@ Lumea: haha, ja jammer hè, dat je niet even stoned wordt van ventolin, lijkt me wel wat, hihi...hoewel, soms heb ik m wel meerdere malen per dag nodig, op een hele slechte dag, lijkt me wat veel dan @ Syl, heb je mailtje gezien, in welke regio zoek je eigenlijk, ben even kwijt waar je woont @ Pupke, even heel direct: Ga praten met die man, nu! En als hij niet luistert, dan jij niet meer helpen in de kroeg, dan doet hij dat toch ook lekker alleen. Inderdaad, je berichtjes zijn duidelijk en belachelijk dat je zoveel alleen doet. Zeker als hij zegt 4 kinderen te willen, hoe denkt hij dat te gaan doen dan? Ik kreeg al de kriebels bij je zin dat je niet naar bed mocht omdat het zo gezellig is dat je beneden zit. Moet je als Ties 's nachts wakker is John ook even wakker maken, want "het is zo gezellig om dat samen te doen". Pfffff....ik heb zoooooveel respect dat je dit al 4 maanden 2 weken en 2 dagen doet hoor, ik was al lang gillend gek geworden en ik durf zelfs te zeggen dat ik het al lang niet meer gepikt had.... John zal best ook zijn goede momenten hebben, maar wel zo leuk als hij dat dan ook met zijn zoon heeft! Straks is hij die vader die op zondag (hoewel, dan is de kroeg ook open) het vlees komt snijden! @ All, nou het moet wel een flinke sprong geweest zijn zeg... Na een lange slaapmiddag besloot Jelka net even een staaltje draaikunde te laten zien. Van buik naar rug, weer terug op de buik....en maar lekker spelen in die box. Gossie.... Nou, eens even bedenken wat we gaan bestellen, Jam jam
Hihihi, dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee . Maar ff zonder dollen, als ik naar bed wil dan ga ik ook. Ik ben mijn eigen baas. En het was ook wel gezellig, dat vond ik zelf ook. Hij zette iedere keer een nieuw drankje voor mijn neus, terwijl ik al 3 keer had gezegd dat het de laatste was. Alleen is het dan 's morgens niet zo gezellig voor mij... want ik ben wel weer als eerste op voor die kleine. En daar is nu juist de balans zoek. Als het laat geworden is door drukte en ik lig op tijd in bed, dan heb ik er helemaal geen moeite mee om de ochtenden voor mijn rekening te nemen. Maar als het laat geworden is met 3 man aan de bar, omdat het zo gezellig was... dan ben ik ook de lul. En dat vind ik niet eerlijk. Dan moet hij gewoon om 01.00 uur zeggen dat hij gaat sluiten en er ook eens een keer voor kiezen om gezelligheid mis te lopen., in plaats van tot 03.30 uur te gaan zitten lallen. Dat is toch niet normaal op een doordeweekse dag! Ik laat jullie wel weten hoe het gesprekje loopt... ik vermoed dat het weer op bonje uitdraait
Pup, wil toch even op je reageren: Wat een K*Tsituatie! Het word tijd voor wat duidelijke afspraken. Ties die ook een vader heeft en mama die zichzelf niet verliest. Ben daarom erg benieuwd wat voor reden hij heeft om zo te doen? Blijft ie langer open omdat ie dan een paar euro extra verdient? Of denkt ie graag aan zichzelf? Feit blijft dat HIJ de vader van Ties is. En zich daar dan ook wel naar moet gedragen! Meid, ik hoop zo dat jullie hier uit komen hoor! Knuff.....
@ Pupke: Ook een dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je die plaat ( of in jullie geval biljarttafel )voor z`n kop weg kan halen. Nou geen nieuws meer hier. We gaan zo naar Den Bosch naar Roué Verveer, heb er zin in hoor. Mis alleen m`n mannetje wel, ach ja..........oma is ook weer super blij. Morgenvroeg misschien niet meer als hij om 6 uur wakker is Toedels!!
* Komt met rode wangen van het hollen binnenrennen * Poehpoeh, eindelijk even zitten. Gisteren begon al lekker want ik had eigenlijk een vergadering, maar die was vrijdagavond pas bekend. Ja sorry, maar dat wordt dan een beetje moeilijk. Ik moest de boodschappen voor de Bso nog doen en Nozem de hele dag alleen laten lukt ook nog niet. Gegarandeerd dat er dan wat ligt in welke vorm dan ook. Ik heb dus maar een smoesje opgehangen dat ik naar de huisarts moest voor mijn eczeem . Voor de goede orde maar wel even een telefonisch consult gedaan, dus helemaal liegen deed ik ook weer niet. Jullie gaan toch hopelijk niet verwachten dat ik op iedereen reageer hè? Want in dat geval hadden jullie iets minder moeten kletsen, al vond ik het wel weer ouderwets gezellig om een aantal pagina's aan te treffen nu. Loel, veel plezier vanavond. Jan wil ook graag een keer naar hem, misschien wordt het gewoon eens tijd om kaartjes te halen in plaats van telkens zeggen "Oh, ja daar wil ik nog steeds een keer heen." Morgen zijn we acht jaar samen, wie weet dat ik het hem cadeau doe. Jee Pup, de situatie bij jullie klinkt niet gezond. Ik denk aan je en aan het gesprek dat je vanavond gaat hebben. Succes en hopelijk open jij zijn ogen. Trouwens, wel errug gaaf dat je je eigen bedrijfje gaat beginnen. Geboortekaartjes ook jouw ding? Wij hebben ze hopelijk nog een keer nodig. Lumea, 21 maanden borstvoeding?!? Dat is een hele tijd zeg. Is dat ook je plan van Tamsin? Wat een sprongetjes maken de baby's nu. Noor die bijna gaat rollen, Jelka is al aan het rollen en bij Roan is al een tandje gevonden. Moet je nagaan dat de helft vorig jaar al even of net aan zwanger was en een groot deel nog zwanger moest worden. Miran, hoe gaat het vandaag met je? De teleurstelling al iets boven gekomen? Helma, hoe zit het met jouw banenjacht? Moor is weer terug op de werkvloer. Ga je wel iets anders doen of blijf je in hetzelfde werkgebied zitten als nu? Syl ook druk aan het schrijven en solliciteren. Succes! Ik mis Daffie al even. Iemand nog iets van haar vernomen? Go Beeb (volgens mij ligt ze nu gewoon te bevallen, dat kan niet anders ... wat zeg ik ... dat moet gewoon na Pups bevel) en go Liesel, wij willen baby's zien! Zodra jullie geweest zijn is er gelijk groen licht voor Ro, dan hebben we weer drie baby's achter elkaar. Ik kan niet wachten. Over wachten gesproken ... Ik haat wachten. Nu we wat meer duidelijkheid hebben gekregen van de gyneacoloog, kan ik niet wachten op een positieve test. Was het maar was volgende week, dan weten wij tenminste wat meer. Ik ga eerst dit maar posten, want je mag blijkbaar niet meer dan een bepaald aantal karakters en ik heb geen flauw idee op hoeveel ik al zit. By the way, is Heike nog gesignaleerd? Als het erg hinderlijk is, kunnen we altijd melding maken bij de beheerders lijkt me.
****komt aanhollen met glaasje water voor Kwie******* Meid fijn dat je er weer bent. Lieve PUP ik geef je een knuff want alles wat ik je wilde zeggen over je situatie is al gezegd!!!! Jutte jeuh die Jelka!!!!! Wat goed dat gedraai!!!!!! Nog geen Beebs???? Slijmprop tja die is bij mij tijdens de bevalling het toilet in geplonst..... Heb niets vreemds geroken hoor Daan Lumea oh jij houdt het ook niet bij op die andere forums.... Meiden mijn meisje is zo verkouden, hoesten, rochelen en snotterig... Lag te gillen en te huilen in haar bedje. Zo heb ik haar nog nooit gezien. Ik heb haar er uit gehaald, al het slijm verwijderd en haar getroost...zo zielig.....dan breekt mijn moederhart zeg. Ze slaapt nu eindelijk met veel moeite hopelijk draait ze een goede nacht.... Morgen gaat ze naar het KDV aangezien ik dan even lekker rustig kan studeren... Hopelijk knapt ze wat op..... knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
*staat klaar met een natte spons voor Kwie haar hoofd* En even een spammetje van Ryan, bijna 5 maanden! Stoeerrrr he??
Ha Kwietje, je moet echt gaan hoor, we hebben ons helemaal suf gelachen @ Ink: Zo zielig als die kleintjes zo ziek zijn , hoop dat ze goed slaapt. @ Sas: Jaaaaaa echt wel stoer. We hebben voor Roan de speenkoord van Rockstar................alleen hij heeft geen speen Interesse
O ja, heb vandaag nog van Daphne gehoord. Ze heeft even veel aan haar hoofd gehad, dus geen tijd voor de zp. Ze komt gauw weer langs.
zwaait snel terug naar loel allemaal een knuf heb het ff druk dus geen rijd om te reageren denk donderdag weer meisjes ik denk aan julie speciale dikke knuffel voor pupke
Morgen! Nog geen nieuws van beebie... Nou, ik gok op vandaag hoor!!! heb vrij goede nacht achter de rug, maar ben wel nog moe, even dus geen puf om uitgebreid te reageren... Wil wel Pupke nog een hart onder de riem steken. Zoals Sas zei, is alles wat ik wilde zeggen ondertss de revue al gepasseerd, dus meid, ik hoop dat je een goed gesprek kan hebben en dat zijn euro eindelijk gaat vallen nu! Sas, Ryan = cute!!! (en stoer natuurlijk ook he) Heb net mijn papieren voor de mutualiteit ingevuld (stomme administratieve democratie, grrrrrr) en die gaan we straks snel binnenbrengen, zodat ik binnen 2 weken toch mijn loon en de achterstand ontvang. Om 15u moet Christophe op jaarlijkse controle vor arbeiders in het ZH, daar ook maar even mee naartoe en dan mss nog naar de verhuurder van de zaal die we voor de babyborrel hebben. Hadden gisteren om 17u afspraak, niemand thuis! Daar heb ik zo'n hekel aan he! Vanmiddag maar even bellen en hopen dat we dan namiddag kunnen langsgaan...
Hey lieverds, Dank voor jullie steun! Helaas geen goed gesprek... meneer moest naar een vergadering van de horecavereniging. Fijn ook dat hij mij dat ook verteld. Ik heb hem al wel gezegd dat hij ook best een keer 's nachts of 's morgens zijn nest uit mag voor zijn zoon. Vooral als het voor mij ook laat is geweest (laatst heb ik ook weer een avond mee gedraaid en lag ik pas om half 4 op mijn nest). Hij keek er nogal van op dat ik het zei geloof ik, maar zei toen wel: "Dan moet je me maar wakker maken." Over de rest van het samen zorgen trek ik hem van de week wel aan zijn mouw. Vanavond ga ik voor het eerst sinds een jaar weer trainen, LEKKER! Heb er zin in! Sas, wat heb je toch een stoere knul! *blaast een beetje puf naar Liesel* arme jij, je bent er bijna meid!
Hoi meiden, hier ook nog alles rustig hoor. Wel weer een slechte nacht. Ik word helemaal gestoord van al die voorweeen 's nachts. Kom dan overdag ofzo, dan ben ik toch al wakker... Nou ja, Marissa is vandaag lekker naar het kdv en als krummel er nog niet is, gaat ze morgen 1 of 2 nachtjes logeren bij opa en oma. Dus hopelijk kan ik even bijtanken dan. Dus ik zal hier vandaag waarschijnlijk weinig zijn, dan weten jullie dat vast. Ik probeer vandaag uit te rusten (en nog wat achterstallige boekhouding te doen). @pup, heb jij er ook zo een. Die van mij kan ook soms ineens zaterdagmiddag in mijn agenda zetten (en dan ook nog eens niks zeggen he!) dat hij om 6 uur weggaat naar een korfbalwedstrijd ofzo. Fijn, maar liever een dag eerder, dan kan ik er rekening mee houden dat hij er niet is met eten enz. En dan heel verontwaardigd reageren als ik boos word zo van: het staat toch in je agenda dat kon je weten. Ja prutser, dat staat er ook al 2 uur in, ik kijk toch niet ieder uur in mijn agenda!! (Wel regelmatig, als ik mail ophaal kijk ik die ook altijd, dus zeker wel 8x per dag en geloof me, dan weet ik echt wel hoe lang iets erin staat). @Sas, wat een heerlijk mannetje!!! @lies, ik kan daar ook zo van balen als mensen afspraken niet nakomen. Balen hoor. Hopelijk heeft ie vandaag wel tijd voor jullie. Succes met alles! @beebie, waar ben je?? Al bevallen??? Eeeeehhh, dat was het maar weer denk ik, de rest ben ik even vergeten. In ieder geval dikke knuffels voor jullie!!!! Tot later maar weer!
hey meiden die kleine van ons houd ons goed voor de gek... nog niets maar echt wel gerommel. nou dacht ik gisteren mijn slijmprop te zijn verloren.... nou niet dus want wat ik vanochtend tegen kwam leek meer op een slijmprop jesus echt giga... smerig. (sorry voor dit smerige stukje op de ochtend...) ga vandaag maar eens lekker aan de poets beetje afleiding zoeken ...... heb ff geen zin om te reageren meiden sorry.. wel ff een knuf voor pup.. wat een vervelende situatie? keer goed om de tafel zitten en je hart luchten meid. dit trek je niet lang.. doei doei
kwam even kijken of er babynieuws was, helaas niet. Kan nooit lang meer duren meiden! Hier gaat het de goede kant op. Vooral Loïs knapt goed op...Guusje blijft benauwd, maar hoest stukken minder. Maar als ik haar vast heb voel ik haar borst gewoon kraken zeg maar... Verder druk met was en huishouden, even alles goed schoonmaken, weg met die baccillen (? weet niet eens hoe ik dat moet schrijven ha!) Dus dikke kus voor jullie! Enne Pup veel plezier vanavond!
Goedemorgen! Geen kick vannacht....wauwie....we hebben met Jelka afgesproken dat ze dit iig tot en met het weekend volhoudt, dan kunnen papa en mama er wel weer even tegen, hihi @ Pup, stap 1 is er, maar nu wel doorzetten hoor, er moet wat gebeuren meid! @ Beebie, slijmprop kan in delen komen hè....het duurt vast niet lang meer @ Loel, Roan geen speen, wat heerlijk!!! @ Rootje, John en andere agendabeheerders....gelukkig ben ik Rinke's secretaresse, hij belt of mailt me vaak bij een "verzoek om afspraak" of hij/wij wel kunnen, ideaal! haha....maar ik moet het dan ook wel allemaal op de kalender zetten want anders vergeet hij het gewoon, hahaha......maar goed, ik ben wel altijd goed op de hoogte van onze afspraken, wel zo fijn! Zo, vanmorgen een presentatie gegeven aan groep 3 van een basisschool, cuty's! nu ga ik even lekker lunchen met twee collega's, roddeluurtje dus, hihi, tot later!