Bekijk bijlage 43740 NOD: *Lilalien : 15 januari voor 3de kindje, ronde 1 *Miranda : 19 januari voor 2e kindje. *Kwie : 28 januari voor eerste kindje, ronde 23 en we hopen op positieve berichten van Muis!!! Zwanger: * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 17 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni geslacht ♪ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 - Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 Oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm * Wendynoa - 27 Oktober 2009 - Sem Bastiaan - 39.1 weken - 4375 gram - 53 cm * Sylvia - 25 November 2009 - Daniël Fake - 39.2 weken - 3140 gram - 49 cm * Knippy - 10 December 2009 - Lisanne - 42.1 weken - 3276 gram - 50 cm * Marieke - 17 December 2009 - Xander - 26,1 weken - 790 gram - 32 cm * Lumea - 6 Januari 2010 - Tamsin Alida - 40.4 weken - 3260 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * Lieselke 15 januari controle en echo bij gyn om 18.00 uur * Lauren 15 januari eerste babymassage (jammie...) * Knippy 18 januari nacontrole Vk * Lauren 28 januari 2e prikjes * Knippy 8 februari met Lisanne naar CB (eerste prikjes ) * Marieke 16 februari nacontrole gyn * Springmuis 19 februari starten met prikken Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO,aan de clomid 150 mg * Muis: ICSI, 1e poging afgebroken maar we gaan voor de volgende ronde nog harder duimen!
hé.... ik hoor wat van boven tijd voor een happie, tot morgen meiden! Ik heb een drukke dag morgen, hoop langs te kunnen komen hier, anders wordt het nachtwerk. knuf
@ Moor Ik ga de speen voor je bewaren het is dezelfde als die lauren daar op de foto in heeft Leuke foto hoor ik weet dat het schoenmaatje met het tandenborsteltje samen is als we dan weer wat afspreken neem je die maar mee dan oke Ik ga trouw zo als elk jaar naar de huishoudbeurs en wel op donderdag 18 februari dus meiden die nog meer gaan laat maar weten kunnen we weer meeten (al ga ik wel weer samen met me mams ,lisanne blijft die dag bij me tante vind ik te zielig om mee te nemen zit dat kind alleen maar tegen konten en benen aan te kijken) aaaaah zie nu de rest van de foto's wat super leuk zeg vooral ook zo in het bos op de slee echt een moppie
Morgen kom even zeggen dat ik heule leuke foto's gezien heb, maar voor de rest van de dag neit veel on de laaijn ga zijn Zo naar de begrafenis van Mariekes oma en vanaaf naar de gyn. Krijg zowiezo inwendig onderzoek en wens me suf dat het wat in gang zet dan, want vannacht echt slecht geslapen door het gerommel... Fijne dag allemaal! En beebie, kom maar op met je baby he
Marieke, sterkte vandaag, Lieselke ook! Euhm...wou een hele hoop zeggen en ineens is het allemaal weg...naja... 9maandenbeurs...nee helaas 1 beurs per jaar is genoeg voor mijn gemoed hahaha...was uitgeput de vorige keer!! Knuffels! Oh ik moet eigenlijk melk gaan halen...maar heb geen zin om naar buiten te gaan.....Kleine meis is ook al aan het mopperen...die verveeld haarzelf denk ik.... Zo straks maar eventjes buiten in de tuin gaan spelen, vind ze altijd leuk!
Zoooo, wat een leuke foto's! Lauren kijkt erg ondeugend en Lisanne heeft echt een enorme bos haar. Hier druk, druk, druk. Man van vriendin heeft auto ongeluk gehad en ligt in ziekenhuis. Het gaat gelukkig al weer iets beter met hem. Alleen heeft hij een eigen zaak die wel door moet draaien. Hij heeft zaak overgenomen van zijn vader en ik heb vroeger vakantiewerk bij zijn vader gedaan en weet er dus nog wel wat vanaf. Dus nu ben ik zomaar ruim een week eerder weer aan het "werk". We proberen zo goed mogelijk zijn zaak draaiende te houden. Zou wel erg lullig zijn als hij straks geen inkomsten meer heeft omdat hij in ziekenhuis ligt. Zit dus nu op zijn kantoor om de telefoon te bemannen en ondertussen wat administratieve zaken te regelen. Sem ligt heerlijk tevreden in de kinderwagenbak te slapen. Oooh telefoon gaat dus ik ga weer stoppen.
Jaaaaa....we zijn er weer! Nou, dat doorslapen was eenmalig, maar...ik denk dat Jelka vannacht even de drukke kdv-dag moest verwerken. @ Sas, wat een vreselijk naar verhaal van de dochter van je sm's vriend.... Is een collega hier ook overkomen, dochtertje is overleden tijdens de bevalling. Brrr....vond het vreselijk om dat meisje naar haar "laatste rustplaats" te brengen, hoe kom je daar nou overheen hè. Collega is nu weer zwanger, hoop zo dat het goed gaat nu! *stapt bij het zien van de foto's van Rémy en Paté over naar de andere zijde van het leven en heeft weer door hoe dicht vreugde en verdriet naast elkaar staan* @ Lies/Marieke, wat een fantastische foto's! Vooral dat Stoerpakje, haha. Wij hebben alle onderdelen voor Mirthe destijds ook eerst op Otje getest, onze alles-kan-poes. Lekker meegenomen in de draagzak, maxicosislot testen enz enz...hahaha.... @ Muis, hoe was t in het zh? @ Beebie, nog geen baby....wel lekkere frietjes! *Is verliefd op het lieve koppie van Xander* *Moet vanmiddag naar een verjaardag, maar scheurt daarna snel naar huis in de hoop Sas haar envelopje in de bus te vinden, wat een geluk, alleen thuis vanavond!!!! Kids vroeg naar bed en gamen maar, hopelijk...* @ Beebie, ik ben beide keren geen slijmprop verloren. Gewoon zo nu en dan wat slijm, maar geen prop en geen bloed.... @ Ink, gefeliciteed met je vriendin, leuk zeg! @ Lumea, mooi verhaal!!! Het gaat dus goed, mooi zo, was wel nodig hè, na die start in het zh. Enne slaapgebrek, zucht.....welcome to the club, En ademhaling, ik heb beide zwangerschappen geen pufles gehad, ben gewoon zelf gaan uitzoeken op welke manier van ademhalen ik me het prettigst voelde, ging prima! Helemaal niet erg dat je verhaal zo lang is. Enne, we hadden hier afgesproken dat we geen sorry meer zouden zeggen, dussssss..... Wow heftig voorval met je meisje....kan me het shaken maar al te goed voorstellen! *oh, moet even weg, afspraak. Even onthouden, ik ben bij berichtje 30124*
Mooie foto's zien voorbij komen. Mannetje denkt echt dat ik gek word. Bij elke foto hoort hij 'Ooooohhhh' Ik heb er nog een mooie van met nieuwjaar.
En deze is van gisteren. Ik sluit me aan bij de rest ivm Heike. Heb het niet zo begrepen op voyeurs...
Gisteren moest ik met Ziva naar CB, want ze stond een spuitje achter. Ze weegt 6,875kg. Een fijn dingetje, dus. Daar werd me ook gevraagd of Ziva model mag zijn voor hun nieuwe boekjes, flyers, ... Ikke trots
oohh wat een schattige fotos van jullie kindertjes.. smelt. heb ff niet zon zin om te reageren sorry morgen weer oke!!! beetje een klote avond gehad gisteren. ik moest weer naar de vk. nou vond de vk de hartslag van de baby wel erg hoog rond de 180.. pff ik schrok me een ongeluk.. hij heeft me gelijk door gestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje ctg.. heb er een uur aangelegen hartslag bleef hoog maar zakte af en toe ook weer. de baby was heeeeel beweeglijk en druk.. conclusie de baby was te druk vandaar de hoge hartslag. het zag er verder allemaal prima uit. leuk om te weten dat we nu al een druktemakertje krijgen..hihih maar jeetje wat vond ik het schrikken pfff nu maandag weer op controle. heb gisteren niet eens meer gevraagt over het overtijd gaan...door de schrik vergeten. pfff ik ga me vandaag lekker rustig houden meld me morgen weer dikke kussss beeb
Hey, Beebie, dat was schrikken zeg..dikke knuffel meis..voglende afspraak lekker nogmaals vragen van overtijd! Meiden, ik zit met mij ziel onder mijn arm...voel me zo dubbel...enerzijds weet ik gewoon bijna zeker dat ik ongesteld ga worden weer...anderzijds die stomme hoop! Ik ben helemaal in de war....ook die hormonsters die door je lichaam schuren zulen wel een bijdrage hebben. Maar wat ik nog erger vind is dat ons meisje al de hele ochtend lief aan het spelen is en ik hier op de laptop zit....kan me er niet toe zetten om mee te spelen...gewoon geen zin in...ook niet om de keuken op te ruimen...of de was te doen...of mezelf goed aan te kleden (nu spijkerbroek tshirt en vest....gewoon makkleijk en haren niet gestyled maar gewoon gekamd) pffffffff....nu ff lekker geklaagd hahaha...dus ik ga maar eens even ons meisje in haar jas heisen en lekker buiten spelen in de tuin!! Straks haar in bed leggen en daarna naar de supermarkt denk ik want ik heb echt melk nodig..... Dan nog bedenken wat ik vanavond ga eten, vent is weer met werk ergens naartoe..........(wel veel de laatste tijd, en als die thuis is dan hangt ie op de bank te slapen....gisteren meeega ruzie gehad weer....) Hormonsters van mijn kant hoor......ben gewoon pissig dat hij wel leuke dingen doet en daarbij helemaal niet aan mij denkt....ikke wil ook! En als ik dan eens iets ga doen, dan is het puffen en zuchten en steunen....alsof ik iedere dag weg ga of iets leuks doe....naja.....
Ik sluit me ook aan bij de rest... Heike, opsodemieteren! Ben er wel een beetje klaar mee onderhand. Ik snap dat we echt HART-STIK-KE leuk zijn en dat iedereen wel bij ons wil horen, maar genoeg is genoeg. Ga maar ergens anders luistervinkje (leesvinkje in dit geval) spelen.
Hoi meiden, Ik zal even aan m'n meldplicht voldoen Hier alles nog 'rustig' hoor. Althans niks anders dan normaal, dus gewoon veel harde buiken en regelmatig voorweeen en een peuter die het nu toch ook wel te spannend begint te vinden geloof ik. Ik slaap 's nachts heel slecht, mede doordat ik maar weer eens flink verkouden ben (houd dat dan nooit op!). Echt ik ben de afgelopen 4 jaar niet zo vaak verkouden en ziek geweest als de laatste 4 maanden geloof ik. Maar goed, we zijn nu echt aan het aftellen, dus ik overleef het nog wel denk ik. Marissa is eindelijk boven in bed, dus als die zo slaapt ga ik even snel met de woef een klein rondje en dan zelf ook even lekker liggen. Tot later weer meiden!! O ja, enne Heike, ik ben het helemaal met de rest eens. Meelezen kan beter in andere topics op het forum, niet binnen ons hechte clubje!
Nou Heike! Laat het duidelijk zijn.... Blijf hier weg zodat wij gewoon kunnen doen wat we al ruim een jaar doen! Laat me toch niet wegjagen door een illegale meelezer! Haaaai schatties! Ff uit het bolletje Pup, gaat het alweer wat beter met je.... Moet wel lachen om je blog en de reacties! Om een of andere reden lijkt het wel of wij de enige zijn die je snappen 8) En je bent echt wel lief hoor Lumea, ik vind het bevallingsverhaal helemaal niet schokkend hoor! En ik moet nog 9 maandenbeurs, ik ga als het goed is ook op donderdag! Wil wel even meeten dan..... Rootje, misschien is de verkoudheid wel in een keer over als je bevallen bent, was dat jou kwaal Wat een geweldige foto's ook weer! Suus, vond het erg fijn te lezen dat het met Guusje toch goed ging op het KDV. Zo, dit is het wel aardig denk ik