Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Het is dat mijn nichtje gister is bevallen, terwijl ze de 3e was uitgerekend, anders dacht ik dat zij jouw vriendinnetje is, haha, ook en jongetje, keizersnee, dus ook nog even in het ziekenhuis blijven....

@ Rootje, neeee......balen zeg.
    Op naar 30 januari, dan houden KwiePark en jij allebei een roze test in handen!

@ Inkerbell, heb vandaag mijn eerste positiejeans maar besteld....
    Paste gister de broeken van mijn eerste zwangerschap, whahah, ik ben duidelijk iets slanker geworden....zakken zo van mijn kont af!

Zo, ik ga afsluiten ladies.
    Werk is gedaan, op naar het feestje ( :rolleyes: ofwel, bij mijn ouders op de bank hangen....ben doodop, haha, hoe red ik het tot 12 uur!?!?)

Ik wil dus even zeggen:
    Knal spectaculair het jaar uit vanavond, maak er een mooie avond van, ondanks het verdiet dat hier ook is: 2009 wordt het Roze Mini en Motor-Club Jaar vol zwangere mutsen en gezonde beebjes!
    Dikke kus voor jullie allemaal enne.................tot volgend jaar!

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Hahaha, ja je had idd gelijk!

Enne met dat mannetje van mij zit het helemaal goed hoor. HIj is helemaal van slag. Ik vind het zo schattig om te zien. Normaal is hij heel secuur, precies etc. en nu vergeet hij vandaag vanalles. Ook vertelde hij mij even wat ik vanaf nu niet meer mag eten/ drinken :( Hij wil ook liever niet dat ik vanavond een glas champie drink, maar dat ziet ie wel door de vingers :D (tja ik heb een fles Moet & Chandon gehaald, die moet ik natuurlijk wél proeven. :) )

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja zo'n fles Moet zou ik ook niet afslaan hoor.

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    mmmmn, zie dat ik vandaag wel veel aan het woord ben hier.
    Ik heb maar wat zitten knippen in de foto's en nu staan ze er zo'n beetje op. Dus nu staan ze wel in mijn album!

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow meid, die van cb is natuurlijk heel duidelijk, maar ik zie ook een duidelijke 2e streep op die andere hoor.

:D :D :D :D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaaaah positiever kan toch niet joh...die van sensitest is ook kei positief! ik zie in ieders geval een duidelijk 'licht' streepje hoor.

Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

Niet teveel zorgen maken, het blijft gewoon lekker zitten waar het hoort en als je dan de 4e ofzo nogmaals test dan knalt dat streepje ervanaf...

Dat moet haast wel!

Groetjes,
    Miranda

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

katjak duidelijk genoeg toch ga maar lekker genieten en dat je aan het woord bent heerlijk toch

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    @katjak, nah mijn ongi zijn niet 'normaal' . Heb er de huisarts al voor gebeld....en als deze ongi weg is....als dat ooit gebeurd en die is 5 dagen weg dan moet ik een uitstrijkje laten maken. Ze dacht aan onrustige cellen (baarmoederhalskanker of een ontsteking ofzo)

het is eigenlijk al vanaf de geboorte van Alyssa zo...word steeds langer...eerste 10 dagen dan 12 dan 14 en nu zijn we er alweer overheen....maar moet zeggen het is vandaag nog maar af en toe een drupje bruin....(bah vies, sorry) dus denk dat het over is! Misschien vanavond nog klussen hahaha...wie weet toch eisprong en wie weet toch pendels van december goed...denk het niet want de huisarts zei me dat mijn PCO helemaal terug is....en dat ik dus ipv geen ongi heel veel ongi heb maar geen eisprong.....bah bah bah..

Hele fijne jaarwisseling iedereen! ik val in herhaling maar je kunt het maar niet vaak genoeg zeggen....wie weet wie het niet gelezen heeft....dus voor iedereen alsnog een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2009! Proost!

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    WAt vervelend Miran!
    Ik vind 3 dagen al zo erg :oops: Ja, ik weet hetl; ik heb niets te klagen.

((((((mgwc)))))) die heb je wel verdient.

11. hielko2006

miranda het zit jou ook niet mee he
    laten we hopen dat 2009 ook voor jou super gaat worden en je snel zwanger bent zodat alyssa snel een broertje of zusje krijgt.

((((((((KNUFFEL))))))))) voor jou

ik zeg het niet meer want dat weten jullie nu wel die fijne jaarwisseling hahahah

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Thx meiden jullie zijn lief :)

Maar genoeg over mij, dit verhaal word onderhand oud...ik moet gewoon even afwachten en die bank zit altijd wel vol hier! Dus te kleppen is er genoeg hihihi.

Katjak...misschien heb ik erover heen gelezen maar waarom had je nu al een test gedaan? Voor oud op nieuw om iets te drinken? Zit echt te glimlachen van oor tot oor! Dit goeie nieuws had ik even nodig hihi. denk jij ook wel of niet? Hoe is je ventje er verder onder behalve dat hij niet wil dat je de moet open maakt hahaha.

Groetjes,
    Miranda

13. hielko2006

miranda we mogen het ook gerust over jou hebben hoor ook al is het oud nieuws we hopen net zo goed voor jou dat het snel raak is.

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaahhh kom hier Knip (((KNUFFFFFEEEEELLLLL))) zo nu kan je er zelf ook weer tegen aan he....ik tenminste wel...zulke lieve meiden hier!

15. hielko2006

echt wel het gaat helemaal goed komen met ons
    je hebt trouwens pb ;)

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Joehoe Katjak! Je bent gewoon vet zwanger hoor! * maakt een rondedansje voor Katjak en Katjakman * Wauw, na zoveel rondes teleurstelling en dan nog je bericht van vorige week over je twijfelende man ... Ik gun het je zo gigantisch. Echt het nieuws waarop ik hoopte om het jaar mee te sluiten. Geniet ervan meid!

17. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Hallo dinnetjes...

Kom jullie even gauw een gelukkig nieuw jaar wensen!

Ik ga weer, ik lees wel bij als ik van het weekend weer thuis ben!

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Wat een lieve woorden. Dank jullie Dinnetjes!

Ik zit nu ff alleen beneden terwijl manlief nog even een dutje doet. Verveel me dus.

Oja; waarom ik nu al getest heb. Nou.... sowieso heb ik altijd al weinig geduld. Maar nu wilde ik het gewoon weten vóór oud&nieuw. Ik wilde al niet veel gaan drinken, maar had bedacht als ik nou 2 streepjes heb ga ik helemaal niet drinken! Nou ja... op één glaasje Moët na dan :)

En Miran: het is helemaal niet erg als het veel over jou gaat hoor! Daar zijn we toch voor. kom nou

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wow, lekker hoor Katja, geniet er maar lekker van hoor! Je bent gewoon lekker zwanger en krijgt volgend jaar een kindje! Gefeliciteerd!

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Kwiepark: ik had zo voor je gehoopt :( . Dat 2009 snel iets moois mag brengen.

@ Jutte: toch wel fijn dat je mannetje ook een beetje boos is. Dan kan je dat samen delen. Ook erg fijn natuurlijk dat je kleine meid zo gereageerd heeft :evil: .

@ Katjak: gefeliciteerd met je vriendin, goed voorspeld.
    Wat lees ik nu?!?!?!?!?!
    Alvast een beetje heel erg gefeliciteerd!

@ ((((((((((Rootje)))))))))) hoop dat je inderdaad een mooi cadeautje krijgt.

oo, mijn bezoek is er, moet weg!

Love you all

Deel Deze Pagina