moppies!! Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Druk druk druk. Nina is nog steeds heel verkouden, maar ik las dat veel kindjes hier op het forum daar last van hebben. Sneu he. Nina heeft maandag haar 2e prikjes gehad, van de 1e had ze totaal geen last, maar nu zie ik twee rode, harde plekken op haar beentjes en ze is ook heel hangerig en huilerig. Als ze bij mij is dan valt het wel mee, maar zodra ze bij iemand anders is dan is het brullen. Ze slaapt ineens overdag veel met als bijkomend nadeel dat ze 's nachts rond een uur of 3 weer komt!! ben dus errug moe, want ik kan de laatste tijd weer slecht in slaap komen. Ze is nu naar de gastouders toe, ben benieuwd hoe het gaat daar! Alex is haar wegbrengen en daarna hebben we even quality-time met ons tweetjes. Oh had ik hier eigenlijk al vermeld dat ze hartstikke goed groeit. Ze is nu 64cm en weegt 6640gr. Ze heeft een lekker speklaagje en ze past dus 62 al vaak niet meer (ligt erg aan het merk) Het meeste wat ze nu aan heeft is 68 en sommige dingen zelfs al 74, maar dat is zeldzaam hoor. Nu genoeg over ons.... mmmm het is wat langer geworden dan ik wilde... nou ja, het is niet anders. Even kijken wat ik heb onthouden van het vluchtige doorlezen: @Lieselke, Beebie en Rootje: het komt nu wel erg dichtbij he. Ik had vannacht het gevoel dat het bij een van jullie vandaag wel eens raak kon zijn, al moet ik toegeven dat mijn vriendin daar ook bij hoort. Die is morgen precies 40 weken. Spannendddddd @PUp: he getsie, ik dacht juist dat het beter ging bij jullie! bah bah bah mannen! Hele dikke knuf voor jou hoor. * Gooit weer een heel groot hek om het roze euhhhhhh nee blauwe wachtkasteel en gooit daar John achter en Alex ook maar meteen. Wie volgt?* @Slijmprop: ook niet gezien, gehoort, gevoeld of geroken (iehhhhh) @ Desert: Hoop dat we snel eens met z'n viertjes kunnen gaan zwemmen. Doen we het gewoon én bij jou én bij mij hihihihi Ik heb er zin in~! Ik ben al één keertje geweest met NIna en ze vond het wel leuk geloof ik. Ik heb alleen een zwemluier aangedaan, het zwempakje dat ik heb is maat 80 hihihi Stom trouwens die Little swimmers zijn v.a 7kg Het is dat Nina zo'n dikke kont heeft maar wat moet je anders? Helemaal niets ofzo? Vind ik ook weer zo raar..... Heb nu Swimmies gekocht bij Dirx, die gaan wel v.a 4kg. Ben benieuwd of het wat is. @afspraken: ik kan duizend keer tegen Alex zeggend at we dan en dan een afspraak hebben, maar hij vergeet het áltijd. Ik moet het echt in zijn agenda zetten en dan nóg vergeet ie het soms. Andersom maakt hij wel altijd afspraken zonder met mij te overleggen of het in de agenda te zetten. Oh schiet me ineens te binnen dat ik iets las over een borstontsteking. @Marieke: Borstontstekingen ontstaan doordat de borst niet goed word leeggedronken, aangezien jij kolft vind ik dit vreemd. Ik neem aan dat je elke avond je borsten goed leeg kolft. Het is iig geen pretje!! Wat ik weet is dat je iig moet blijven kolven/ aanleggen en de borst elke keer goed leegmaakt, dan gaat het het snelst over. Volgens mij had Lieselke gezegd dat een vriendin een pauze moest inlassen, dit is dus absoluut niet zo! Juist niet. Was je nog naar de Lactatiedeskundige geweest? Weet je al wanneer je Xander een keer mag aanleggen? Succes en sterkte met alles hoor meid. Ik denk veel aan jullie. Ik zal nog eens wat pagina's gaan lezen om te kijken of ik iets belangrijkst over het hoofd heb gezien.
aha zie je ik wist wel dat ik iets vergeten was; Moor: Ik ben wel héél nieuwsgierig naar je nieuwe baan. Wanneer begin je? @Borstvoeding: Lumea is echt de koningin van het borstvoeden geloof ik. hahahaha. Fijn dat het bij jou ook zo goed gaat Sylvia! Ik was van plan om minstens 6 maanden en het liefst 9 maanden bv te geven. Het gaat hier nu ook zo goed. Alex en ik gaan 1 Juni op vakantie en Nina gaat dan niet mee.... Dan wil ik dus klaar zijn met bv. Ze is dan 8.5 maand. Op zich heb ik er wel vrede mee, aan de andere kant niet. Want omdat ík op vakantie wil, ontneem ik mijn kindje haar bv! Het is gewoon heel dubbel. Ik denk nl dat ik het wel weer heel fijn zal vinden dt ik gewoon weer alles mag en kan zonder rekening te houden met de bv. @Jutte: Jelka al draaien! Leuk zeg Is dat sprongetje toch ergens goed voor he @lOEL: Roan zijn eerste tandje joeheeeee! en lekker knabbelen aan een broodkorstje. Wat wordt ie grooooot @Sas: Kjoettie die zoon van je oh ik vergeet helemaal te vertellen dat de arts op het cb heeft gezegd dat het juist wel goed is om te oefenen met vaste voeding. Het hoeft niet, het moet leuk blijven, maar het mág dus wel. Het schijnt dus geen allergieën op te wekken, maar die komen dan eerder tot uiting. ja duhhh. Dus ik ben meteen begonnen met een wortelhapje. hihihihi we lagen helemaal in een deuk. Ze speelt ermee, geloof niet dat er echt iets mee naar binnen is gekomen, maar vies vind ze het niet. Omdat ze nu zo van slag is, wacht ik voor het volgende hapje toch even tot ze weer wat lekkerder in haar vel zit. Maar léuk dat ik het vind!
hey Ik meld me nog maar even. Nog steeds rustig hier. Moet zeggen dat ik vandaag heerlijk bezig ben geweest, huis lekker schoon met het hond je gewandeld, het is echt heerlijk weer. Bij mijn zus thee wezen drinken en nu is de dag alweer bijna voorbij. Ben nu lekker aan het banken. en aan het genieten van de beeb in mijn buik. voor je het weet is hij of zij uit mijn buik en misschien maak ik het nooit meer mee mmmmm raar dat ik me dat nu ineens ga realiseren.. Nu weer even genoeg over mij.. @ rootje echt irritant he die nachten... :x hopelijk kun je de aankomende dagen een beetje bij slapen. @suus fijn dat jou kindjes weer een beetje opknappen. @jutte. jeej weer een goed nacht. jullie maken goed afspraken met jelka... nu maar hopen dat ze luisterd. @katja aaaa prikjes zielig ze hebben het nodig maar ik vind het zo sneu als ze er last van krijgen en wat een mooie meisje is jullie Nina echt een plaatje dat haar geweldig nou ik hoop dat onze klein schat nu snel gaat komen want ik wordt toch echt wel nieuwschierig. morgen om half 9 moet ik weer naar de vk. En wordt dan weer gestript.. hopelijk doet het dan wat meer dikke kus beeb
ach wat een snoepie die Nina!! En wat een info van dat vaste voedsel...het is dat hier de fruithapjes nog totaaaal geweigerd worden, hihi, maar goed om te horen dat jouw cbarts er zo in staat. het is ook best logisch, hoe kunnen goede groentes en fruit nu allergie opwekken...daar was ik altijd al benieuwd naar...volgens mij zijn allergien voornamelijk aangeboren, niet aangegeten, toch? Na ja, ik kom net uit vergadering, ga nu lekker naar huis, de dag was lang genoeg, wie weet tot vanavond....wil toch wel weten hoe het met Lies, Rootje en Beebie staat!
Sas wat een schatje...en die slaapfoto op hyves = geweldig! Jutte lekker naar huis, en zo te horen is de sprong voorbij. Katja wat een moppie...En goed gegroeid zeg! Als je kijkt op de site van WHO kun je veel info vinden over bijvoeding, de verhoogde kans op een allergie heeft te maken met dat de darmpjes nog niet voldoende gerijpt zijn en het immuunsysteem nog niet optimaal is. Maar iig zat Nina lekker te viezerikken met haar wortels hihi... Waarom gaar ze eigenlijk niet mee op vakantie? Beebie lekker genieten nog even, straks moet je hem/haar delen... Ik ga aan het eten beginnen, pff, ik hou er niet van...
Net gegeten hier en nog steeds 'vervelend moe'... Merk bij mezelf dat ik vaak in de namiddag echt een dipje krijg. 's Avonds begint het te rommelen (gisteren echt zo'n ongipijn) en dan ga je toch met een beetje hoop je bed in en 's morgens begint dan toch weer een nieuwe dag... Beebie, beval jij nu maar heel erg snel, dan mag ik ! @Nina: nou, jij bent wel een schatje hoor! @jutte: wat voor voorstelling heb je dan in de school moeten doen? Ben wel beetje benieuwd nu! En ik duim ook dat Jelka papa en mama een beetje rust gunt nu de komende dagen! @marieke: hoe gaat het met Xander? heb net op het jan. mama's-forum gelezen over 2 mama's met een borstontsteking die voor het voeden/kolven een warme doek moeten leggen en dan zoveel mogelijk masseren (is wel pijnlijk blijkbaar) en idd 'leeg' maken. Dan na het kolven/voeden een kwartiertje ijspacking leggen en het zou echt helpen. Dus zoals Lumea zei, die pauze inlassen is dus niet goed als je het oplost zonder antibiotica. Hoop dat je er snel vanaf bent! @sas: coole foto's op hyves zeg! Ik ga afsluiten heir voor vandaag. beetje de bank op, tv kijken en proberen gedachten te verzetten. En toch geniet ik nog stiekem als die kleine z'n dikke poep aan het ronddraaien is in m'n buik... Fijne avond allemaal!!
haaai meiden!! Poeh zeg, wat een dagen worden er weer gemaakt hier! ben blij dat ik weer effies zit! Over het werk, ik werk nu bij mijn vader op kantoor. Die zocht al even een goede office manager en toen kwam ik zo ineens zonder werk te zitten. 1 en 1 is 2, we gaan het proberen! Dus, moor is weer office manager en nu op een financieel advieskantoor! Voor 3 dagen in de week, bij Sylvia om de hoek
Jutte wat knap dat Jelka zich om draait nu! Goed zeg!! Kat, wat een cutie is Nina. Ryan is een stoere vent Sas! Loel, een tand... tjonge zeg. Pup, sterkte meis. Ik hoop dat John het licht een beetje gaat zien! Rootje, beebie, lies hop hop, voor het weekend een beebje graag!! euh... beterschap voor alle ziekige kindjes. verder weet ik het niet meer. Ik weet het, heb beloofd vandaag eindelijk fatsoenlijk te reageren. sowwwy
@moor, als het aan mij zou liggen komt dat beebje er echt nog voor het weekend hoor, helaas heeft mama daar zo weinig over te zeggen Ik hoop iedere keer weer dat die stomme voorweeen nu eindelijk eens doorzetten, maar helaas.... (en eigenlijk wil ik niet voor mijn beurt gaan, dus beebie en lies, schieten jullie nou eens op )
Ohw, heb dit bericht net even gevonden op de home van het forum... : Grote onderwerpen zorgen voor traagheid Hoi, De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid. We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden. Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen. Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen. Lotte Moeten we dan ook niet vrij snel een vervolgsrmmc maken?
Aaaaah, naar de prullenbak!!!! Daar gaat ons hele sociale leven van het afgelopen jaar!!!! Dat menen ze toch niet!!!
na ja zal er echt geen andere oplossing voor zijn...Ga iig het eea opslaan, zoals jullie felicitaties toen Guusje geboren werd, vind het maar stom!
Ja, vind het ook maar niets hoor... Maar blijkbaar zit er niets anders op. Ga ook maar wat saven gaan, morgen Nu echt de bank op en wachten tot het gerommel weer begint! En Rootje, ik duim ook dat het bij jou snel doorzet hoor!
Tja er zal niks anders opzitten dan alles kopieren en plakken dan maar denk ik... ooow waarom moet dat toch, daarheb ik nu toch helemaal geen zin in!!! Bij de sept 07 mama's hebben we net het bericht gehad dat er een slot op gaat vandaag