Ik heb mezelf als modje toegevoegd, vind het veeeeels te leuk werk. Nu ga ik even bijlezen wat er deze middag geschreven is.
Ik ben ook een vrij nuchter type van mezelf, maar die hormonen doen rare dingen met je joh. Heb al een paar keer tot 10 moeten tellen en dan is het vooral mijn man die mij irriteert haha. Ik ben benieuwd wat ik ga doen met oud en nieuw haha. Voorlopig ben ik meer bezorgd over mijn kerstmenu, want daar zitten allemaal dingen in die ik nu niet meer mag hebben. Of niet op hun lekkerst, zoals medium/rare vlees. Kan ik dat weer gaan aanpassen. Hahaha. Heb trouwens gister van mijn moeder 2 keischattige rompertjes gekregen. Ze was zo trots joh. Nou daar ging ik natuurolijk weer met mijn bijgelovige gedachten, maar dat was snel voorbij hoor hihi.
Hello Kwiepark tjee wat een verhaal zeg! SylviaM Ja idd het is klusavond! Haha alleen is mijn mannetje een beetje moe! Heeft het druk gehad vanaaf met zijn bedrijf. Heb er toch nog een extra ovutest tegenaan gegooid omdat ik bang ben mijn LH piek te missen..... Spannend Groetjes INK
meiden, het is gelukt! Zojuist in de presale 2 kaartjes voor mijn held besteld. We hebben nu eigenlijk echt het geld er niet voor met kerst voor de deur en net een nieuwe cvketel maar das dan jammer 21 april 2009 GAAN MOORMAN EN MOOR NAAR SIMPLY RED IN DE HMH! youhoe! mag ie ffies mee in de bubbels? please please please? ondanks dat het geen echt knappe man is (ik vind m wel wat hebben, maar dat heb ik van veel mannen die kunnen zingen )
Ink, lekker verwennen die kerel van je. Wordt ie vanzelf wel weer een beetje wakker van, en anders doe jij zelf al het zware werk 8)
@Moor: lijkt me superromantisch als je hem mee neemt in het wachtkasteel en wat laat zingen bij het kaarsllicht - vind Ruben ook vast leuk
Joehoe! Zie dat Daan (eindelijk) een echt goede banner heeft. Ik vind dat we echt een leuk clupje hebben. Allemaal ook een ander beroep waar we nog eens op terug kunnen vallen. Knippy kan ons knippen voor en na de bevalling zodat we een beetje charmant de verloskamer opgaan en ons weer wat charmanter maken als we 24 uur weeën hebben gehad. Pupke maakt (uiteraard) alle geboortekaarten en krijgt dan zo'n grote klantenkring dat ze direct voor haarzelf kan beginnen. Jutte communiceert dat wel even naar buiten toe. Hebben we problemen met onze dieren dan kunnen we naar Sweepy. Moet ik nog verder hierop doorgaan? Go Helma, go helma! Jij gaat stoppen met roken, ik ga proberen nog wat extra kilo's kwijt te raken. Deal? Slikken hier veel meiden de Etos Zwanger worden pillen? Ik heb ze drie maanden geslikt en het enige verschil wat ik merkte was een donkere urine. Verder niks, noppes, nada. Terwijl gezegd wordt dat je er sneller zwanger van kan worden. Coole lunchroom Pupke. Jammer dat ik de overblijf draai op school. * KwiePark geeft Pupke tegelijkertijd een flinke dosis vitamine, perst nog wat sinaasappels uit. Kom op meid, drinken die vitamines en morgen fris en fruitig weer opstaan! * Joepie Springmuis is er ook bij! Meiden, ik ben bij bladzij 20 gebleven. Ik kan me gedachten er niet bijhouden. Morgen hoop ik in een beter humeur te zijn.
zal ik m ffies for your babies laten zingen? http://nl.youtube.com/watch?v=e0_ceTNbW3Y is een versie van errug lang geleden deze is wat recenter http://nl.youtube.com/watch?v=Z4rnQC4oh ... re=related
Nou wat mij betreft mag hij effies mee, onder voorwaarde dat hij idd wat moois voor ons zingt... Mannen die mooi kunnen zingen zijn idd vaak sexy, als je een liedje op de radio hoort en dan ineens de clip ziet, kan het nog weleens tegenvallen, maar een mooie stem doet mij ook wel wat hoor...
Hee meiden. Ik ben vanaf dag 14 aan het testen en kreeg steeds maar een heel licht streepje! Nu heb ik sinds gister een donkerder streepje en vandaag was ie bijna even donker als de controlestreep alleen ik zit al op dag 22, Zou dan nu pas me eisprong eraan komen? Mijn cyclus zit rond de 29 30 dagen zou ik dan nu een hele andere cyclus hebben? Ow wie kan mij helpen! Liefs
Je zou dan idd een late eisprong hebben en korte lf (periode van eisprong tot menstruatie)... Of je hebt een heel vroege eisprong gehad, dat je hem gemist hebt, en misschien wel positief test op een zwangerschap met een ovutest (al zou dat wel erg vroeg zijn. Kan dus 2 kanten op... Succes meid!
over sexy muziek gesproken: Milow (ga we in januari naar toe) http://nl.youtube.com/watch?v=pV11oDLtlmc of deze, is nog meer slaapkamer muziek http://nl.youtube.com/watch?v=7kn3iG9KMBk zo lekker, genieten!
kzie net dat Kings of Leon 21 februari in de HMH komen... Dames, tupperware nodig? Ik kom door NE en BE parties geven!
Jaaaa kings of leon...Dat is een heerlijk nummer, hmm je mannetje zal maar zo kunnen zingen, helaas heeft mijn vriend die gave niet...
Ik zit nu op de bank Zorro te kijken met de laptop op schoot. Mijn man vraagt zich steeds af wat ik allemaal aan het typen ben. Ik vind het ook te gezellig hier. Ik merk wel dat de Etos pillen zorgen dat ik mijn eisprong goed voel en veel klachten heb. Alleen zie ik daar de voordelen nog niet van (van de klachten). Ik hoop maar dat het allemaal zin heeft. We zullen zien over 11 dagen.
Dankje voor je snelle reactie. Ik heb al een zwtest vanavond gedaan omdat ik daar eerst ook aan d8 maar die was negatief. Maakt het dan uit als ik een late eisprong heb. Dan heeft het toch geen kans om in te nestelen, want ik zou over 8 dagen me NOD moeten hebben.
hihi die van mij ook niet... oh wat zou dat lekker zijn... zo'n privé rauwe stem helemaal voor jezelf... jummie! @sweepy, hier precies eender! lekker he, multitasken op de bank! @rose, volgens mij is 8 / 9 dagen LF nog niet té kort. Wel aan de korte kant. Ik weet het ook niet precies hoor! Misschien is het maar eenmalig? jelichaam is natuurlijk geen robot dat iedere maand precies op tijd werkt! Hoewel we dat wel zouden willen
Snel he ... Je lf zou minstens 10 dagen moeten zijn om idd een goede innesteling te hebben. Wil niet zeggen dat het echt niet zou kunnen, maar de kans is dan wel kleiner. Je lf zou in dit geval dan ook nog 7 dagen zijn, omdat de dag waarop je je eisprong hebt niet meetelt. Je telt dan vanaf de dag erna. Let wel als je nu een positieve test hebt, springt je eitje binnen 12-24 uur, dus je eisprong moet dan nog komen...
Als we het dan toch over niet al te knappe, maar wel mooi kunnen zingen zangers hebben: http://lh5.ggpht.com/_ZZ-CqtHjAnk/R9nvS ... gossip.jpg JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ, Adam Duritz van de Counting Crows. Sooooooooooooooooooooooo Sweat!