Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik ben blij met onze keuze voor een heeel grooot bubbbbbbelbad! al die lekkere mannen hier!
    Dus jouw vent lijkt hier op? Hmmmm.... misschien dat ik eens bij je op de koffie moet komen :)

2. Niet meer actief

lol Moor , ook een fan van WT dus ;)

Voor geïnteresseerden : nu dadelijk op leefwereld 5tv vrouwen en masturbatie

3. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Hoi dames, wat nog wakker zijn?
    Niet veel denk ik...
    Maaar ik kan er geen pijl meer op trekken wat ik moet denken! nu net overgeven..Bleh...
    Was het maar de 25ste! of in elk geval de dag dat ik kan gaan testen!
    Sorry schrijf me hier gek.. maar weet het ook niet meer hoe ik me anders moet uiten... Mannetje wil me helpen, maar wil he daar toch niet de hele dag mee lastig vallen! ook al weet ik dat ik bij hem terecht kan, het blijft toch een soort van vrouwen gezeur!

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hallo seg, Toch een kwartier kunnen bijlezen! Voor ik verder ga:

DAAAAAAAN! EI-DE-LIJK DIE BANNER!

Vwala, doet goed na een avondje voor de klas gestaan te hebben ff roepen hier!

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Sweety: zou me ook zo voelen hoor meid, 't is wachten nu en niks is zo moeilijk als dat... Heb je niks meer omhanden ofzo? Of een boek lezen in bed tot je in slaap valt...
    Ik weet ook niet goed wat van het hele verhaal te denken, terwijl mijn gevoel toch positief aangeeft hoor!

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@sweety, hier is juist de plek om te zeuren! ik moet ook nog 5 dagen, ik weet hoe je je voelt!

@Nadine, ben een muziekfreak en luister overal naar (behalve rammstein e.d.). Ga ook veel naar concerten enz. WT nog niet live gezien helaas :(

ladies, ik ga een rondje met het hondje (-je maar het bekt zo lekker). en dan naar bed, het is nog geen weekend helaas! Morgen heel hard werken!

7. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @lieselke
    Jaaa het is echt super irri..
    Maar ik ga dalijk idd dalijk lekker even in bad, en dan het bedje in met een goed boek!
    Moet even afstand nemen van m'n gedachtes!
    En hoe voel jij je?

8. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @moor,
    Ja klopt, dus een metgezel....
    nou jij veel succes en al van dat alles!
    we houden elkaar in de gaten

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @sweety: lief da je dat vraagt :) Gaat wel met mij, beetje krampen in onderbuik gehad, maar ik gelukkig over nu. Voor de rest ben ik veel rustiger dan in de vorige rondes, maar weet niet of dat ook zo zal zijn als we een week verder zijn, hihi...

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oei ik snap je helemaal.

Ik ben nu 3 dagen gestop en het gaat redelijk. Daarvoor kon ik niet eens een half uur zonder sigaret.
    Ik heb ook niks meer in huis, zoals ik eerst wel zou hebben. Je weet wel, voor het geval je gaat flippen.

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja knappe vent he! Die van mij heeft alleen wat minder haar!
    Meiden INk gaat haar bedje induiken en haar vent verleiden.
    Dus geniet van Ruud in het bubbelbad....

Truste Ink

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ink, geniet van je ventje!

Heb hier net een halve kilo spruitjes op (nog over van vanavond en nu koud met cocktailsaus gegeten) hmmmmmmmmmmmm heeft me gesmaakt!

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Thanxxxxxxxx OHHHHH had ook al eeen vreetbui vanaaf!

doei doei

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoop ik maar niet dat jullie een beroep hoeven gaan doen op mij: ik werk in de gehandicaptenzorg en in de jeugdzorg! Wij krijgen allemaal gezonde kindjes die leuk en makkelijk op te voeden zijn whahahaha ;) :)

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    hihi mare. Denk wel dat het een dankbaar beroep is. Heb zelf een half jaar in een school lesgegeven voor kinderen met gedragsproblemen en een auditieve handicap. Nu geef ik les Nederlands aan anderstaligen, ook wel leuk hoor!

Soms moet ik echt kindertaal gebruiken om die mensen iets duidelijk te maken (kan alleen Ned spreken, want heb soms tot 10 nationaliteiten in een kls), maar das direct al mooi meegenomen he ;)

16. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @lieselke
    Ja dat begrijp ik heel goed, en logische toch dat ik dat vraag jullie zijn mij ook allemaal tot steun!
    en daar heb ik echt heel veel aan!
    Ja ik had daarstarxs ook flinke buikkrampen, en pijn in mijn onderug..meestal de tekens dat mijn nod er aan gaat komen..
    Niet leuk dus.. voor mij is dit de eerste ronde na het verwijderen van het spiraal op 3-11-08. dus weet niet eens of mijn cyclus op orde is...
    Zooo irri wat je lichaam allemaal met je kan doen

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De ene keer wat dankbaarder dan de andere keer... Ik bedoel: agressieve mensen zijn niet zo dankbaar hoor, het is een mythe dat het dankbaar werk is... :)
    Ik zie het meer zo: oude mensjes met nog een goed verstand zijn dankbaar als er goed voor hen gezorgd wordt. Een puber die thuis wil wonen maar dat niet kan is niet zo blij dat de rechter heeft gezegd dat die bij ons moet wonen ;) en een gehandicapte die de regie over zn eigen leven wil maar dat niet aankan, is ook niet zo dankbaar als ik hem/haar wat verbied ;)

Vanavond gesport! Yeahh! Ben een half uur te laat pas weg gegaan (wilde eerst gtst kijken :oops: :oops: ) Maar aangezien ik een vreetbui had toen ik uit mn werk kwam en een hele zak chips opgevreten had, was het wel verstandig om te gaan sporten ;)

DAAAAAAN! Whoehoeee! Je hebt een banner! Jippieee!
    *Maakt vreugdedansje omdat Daan nu dan echt gaat genieten!* :) :) :)

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hai lady's

ik dacht voor ik ga slapen nog ff checken hoe het met de club is...
    is zie nou net pas dat DAAN zwanger is jipie gefeliciteerd meid geniet van je zwangerschap.
    ik lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben hier zo leuk om het allemaal terug te lezen ben blij dat het cluppie weer een beetje compleet is lijst ziet er trouwens fantastich uit complimenten dames
    x beebie

19. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @daan..
    Sorrrry Sorrrry... Je bent zwanger! van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap~! ben zo met mezelf bezig dat ik dat niet eens gelezen had@ maar geniet ervan!Liefs sweety24

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja mare, das weer waar. Ik heb enkel de 'mooie' kant van probleemkinderen gezien. toch chapeau voor wat je doet als job hoor!

Ja, had Daan ook al gespot met haar banner, cool he! Heeft mijn gezaag van gisteren toch iets afgedaan!

*steekt haar tong-vriendelijk bedoeld- uit naar Daan*

Deel Deze Pagina