Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Marieke, wat een prachtige foto's!!!!

@ Sas, JA, kan DVD's afspelen!!!!!! Kom maar op met de spelletjes, wiieeeeehoooeeee, ik was net aan het zoeken naar downloads, maar blijkbaar snap ik het nog niet zo goed, kan geen normale site vinden....
    *heeft de krabbel van Sas gemist, eens even zoeken*

@ Muis, mooie bannert

@ Moor, wat een schema! Je hebt dus gewoon wat kunnen doen, naast Lauren troosten, goed zeg, hopelijk in stijgende lijn nu! Waarom om 5 uur 180 cc thee en geen voeding eigenlijk?

@ Loel, grappig hè, die luiers....
    Wij hebben dat ook met jurkjes. Op onze slaapkamer hangt mijn eerste jurkje (poppenjurkje, ze hadden in 77 nog geen prematuurkleertjes). Daarnaast Mirthe's eerste jurkje, maatje 44 en daar komt dan ook Jelka's eerste jurkje, ahum, maatje 56, hahahahaha.....ook zo'n grap.
    Mirthe snapt ook nog niet dat zij dat jurkje aan heeft gehad, zelfs als ze de foto's ziet kan ze niet bevatten dat zij zo klein geweest is. Leuk voor later, mijn poppen konden gewoon mijn oude kleertjes aan, haha.

Zo, nog even met de kids spelen, die gaan zo lekker naar bed en dan even rust in de tent! Bye!

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jutte, stuur m morgen meteeeeen op!
    Grappig die jurkjes zo bij elkaar!

Ik heb Ryan zijn eerste luiertjes ook nog hoor(wel de schone zeg maar hihi) hij had eerst ook prematuur en nu heeft ie al zo een dikke kont dat ie maat 3 aan moet hihihi :D:D

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ahum... Lauren heeft ook maatje 3 aan Sas... dus pas op, met je dikke kont :D

Ik snap het niet meer... ze slaapt nu nog steeds... kan toch niet goed zijn he?!
    Wel met een lampje aan...

Jutte, ik heb thee gegeven om te kijken of ze 's nachts echt honger heeft, of dat ze gewoon dorst/warmte wil.
    Ik (we) denken dus het laatste, voornamelijk ook omdat ze overdag regelmatig wat begint te laten staan.

Ik twijfel nu he, wakker maken of laten slapen...

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Heb hier al luier 4 en als deze op zijn ga ik over op de 4+ :D

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: Dat is ook een leuk idee, die jurkjes. de jongste telg de grootste maat :D

@ Muis: leuke avatar

@ Moor: Moeilijk hè, die kids

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Heleuwww hier is het hele huis al in coma, behalve moi, lekker rustig.

Wauw Moor, tja Lauren kan wel denken dat ze de hele wereld aan kan maar op een gegeven moment geeft ze het toch op...Lieve Lauren je bent nog geen 3 maanden je hebt je slaap hard nodig en je mama ook!

Ja en wat te doen...Ik zou Guusje wakker maken, maar ik weet dat zij gewoon na een uurtje weer zou gaan tukken. Lastig he, weet ook niet wat wijsheid is....

Marieke wat een gave foto's, mooi...Zo bijzonder zo'n klein mensje.

*wisten jullie trouwens dat Suuzman met 31.2 weken geboren is, hij woog 1170 gr, wat behoorlijk was voor die termijn. Ook hier liggen miniluiers, miniflesjes, minipolsbandjes en zelfs hartplakkers. Zo gaaf om nu te zien, dus echt bewaren! Inmiddels weegt hij 92 kilo en is 1.86 dus komt allemaal goed.*

Jutte leuk die jurkjes, hihi Jelka met haar 56, wat eigenlijk gewoon klein is natuurlijk. Hier hebben ze allebei niet kleiner aan gehad, zelfs 50 paste niet.

*als Loïs baby foto's van zichzelf, zegt ze altijd: 'Guusje'*

Daan druk aan het verzorgen dus, toppertje ben je!

Sas en frietjes goed gesmaakt?

Muis je valt gelijk op met je nieuwe ava en banner, nice!

Hier ook maatje 3 met luier, maar maatje 4 zou ook wel kunnen...Ze heeft welgeteld 4 rollen op haar beentjes en die randen vd luier staan er altijd helemaal in, maar verder zitten ze goed en lekken niet, na ja soms dan....

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou, 20:45 en mw is zelf wakker geworden!
    nu effies knuffen, flesje, knuffen :D

zal niet meer komen vanaaf! xx

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moor, lekker uitgeslapen is ze dus! Heeeeerlijk he!

Jaa patatjes waren heeeeeerlijk, de kippetjes nog meer eigenlijk hahaah, ik haal altijd zo een zak bij de lidl, mjammieeeeeee

9. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Goedemorgen allemaal.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Roan al 7 maanden!!!!!!!!!

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goeiemorgen!

Eerst de toeters en bellen even uithalen: HIP HIP HOERAAAAAAAA VOOR ROAN!!!!!!!

Ohw, het eerste dat me opvalt is dat beebie er gisteren niet meer geweest is en vanmorgen ook nog niet!?! Zou het dan zower zijn, oooohhh, ik hoop het zooo!!!!

Hier nog steeds gerommel en de slijmprop begint precies wat los te komen (wel zonder bloed, dus vraag me af of het dat wel is...) maar nog geen beeb, weeën of andere dingen die erop wijzen dat onze man vertrokken is :)

Heb wel vrij lekker geslapen. Christophe is beneden komen liggen, omdat ie me niet wakker wilde houden en heb van 3 tot 8 in een ruk doorgeslapen! Hij ligt nu nog te knorren hier een paar meter verder, de duts...

@moor: en, hoe is het nog gegaan met Lauren vannacht? Ik hoop dat ze haar draai een beetje gevonden heeft nu.

@suuz: aaaah, hoe lief, Loïs 'herkent' zichzelf nog niet als baby, dus alle baby's zijn nu Guusje :) Is iedereen weer een beetje beter bij jullie thuis?

@sas: wahahahahaaaa, 'dikke kont' :d Dat zeggen wij nu al tegen onze kleine man als ie in m'n buik weer ligt te wregelen. Komt papa 'poepeklets' geven, zodat ie een beetje meer zou zakken, zo leuk :)

@muis: coole avatar! ;) Is het een lief beestje, dat kleintje van jou? Ik ken van dat ras ook een hondje en dat is zo'n ernorm stuk venijn, grrrrr!

De rest ben ik vergeten, scuzi... Ga zo de krant maar eens lezen denk ik, kan toch nog niet veel 'lawaai' maken hier

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Goeeeeeeeedeeeemorguhhhhhhhh!!

@lies, onze is heeeel lief, en heel rustig! doet geen vlieg kwaad en is echt een kleine knuffelkont! z'n broertje zit bij mijn schoonzusje en dat is wel weer een venijnig beestje!

nou ik gaaaaa want moet naar het ziekenhuis!!

kusssssssssss en tot vanavond!

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jeetje rustig geweest hier!

Maar: GOEDEMORGEN!!!

*pakt wat toeters en bellen van Lies over, zet de toon en zingt:* hiep hiep hoera voor Roan, al 7 maanden!!!!

@ Lies, wordt steeds spannender hè, nu kom je in de periode dat je bij elk dingetje denkt "zou 't???" hahaha....heerlijk!

@ All, hier een heeeeerlijk nachtje gehad! Vanmorgen hoorde ik ineens Acda en de Munnik zingen..........en dacht "huh, de wekker?". Geen kind gehoord vannacht. Geen huiltje, kuchje, piepje, niets, noppes, nada!
    Zal wel een geluksnachtje zijn, maar toch, even weer een nachtje heerlijk bij kunnen slapen zonder onderbrekingen!

Komt goed uit, want ik moet vandaag vier pittige verslagen schrijven....druk druk druk druk.....en saai.....

Tot later!

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @muis: fijn zeg, zo'n lieverd dan!

@jutte: oeh, lekekr uitgerust om aan een drukke verslagdag te beginnen ;)

Hier ff foto van onze Rémy nadat Christophe zich geamuseerd had... Als dat beestje slaapt, krijg je er echt alles mee gedaan :)

14. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Dank u dank u, voor de toeters en bellen!!!

@ Lies: Blijft spannend!!
    En die foto WHAHAHAHAHAHAHAHA:D

@ Jutte: Weer een fijne nacht joepie!!!!!
    Succes met de verslagen.

@ Muissie: Laat je het ons weten hoe het is gegaan?

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    aaaah lies, wat super schattig :p :D hhahahaha

nou nu ga ik echtttttt!!!

kusss

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Loel, offcourse, wordt wel pas vanavond :D maar is geen heule spannende afspraak hoor, alhoewel...

*nee muis, weg met die zenuwen*

jij gefeliciteerd met je kleine man zijn 7 maandjes YAHOEE!!!

Jeeeeuuuuj mijn kleine man is 1 jaar en 9 maanden :p

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Juuh, Roan al 7 maand!! Wat gaat het snel seg!! Herinner me zooo goed toen ie pas geboren was!!

Lies, die foto is echt geweldig hihi!!!

Heb ook nog een leuke foto van paté! hihi

Jihaa muis haar kleine man 1jr.9mnd!! hihi

Ons mannetje 4 weken, jippiiee hihi

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    wahahahahaaaaa Marieke!

Och god ja, Xander al 4 weken vandaag! Poeh poeh, zo snel allemaal!

Jeezes, ik verveel me echt te pletter hier...

19. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Nog een keertje mn scheetje..!

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

JUtte, envelop is op de buuuuus! WHIEEEEE

Liesel en Marieke, geweldig die foto's van jullie poeze vriendjes!

Marieke,wat een moppie he

Deez, hebje natuurlijk al gesmst, maar ook hier, heeel veel succes!!!

Ohja getver...de dochter van mijn schoonmoeders vriend is van t weekend bevallen van een meisje he..maar er kwam geen gehuil...bleek dat het kindje al 2 dagen overleden was..zo zielig joh, morgen word ze begraven en vriend van schoonmoeder gaat t kistje dragen..moeilijk hoor!

Deel Deze Pagina