@Bonsai Meid wat vreselijk...Maar nu heb je wel duidelijkheid! beter dan in die onzekerheid zitten toch! zoek troost bij elkaar! en verder duimen! Dikke knuffel
Ja inderdaad en de zekerheid is wat nu bij mij bovenaan staat. We gaan met opgeheven schouders verder en op naar de volgende ronde!
Bonsai: Wat een gedoe zeg. Wel heftig allemaal. kom hier maar lekker vloeken. Maak er morgen een leuke dag van, even je gedachten verzetten. Je weet nu waar je aan toe bent, na een te lange tijd.
Dank je loel.. Hihi heb mannetje daarstraks helemaal met mn gal overspoeld Morgen komt helemaal goed. Lullige vind ik nu wel aantal maanden terug ook iets soortgelijks meegemaakt maar toen met geen baarmoederhalsslijm pff haha Tis wat met die japanse boom
Pfoe zeg.... Balen hoor Bonsai, maar inderdaad gelukkig weet je nu wel (ongeveer) waar je aan toe bent. Wel erg onprofessioneel van de echoscopiste hoor, maar goed, als het erg druk is, kan ik me voorstellen dat ze geen tijd hebben om het dossier door te nemen. Neemt niet weg dat een arts eigenlijk zulke dingen op het aanvraagformulier hoort te zetten. Dat wordt in ieder geval wel altijd goed bekeken. Dikke knuffel hoor!
@Bonsai; Tjee wat een verhaal! En wat onprofessioneel zeg niet normaal! Men behoort zelfs het dossier door te lezen en anders een intake te doen. Meid wens je heel veel sterkte toe! Ook voor jou komt er een positieven tijd.....(((((((((knuff))))))))))))) voor jou!
Thnx Rootje , knippy en inkerbell.. @ Rootje helaas was het geen echoscopiste (anders had ik de fout weliswaar kunnen inzien) .. was een arts.. maar niet mijn eigen.
@ Bonsai je hebt echt met alleen maar Prutsers te maken gehad. BELACHELIJK! Hoop dat je het morgen een beetje van je af kunt zetten. KNUFF
Owww wat stoor ik me ff aan mn vriend... Hheeft gekookt maar nu is het aanrecht 1 groot slagveld! Normaal kan ik altijd het aanrecht schoonmaken/vaatwasser inruimen, of ik nou gekookt heb of niet... Hij ploft standaard op de bank! Maar nu net na het eten vroeg ik of hij het wilde doen (voelde me niet zo lekker) en ik was inmiddels ff naar de pckamer gelopen. Kom ik weer terug de kamer in (een ruim half uur later) zit hij te xboxen, zet een kop koffie voor hemzelf en gaat verder zitten xboxen, ondanks dat ik vroeg of hij de keuken wilde schoonmaken... grrr zit me zo te ergeren. Lijkt wel ff alsof ik met een klein kind samen ben grrrrrrrr Beetje het gevoel dat hij het wel prima vind dat ik het meeste in huis doe en er een beetje van uit was gegaan dat hij nu voor weken 'vrij' is omdat hij gekookt heeft. Bah. Ben net boos geworden en ben geirriteerd de benedenverdieping verlaten. Nu, weer een kwartier later hoor ik gerommel in de keuken... MANNEN! Grrrrrrr
Dames ik ga naar bed met een roze pyama Voel me eigen nog steeds beroerd dus ff lekker rusten. vriendlief idem dus lekker samen vroeg onder de wol tot morgen dan lees ik weer alles bij alvast truste voor jullie
oeh zeg, ben ik ineens een lijstmodje en ik heb al zo weinig vrije tijd! hihi doe het graag hoor @bonsai wat een verhaal meid! lekkere binnenkomer van de arts zeg. sterkte en knuffel voor jou en je manneke! zeg, mogen er ook andere mooie mannen in het wachtkasteel? ik heb er nog wel een paar in gedachten hoor! * smokkelt George C. mee naar binnen *
Ik ben even helemaal leeg en het heeft niks met nods, zwanger worden, etc. te maken maar ik moet het kwijt. Vanmiddag kwam ik op de overblijf van school waar ik vier keer in de week met overblijfouders de overblijf draai. Op mijn vraag hoeveel kinderen er waren werd geantwoord maar wel een beetje twijfelachtig want van drie kinderen (uit één gezin) was het niet zeker. Ik keek op want ik begreep het niet en één overblijfmoeder reageerde met de woorden "o, heb jij het nog niet gehoord?" Er begonnen alarmbellen rinkelen en de overblijfmoeder begon te vertellen dat die drie kinderen per direct van school waren. Het hele verhaal wist ze niet maar ze kon alleen vertellen dat die meiden dinsdagmiddag thuis waren gekomen en hun spullen moesten pakken. Uiteraard schrok ik er best van en mijn gedachten gingen gelijk naar die meiden (6, 10 en 11 jaar). Later hadden we vergadering met collega's (locatievergadering, dus niet team) en toen vertelde mijn leidinggevende die die meiden erg goed kent en bevriend is met hun moeder wat er aan de hand was en dat schokte me nog meer. Hun vader mishandelde zijn dochter van 10 niet alleen psychisch door middel van treiteren maar sloeg haar daarbij ook nog eens. Dochter heeft uiteindelijk haar verhaal gedaan bij de huisarts en die heeft het AMK (Algemeen Meldpunt Kindermishandeling) ingeschakeld. Moeder had een aantal maanden eerder al aan mij laten doorschemeren dat vader zijn middelste dochter aan het pesten was maar ze was bezig bij hem weg te gaan. Nu de AMK achter haar aanzat en de kinderen wilden afnemen is ze dus snel vertrokken naar familie en heeft haar dochters meegenomen. Ik ben helemaal stuk van dit nieuws. Het besef dat ik die meiden, die ik dus vier keer in de week zag, niet meer zal zien doet pijn. Meer dan ik eigenlijk verwacht had. De oudste dochter zat in groep acht en zal dus niet naar de door haar uitgekozen school gaan volgend jaar, ze zal ook niet meedoen aan de musical. Vriendjes en vriendinnetjes, klasgenoten, leerkrachten zijn overstuur en ontdaan. Echt vreselijk. Telkens gaan mijn gedachten terug naar die meiden die zo overhaast hun spullen moesten pakken en alles moesten achterlaten. Hun huis, hun dieren (paarden, honden, konijnen, etc.), hun hele leven. Van de ene op de andere dag wonen ze bij familie en gaan ze naar een nieuwe school. Vreselijk! Die vader kan van mij een enkele reis naar de maan krijgen. Vuile .... Hoe kan hij zijn eigen vlees en bloed dit aandoen. Dat gaat alle paden te buiten. Onvoorstelbaar zeg. Ik kan het niet van me loslaten.
Jeetje KwiePark wat een verhaal! Ik zit hier met open ogen te lezen en doet me ook zeer te lezen hoe een vader zijn kinder........... Zoiets lees je meestal in de krant , of zie je op tv de 'ver van je bed show' maar dan gebeurd het heel dichtbij. Vreselijk! Sterkte KwiePark!
Jemig meiden. wat een verhalen allemaal! Allereerst: PCO of PCOS= Poly Cysteus Ovarium (Syndroom) Polycysteus-ovariumsyndroom of PCOS is een aantal samenhangende afwijkingen, waarbij vaak (kleine) cysten in de eierstokken aanwezig zijn. De afwijkingen worden waarschijnlijk veroorzaakt door, en of gaan gepaard met hormonale afwijkingen. Hierdoor ontwikkelen zich in de eierstokken (ovarium) meerdere (poly) cystes. De eicellen groeien niet of onregelmatig, waardoor er geen of onregelmatig een eisprong optreedt en vrouwen onregelmatig of niet menstrueren. Doordat de eisprong onregelmatig of geheel niet plaatsvindt zijn deze vrouwen verminderd vruchtbaar. Een hormoonbehandeling kan dit verhelpen. Naar schatting heeft ongeveer tien tot vijftien procent van de vrouwen PCOS. Het komt relatief vaker voor bij Indiase vrouwen en Aboriginals. In Afrika is het veel zeldzamer. @Klasien: als ik moet gokken zet ik geld in op zwanger hoor meid! @Bonsai: Lieverd, wat een EIKELS daar zeg! Veel sterkte ermee, ik duim voor een mooi ei hoor! @Maartje: heeft je vriend familie in Grave? Het zou een broer van die van mij kunnen zijn. Uit protest heb ik al 2 dagen de afwas op het aanrecht en in de spoelbak laten staan. Wij hebben namelijk een afspraak... wie kookt hoeft niet af te wassen. Ik heb 3 dagen gekookt... het saat er nog steeds hoor. Wat een EIKELS zijn het toch ook. @Kwie: Pffff wat een drama zeg, wat vreselijk voor die kinderen! Snap je hoor, als ik zoiets zou meemaken zou het me ook aangrijpen. Zo, ik ben weer bij. Zit helemaal alleenepeen in ons café. Ik ga denk ik Jeroen zoeken om ook in ons wachtkasteel te stoppen. Die vind ik ook wel prettig ogen hehe.
GOedenavond ,alle goede wat een verhalen lees ik Bonsai en kwiepark DIKKE KNUFFEL van mij Nou voel me ook alles behalve ok ,beetje de slag van de die door is gedrongen omdat je contstant zit te denken aan vanalles. Voor de rest ben ik het ff kwijt maar wie is die Ruben nu eigenlijk ter verduidelijking? Ben naar de kraamkliniek met een half oog aan't zien erna greys anatomie en dan manlief werken ,nog 2 nachtjes weg en dan heb ik hem weer lekker langs me in bed liggen.