Nope, zie ook de eerste post in dit topic... We hadden een heel gezellig clubje in NOD November (roze motor), maar steeds meer meiden vertrekken naar NOD December (roze mini) en naar de zwanger zijn topics. Dus om het gezellige cluppie bij elkaar te houden heeft KwiePark een club opgericht daarvoor.
Hallo Kwiepark wat een superidee! Mag ik mij aansluiten? Zit nu in december maar vind dit ook super! Leuk om zo bij te blijven hoe het met iedereen gaat! Oja neem ik mijn theeserviesje mee! Voor wie een lekker kopje thee wil hebben Hier nog steeds aan het wachten op mijn ei! Streepje wordt wat duidelijker op mijn midstream....Maar we zijn vrolijk aan de klus! Pupke wat heb je een geweldig plaatje gemaakt! Oja zal ik mij ffe voorstellen Inkerbell, samenwonend met vriend , kat en puppy berner sennen. Ben 28 jaar oud en werk als verpleegkundige in de ouderenzorg. Oja en ben een friezin! En niet stug maar kwebbel graag groetjes inkerbell
hey wat leuk ik doe ook mee! ik stel me ook ff voor maar wel onder valst naam oke ik ben beebie 7 jaar samen met mijn schatje ben kapster van beroep en we zijn nu 15 maanden bezig voor een baby ben trouwens 26 jaar gezellig zo om jullie weer terug te zien x beebie
Ik meld me ook graag aan. Ik ben BBKane, maar in het eggie heet ik Danielle. Niet echt origineel hier geloof ik. We hebben 3 kinderen. 2 meiden van 21 en 15 en 1 klein mannetje van bijna 1,5. Ik woon in Noorwegen en ben verpleegkundige. Op het moment sneeuwt het en ben ik helemaal in mijn sas. Ik vind dat zo heerlijk. Verder zit ik ook op de wachtbank en begin goed ongeduldig te worden.
nog meer voorstellen? ok. Moor dus, bijna 1 jaar getrouwd, 1 rooie jeweetwelkater, 1 golden retriever. sinds eind juni bezig voor een eerste kindje, dus nog niet zo lang in het dagelijks leven dus office manager en tupperware demo!
Oih! Ik ben er ook hoor! Okkey, let op: Ik ben Helma, woon samen met mijn vriendje en 2 katten Nemo en Dora. Ik ben bijna 30 maar dat duurt nog even want mijn vriendje word eerst 40. In het dagelijks leven doe ik sinds 2 weken niet veel boeiends. Mijn baas had 1 week voor mijn vakantie besloten dat mijn contract niet verlengd zou worden. (ze wisten het al een maand ) Dus ik zit lekker thuis de hele dag rooibosthee uit een blondbeker te lurken! En dat bevalt me eigenlijk wel.....
Jammer Pupke, ik kan mijn bericht niet meer wijzigen. Dit kan alleen binnen zestig minuten na de post en ik ben tussendoor mijn vriend gaan halen en eten gaan koken. Maar .... ik vind het wel een geweldig logo! Leuk voor op een shirt, haha. Voor wie het nog niet wist; Mijn naam is Marloes en ik ben 27 jaar en ik woon samen met mijn vriend Jan en onze twee Engelse Bulldoggen Kwiebus en Parker in Hoogvliet, onder de rook van Rotterdam en de Shell (blegh). Oorspronkelijk kom ik uit de Achterhoek, maar ik ben in 2002 richting het westen gekomen omdat mijn vriend daarvandaan komt. We hebben elkaar leren kennen via chatcity. Ik werk in de kinderopvang en wel bij een buitenschoolse opvang. Sinds april 2007 heb ik mijn eigen locatie gekregen en daar werk ik nu vier dagen in de week, zo'n 28 uur, en dat vind ik prima. Wie nog wat wil weten, mag alles vragen.
Oki dan zal ik ook me ff voorstellen : Nadine is men echte naam ,28 jaar en gehuwd sederd 28/08/04 met M.(34J). Ik was toen hoogzwanger van onze zoon ,onze zoon is deze maand 4 jaar geworden en vorige maand is mijn dochter 1 jaar geworden. Ik heb 1 maand bv. gegeven bij hem en ik geef nog bv.bij haar (zolang ze nog wil). Wij wonen in een leuk appartement in Limburg (B) en ik werk parttime als callagente op een klantendienst voor een energiebedrijf dichtbij. Ik ben van beroep verpleegkundige en opvoedster maar omwille van gezondheidsproblemen (2 hernia's en schildklierkanker in '04) ben ik afgezakt om hulp te bieden bij facturatie. Momenteel ben ik in tijdskrediet en hoop naar de toekomst toe TBM te worden (mag van mijn man ,maar eerst in orde maken op mijn werk). Zo Moor Thx toch vreemd dat ik dan voor de rest geen positieve heb gehad maar wel een eisprong want ik ben ongesteld ,gekke boel e.
* KwiePark stapt het kasteel binnen van Pupke en kijkt eens goed om haar heen. Hier gaat ze het wel naar haar zin krijgen denkt ze. Ik zie al een lekkere zitbank waar ik even heerlijk onelegant inplof en graai tegelijkertijd in de lege schaal die op tafel staat. Wat? Geen pepernoten of andere lekkere dingen? Boodschappenlijst: wie zoet is krijgt lekkers. *
Nou dan begin ik ook maar weer even overnieuw..whahahha Ik ben sweety, 24 jaar...Een hele fijne relatie met m´n vriend.. Ik heb al een zoontje van 4 jaar uit mijn vorige relatie.. Verder wonen we in een zeer mooi huis! ik ben zelf verzorgende ig en ben werkzaam in een verzorgingstehuis!..we hebben een prima gezellig leuk en druk leventje met heel veel lieve vrienden en familie! Uhm informatie genoeg?
JAAAAHHHHH! Hier was ik naar op zoek! Eindellijk weer mijn NODmaatjes blij elkaar! Was begonnen met het bijlezen van DEC en moet nog aan NOV beginnen, maar nu kwam dit er tussen en ik moet zo op kraamvisite! Mischien kom ik vanavond nog ff langs dame Trouwens Pupke wat een fantastisch logo! xxx
Ik had zoiets al gepuzzeld. T en M was voor de hand liggend maar de B. Gelukkig dat jij het raadsel voor me oplost.
gelukkig! in een vorig project van mij, was TBM de afkorting voor Tunnel Boor Machine! Ik moest echt even slikken toen ik bedacht dat je dat wilde worden Maar, deze TBM zou ik ook graag willen worden, hoewel een dag of 2 werken mij ook wel wat lijkt. Helaas zal dat niet gaan met alles wat we willen doen!