder bonen :D vergiettieee!

Daan. owjeeeej arme noor! dikke knufff! en beterschapjes! ook voor je mannetje!

Deel Deze Pagina