Kwiepark: Wat erg zeg, voor de kinderen en ook voor jou. Kun je niet op de een of andere manier toch contact krijgen met de moeder en de kinderen? En Bonsai: Ik voel echt heel erg met je mee. Als ze nog eens zo dom doen zou ik een andere arts eisen. Dat is echt heel erg onproffesioneel. Sterkte en ik hoop op beter nieuws voor je volgende week. Ik hoop dat ze je niet hoeven te helpen met het blaasje. Ik ben vandaag een dagje naar de dierentuin geweest. Was erg lekker om er tussenuit te zijn. We hebben een mooi knuffeltje gekocht voor ons 1e beeje. Hopelijk is het snel zo ver. Mijn man heeft het uitgekozen. Hij is er echt mee bezig, heel erg leuk.
OOEEEEIIIIII Ik ga lekker Zorro kijken! Die wil ik ook wel in het kasteel hihi Lieverds, jullie zijn TOP!
nou ik val niet zo op blondjes ,dan mogen de dames die op Ruben vallen hem attaqueren en ik zal deze meepakken in het bubbelbad Girls * hands offfff*
Ja is goed, jij vanuit bad zorro kijken en ik vermaak me wel met de jongens Watn ik ben nu natuurlijk een superaantrekkelijke M(TB)ILF
ik heb trouwens een fotootje van mij en mijn gezin in men album gezet ter verduidelijking dat ik op donkere types val
Klasien: klinkt echt als zwangerschapstesten, zou die korte bloeding een innestelbloeding kunnen zijn? Heb je je vraag hier op het forum al bij de verloskundige gepost? Bonsai: nogmaals een dikke knuffel!!!!! Inkerbell.... Klusdag: you go girl! Kwiepark: wat een verhaal zeg, niet normaal! Kun je dmv een kaartje, email of belletje je steun aan ze betuigen? Pupke: Jeroen is leuk! Nadinekke: leuke foto in je album. Alleen die man met die tattoo's is niet helemaal mijn type, Ruben blijft toch echt favoriet. Bij mij is het bloed van vanochtend weer weg (gelukkig) en ga nu [-o< dat mijn temp hoog blijft.
Heej meiden...Jeej zeg alweer pagina 23, t gaat goed hier! Heb even snel van alles langs zien komen. Bonsai, tjee het meeste is al gezegd...Hoop dat het snel raak mag zijn. Kwiepark, onverstelbaar. Ook op t nieuws hoor je nu allemaal verhalen van kindjes waar niet van gehouden wordt. Ik word er erg naar van...Ook idd als je kijkt dat er 500 lln op onze school zitten, %ueel gezien moeten er dus ook een hoop zijn die het thuis niet goed hebben...Triest, wat zijn die mensen dan stoer om het op te nemen tegen een kind... Jutte ook hier is het klusseizoen geopend, met enig kunst en vliegwerk want vriendlief zit met zijn been in het gips, van enkel tot bovenbeen....Ja het is hilarisch... Daan heb snel even terug gekeken naar het augustus topic, maar je banner lijkt echt te kloppen. Het heeft met je eisprong te maken. Als je naar de vk belt om een afspraak te maken, zal ze je gelijk vragen naar je laatste ongi en dan hoor je van haar ook welke datum het is...Gebruiken daarzelfde calculators voor. En met de eerste echo weet je t echt zeker... Was bij mijn dochter de 15e uitgerekend. Ze werd in de nacht van 15 op 16 geboren om 5.15, bijna precies op tijd. Hoe bestaat het he... Heb onwijs moeten lachen om die bank, heb wel begrepen dat ie inmiddels naar buiten gekieperd is... Ruben in het bad, Jeroen er ook nog bij...Bubbels en champagne...Grote (.)(.)...Whoehahaha. Heerlijk om die verhalen terug te lezen...
NOD: * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje * Moor, 28 jaar, 25 november, 4e ronde voor 1e kindje * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 2e kindje * Miranda, 28 jaar, 26 november, 2e ronde voor 2e kindje * Rootje, 29 jaar, 27 november, 7e ronde voor 2e kindje * Pupke, 29 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 28 november, 3e ronde voor 4e kindje * Rose, 26 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 29 november, 8e ronde voor 1ste kindje * Maartje, 24 jaar, 30 november, 6e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 2 december, 9e ronde voor 1e kindje * Sweepy,27 jaar, 2 december, 2e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 3 december, 4e ronde voor 1e kindje * Knippy,24 jaar , 4 december , 4e ronde voor 1e kindje * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, 3e ronde voor 1e kindje * Lonny, 28jaar , 6 december , 5e ronde voor 2e kindje * Helma, 29 jaar, 15 december, 4e ronde voor 1e kindje * Beebie, 26 jaar, 17 december, 15e ronde voor -e kindje (wil je ff doorgeven voor het hoeveelste kindje dit word?) * Nadinneke, 28 jaar, 17 december, 4e ronde voor 3e kindje * Joyce84, 24 jaar , 17 december , 3e ronde voor 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, -- ----, 27e ronde voor 1e kindje (wil je je vermoedelijke NOD nog ff doorgeven, dan verwerken we hem er nog ff in en zetten we hem op het juiste plekje) Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde -- van 2e kindje (wil je ff doorgeven welke ronde dit is geweest?) * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 week zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje Artsbezoekjes: * Springmuis 24 november 1e keer naar de HA * Maartje 1 december 1e keer naar gyn * SylviaM 2 december naar de gyn * Loel 3 december naar gyn Pendels: * Maartje: Bootsy zegt november een jongen * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * Moor: Alies05 zegt november een jongen * knippy: zelf november van een meisje met positieve test december * Rootje79: 4 pendels zeggen november een meisje * SylviaM: 3 pendels die zeggen december een meisje * knippy : Bootsy zegt december van een jongen * knippy: Justfem & Luukske zeggen december van een meisje * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger + posi test (heb expres geslacht niet gevraagd, wil het niet weten) * Springmuis: 1 pendel zegt een meisje in december * Rootje79: 1 pendel zegt januari een meisje en 1 pendel zegt januari een jongen * Springmuis: 2 pendels die zeggen januari een jongen * Beebie: Claire zegt januari een meisje * knippy : Alies05 & suppernanny & weetjewel zeggen februari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje Maansteen: * Lonny 4e ronde met maansteen * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Etos Zwanger Worden vitamines * Sweepy * Lonny * Moor sinds 01-06-2008 * Rootje79 sinds ronde 7 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO, maar nog geen behandelingen. Eventueel maart 2009 naar ziekenhuis *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Maartje, Moor, Sylvia[/quote]
Heey meiden, Zo rugpijn is over, maar iedere x dat ik naar de wc moet durf ik niet te kijken, en moet ook nog de hele tijd! Grr Oja vanavond om 23:00 op rtl 5 shock dock..een zwangere man! voor wie interesse heeft.... hahaha
Ik heb trouwens heel erg last van mijn (.)(.) Bijna net zo als in het begin van mijn zwangerschap, maar dat kan nu echt niet... want had (als het goed is) gisteren pas mijn eisprong
Thanx meid. Ik heb voor mijn huidige banner 1 aug. aangehouden. Lekker toch. Ik ga morgen bellen met gyn. Spannend allemaal hoor. Maar ik en mijn siamese kusvisje doen het nog steeds goed samen en dat houden we zo.
@ sylvia... ja, die zei hetzelfde. ik moet gewoon ophouden mezelf gek te maken! die test van vandaag ging beter dan ik dacht. er is nog steeds alleen dat vage streepje te zien, geen indroogstreepje, niet sterker geworden in de loop van de dag... gewoon een heel vaag streepje, maar het zit er echt.... ik ga morgen gewoon lekker werken, en dan het weekend lekker rustig aan doen... dan komt het allemaal wel goed!
dames, hier een buikpijntje! ik wil geen ongi buikpijn kwiepark, wat een verhaal meid! kan mij voorstellen dat je daar even door van slag bent! Nadinneke, wie is dat? *kwijl* knippy, lekker slapen en niet te ziek worden hoor!
Oh ja even voor onze lijst xxsuuzxx, 27 jaar, nod 11 dec, ronde 7, 2e kindje... pendels justfem dec j/bootsy jan m @Daan tuurlijk doen jullie het goed, jee zeg ik weet precies hoe je je voelt. Die spanning, de trots, blijdschap...Een echte roetsjbaan van emoties, om even in de Ruben en Jeroen sfeer te blijven...Ik was toen ik zwanger was met oud en nieuw helemaal over de zeik, omdat 2007 zo'n verandering zou brengen...Wist niet dat ik zulke emoties in mij had. Ben nml over het algemeen behoorlijk nuchter...Moet zeggen dat die nuchterheid nu er een kleine is, wel is afgenomen. Die kleintjes veranderen je....
NOD: * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje * Moor, 28 jaar, 25 november, 4e ronde voor 1e kindje * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 2e kindje * Miranda, 28 jaar, 26 november, 2e ronde voor 2e kindje * Rootje, 29 jaar, 27 november, 7e ronde voor 2e kindje * Pupke, 29 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 28 november, 3e ronde voor 4e kindje * Rose, 26 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 29 november, 8e ronde voor 1ste kindje * Maartje, 24 jaar, 30 november, 6e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 2 december, 9e ronde voor 1e kindje * Sweepy,27 jaar, 2 december, 2e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 3 december, 4e ronde voor 1e kindje * Knippy,24 jaar , 4 december , 4e ronde voor 1e kindje * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, 3e ronde voor 1e kindje * Lonny, 28jaar , 6 december , 5e ronde voor 2e kindje * Helma, 29 jaar, 15 december, 4e ronde voor 1e kindje * Beebie, 26 jaar, 17 december, 15e ronde voor -e kindje (wil je ff doorgeven voor het hoeveelste kindje dit word?) * Nadinneke, 28 jaar, 17 december, 4e ronde voor 3e kindje * Joyce84, 24 jaar , 17 december , 3e ronde voor 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, -- ----, 27e ronde voor 1e kindje (wil je je vermoedelijke NOD nog ff doorgeven, dan verwerken we hem er nog ff in en zetten we hem op het juiste plekje) Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde -- van 2e kindje (wil je ff doorgeven welke ronde dit is geweest?) * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 week zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje Artsbezoekjes: * Springmuis 24 november 1e keer naar de HA * Maartje 1 december 1e keer naar gyn * SylviaM 2 december naar de gyn * Loel 3 december naar gyn Pendels: * Maartje: Bootsy zegt november een jongen * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * Moor: Alies05 zegt november een jongen * knippy: zelf november van een meisje met positieve test december * Rootje79: 4 pendels zeggen november een meisje * SylviaM: 3 pendels die zeggen december een meisje * knippy : Bootsy zegt december van een jongen * knippy: Justfem & Luukske zeggen december van een meisje * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger + posi test (heb expres geslacht niet gevraagd, wil het niet weten) * Springmuis: 1 pendel zegt een meisje in december * Rootje79: 1 pendel zegt januari een meisje en 1 pendel zegt januari een jongen * Springmuis: 2 pendels die zeggen januari een jongen * Beebie: Claire zegt januari een meisje * knippy : Alies05 & suppernanny & weetjewel zeggen februari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje Maansteen: * Lonny 4e ronde met maansteen * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Etos Zwanger Worden vitamines * Sweepy * Lonny * Moor sinds 01-06-2008 * Rootje79 sinds ronde 7 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO, maar nog geen behandelingen. Eventueel maart 2009 naar ziekenhuis *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Maartje, Moor, Sylvia, KwiePark