Suuz, voorlopig gaan we op de gewone, meest onspannen tour verder en ik vermoed dat we pas ergens rond april gaan bekijken of we daadwerkelijk voor IUI gaan. Eind maart zijn we echt twee jaar bezig. Ik moet nog wel even mijn banner bijstellen want eisprong is nog niet geweest.
Hoi meiden, Ik ga geen sorry zeggen anders word jutte boos maar ik heb het druk zeg stiekem al weer wat aan het werk en voor het eerst weer geknipt afgelopen woensdag ik lag er gister dan ook al om 10 uur in zo moe dat ik was Lisanne heeft wel lekker uitgeslapen dus die heeft mama veel plezier gedaan. Verder gaat alles dus eigenlijk goed en heb ik weinig te melden. dikke knuffel voor jullie allemaal en zal nog even een foto spammen van van de week sommige zullen hem denk al wel op hyves gezien hebben ga hem ff verkleinen dan komt hij
Haaai, jeeeuj dat was even ontwennen zeg...zo een middag zonder zp! Lumea wat een mooi bevallingsverhaal zeg! Suuz, van jou stukje schrok ik weleen beetje hoor..denk dat ik het hele verhaal gemist heb??? Muisssieeeee, hoe was tttttt?? Knipperdeknipknip, waar je zin in heb zeg..hahahah leuke foto! Zooo ik ga Ryan in bedje doen..duncie uitlaten en dan op de bank, Mark heeft nog avonddienst, normaal vind ik t minder, maar ik heb nu nog 3 afleveringen van third watch wat ik moet kijken hehehe kuskuskus
hallo meisjes, pffff gisteren mijn laatste late dienst erop zitten en nu lekker een dikke week vrij! Alleen is Nina snotverkouden en dus niet helemaal haar zelf. Gisteravond bij Alex stikte ze bijna in haar eigen spuug. Alex helemaal in paniek natuurlijk, heeft het arme kind op haar kop gehouden. Uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen. Hij had haar een pyjamabroekje aangedaan zei ie. Toevallig werd ze nog wakker en wat zag ik toen ik haar slaapzakje uitdeed?.... een maillootje hahahaha en toen ik die uitdeed zaten er zelfs nog sokjes in/ onder De schat! Maar goed ik gaf haar gisteren dus om 0.00 de laatste voeding, werd ze vanmorgen pas om 10.15 wakker Is wel de verdere dag wakker geweest op een paar hazeslaapjes na. Ze ligt nu net lekker op één oor. Hoe is het hier? Ik heb een heel stuk gemist geloof ik. Ziva: zag een foto voorbij komen van je wijze Ziva! Leuk zeg. Moor: Hoe is het nu met Lauren? Slaapt ze al wat beter. En zit jij weer wat lekkerder in je vel?> Marieke: Volgens mij las ik ergens dat het met Xander de goede kant opgaat en dat je hem hebt vastgehouden! Wat superleuk! Lumea: Lees net je bevallingsverhaal. Jeeeej wat een verhaal zeg. Weet je... altijd als ik zo'n verhaal lees van een thuisbevalling dan voel ik mezelf weer zo... nou ja... ik weet niet.... maar ik wilde natuurlijk thuisbevallen, maar door de pijn uiteindelijk toch naar het ziekenhuis. En elke keer als ik hoor dat iemand thuis is bevallen dan denk ik: waarom lukte mij dat niet? Hád ik nou toch maar wat langer volgehouden. Daan: HOe is het nu met nOOR? Ligt ze nog in het ziekenhuis? Ik las volgens mij dat ze het Rotavirus heeft. *gaat straks googelen wat dit precies is* Dikke kus voor Noor en natuurlijk ook voor jou. Het is niet niets als je kindje in het ziekenhuis ligt. Uhm... oja Desert: Die spelletjes voor de wii he, als je die op dvd zet, kan ik die dan op de computer weer omzetten ofzo. Of meteen van de dvd spelen? Zo ja; kun je mij dan wat leuke spelletjes sturen? Wij zijn nu nog steeds bezig met Mario, maar is niet te doen. Ga hem denk ik toch maar kopen. Wil je trouwens wel weer een keer zien. Wat doe je aankomende week? Nou lieffies; voor iedereen een hele dikke knuffel, ik heb niet op iedereen gereageerd en ik hoop dat ik niet over de belangrijke dingen heb heengelezen (heb steeds een paar pagina's overgeslagen, het was namelijk een pagina of20 bijlezen)
haaai meiden!! nou, ik durf het bijna niet op te schrijven... het gaat super op het moment! Ik hoop dat we nu de goede lijn hebben ingezet en dat het zo gaat blijven. Maarten is vanmorgen met Lauren naar babyzwemmen geweest, hij was de enige papa dus die had genoeg aandacht Lauren vond het super, maar na een 20 minuten kreeg ze het toch koud, dus brullen. tjonge jonge, kind is echt een koukleum! Morgen eerste keer babymassage, heb er zo een zin in! Net nog even naar de Prenatal geweest, toch dat leuke noppies shirtje gehaald waar ik al 3 keer mee in mijn handen gestaan had. Helaas Sas, nog gevraagd voor de sjawl en handschoenen maar was er echt niet meer... Vanmorgen een halve dag op kantoor bij mijn vader gewerkt, dat was wel even lekker zeg. Weer een hoop nieuws voor mij, het fiscale wereldje is mij nog niet zo bekend! Knip, lekker wijffie is het hoor! Cooole speen ik heb een "difrax" meisje Lumea, mooi verhaal hoor. Niets te lang, juist leuk om te lezen. Suuz, ik herken wel een beetje wat je zegt met zo een snelle bevalling. Ik heb het voornamelijk de eerste weken gehad, "oja, ik was al bevallen..." en nu ook hoor, als ik lees over ontsluiten en naar een bevalling toe werken, denk ik ... het zal ...
Haaai meiden! Katja, Mario hebben wij ook origineel moeten kopen...maar verder kan ik wel wat spellen voor je branden hoor, die kan je meteen op de Wii spelen, welke wil je???? Aankomende week heeft Mark dagdienst..enne ik heb geen afspraken staan, dus je bent welkom hoor, of zal ik nu eens naar Zaandam komen?? Ik wil eigenlijk toch even terug komen op Heike..Heike, ik ken je verder niet..maar wil toch even zeggen dat ik er wel moeite mee heb dat je meeleest..wij zijn een hecht clubje en we delen ons lief en leed met elkaar, leuke dingen, maar ook hele nare dingen.. Ik weet dat het een openbaar forum is, dus het kan niet verboden worden. Maar ik heb t liever niet. Doe er mee, wat je er mee wilt doen, maar ik heet je geen welkom. Uch Sas heeft gesproken.
OOoh Moor, lieffie, schatje....nog superbedankt voor het kijken!!! Kon echt niet langer blijven hangen, was net zwaar in gesprek met me vriendin die op bezoek was, maar ik bel je snel om goed bij te beppen hoor!
haaai meiden!! nou, ik durf het bijna niet op te schrijven... het gaat super op het moment! Ik hoop dat we nu de goede lijn hebben ingezet en dat het zo gaat blijven. Maarten is vanmorgen met Lauren naar babyzwemmen geweest, hij was de enige papa dus die had genoeg aandacht Lauren vond het super, maar na een 20 minuten kreeg ze het toch koud, dus brullen. tjonge jonge, kind is echt een koukleum! Morgen eerste keer babymassage, heb er zo een zin in! Net nog even naar de Prenatal geweest, toch dat leuke noppies shirtje gehaald waar ik al 3 keer mee in mijn handen gestaan had. Helaas Sas, nog gevraagd voor de sjawl en handschoenen maar was er echt niet meer... Vanmorgen een halve dag op kantoor bij mijn vader gewerkt, dat was wel even lekker zeg. Weer een hoop nieuws voor mij, het fiscale wereldje is mij nog niet zo bekend! Knip, lekker wijffie is het hoor! Cooole speen ik heb een "difrax" meisje hmmm.... ik tik net een heel stuk, weer weg. ctrl z is nie handig goed, was dus aan het vertellen aan Lumea dat ik haar verhaal heel prettig vond om te lezen en zeker niet te lang. Je klinkt in ieder geval heel rustig. Oeh, die kleine meid laat jullie nogal schrikken zeg. Pfff Suuz, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het "lastig" heeft met zo snel bevallen. ik heb echt tijd nodig gehad om bevallen te zijn, klinkt raar. Ik heb gelukkig geen paniek gevoeld, alleen het idee dat ik NU moest persen... het kwam niet aan... Maarten kan er nog om lachen. Moor: "doe mij nu maar pijnstilling, het doet nu toch wel erg veel pijn" Verpleegkundige: "je krijgt nu echt geen pijnstilling meer meid, je moet persen." Moor: "nee joh, ik had een half uurtje geleden nog maar 6cm ontsluiting hoor, ik moet nog een uur of 4..." eigenwijs?? Fijn dat het nu wel goed ging op het KDV met Guusje. Katja, arme Nina, zo verkouden. Lekker zeg, een weekje vrij! Super. Geniet er van. haha een maillot als pyama broekie, heerlijk zeg. Gaat het al beter met Alex // Nina? Xander, Sigrid, Roan, gefeliciteerd met jullie mijlpalen vandaag! Zo, alle flessenspul staat klaar, zodra ze wakker wordt gaat er een flessie in en gaat hier de boel op slapen!
huhuh??? ikke zal gek zijn denk... heb nu anderhalf keer dezelfde post nou ja is best... Heike, ik sluit me aan bij Desert. Uch²
Ja sas je kent me he altijd druk @ katja Nina heeft het in elk geval niet koud gehad zo in bed @ Moor babyzwemmen lijkt me ook leuk hoor Ik heb hier nog een difrax speen liggen Lisanne wilt hem echt niet dus als jij hem wilt voor Lauren stuur ik hem naar je op. ow nog een vraagje dat schoenmaatje van de tupperware heb je die nog dan zou ik er heel graag 1 willen bestellen @ syl truste @ ik denk uh dat heb ik al gelezen hahaha dubbel van moortje
Nou hier komt dan UCH numero 3 want ik sluit me totaal aan bij mijn vriendinnen! Zo.. dat was dat.. en dan nu het volgende.. 19 Februari starten we weeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!!! kon ook 19 januari, maar ze hadden geen plekje vrij voor de punctie, eerst volgende vrije plek was pas 5 maart en dat zou betekenen dat ik 2 weken langer lucrin moest spuiten om mn eigen cyclus plat te leggen en het schema van nu was mooier.. dus... 19 februari start ik weer met prikken.. en 19 maart is de punctie!~ whaaaaa komt alweer dichtbijjj!!! (lijkt ver weg, maar na zoooveeeeeul jaar is een maandje nog wel te doen haha) enne, al die 19-en... zal het een goed teken zijn? KUSSSSSSSSS want ik ga naar bed, morgen weer werken, bluh! Ps. Sassss thnxxxx voor je smsjeee!!! jij = lief! ik ben minder lief, want ik was hem (weer eens) vergeten mee te nemen
Muissie=mutsie! Maar laf joe wel! Wat fijn zeg dat je al zooo sneeeeellll mag beginnen!!!! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
knips, bewaar de speen maar voor als we elkaar weer zien, zal vast binnenkort zijn. Ik ga een schoenmaatje voor je bestellen, is samen met een tandenborsteltje he, is een setje. Gaat er nog iemand naar de huishoud/9maandenbeurs? Toos werkeloos waarschijnlijk wel, doordeweeks. (en ik bedoel niets lulligs met Toos werkeloos, zo noem ik mijzelf nu... het is voor het eerst in 10 jaar dat ik geen job heb tenminste het is mogelijk dat ik straks geen baan heb...) Muissie!! Nieuwe planning, YES! ik ga eens wat plaatjes van mijn prinsESje showen! Bekijk bijlage 43737 alleen nog even inwikkelen en in de wagen en we kunnen naar buiten!