Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Knippy: tempen kan gewoon vanaf nu hoor, je zult zien dat je temp gaat stijgen na je eisprong.

@Suus: WAUW! Gefeliciteerd!
    We hebben een vruchtbaar clubje!

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Meid van harte gefeliciteerd en geniet ervan zou ik zeggen!

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0

NOD:
    * Sweety, 24 jaar, 19 december, 2e ronde voor 2e kindje (na 2 december niks meer gehoord of gezien van Sweety)
    * Lieselke, 24 jaar, 31 december, 5e ronde voor 1e kindje
    * Rose1982, 26 jaar, ?, 4e ronde voor 1e kindje
    * Desert, 33 jaar, 40 december, 3e ronde voor 1e kindje

* Hanneke78, 5 januari, 14e ronde, 2e kindje voor mij, 1e kindje voor vriend
    * Miranda, 28 jaar, 5 januari, 4e ronde voor 2e kindje
    * Joyce84, 24 jaar , 6 januari , 4e ronde voor 2e kindje
    * Helma, 29 jaar, 9 januari, 5e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar, 12 januari, 28e ronde voor 1e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 januari, 16e ronde voor 1e kindje
    * Maartje, 24 jaar, 12 januari, 8e ronde voor 1e kindje
    * SylviaM, 32 jaar, 14 januari, 10e ronde voor 1e kindje
    * Lente1973, 35 jaar, 19 januari, 3e ronde voor 3e kindje
    * Moor, 28 jaar, 22 januari, 6e ronde voor 1e kindje
    * BBKane, 38 jaar, 22 januari, 5e ronde voor 4e kindje
    * Knippy, 24 jaar , 24 januari , 6e ronde voor 1e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 30 januari, 10e ronde voor 1ste kindje
    * Rootje, 29 jaar, 30 januari, 9e ronde voor 2e kindje

Zwanger:
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje
    * Klasien, 30 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje
    * Daffie1977, 31 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling)
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje
    * xxsuuzxx, 27 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Jutte 5 januari afspraak Gyn
    * Daffie 6 januari eerste afspraak verloskundige
    * Sweepy 7 januari naar de verloskundige
    * Inkerbell 15 januari eerste afspraak verloskundige
    * Inkerbell 16 januari eerste echo
    * Daan78 16 januari tweede afspraak verloskundige
    * Springmuis 22 januari nog een keer zaadjes inleveren
    * Springmuis 3 februari afspraak FA
    * Miranda 4 dagen na NOD uitstrijkje bij HA

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy: 1 x december meisje, 2x december jongen, 1 x januari meisje positieve test februari , 1 keer januari jongen ,3x februari meisje , 1x februari jongen
    * Rootje79: 7 pendels zeggen januari (5x meisje, 1x jongen, 1x jongen + meisje), 5 pendels zeggen februari (1x meisje, 2x jongen, 2x jongen + meisje)
    * SylviaM: 5 pendels die zeggen december een meisje
    * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger, Vlademira, fl3xgirl, knippy & voorgevoel inkerbel zeggen januari zwanger.
    * Springmuis: 1 pendel zegt meisje in december, 2 pendels januari een jongen
    * Beebie: Claire zegt januari een meisje
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Maartje: Supernanny zegt april een meisje
    * xxsuuzxx: justfem zegt december een jongen en bootsy zegt januari een meisje
    * Katjak79: Claire05 zegt april een meisje
    * Inkerbell: Alies05 & Justfem zeggen januari een jongen, Knippy zegt in februari 2009 een meisje
    * Sweety24: 1 pendel zegt december een meisje, 2 pendels zeggen januari een meisje
    * Miranda: Knippy & Bootsy zeggen december een meisje, Justfem & fl3xgirl zeggen februari een meisje, Alies05 zegt mei een meisje en een ander forum zegt februari 2011 een meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) en Knippy zegt zwanger in januari van een jongen (pos test in februari)

Maansteen:
    * Lonny 4e ronde met maansteen
    * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd.

Etos Zwanger Worden vitamines
    * Lonny
    * Moor sinds 01-06-2008, gestopt 23-11-2008
    * Rootje79 sinds ronde 7
    * Jutte

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO en heeft de HA gebeld. 4 dagen na eerstvolgende NOD moet ze langs bij de HA
    * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

''Lijstmodjes'': Maartje, Sylvia, KwiePark

Volgens mij zijn we weer up-to-date.
    Heb mezelf ook nog even verschoven naar 14 jan (als inderdaad mijn eisprong is geweest)

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    suusz geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Silvia bedankt voor het mij bij de zwangeren te zetten...Hmm beetje vreemde zin...

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ springmuis thanks alleen heb ik me verslapen dus te laat met tempen
    mocht het deze maand nier raak zijn begin ik er volgende maand maar mee.
    Hoe doen jullie dat altijd zet je de wekker ofzo?

@ Suuuuuuuz wow wat een super begin van het jaar
    GEFELICITEERD

@ sweepy gaat wel iets beter maar nog niet voldoende hoop dat de aften snelweg zijn zit nu nog continu aan de pijnstillers omdat het anders niet te houden is en eten lukt gewoon haast niet.

@ Lies waar zit je toch meis heb je nog geen nieuwe pc?
    ik ben zo benieuwd hoe het bij jou is hoop natuurlijk 2 strepen net als suuz en katjak

alle dames inclusief mezelf die nog zwanger moeten raken kop op meiden we gaan ervoor en we gaan deze zwangere dames snel achterna.

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Met veel liefde gedaan ;)

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Knippy: ik zet geen wekker hoor, ik temp gewoon gelijk als ik wakker word (dus nog niet uit bed ben gestapt en minimaal 6 uur geslapen heb)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Suuzzz Suuuzzz Wat een knaltest! Gefeliciteerd meis! WAUW! *Knuffie*
    @Knippy: Ik zet wel een wekker, in het begin niet, maar nu 'moet' ik van de FA :( :)

10. hielko2006

syl kan dat geen kwaad dan om op verschillende tijden te testen?
    dan begin ik morgen als nog ermee namelijk

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Knippy: ik zou als ik jou was gewoon morgen beginnen en indien mogelijk zoveel mogelijk op dezelfde tijd tempen maar geen paniek als je eens een uurtje later bent.

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb trouwens met vriendlief afgesproken dat ik de Gyn weer ga bellen als ik weer ongi word.
    Ik wil weer "normale" cyclussen en ben inmiddels een jaar verder en er klaar mee! Geef me die Chlomid maar als het vanzelf zo langzaam gaat...
    Zo! Dat is er weer uit ;)

13. hielko2006

ik ga me best doen alleen ben ik in het weekend en in de vakantie altijd veel later wakker als door de weeks
    daarom vroeg ik me af of het geen kwaad kon namelijk
    ik ga gewoon morgen beginnen met tempen en maandag met de ovu testen
    dan moet het gewoon goed komen kan niet anders

14. hielko2006

je hebt groot gelijk syl gewoon bellen dikke knuffel voor jou

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemiddag u allen....

Lig weer eens op de bank...bleehhhh. Mijn nichtje is hier vandaag. Enorm fan van Mirthe, dus die komt in haar vakantie (ze is 12, bijna 13) altijd een dagje spelen. Mirthe slaapt, dus is ze met Jutteman aan het Wii-en. Kan ik even onderuitgezakt liggen. Bah!
    Zei ik gister nog dat de misselijkheid iets minder vaak was, vandaag weer de hele dag door. Ach, ja, goed teken, dat wel, dus ik klaag maar niet te hard. Maar ik zie nu al op tegen weer werken maandag! Bah!
    En dat is zo krom, want het mag wel snel maandag zijn, omdat we dan de echo hebben.....zucht, wat wil ik nou!?!?!? Haha...

@ Suuz, jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
    Gefeliciteerd meid, fantastisch begin van het jaar!

@ Knippy, neeeeee, niets op...haha, misschien heeft beebje wel stiekum wat flessen wodka down there, :rolleyes:

@ Knip en Kwie, succes met tempen! Ik heb er geen verstand van en eerlijk gezegd heb ik van nature geen constante temperatuur....bij mij werken ovutesten toch stukken beter....

@ Kwie, moeilijk hè, herinneringen die pijn doen....de pijn wordt minder, de herinneringen mooier ;)

Zo, ik ga even verder surfen!
    We gaan zo met mijn ouders, oma, nichtje en onszelf op de pannenkoekenboot eten, hmmmm, ondanks mijn misselijkheid heb ik daar wel zin in!

En dan daarna weer lekker mijn bedje in :oops: lijk wel een oud wijf!

Jullie nog leuke eerste weekend plannen? Wij hebben een receptie bij Juttemans oma. Eens kijken of me schoonmoeder nog wat schuldgevoelens heeft :evil:

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Pannenkoeken? Wij gaan morgen pannenkoeken eten bij een vriendin van me met haar 2 dochtertjes.

Weekendplannen:
    - CV sturen naar leuke vacatures & bemiddelingsburo's (de eerste net gesproken en heb een voicemail achtergelaten bij een ex-collega)
    - morgen dus pannenkoeken eten
    - zondag Holiday on Ice (was een kado voor de opa en oma van vriendlief, maar die zijn ziek... nog even andere mensen vragen)
    - zondag uit eten laatste avondmaal voor dochter van mijn vriend. We gaan altijd haar laatste avond uit eten, moet nog even iets leuks zoeken
    - Curry maken (vanavond)

Spannend dat jullie maandag al de echo hebben... hoe laat?

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    GELUKKIG NIEUW JAAR IEDEREEN!
    Dat het gewoon een super jaar word voor ons allemaal.

Zijn gisteren terug gekomen uit Eindhoven. Het was geweldig om die vrienden weer te zien. Op oudejaarsdag heb ik nog geschaatst op natuur ijs! Had m'n man gevraagd in een helder moment om ze op te zoeken op de bergzolder. Het waren gewoon heerlijk ontspannen dagen waarin we heel veel gepraat hebben over vanalles (ook de MA). Onze dochter was helemaal blij met alle aandacht van hun kids. Echt een gezelschapsmensje, zo lief.
    De echoscopiste heeft trouwens gelijk gekregen. Ze zei al dat er best kans van was dat nu ik wist dat het niet meer leefde de miskraam vrij snel op gang zou komen. Ik heb sinds de 30ste al een paar dagen redelijk bloedverlies (niet ernstig). Ik was erg bang dat het heel erg zeer zou doen, maar het voelt meer aan als mijn eerste dag van ongesteldheid alleen dan wat minder pijn. De hele tijd zo'n zeurende pijn.

@ Jutte: wbt dat blijven reageren hier op zp na de ma. Ik denk dat het komt omdat het mij afleid. Er zijn zoveel mensen met hun eigen situatie en dat zet dingen vaak weer in perspectief.
    Die foto dat gaat nu niet meer omdat ik al een aantal dagen gebloed heb. Heb het er nog met m'n man over gehad dat ik het vervelend vond dat er geen foto afgedrukt was, maar hij zei toen dat het vergeleken met de eerste MA veel slechter te zien was. Toen zag je echt nog een frummeltje, nu niet. Dat had ik ook wel gezien maar na het slechte bericht is de rest vh bezoek een beetje een waas geworden. Maar ik had er toch liever wel een foto van willen hebben.
    Las nog je geposte berichtjes dat je zo misselijk op de bank lag. Ja, misselijk is goed! Kan me nog goed herinnneren dat ik bij de zwangerschap van m'n dochter heel misselijk was en zo vaak gezegd heb: bleeehhh ik ben zo misselijk, oh gelukkig, ik ben zo bleeh misselijk :sick: . Heel dubbel, want het misselijk zijn is vreselijk, en toch zo'n goed teken.

@ Knippy: hoe is het nu met je? Moest gisteren nog aan je denken want m'n man z'n nichtje heeft ook haar mond helemaal vol met blaren, aften, kan niets eten omdat het zo zeer doet. Vertelde nog tegen d'r moeder: oh iemand die ik ken (jij dus :D ) heeft het ook heel erg en is er vreselijk ziek van. Toen dacht ik ineens: tjonge, we leven toch op de zp toch wel enorm met elkaar mee. Hoop dat het snel over is en kan de HA anders niet iets sterkers voorschrijven?

@ Kwiepark: wat vreselijk naar dat je na die dagen overtijd toch nog ongesteld bent geworden :( . Het is je zo enorm gegund!

@ Katjak en Suuz: geweldig nieuws. Zo is het wel een heel goed begin vh nieuwe jaar.

En dat er nog maar heeeeeeeeeeeeeeel veel zwangeren bij mogen komen.

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Pfff kreeg me net bijna een hartverzakking.
    Ik zit nu op mijn werk en ik kon het niet laten nog een testje te doen. Kwam er geen streep! Ik schrok me echt rot. Gelukkig kwam er alsnog een streepje hoor, maar ik ben wel even de weg kwijt. Stom he.

Ik zit ook na te denken wanneer ik het hier op mijn werk ga zeggen, ik wil eigenlijk nog lang wachten, maar ik wil ook niet te lang op deze afdeling werken. Dit is namelijk een IC, met separeers e.d. Dus in vergelijking met een open afdeling (die hebben we ook in het gebouw) een stuk "gevaarlijker"

HELLPPP, ikzit in dubio... Zelf denk ik nog een weekje hier te werken en dan met spoed overgeplaatst wil worden. Maar ja, missch kan dat wel niet meteen. OHohoh

19. hielko2006

@ jutte ja je word echt oud joh hahahah nee hoor ga maar lekker vroeg je bedje in alvast truste

@ syl holiday on ice leuk ben ik ook wel eens geweest mooi om te zien hoor.

@ Lumea wat ontzettend lief dat je zo meeleeft ja het gaat gelukkig stapje bij beetje beter goed poetsen,spoelen en de zuigtabletten met de pijnstillers dan kom ik de dag wel door.
    eten gaat nog niet zo goed maar dat komt vanzelf weer.

Wat leuk dat je nog even hebt geschaatst zeg ga maar lekker je gedachtes verzetten en kom hier alles maar van je af gooien zodat je het heel snel een plaatsje kan geven en weer verder kunt gaan zodat jullie hopelijk in 2009 nog een lief klein 2de beebje kunnen verwachten.
    ((((((((dikke knuffel)))))))))

@ Katjak moeilijk zeg ik snap dat het heel dubbel is.
    wat vind je man ervan ?
    persoonlijk zou ik wel snel om overplaatsing vragen denk.
    succes met je beslissing

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Sweepy: Met mij gaat alles goed hoor :D . Het schiet alleen weer in m`n bil. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Dus lekker naar de fysio voor een bilmassage ;) .

@ Kwiepark: fijn dat je over Parker kan praten, het maakt het verwerken makkelijker.

@ Suuz: WAUW GEFELICITEERD
    Dat is nou een goed begin voor 2009!

@ Lumea: Gelukkig heb je niet veel pijn. Je hebt al genoeg meegemaakt. Fijn dat je leuke ontspannen dagen hebt gehad.

Deel Deze Pagina