Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Lieve meiden,

de laatste dag van het jaar. Een geweldig jaar voor een heel aantal, maar met toch ook wat behoorlijk dieptepunten voor een aantal van ons. 2009 Gaat ons jaar worden, let maar op. Wij gaan allemaal geweldige kindjes krijgen en misschien is het idee om eens wat afsrpeken in 2009!

We hebben hier met elkaar toch een leuke club meiden bij elkaar, met wie we alles kunnen delen.

Ik schrijf dat niet altijd zo even actief mee, maar ik lees alles en het wil niet zeggen dat ik niet blij met jullie ben.

Doe allemaal voorzichtig met vuurwerk en eet je lekker klem aan de oliebollen, xxx van mij!

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Kwie....meid, nee :cry:

Geen woorden, alleen een knuffel.....

@ Daan, AMEN, hahaha, helemaal gelijk, laten we er maar een vruchtbaar en bevallen jaar van maken ;)

@ Suuz, mag mijn schoonmoeder bij die van jou komen wonen?

@ Desert, oh joh, wat mooi die lantaarns, dacht dat ze verboden waren hier ivm vliegverkeer, maar blijkbaar is dat nog geen wet! Lijkt me ook een mooie afsluiter van een bruiloft ofzo....wauw...

@ Knip, getsiederrie, hoop dat je mond snel beter wordt, bah bah bah, niet fijn!

@ Lumea......20 minutes workout van Pilates, hmm, volgens mij heb ik dezelfde dvd dan, Mari Winsor?
    Enne, respect dat je hier op iedereen reageert hoor, denk dat ik ff niet online zou komen (geen idee, kan het eigenlijk ook niet zeggen wat ik zou doen)....

En mag je niet alsnog even bij de VK langs voor een echo? Of vindt je dat te confronterend? Dan heb je alsnog een foto....

Ja, ben wel over mijn boosheid heen. We balen wel nog een klein beetje, vooral omdat we weten dat het geen "verspreking" was, maar doelbewuste aandachtvragerij..... Mijn man is nooit boos om dat soort dingen, maar nu....ik dacht dat hij gewoon teleurgesteld was, maar gister vroeg een vriendin of hij echt boos was, toen zei hij "ja, beetje wel ja"....
    Dacht: gelukkig, sta ik er niet alleen in!
    Ik hou de eer ook wel aan mezelf hoor. Mijn dochter pakte haar goed terug door op die verjaardag alleen maar bij opa te willen zitten en spelen en haar geen blik te gunnen, dussss.... :evil:
    En tja, nu heeft ze zelf in de hand gehad dat we haar nu niet zoveel nieuws meer melden natuurlijk!

@ Daffie, pff da's snel zeg! Ik heb vanwege weeremmers er 68 uur over gedaan, maar vanaf de werkelijke persdrang tot plop was 11 minuten, moest zo snel vanwege een dalend hartje van Mirthe....ik heb daar wel last van gehad, van die snelheid. Hechtingen enzo....jij niet dan? Dan ben je wel lekker rekbaar! Haha...
    Ik hoop dat je een goed gesprek kunt hebben met de vk, maar ja, helaas, ze kunnen niet elke minuut aan je bedje staan....heb je niemand die je bij de bevalling zou willen hebben? Misschien je ex (of is dat te intiem?) of je ex-schoonzus of een vriendin? Ik roep maar wat hoor...

@ Pupke, goed zo meid, weg met die sigaretten! Ik ben 6 jaar geleden gestopt en het is heerlijk!
    Enne, je kwaaltjes, haha.....toen ik las van dat verslikken dacht ik ineens "verrek, dat had ik bij de eerste ook" hahaha...nu niet, nog niet tenminste!

Hier de kwalen?
    Misselijk, misselijk en misselijk enne, moe, heel moe. Eetlust is er wel, maar meer om de misselijkheid weg te eten, hoewel dat steeds minder lang werkt, haha. En plassen, hier ook, vooral 's nachts, ik hoop dat het snel wat warmer wordt, haha. En als laatste heb ik 's ochtends last van mijn darmen. Veel lucht, dat dan niet wegkan en dat doet zeer!

Hopelijk zijn het geen blijvende kwaaltjes en gaat het over een paar weekjes beter! :rolleyes: Na ja, we hebben er gewoon wat voor over nietwaar?

Oh, we hebben oliebollen op het werk...ff socializen!
    Bye bye

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zoo lang wakker. hoop dat je toch nog wat slaap hebt gekregen hoor...

tuurlijk leven wij met je mee, tis toch de gezelligste club van zp....daan zegt het dus dan is het waar hhahaha :)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah bah bah bah bah bah baaaaaaaaah....

(((((KNUFFFFF))))) hekkesluitertje...laten we hopen dat er niet meer zullen zijn idd....en volgend jaar allemaal lekker roze!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jij ook een goed uiteinde...en ik ben altijd in voor een leuke ontmoeting hoor..maar de kleine gaat dan wel mee! Dus er moet tijd en ruimte zijn voor slaapje enz..... En het maakt niet uit je of je actief meeschrijft of niet...als je af en toe maar wat laat horen toch....

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oeps! gister vergeten om nog te schrijven * Foei springmuis*

Vandaag ook geen tijd want ben oliebollen aan het bakken :)

Maar toch wil ik nog even 1 ding zeggen...

Allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst! 2009 word voor ons allemaal HET jaar!
    Dikke kus van ons hiero!

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou Suuz, lijkt me een super leuk idee om eens in 2009 af te spreken! Count me in!

Lieverds, k ga zo aan de appelflapbak, dus kan niet meer online komen...dus nogmaals iedereen; ben super blij dat ik jullie heb leren kennen! En even speciaal voor Knippy, lief msn vriendinnetje, you rules! Ben superblij dat ik je heb leren kennen!

Tot morgen en geniet vanavond!

Kussss

8. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Voor iedereen: Een knallend uiteinde gewenst! Dat 2009 maar veel liefde, plezier en beebjes mag geven!

Moet nog ff wat kwijt:
    Een vriendinnetje van mij is vanmorgen vroeg bevallen van een jongetje. Ik zeg al maanden dat het de 31e zou komen en nu heb ik nog gelijk ook (ze was de 4e uitgerekend) hahaha Ik ben zooooo blij voor haar. Alleen wel rot dat ze nu nog 24 uur iin het ziekenhuis moet blijven. Daar gaat haar oud&nieuw, maar ja ze heeft er wel iets heeeel moois voor terug gekregen!

Nou, niet te veel oliebollen eten he

xxx

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Ohja: (((((Kwiepark)))))) Die kun je denk ik wel gebruiken meis. Ook voor jou wens ik een roze 2009!

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi lieve lieve forum 'dinnetjes'

@Kwie, twee hele dikke knuffels voor jou, 1 voor het afscheid van je hondje en een voor het ongi worden na overtijd geweest te zijn, ik weet van beiden helaas hoe het voelt.

@lumea, voor jou ook een hele dikke knuffel, sterkte meid.

@afspreken, lijkt me heel leuk, hebben we met de sept 2007 mama's ook al een paar keer gedaan en is iedere keer heel gezellig!

Dan nu even een berichtje over mij, ik ben namelijk helemaal depri vandaag.
    Ik was ook 3 dagen overtijd en kreeg vanochtend toch weer de :evil: :evil: op bezoek. Tot overmaat van ramp (hoewel ook wel leuk op zich) las ik bij de sept 2007 mama's dat er weer een paar zwanger zijn en weer in sept uitgerekend. Dat had ik ook wel leuk gevonden stiekem, maar helaas. Heb hier net een flinke pot zitten janken... gaat nu wel weer ietsie beter...
    Voor de lijst:
    Mijn nieuwe NOD hou ik maar op 30 januari, lekker op mijn verjaardag (en gezellig bij kwie). Hopelijk krijg ik dan een mooi kadootje!
    O ja, en ik stop weer met de Etos-pillen, ik krijg er zo'n rare cyclus van.

Goed, misschien is dit wel de laatste keer op zwangerschapspagina dit jaar voor mij, dus bij deze...

Lieve schatten van de m&m club, ik wens jullie een heel mooi, gezellig, fijn en voorspoedig 2009, met veel zwangerschappen en mooie baby's die geboren mogen worden. Dat we in 2009 allemaal (weer) (aanstaande) moeder mogen worden. Hele dikke knuffels voor jullie!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Katja, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin.

Kwie....................kl*te zeg. Ontzettend veel succes in 2009. Jij mag vast in het komende jaar een mooi kindje op de wereld zetten.

Enne, meeting? Altijd leuk!

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Meiden
    Alvast een plezierig uiteinde toegewenst en hopelijk een gelukig en roze 2009!

Rootje en Kwie wat balen dat de duivels zijn gekomen hopelijk moge jullie snel op roze!

Hier past mijn spijkerbroek haast niet meer :( Tja zal volgend jar toch echt om een paar broeken weg moeten zeg...... Kan het niet een paar weken wachten blehhh heb er nog geen zin in.
    Meiden ik ga mag het oudjaar op mijn werk uitzitten

liefs ink,

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Ik weet niet of er nog überhaupt vandaag veel gelezen wordt hier, maarre check mijn album :D :D :D

14. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    oei oei, ik krijg de foto niet verkleind.
    Nou ja; het is dus zo dat ik vandaag een test gedaan heb, en deze gaf een heel licht streepje!

Ik ben toen als een gek naar het Kruidvat geraced om daar van die testen voor 5 euro te halen. Die hadden ze dus niet. Ze zei dat ze die maar eenmalig binnen hadden gekregen.
    Dus toen dacht ik: dan maar digitaal van Clear Blue. Ennnnn.... hij gaf Zwanger aan!

Ik ben helemaal in de war en zenuwachtig en raar en mijn man oook! DAt word dus niet drinken vanaaf hihi

Natuurlijk weet ik dat het te vroeg is en dat er nog vanalles kan gebeuren. Ik juig pas echt als het 4 januari is.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wow wow wow wow....duim duim duim...mar euhm die van clear blue.....die zijn toch niet zo gevoelig als andere dus als die zwanger geeft.....

Daar tegenover...die zijn ook wel eens vals positief....we duimen voor je....laat 4 januarie maar sne komen!

Iedereen een dikke knuffel en fijn uiteinde....had ik dat al gezegd? euhmm...nou hier niet zoveel te doen...bollen zijn al klaar...appelflappen ook. champie staat bij te komen...glazen staan klaar....eten is al gemaakt...

iedereen! roze het jaar uit zal niet meer lukken maar roze in het nieuwe jaar wie weet! we gaan ervoor.

Denk niet dat mijn pendels nog uit gaan komen..nog steeds ongi hier....dus december zal niet meer lukken.

groetjes,
    Miranda

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Katjak! Spannend zeg! Alvast een lichte felicitatie.....

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Katjak ik feliciteer je meid, GEFELICITEERD. Geniet ervan zeg, zo op het laatste nippertje in 2008, het is jullie gegund, xxx

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ow katja, wat een geweldig nieuws! Wat fijn, wat leuk, hoe bijzonder.
    .......................................Super gefeliciteerd meid!

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ kwie het zit jou helaas ook niet mee dit jaar probeer nog wel een leuke dag te hebben vandaag dikke knuffel

@ suuz zeg dat wel een heel verschillend jaar leuke dingen maar ook minder leuke dingen voor vele.
    ik sluit me helemaal aan dat 2009 ons jaar moet gaan worden.
    en ik stem mee voor een keer afspreken lijkt me leuk en gezellig.

@ Jutte die kwaaltjes horen erbij he maar goed alles voor een beebje toch

@ Miranda je bent een schat net als iedereen hier natuurlijk.
    ow ik ben rond 7 uur vanochtend pas in slaap gevallen echt een ramp
    en werd om 11 uur wakker van een ontzettend pijne mond gelijk een pijnstiller en nu gaat het gelukkig wel weer.

@ springmuis lekker eigen gemaakte oliebollen jammie

@ Desert ow wat lief ik ben ook heel blij met jou en alle andere dames hier natuurlijk.vind het zo fijn om lekker met jullie te kletsen echt top.

@ Katjak wat mooi weer een geboorte super ga je vriendin maar lekker opzoeken en voortaan op oud jaarsavond heb jij een verjaardag :D

@ Rootje voor jou ook een dikke digi knuffel 2009 word ons jaar we gaan ervoor.

@ Ink ja hahaha dat krijg je als je zwanger bent nieuwe broeken kopen
    succes met werken vandaag en een knallend einde natuurlijk.

@ Katjak owwwwwwwwww wouw wat een mooi uiteinde voor jou ik zeg alvast GEFELICITEERD hoor dat word zeker een super 2009 voor jou.

@ Miranda jammer dat je pendel niet klopt zeg laat die :evil: nu maar snel op krassen en dan een roze 2009.

over duivels gesproken de mijn zijn weer weg gelukkig dus we gaan hier maar weer eens langzaam aan de klus.en dan kijken wat 2009 ons gaat brengen.

voor ik het vergeet stem allemaal nog even een keer mee voor mano van joyce hij valt in elk geval in de prijze ben benieuwd wat
    hier de link www.fotoshootwinnen.nl
    kindershoot daar staat hij bij als 5e

Nou meiden voor ik het ga vergeten zo een hele fijne jaarwisseling en dat we volgend jaar hier nog maar vaak samen zullen zijn en lekker allemaal zwanger ik ben echt blij met jullie!!!!

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Zie je wel, ik zei het toch? Altijd Jutte geloven meid!

WHhhahaaaahahahahaah, joehoeeee! Enne, zeg maar tegen je mannetje dat het echt echt echt heel leuk is, zo'n kleintje, maar dat hij eerst even goed voor jou moet zorgen de komende maanden, hihi

Whoehoeeee!!

Deel Deze Pagina