Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ik denk dat je met 2, je anders opstelt en andere dingen verwacht.
    Het zal allicht drukker zijn dan met 1, alleen heb je de ervaring van de eerste al en neem je dat met nr 2 makkelijker mee.
    Maar goed, wat weet ik daaaaar nou van!
    Ik raak al in de stress als nummer 1 niet doet wat ik wil :D

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lumea, Mja, onze banden zijn net nieuw.. dus nog goed, andere mensen gleden ook wel, maar niet zo erg als wij..

ik zat naast muisman en ineens reden we rechtdoor ik heel droog ' muisman wat doe je? waarom ga je nou rechtdoor'

muisman daarna heel droog

' ja de auto werkt even niet meer mee'

en toen was het poef en zaten we in de berm hihi en toen zei ik maar weer heel droog, oh wacht maar ik duw wel even, waarna ik daarna onder de modder zat want dat schoot onder de wielen vandaan :p toen dat niet lukte begon ik toch wel een beetje te trillen van de schrik maar niets ernstigs..

bij de 2e keer was ik niet meer rustig hoor, heb lekker de dramaqueen uitgehangen, heb hysterisch gejankt en geschreeuwd. 'ik wil niet meer in de auto, ik wil niet meer in de auto' en dat 10 keer, maar gelukkig heb ik zoooo'n lieve vent dat ie me wel troost ipv zich te irriteren dat ik zo lekker dramatisch bezig was hahaha maar denk dat toen de schrik van de 1e keer er ook uit kwam.

10 minuten later was ik alweer aan het lachen :D

nou ik ga even slapen hoor, is het alweer zoo laat! moet morgen werken, en bepalen vanaf wanneer ik weg ga.. nu ik het daar over heb.. SJIPS moet nog een brief schrijven..

slaap lekker!

kusss

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hmmmm.... ben ik even vroeg mijn bed uit gebruld!
    getsie

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Ben maar opgestaan uit ‘ellende’. Thans de uren die ik heb geslapen, hebben me goed gedaan, maar die rug he…poeh! Weer zo dat ‘opgeblazen gevoel bovenaan m’n buik, mss vanavond wat vroeger eten en niets meer smikkelen voor tv J Heb ondertussen wel al de rekeningen betaald, (blergh) dus dat is al van de baan!

Nu de baby van beebie en mijn dag is goed seh! ;)

@loel: jeeeeeeeeeeej, Roan een tandje!

@rootje: geweldig, 37 weken, lekker thuis bevallen en binnenkort weer een geheim ontlsuierd hier in de rmmc! Ben ook reuzebenieuwd!

@jutte: heh seg, Jelka niet in d’r doen… En wat is dat nu, tuurlijk mag ook jij-die-altijd-klaarstaat-met-raad eens een dipje hebben! Denk toch dat dat niet meer dan normaal is! Bij Mirthe was het een heel ‘gedoe’ in het begin, omdat ze te vroeg geboren is, maar jullie waren dan nog maar met 2 om aan alles te wennen. Nu is Jelka er, gezond en wel, maar er is 1 persoontje meer die ook nog aandacht nodig heeft. En ik denk echt dat ze dat allebei ‘voelen’ als er iets scheelt. Doe maar lekker rustig, klaag hier maar, gooi het eruit, wij vangen wel op J

@muis: ohja zeg, ik las het al op hyves gister van je slippertje… Hoe is het vandaag? Beetje bekomen?

@lumea: nou als jij het zo zegt mag ie morgen komen hoor ;)

Zo, ben erdoor geraakt hier, dacht dat er meer bij te lezen viel J

@Daan: hoe is het trouwens met Noor nu? Gaat het al wat beter?

Ohja, Christophe hoeft vandaag en morgen zeker nog niet te werken (ligt nog sneeuw in Zuid-België, kunnen daar niets doen op die bouwwerf), dus ben ik wel blij. En het begint hier wat licht te worden, jeuij, voel me al wat meer mens J Ge beetje fruitjes snijden en in de zetel zitten, want die stoel hier zit toch maar slecht…

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Dan meld ik me ook maar weer even hier. Ik heb ook een slechte nacht gehad vannacht. Weer heel veel voorweeen en harde buiken, ben de halve nacht wakker geweest dus ik doe vandaag een beetje rustig aan. Zo nog even naar de fysio en daarna boodschapjes doen en dan dan vind ik het wel genoeg voor vandaag.

Nog geen baby bij lieselke zie ik, nu maar hopen op babynieuws van beebie vandaag.

Tot later!

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Morgen dames!!

Lies, hier liggen ook nog rekeningen.. dus als je je geroepen voelt.. hihi

Loel, super seg, die kleine man van je al een tandje!

Rootje, ook spannend voor jou hé! En zo thuis bevallen lijkt me ook wel spannend hoor! Zo niet die ziekenhuisgeur, apparaten naast en rondom je!

Jutte, waarom zou je wel niet mogen klagen komen? We staan/zitten klaar voor elkaar!! (dankjewel allen daarvoor!!)

Kheb het weer leuk zitten hier! Eerst die vervelende kloven die zo pijn deden, zeker tijdens het kolven.. Nu heb ik (denk ik!) een verstopping of ontsteking ofzo.. Zit een harde piiijjjnnlliijjjkkee knobbel! (ik eerst in paniek, dacht meteen het ergste, maar blijkbaar doet een kwaadaardige knobbel (kanker) geen pijn) dus veronderstel echt een ontsteking. Want waar die knobbel zit, is het ook wat rood. Straks dus eens horen bij een lactatiedeskundige in het zh!

Vandaag word het wat vroeger vertrekken. Mannetje is weer werken dus ik ga met de bus naar Genk. Ben meer dan een uur onderweg! Maar dat is dat kleine scheetje waard! Grote man komt dan na zijn werk me halen en zo ziet ie zn zoontje toch nog.

Nu wachten tot mijn was droog is, en dan "lekker" strijken!
    Prettige dag verder dames!

En op-punt-staande-bevallende-dames, komaan hé!! We willen babynieuws!!!!

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @marieke: ohw, dat lijkt me idd zeer pijnlijk! Een kennis van ons had dat ook een 4 weken na de bevalling en moest toen even een korte pauze inlassen. Bevraag je maar goed straks en veel plezier met de strijk :)

Ik verveel me hier te pletter ondertussen... Ga maar eens kijken of er iets in aanbieding in de Makro is, mss daar wel naartoe namiddag.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ze zijn er :(

9. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Had die kennis van jou ook een knobbel? Veronderstel dat ie de grootte heeft van een druif. lengte en breedte toch.. de dikte denk ik niet hoor.

10. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ooh Miran! wat erg voor je! pff
    Het is je zooooo gegund!!

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    :( Dikke knuf miran *zucht*

ik weet neit juist hoe groot, een bolletje zei ze, en rood. En heel erg pijnlijk, maar weekje later was ze er vanaf.

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Meiden heb geprobeerd alles bij te lezen, maar het is hier weer een ziekenboeg ten top...Moet vanmiddag met Loïs en Guusje naar de huisarts, want dit is niet normaal. Loïs heeft nu bijna een week niet fatsoenlijk gegeten, ze hoest enorm, heeft koortsaanvallen. Guusje rochelt zich een ongeluk en na iedere fles loopt het er zo vanonder uit...

Miran pfff klote zeg...

Geen babynieuws nog...Heeft iemand eigenlijk het nr van beebie?

Oh en Mariek een kilo jeeej!!

13. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Dikke kus voor Miran en voor allemaal een zwaaizwaai. Vanavond of anders morgen meer.

* Rent weer weg; druk druk druk *

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaaai lieffies!

Moor, denk dat het overal niet rozegeur en maneschijn is hoor! Ryan is relatief makkelijk, maar soms...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Miran, knuffieeeee

Katja, ik wil woensdag ook wel naar zaandam komen om te zwemmen? Als je tenminste vrij bent?:d

Muissss...wat schrikken zeg!!!Jeeeuuuuutjeeee!

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Daaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaag Kwietje! :)

@suuz: ohw zeg, de meiden nog steeds zo ziek! Laat ze idd dan maar ens grondig nakijken en ik hoop dat ze snel terug lekker vrolijk kunnen spelen!

wij gaan zo naar de Makro, oef zeg, eventjes weg! Namiddag ga ik zowiezo de zetel op, ik ben echt stikop de laatste 2 dagen, maar het doet toch goed om even weg te zijn!

16. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Zo,ben klaar om te vertrekken..Nu wachten tot 12u.. dan is de bus pas. Wel even wennen nu aan die uren. Anders vertrokken we wanneer we wilden.

Zal ook maar mp3 speler meenemen.. want een uur lang in een bus, zonder muziek.. jakkes.

17. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi

ik meld me weer even.. nog geen beeb hier!heb wel 2 nachten weer goed geslapen heerlijk. vanochtend wel serieuse krampen en harde buiken hmmmmm weet niet zogoed wat ik er van moet denken.. het lijkt nu weer wat rustiger. hopelijk zet het door vandaag. moet om 5 uur weer naar de vk.

@marieke gefeli. met jullie mannetje jeej 1 kilo.. goed man.

@lies bij jou ook nog niets zie ik. vind het zo grappig ik ben zenuwachtig voor mezelf en voor jou en rootje..

@miran jammer meid knuf

@suus he bah kindjes ziek hopelijk zijn ze snel weer op geknapt.

mijn lief komt vandaag om 3 uur thuis. gaan we eerst ff boodschapjes doen en dan naar vk. zit ik gelukkig niet zolang alleen verveel me..
    x beeb

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

#30238 Rootje79, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
    @beebie, hier ook hoor, zenuwachtig voor 3 bevallingen en dan nog het minst zenuwachtig voor die van mezelf geloof ik :)
    Ik vind het zo spannend wie er nu als eerste gaat. Ik hoop echt voor jou dat het nu door gaat zetten meid! Was bij mij toen bij de bevalling van Marissa ook. Eerst 's ochtends 2 uur vrij regelmatige voorweeen, die weer helemaal weggingen, in de loop van de avond weer veel onregelmatige harde buiken die soms pijn deden (en wij dus ook als voorweeen en niet serieus beschouwden) en toen de vliezen braken om 0.00 uur was ze er 2,5 uur later. Dus ja, het kan zo ineens toch gebeuren :)

19. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @rootje nou ik dit zo lees wordt ik ineens giga zenuwachtig stel je voor dat het doorzet slikslik...
    Was gisteren ook giga chagie. mijn lief heeft het af en toe zwaar met me hihihi

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@beebie, ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen hoor :)
    Gelukkig verlopen de meeste bevalling volgens 'normaal' schema :) Dus gewoon weeen die steeds vaker komen en steeds krachtiger worden. Maar ja, je weet het nooit he :)
    Ik ben ook al een week regelmatig niet te genieten, tja wat wil je met chronisch slaaptekort en een peuterpuber in huis ;) Misschien tijd voor 'goedmaaksex' :) Misschien brengt het de bevalling wel op gang.....

Deel Deze Pagina