meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes gisteravond ik voel me gelukkig al weer iets beter zal later me ook even aanmeleden als lijstmodje maar nu moet ik echt eerst aan de schoonmaak bah
JA IK............ @ inkerbell: test test, je bedoelt NU DE TEST? OH spannend! @ Sylvia, zat net een berichtje te typen aan je op het NOD november forum. Toch lastig dat heen en weer gespring
hai , ben terug toch ff kunnen slapen ,heb lieve dochter è maar toen ik opstond voelde ik ineens iets uit me stroomen... ik snel naar 't toilet en amai het liep langs men benen en in mijn maandverband lag het erop te drijven zeg maar. Pffffff waar om moet ik altijd zo heftig bloeden? In juli heb ik een doorbraakbloeding gehad en toen liep ik elk uur naar de wc om te verversen.Schrikwekkend want als ik toen hoeste of nieste waar ik zat was het prijs. Ben weer door want zo gaat het echt niet ,wil zo graag meepraten stom zenne
Oh, Nadinneke, dat is echt vervelend. Gooi het er hier maar lekker uit. Verwen jezelf vandaag even een beetje. Er zijn dagen dat je dat gewoon nodig hebt en volgens mij is vandaag zo'n dag.
Hallo Tja heb net de ovu test gedaan.. wat moet ik er van zeggen..... nog niet superpositief wordt wel steeds donkerder! Hmmmmmmm ga vanaaf nog wel een test er tegenaan gooien! Iemand ervaringen met de midstreams van matcare? We klussen er vrolijk op los hoor! alleen gaat mijn maneke vanavond nazitten met menig biertjes op! Mischien zwemmen ze wat sneller dan? Nadinneke wat vervelend zeg dat je ongi bent en wat ben je het heftig zeg! Vervelend..... Nou meiden zal nu ffe een broodje eten en straks weg naar het werk......
Nou goedemiddag dames, d8 dat ik het bij het nod niet bij kon houden maar hier ook niet zo goed hoor ,gaat snel met de berichtjes Heb vanmorgen ook weer ff een ovutestje gedaan en bij mij ook weer donkerder dus het gaat de goede kant op, gelukkig maar, hoop dat mijn cyclus weer wat regelmatiger gaat worden, sorry dames, maar heb nog niet alles teruggelezen.
@ Kwiepark: wat een vreselijk verhaal zeg, gewoon niet te geloven. Vieze gore klootzak......Sorry, maar het is zo. @ Shit, het bubbelbad weer gemist @ Bij blz 27 gebleven, lees straks verder! Moet weer werken!
ik loop dan wel te zeuren over twijfels en zo... maar ik wil wel op de lijst... Klasien, 30 jaar, ronde 1 voor de 2e en gelijk raak! (die test van gisteren was positief. Heel licht, maar wel positief. Dat vond ik van die van zaterdag ook, maar die werd na een tijdje veel donkerder door het indrogen. Die van gisteren is niet donkerder geworden in de loop van de dag en die vind ik dus overtuigender positief.)
NOD: * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje * Moor, 28 jaar, 25 november, 4e ronde voor 1e kindje * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 2e kindje * Miranda, 28 jaar, 26 november, 2e ronde voor 2e kindje * Rootje, 29 jaar, 27 november, 7e ronde voor 2e kindje * Pupke, 29 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 28 november, 3e ronde voor 4e kindje * Rose, 26 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 29 november, 8e ronde voor 1ste kindje * Maartje, 24 jaar, 30 november, 6e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 2 december, 9e ronde voor 1e kindje * Sweepy,27 jaar, 2 december, 2e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 3 december, 4e ronde voor 1e kindje * Knippy,24 jaar , 4 december , 4e ronde voor 1e kindje * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, 3e ronde voor 1e kindje * Lonny, 28jaar , 6 december , 5e ronde voor 2e kindje * Helma, 29 jaar, 15 december, 4e ronde voor 1e kindje * xxsuuzxx, 27 jaar, 11 december, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 17 december, 15e ronde voor -e kindje (wil je ff doorgeven voor het hoeveelste kindje dit word?) * Nadinneke, 28 jaar, 17 december, 4e ronde voor 3e kindje * Joyce84, 24 jaar , 17 december , 3e ronde voor 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, -- ----, 27e ronde voor 1e kindje (wil je je vermoedelijke NOD nog ff doorgeven, dan verwerken we hem er nog ff in en zetten we hem op het juiste plekje) Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje (wil je ff doorgeven welke ronde dit is geweest?) * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje * Klasien, 30 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje Artsbezoekjes: * Springmuis 24 november 1e keer naar de HA * Maartje 1 december 1e keer naar gyn * SylviaM 2 december naar de gyn * Loel 3 december naar gyn * Daan 5 december naar vk Pendels: * Maartje: Bootsy zegt november een jongen * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * Moor: Alies05 zegt november een jongen * knippy: zelf november van een meisje met positieve test december * Rootje79: 4 pendels zeggen november een meisje * SylviaM: 3 pendels die zeggen december een meisje * knippy : Bootsy zegt december van een jongen * knippy: Justfem & Luukske zeggen december van een meisje * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger + posi test (heb expres geslacht niet gevraagd, wil het niet weten) * Springmuis: 1 pendel zegt een meisje in december * Rootje79: 1 pendel zegt januari een meisje en 1 pendel zegt januari een jongen * Springmuis: 2 pendels die zeggen januari een jongen * Beebie: Claire zegt januari een meisje * knippy : Alies05 & suppernanny & weetjewel zeggen februari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje * xxsuuzxx: justfem zegt december een jongen en bootsy zegt januari een meisje Maansteen: * Lonny 4e ronde met maansteen * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Etos Zwanger Worden vitamines * Sweepy * Lonny * Moor sinds 01-06-2008 * Rootje79 sinds ronde 7 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO, maar nog geen behandelingen. Eventueel maart 2009 naar ziekenhuis *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Maartje, Moor, Sylvia, KwiePark
Nou en toch heb ik de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg de neiging om een test te doen, maar wil ook geen verwarring scheppen en mezelf gek maken! Helppppppp
Woeps, moest idd kramPen zijn! (sorry, zal de vermoeidheid geweest zijn...) En ze zijn btw terug vandaag. grrr, hoop niet dat ik ziek ga worden, maar zijn zo van die steekjes die zeurderig blijven aanhouden. Ge ff bijlezen nu!
Goedenmiddag dames, de boodschappen zijn gedaan, de was draait en de vaatwasser is uitgepakt en opnieuw ingepakt. Dus nu even tijd om te interneppen. Kwie, wat een verhaal van je honden zeg. Ben echt blij dat ik niet in jou schoenen sta. Ben een echte dierenliefhebber en zou het vreselijk vinden. Ik kan je niet zeggen wat je moet doen, maar ik hoop dat je vrede hebt met welke beslissing je dan ook neemt. Oh en wat een M(TB)ILF is: Mother (to be) i'd like to fuck hihi. Echt reageren doe ik later nog, maar hier wilde ik even op reageren. Het sneeuwt hier bij tijden als een tierelier (dikke vlokken joh, jammer dat het niet blijft liggen, nou ja, heel eventjes) en toen we uit de stad kwamen kregen we een flinke hagelbui op onze hoofdjes en das niet lekker met die wind erbij. Vanochtend verloskundige gebeld, aangemeld bij de secretaresse of zo en ik wordt nog teruggebeld voor een afspraak. **Edit: ze belde net en ik mag 5 dec. komen voor een intake gesprek. Dus als iemand dat even op de lijst erbij wil zetten, graag.** Dat was het voor nu eventjes. Toedels! Hoe is het weer bij jullie?
@kwiepark: jeezes seg! Voel me echt niet goed worden bij je verhaal over je hond. Wij hebben 2 jaar geleden een van onze puppies op anderhalf jaar moeten laten inslapen, omdat hij zijn mama (ons Zana'tje al, 5jaar) continu beet, hij beet naar kleinde kinderen en onze voeten. Ook een probleem met het zicht en daardoor 'zag' hij alles als bedreiging... Ben ik weken niet goed van geweest, maar ik hoop dat ook jij de meest gepaste beslissing kan nemen, meid! Veel sterkte! @Daan: hier waait het loeihard, maar nog geen sneeuw/hagel gezien. Momenteel schijnt de zon, maar binnen 10 min weer regen denk ik... Hou ons op de hoogte he meid! Hoe voel je je ondertss? Hebben net gegeten (na een kl*tevoormiddag opt werk), nu gaan we naar kine voor knie ventje en dan strax zalig badje nemen en hopen dat die &!#&$£%§krampen over gaan!
@daan, ik heb je afspraak nog even toegevoegd op de lijst! meiden, hier schijnt het zonnetje hoor! heb net wel in ed hagel boodschappen gedaan, blegh... BIJNA WEEKEND! [/img]
Ik voel me prima. Heb vandaag voor het eerst geen lasten, alleen wat van mijn onderrug, mijn borsten houden zich kalm vandaag en de koffie valt tot nu toe goed. Heb lekker allemaal gezonde dingetjes in huis gehaald, zodat ik naar hartelust kan snaaien. Hoe gaat het eigenlijk met de knie van je man? Is het erg pijnlijk? Heeft hij die brace al? Las wel iets van kunstige manier om seks te hebben, maar wist niet of dat bij jullie was, want er was nog iemand wiens man zijn been in het gips zat. xxx
Daan volgens mij begint het bij jou alleen maar steeds leuker te worden en zie nu ook je andere banner ben je nu echt goed overtuigd?