Tjee meiss weet hoe je je voelt. Heb het afgelopen februari gehad. Vreselijk kon haast niets eten. Vloeibaar was het beste....en ijs heerlijk! Ik kreeg een verdovingsgel en mocht absoluut niet werken omdat het besmettelijk was......Suc6 en sterkte meis
@Daan ik sluit me helemaal bij jou aan! vind het zo gezellig hier! Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop echt vanuit diepste van mijn hart, dat het voor iedereen een roze jaar mag worden, dikke dikke kus! @knippy, coooooooooooool, gooische vrouwen rules! Thanks, je bent een schat, maar had ik gister al gezegd he hahahahahaha
@ PUPKE: ik wens je veel succes met het stoppen met roken. Die lantaarns zijn zeker een mooi idee. Die hou ik even in gedachten voor een speciale datum. Ook een ((((((((((knuffel))))))))) aan mijn dinnetjes hier
Ik heb die luchtlantaarns in een hobby winkeltje gekocht, 6.95 euro voor een gekleurde en 5.95voor een witte...wel gaaf hoor!
heb nu ff geen tijd om te reageren, komt morgen weer. Moet nu echt naar bed. Ben heel moe, maar de foto's staan in mijn album.
Hier ben ik het helemaal mee eens daan. ik doe alleen nu even voorzichtig met de dikke vette smakkerds hahaha @ Lumea nee liever die kilo's op een andere manier kwijt zonder pijn stillers red ik het op dit moment echt even niet. @ ink thanks ik heb alleen zuigtabletten gehad. @ Desert weet ik. jij ook he maar wist je ook al. @ sweepy mooie echo's Zo dames ik ga zo naar me bed nog even een filmpje kijken tot morgen dinnetjes.
ik denk dat het de wackness word die heb ik net binnen is een komedie / drama http://www.moviemeter.nl/film/46375
hmm ja veel plezier dan met kijken, is niet echt het genre waar ik van houdt....meer horror en thriller en scifi... Oh en een goei romantisch verhaal op zijn tijd hahaha Veel plezier!
hihi die staat nog in de wachtrij...anders kan ik niet forummen als ik er teveel aanzet tegelijk.....
ja, ben je nog hier....ga je niet kijken dan? hihi ik zou eigenlijk stoppen maar ben weer eens afgeleidt... welterusten alvast en veel plezier als je nog gaat kijken...oh en beterschap nog he..dat was ik nog vergeten. Hoe gaat het nu met je?
ik heb eerst tinkerbell gezien was erg leuk hahaha ga nu die andere nog kijken kan weer eens niet slapen. ik hoop dat morgen me mond een stuk beter is en dan wat pijnstillers dan moet het goed komen maar bedankt voor je medeleven doet me erg goed dat zoveel lieve meiden aan me denken.
NOD: * Sweety, 24 jaar, 19 december, 2e ronde voor 2e kindje (na 2 december niks meer gehoord of gezien van Sweety) * Rootje, 29 jaar, 28 december, 8e ronde voor 2e kindje * Lieselke, 24 jaar, 31 december, 5e ronde voor 1e kindje * Rose1982, 26 jaar, ?, 4e ronde voor 1e kindje * Desert, 33 jaar, 40 december, 3e ronde voor 1e kindje * Katjak79, 29 jaar, 3 januari, 15e ronde voor 1e kindje * xxsuuzxx, 27 jaar, 5 januari, 8e ronde voor 2e kindje * Hanneke78, 5 januari, 14e ronde, 2e kindje voor mij, 1e kindje voor vriend * Miranda, 28 jaar, 5 januari, 4e ronde voor 2e kindje * Joyce84, 24 jaar , 6 januari , 4e ronde voor 2e kindje * SylviaM, 32 jaar, 9 januari, 10e ronde voor 1e kindje * Helma, 29 jaar, 9 januari, 5e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 12 januari, 28e ronde voor 1e kindje * Beebie, 26 jaar, 12 januari, 16e ronde voor 1e kindje * Maartje, 24 jaar, 12 januari, 8e ronde voor 1e kindje * Lente1973, 35 jaar, 19 januari, 3e ronde voor 3e kindje * Moor, 28 jaar, 22 januari, 6e ronde voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 22 januari, 5e ronde voor 4e kindje * Knippy, 24 jaar , 24 januari , 6e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 30 januari, 10e ronde voor 1ste kindje Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje * Klasien, 30 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje * Daffie1977, 31 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Jutte 5 januari afspraak Gyn * Daffie 6 januari eerste afspraak verloskundige * Sweepy 7 januari naar de verloskundige * Inkerbell 15 januari eerste afspraak verloskundige * Inkerbell 16 januari eerste echo * Daan78 16 januari tweede afspraak verloskundige * Springmuis 22 januari nog een keer zaadjes inleveren * Springmuis 3 februari afspraak FA * Miranda 4 dagen na NOD uitstrijkje bij HA Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy: 1 x december meisje, 2x december jongen, 1 x januari meisje positieve test februari , 1 keer januari jongen ,3x februari meisje , 1x februari jongen * Rootje79: 7 pendels zeggen januari (5x meisje, 1x jongen, 1x jongen + meisje), 5 pendels zeggen februari (1x meisje, 2x jongen, 2x jongen + meisje) * SylviaM: 5 pendels die zeggen december een meisje * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger, Vlademira, fl3xgirl, knippy & voorgevoel inkerbel zeggen januari zwanger. * Springmuis: 1 pendel zegt meisje in december, 2 pendels januari een jongen * Beebie: Claire zegt januari een meisje * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje * xxsuuzxx: justfem zegt december een jongen en bootsy zegt januari een meisje * Katjak79: Claire05 zegt april een meisje * Inkerbell: Alies05 & Justfem zeggen januari een jongen, Knippy zegt in februari 2009 een meisje * Sweety24: 1 pendel zegt december een meisje, 2 pendels zeggen januari een meisje * Miranda: Knippy & Bootsy zeggen december een meisje, Justfem & fl3xgirl zeggen februari een meisje, Alies05 zegt mei een meisje en een ander forum zegt februari 2011 een meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) en Knippy zegt zwanger in januari van een jongen (pos test in februari) Maansteen: * Lonny 4e ronde met maansteen * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Etos Zwanger Worden vitamines * Lonny * Moor sinds 01-06-2008, gestopt 23-11-2008 * Rootje79 sinds ronde 7 * Jutte Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO en heeft de HA gebeld. 4 dagen na eerstvolgende NOD moet ze langs bij de HA * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Maartje, Sylvia, KwiePark
Na vijf dagen overtijd, geleefd te hebben tussen heel veel hoop, vanochtend toch weer ongesteld geworden. Dag hoop. Ik ben de hekkensluiter van januari, nou ja bijna dan, met de dertigste.