Goedemorgen! Helemaal geen slechte nacht hier: Jelka is drie keer wakker geweest, om 2.30 en rond 3.00 twee keer achter elkaar. Maar na flink strak instoppen heeft ze daarna tot 7.15 uur geslapen! Als dit nu een beetje doorzet, kan ik er ook wel weer goed tegen, haha.... Ze zijn vanmorgen ook allebei superlief, dit zijn de betere dagen! @ Loel, erg hè, dat gezin uit NL met het adoptiekindje.... trouwens, als die mensen daar, wat een drama. Denk dat ik in mijn volgende leven geneeskunde ga studeren en bij Artsen zonder grenzen ga werken ofzo. Als ik de mogelijkheden had, zou ik daar gaan helpen. Maar ja, gezin, werk..... @ Lumea, oh jeee, meisje ziekjes, jij kriebel in je keel, nee toch, niet Suuz achterna hoor! @ Suuz, bah bah bah, antibiotica, puf....nee zeg. Stomme rot kou ook! @ Beebie, tja, 1 cm ontsluiting, volgens mij had Daan die al twee maanden voor de bevalling ofzo....wel erg vroeg. Niet om je positiviteit de grond in te boren hoor, maar het is mij inmiddels duidelijk dat er geen enkel duidelijk voorteken van de werkelijke bevalling te noemen is! *oh, haha, ze staan op TV te dansen, zo Jordanees heen en weer dansen weet je wel......en Mirthe staat nu lekker mee te doen. Het is ook zo'n snoepje als het om liedjes, zingen en dansen gaat* Jelka vindt de inrichting van haar box niet leuk geloof ik, die is enorm de boel aan het verbouwen. @ Loel, ik ook balen met gewicht hoor. Tijdens laatste ongi viel ik ineens 2 kilo af, helemaal blij! Maar daar is nu na twee weken pil weer ruim een kilo van bij....zucht. Zou dat anders worden als ik dat spiraaltje heb??? Vooral als je zoveel sport of goed op je eten let is het erg frustrerend om niet af te vallen.... @ Lumea, Lumeamans oudejaarsdag, hmm, jarig vandaag?? Dan gefeliciteerd!! Zo, ik ga even verder rommelen. Was wat met de site van de meiden bezig, de bannerfoto is alweer achterhaald nu Jelka zo snel verandert, dat brengt een hoop knutselwerk met zich mee, haha. Gister ook 309 foto's besteld, vanaf een maand voor Jelka's geboorte. Ik lig ook maar anderhalf jaar achter met plakken, oh boy....dus ik heb wat te doen. Zo even naar opoe, koffie drinken en dan is de halve dag alweer om! (ben een beetje in mezelf aan het ouwenelen geloof ik, hihi...let maar niet op mij hoor)
Een goede - nog steeds hoogzwangere - morgen allemaal hehe, lekker geslapen zeg, en ik geloof manlief ook! Ligt wel nog in z'n bed, maar we hebben samen (!) van 3 tot half 8 doorgeslapen zonder mekaar wakker te maken/houden! Vanmorgen even conversatie gevoerd met de kleine man dat het echt niet meer zo koud is buiten en dat ie wel mag komen @beebie: aaaaaaaarghhhhh, ik vind het zoooooo spannend!!!! Kan niet wachten op nieuws van jouw kant! @loel:brr, wat een aandoenlijk verhaal zeg van dat koppel met dat kindje... Ik kan er nu ook nog maar heel moeilijk tegen hoor. Als ik kindjes zie, of ik hoor er wat over, of het nu goed nieuws is of triest, ik schiet bijna direct vol... @jutte: joepie, toch een fijne nacht gehad! Nu aan de slag met de foto's en de leuksten krijgen wij heir te zien he!? @rootje: hoe is ie met jou vandaag? @moor: hiep hoeraaaa met je nieuwe baan! Wat goed dat je het financieel toch op de meest voordelige manier hebt kunnen regelen! *vraagt zich af of Kwie het nog zo vliegensvlugdruk heeft als gisteren en of ze nog voorbijgefladderd komt vandaag...* Ik ga hier beneden een dweil door het huis gooien en voor de rest weet ik het niet vandaag Wachten zeker...
Ook hiervandaan een goede (en ook nog hoogzwangere) morgen Het is vannacht bij ons wel weer onrustig geweest, maar ondanks dat (en het feit dat ik om 22 uur in bed lag) heb ik toch best goed geslapen. Voel me 10x beter dan gisteren in ieder geval. Ook ik wacht in spanning op nieuws van beebie, ik hoop voor haar dat het strippen gisteren effect gehad heeft en dat ze nu aan het bevallen is of al een beebje in d'r armen heeft. Tot later weer!
Goeiemorgen..... Zo mijn ochtend begon reuze goed, ben 5kg afgevallen in 2 weken..... nu volhouden tot de 10!!!! Sigrid was vannacht weer aan het huilen weet niet wat ze heeft...... Gelukkig moest Fedde vroeg weg dus die heeft haar een speentje gegeven..... Nu kwam ze 8.30u weer.... Straks even naar mijn dinnetje die op knappen staat van haar beeb.... 's middags naar ander dinnetje die haar zoontje 6 weken ouder is dan Sigrid...... Effe snel lezen..... Nog geen beebs dus........hopelijk komen ze snel want ben zo nieuwsgierig..... Lumea lekker laaat aan het inpakken haha..... Jutte wat lief die Mirthe dansen op muziek en Jelka de box verbouwen..... Oja Sigrid kan van buik naar rug rollen!!!!!! Alleen moet je niet je hoofd keihard stoten haha....... Moor gefeliciteerd met je nieuwe baan..... rest knuffff
Hey Daan!!! Hoe gaat het met kleine Noor!!! Vraag schrijf jij nog steeds met de augustus mamma's???? Ik kon dat op een gegeven moment niet bijhouden zoveel werd er gekletst....... Suuz hoe gaat het met jou ziekenboeg?????
Nog geen baby's hier? Gisteren avond stond ik onder de douche en had heel sterk het idee dat er iemand bevallen was, maar zo te zien was dat niet zo. Hier is net de Fysio geweest. Was erg tevreden. En ze kon het verschil tussen de mannen niet zien, ondanks dat er nog steeds 1,4 kilo verschil tussen zit. Ze gaan ook wel echt op elkaar lijken, dus dat wordt nog lastig. Ik ben nu met mijn vrije dagen weer bezig met het fotoboek van de mannen toen ze net geboren waren en in de couveuse enz. Erg leuk, maar het kost zoveel tijd.
He he, megadrukke dag gehad gister.. ben er niet aan toe gekomen naar de KvK te gaan . Donderdag dan maar... Ik gaat eens lekker lezen en reageren, dat is alweer even geleden. @ALL: dank jullie voor jullie enthousiaste reacties op mijn plannen! Ik heb er echt zin in om te beginnen @Kat: mooie makeup zeg, staat je goed die lentekleurtjes! @Sas: ik wil ook graag met Ties gaan zwemmen... als ik klaar ben met de baby-massage. Heb jij een zwembroekje voor Ryan of gaat hij in zo'n zwemluier het water in? @Jutte: ik doe ook kleine dingetjes hoor, ik heb je een PB gestuurd met mijn tarief en wat vraagjes. @Moor: als mijn kaartjes gedrukt zijn, stuur ik ze naar je toe! @Marieke: JOEPIE 1 KILO! Wat is het toch een sterke vent! @Jutte: ik snap dat je jaloers bent op de 'makkelijke baby berichten'. Maar het is overal wel iets hoor... Ties is een makkelijk kind, maar ik ben wel single mom hier. Zou het een sprongetje kunnen zijn? Volgens oei ik groei zit er 1 zo rond de 4,5 maanden en de dingen die je verteld over Jelka komen me erg bekend voor. Zoals ineens niet meer doorslapen, meer aandacht vragen en constant lichamelijk contact willen. Houd moed meis, het gaat ook weer voorbij! Dikke knuf! @Loel: Roan een tandje... pfoe wat word het al een bink heej! hihihihi! huh? @Muis: getver, dat is schrikken. Gelukkig zijn jullie nog heel! @Miran: dat was niet het bericht waar we op hoopten he, kusje voor jou! *Zwaait naar Kwie die voorbij holt* @Suuz: succes met de ziekenboeg meid. Ik hoop dat het nu snel beter gaat met je meiden. @Lumea: gefeliciteerd met Lumeaman! @Rootje, Lies en Beebie: _.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*._.*. dit zijn goede bevallingsvibes... van mij, voor jullie En nu: BAREN! @Ink: 5 kilo in 2 weken... daar teken ik voor. Ben gisteren ook aan de Sonja geslagen. Kon wel janken toen ik op de weegschaal stond... maar heb wel heel erg veel gesnoept vorige week, dus eigen schuld -> dikke... reet Pfoe! Ik ben weer bij... OEPS @Moor: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat tof dat ze meewerken met ouderschapsverlof op die manier. Dat wilde ik ook zo, maar dat verhaal kennen we ondertussen.
Haaaaaaaaaaaaai Poepescheetjes, ik moest veel bijlezen zeg. Lekker zo met een kopje koffie erbij. Noor heb ik voor het NOS journaal gezet. Dus even het educatieve met het aangename combineren. Ik reageer vanaf pag. 3018 dan weten jullie dat. @Heike. Hmmmmmmmmm Heike, kweetniet. Nooit van gehoord of gelezen. Dussssssssssssss.................ignore! @Moor, das ook flauw. Jou niet meevragen. Stumpers. @WendyNoa, toch vind ik het wel respect hoor. Dat je je vrienden uit de brand probeert te helpen. @negenmaandenbeurs. Niks voor mij. Vind een koopavond in de stad al een hele uitdaging. Dus die laat ik aan me voorbij gaan. @Nederland in beweging is nu op tv. Wow, ik ben een goede opvoeder. eerst het journaal en nu een portie lichaamsbeweging voor Noor. Ik=trots @Liesel, beeb groeit goed zo te lezen. Das mooi. Die is nu al zwaarder dan Noor bij d'r geboorte haha. @Meilan, wat een poppetje is die meid van jou toch en wat kan ze goed zitten. Maar ja, hihi, als ze ook al kruipt enzo. Je hebt er vast je handen aan vol. @Beebie, spannend toch he. Nou ja, je huis is in ieder geval lekker schoon. @Liesel, hihi. Ik dacht eerst toen ik je bericht las. Wat chique dat de vk bij je thuis komt. Maar het was de voordeur van Lieselbeeb. Ja duhuh............ @Pup, you go girl. Hoop dat je bedrijfje goed gaat lopen. Dat je het kan en in je hebt is 1 ding dat zeker is. Wel spanndn. lekker iets helemaal nieuws beginnen. @Marieke, jippie 1 kilo. En wat een mooi diploma. Het is natuurlijk ook wel een mijlpaal. Wat een kereltje he. Zo klein, maar zo sterk. Die boef. @Moor, het lijkt dus stil aan beter te gaan met Lauren. Dat is goed nieuws. Noor maakte het ook niets uit wanneer ze haar laatste fles kreeg. Met 4 maanden die laatste er dus afgehaald. @Muis, getver wat een glijpartij zeg. Hoe eng. Gelukkig zijn jullie heel gebleven. Wat dat betreft ben ik wel blij dat het nu dooit. Onderweg met die gladheid is echt geen doen. @Jutte, ((((((((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))))))))))) ik gun het je echt hoor. Met heel mijn hart. @Loel, woei!!! Roan een tandje!!!!!!!!!! Bijzonder zeg. Gefeliciteerd. @Rootje, gefeliciteerd met je 37 weken. Dat is inderdaad een bijzonder moment. @Moor, christ, wat een tijd zeg. @Miran, jij ook een dikke knuffel (((((((((((((((((((((Miran)))))))))))))))))))))). Ik gun het jullie zo. Jij moet je af en toe flink beroerd voelen. Kussssssssss @Suuz, he bah. Ziekenboeg. Slopend. Hebben jullie ook zo'n baby-haler gekregen voor Guusje? Ben benieuwd hoe dat gaat bij jullie. Hier hoefde het maar 10 ademhalingen, dus dat duurde gleukkig maar kort. Hoop dat je meissies snel opknappen. @Beeb, 1cm daar kan je een hele tijd mee rondlopen hoor. Daar liep ik al vanaf 35 weken mee, en verweking. Tja en kleine meid kwam ter wereld met 41+1. zo zie je maar. Maar dat gaat jou vast niet gebeuren hoor. Ik ben overigens gestript met 39+6 dagen. Maar spannend blijft het. Ik hoop dat het wat gaat doen bij je. @Moor, wat goed zeg. je hebt weer een baan. Wat voor? Vertel.........!! Gefeliciteerd hoor. @Loel, volgens mij bij jij op het punt aangekomen dat je lichaam op de spaarstand gaat en veel mensen gaan opgeven. Niet doen dus! Vervelend is het wel. Tja en dat verhaal. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Ik wordt er ook emo van. Verschrikkelijk. @Jutte, dat scheelt he. Als je zelf wat kan slapen. Dan voel je je overdag een ander mens. Pff Jutte, wat heb je dat goed onthouden zeg. Ik schreef net aan Beeb, dat ik vanaf 35 weken al 1 cm ontsluiting had. @Suuz, Ventolin werkte niet. Ik weet niet of ze dat bij jou ook gezegd hebben, maar in sommige gevallen is dat dus zo. Je zou gelijk effect moeten zien/horen. Hoeveel krijgt Guusje? 1 pufje? Noor moest er met een max. van 4 per dag alleen als ze benauwd was. Maar we zijn er dus mee gestopt. Zo dat was het even nu over hoe het hier is. Noor knapt heel goed op. Haar voedingen zijn nog een beetje een rommeltje, maar ze drinkt haar flesjes nagenoeg leeg en haar onlasting lijkt wat steviger te worden. Ze is echt een 'bep lachebek' en heeft weer zin in spelen. De pas aangeschafte baby gym is een echte schot in de roos. Ik verwacht ook dat ze het een dezer dagen ook voor elkaar krijgt om van rug op buik te gaan rollen. Ze komt zo ontzettend ver, maar heeft nog net een klein zetje nodig. Ze heeft echter meer zin in kletsen en doet dat dus ook echt de hele dag. Verder krijgt ze nog steeds 4 flesjes en doet het er goed op. Heb ook niet het idee dat ze al toe is aan fruit of groente hapjes. We zitten nu vol in maatje 62-68. Ben benieuw hoe haar gewicht en lengte nu is. Hebben helaas pas op 2 febr. weer een afspraak op het cb. Noor krijgt nu een fles, dus ga even dit bericht posten. Later meer. xxx @Ink, ik schrijf nog wel bij de aug.mama's. Er is een besloten forum opgericht ivm meelezers het aug. topic hier op zp is een beetje aan het doodbloeden. We hebben 30 jan. een meeting. Al is het nog even afwachten of ik ga, aangezien het Rota virus besmettelijk is, maar ik heb goede hoop.
huh er mist gewoon iets van mijn bericht. Ja..............hij was nog langer ja...........................
hai Vanochtend slijmprop verloren. slik mijn god had niet verwacht dat het er zo uit zou zien. Beetje goor.. toch wel weer krampen vanochtend. maar volgends mij geen weeen. Weet het eigenlijk ook niet meer pfff vind het we spannend hoor. En van dat stippen ik verwacht er ook niet veel van hoor! ik weet dat het bij de meeste dames weinig uithaald. Ikwacht gewoon rustig af @jutte fijn dat je een goed nacht heb gehad. houden zo.. @moor gefeliciteerd met je baan jeeej. @suus hoe gaat het met je kindjes @lies lekker he even een goede nacht rust.. hier ook al weken tegen beeb aan het praten dat ie er wel uit mag komen.... nou ik ga het rustig aan doen vandaag. net lekker onder de douche geweest alles weer netjes geschoren. hihihi je weet maar nooit. x beeb
He beebie, ik verloor zaterdagavond de slijmprop en zondagochtend begonnen de weeen Maar wil je niet nerveus maken of zo hoor...................(A)
Oow beebie, weer een fase verder. Ik hoop voor je dat het nu zo snel gaat als bij Daan Ik heb bij Marissa de slijmprop al verloren met 36 weken en ze kwam toch echt pas met 40-5. Ook nu zit de slijmprop er volgens mij al lang niet meer, ik verlies al 4 weken regelmatig stukken slijm (sorry voor de details), maar goed we zien wel . Lies, Beebie, er moet echt babynieuws komen hoor deze week. Dus een van ons zal aan de bak moeten!
@Rootje, die groeit weer aan he. Wel goor idd. Ik had het eerst niet eens door, maar hoorde steeds wat plonzen haha. Wij hebben namelijk niet zo'n plateautje in de wc, dus het plonst gelijk in het water hahahaha
Haha, ja ik kan het me voorstellen, bij mij nog erger toen, werd wakker na een nacht flinke voorweeen toen ik naar de wc ging zat het in mijn broekie. Echt te ranzig gewoon hoor. Daarna heb ik nooit weer iets van slijm ofzo gehad of gezien toen. En ik weet inderdaad dat het weer aangroeit, ach we zien wel. Fijn trouwens dat het met Noor weer beter gaat! Gelukkig maar, ik maakte me toch een beetje zorgen om d'r stiekem. Dikke knuffel voor jullie hoor! (enne goed bezig hoor, journaal en sport op de vroege morgen voor Noor )
@ Pupke: Moet altijd zo lachen om je Meiden jullie hebben Pupke gehoord....... BAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net ontdekt dat een tandje wat net doorkomt best wel ERRUG scherp is......au. Hij vond het even heerlijk om op m`n vinger te kauwen. Net voor het eerst een broodkorstje geprobeerd. Lekker viezerikken. Vanavond gaat hij bij opa en oma slapen. We gaan naar de cabaretier Roue Verveer. Kent iemand hem?? Heb er wel zin in hoor!! @ Daan: Super dat het met Noor beter gaat JEEEEEEEEEEEEEJ. Hier is de babygym ook al lang de grote favoriet. Alleen nu sloopt hij alle poppetjes eraf en dan met een big smile heel trots zijn op zichzelf