Loel: Dat is apart. Grappig dat je dezelfde klachten opnieuw krijgt en naar de fysio voor bilmassage is geen straf. Katjak: Wanneer maak je een nieuwe banner? En ik zou inderdaad ook maar snel om overplaatsing vragen. Ik zou het risico niet willen lopen. Ik werk met gasnarcose en heb dus ook aan moeten geven toen we wilden 'beginnen'. Is even vreemd en onprettig, maar gezondheid van jou en je kleintje(s) gaan voor alles. Werk dus nu op een andere afdeling.
@loel, ik zie dat je 12 weken bent! Gefeliciteeerd! Hier alles goed, lekker rustig, alle drukke dagen zijn weer voorbij.... kuss
@ Desert: Bedankt! Ben wel weer blij dat we nu weer normale dagen hebben. Had vandaag een maandaggevoel op het werk en dat op een vrijdag....erg vreemd
Bedankt voor alle lieve felicitaties meiden, maakt me blij! Heb er daarstraks nog eeen cb digitaal tegenaan gegooid en er stond zwanger. Was er ook wel even bang voor. Na ja als ik geen 2 positieve testen had gehad, zou ik zweren dat ik ongi moest worden. Heb echte ongikrampen, maar dat hoort erbij.
Kunnen jullie nog herinneren dat ik schreef dat ik niet veel pijn had, alleen wat zeurend. Nou vanmiddag ging ik boodschappen doen en toen kreeg ik wel wat pijn. Thuis gekomen bedacht ik me dat ik het wel aardig op weeen vond beginnen te lijken. Heb paracetamol ingenomen en dat hielp wel een 1,5 uur ofzo, maar nu komt de pijn daar weer doorheen. Man, ik wist niet dat een mk zo zeer doet. Heb wel gebeld met de vk (terwijl ik op de wc zat ) en die vond alles vrij normaal klinken, moet er dus gewoon doorheen, maar dit is echt niet leuk. Vraag me ernstig af of ik nou zo'n watje ben. Heb namelijk even gekeken op de zp bij miskramen, maar niemand schrijft daar over dat ze zo'n pijn hadden. Ok, ik ga stoppen want de paracetamol raakt ernstig uitgewerkt .
ach meis wat ontzettend naar zeg hoop dat de pijn snel weg is. dikke knuffel voor jou en heb je toevallig geen ibuprofen die werken op dit moment bij mij heel goed.
De vk zei dat ik alleen paracetamol mocht gebruiken omdat andere pijnstillers een bloedverdunnende werking hebben. En omdat het zo lang bij me vast heeft gezeten, heb ik kans op meer bloedverlies zei zij. Ok, kga nu echt.
Lumea vervelend dat je hier nu ook nog doorheen moet meid, hoop dat het snel beter gaat, kus voor jou!
ja dat klopt wel ibuprofen is nog extra bloedverdunnend nou ja sterkte dan maar en hopelijk werken de para dan iets beter vooral met slapen een goede nachtrust is heel belangrijk.
Lieve Suuz en Knippy, Dank voor jullie lieve woorden. Gelukkig is dat ook weer achter de rug. Het ging ineens heel snel. M'n man was er gelukkig bij. Nog even m'n schoonmama gebeld om even m'n verhaal kwijt te kunnen. Ben helemaal opgelucht.
Lumea lieve schat het klopt zoals je zegt ,ik kreeg Apranax voor de pijn ed. Hoop dat alles snel mag overwaaien echt want zoiets vergeet je niet hoor! Moest je er nog vragen rondom hebben mag je me altijd emailen hoor. Ik ga slapen ,veel te moe en morgen is solden
Lumea, Fijn dat het snel voorbij was, maar ook wel moeilijk denk ik. Neem de tijd voor het verwerken hoor, dat is belangrijk! En hopelijk mag je snel een nieuw wondertje verwachten, als je dat wilt tenminste. Hele dikke knuffel van mij! Suuz, wow, gefeliciteerd hoor! Echt super, en beter dat je misselijk en dikker bent omdat je zwanger bent ipv van oliebollen Ben bang dat het bij mij andersom is Maarre SonjaB, moet nog maar even wachten wil niet gaan lijnen als ik zwanger probeer te raken. Hier gaat het wel weer. Ik heb het ongi worden weer verwerkt en deze maand gaan we er weer vol voor. Als ons kleine meisje meewerkt tenminste en weer lekker in haar eigenbedje blijft slapen ipv tussenin En ik heb van manlief 'toestemming' gehad om ovu-testjes te kopen, dus deze ronde maar eens met ovutesten Hopelijk helpt het. Welterusten en tot morgen! Knuffels!
pfff, was vandaag met het OV naar m'n werk. Kom net pas binnen! helemaal verkleumd van het vele wachten. morgen missch toch met de motor. ben een beetje bang dat het weer glad wordt, nou ja, ik zie wel. Oooo vergeet ik bijna waar ik voor kwam: (((((Lumea))))), ik hoop voor je dat het snel achter de rug is allemaal en weer met een schone lei kunt beginnen.
Lumea, wat fijn dat je man er bij was! Ik vind het best moeilijk om hier goede woorden voor te vinden, heel veel sterkte! hoest met de andere meiden? Ik moet nog een dag of 5 tot testen of NOD, spannend hoor!
Hallo Meiden Hoe gaat het met jullie Lumea meiss sterkte toegwenst. Suus is het al wat tot je doorgedrongen je zwangerschap? Hier gaat alles goed hoor...mijn spijkerbroek wil alleen niet meer dicht...pffff wil eigenlijk nog niet weg om zwangerschapbroeken..heb gelukkig nog wel wijdzittende rokken...... Ben vandaag 8 weken! Nog dik 1,5 week tot de echo...spannend... liefs ink,
Desert het schiet op zeg, spannend hoor. Ink het is zeker al tot me doorgedrongen. Schrok gister wel toen het woordje zwanger vd test verdwenen was, blijkt dat het altijd na uur verdwijnt... Ik heb hier nog broeken liggen, dus ik hoef niet op pad. Bij mijn eerste had ik ze zo rond 11 weken, zal nu wel iets eerder zijn... Spannend zeg die eerste echo...
@ lumea graag gedaan we zijn er hier toch ook voor elkaar Wat fijn dat het zo snel gegaan is en dat je man erbij was heel veel sterkte verder nog dikke knuffel. @ Desert het word weer spannend voor je ik duim voor je mee he meis. @ Ink dat word veel rokken dragen dan de eerste 1,5 week. en ga je nog buik foto's maken hou van foto's kijken namelijk. @ suuz ik ben nog steeds happy voor je. en verdwijnt de tekst weer ow dat wist ik niet goed dat ik het nu weet stel je voor dat het zover is ik doe een test en het verdwijnt tjee ik denk dat ik helemaal gek zou worden. Hier gaan we vandaag even nieuwe voorbanden laten plaatsen en daarna even nieuwjaar wensen bij me schoonouders die zijn gister terug gekomen van vakantie.
Ja ik al binnenkort foto's maken. Moet eerst de datum van het toestel veranderen anders gelooft men mij niet haha... zie album snap je waarom.... Zal zo ffe met mijn hond lopen, heb er geen puf voor zeg. ben echt lui vandaag heerlijk want dat zit helemaal niet in mij....ben altijd hieperdepiep