Ja, ik ben aardig overtuigd. Zelfs vanmiddag met Rolf in de stad babykleertjes wezen kijken. Kopen doe ik pas na de 3e maand, maar het is zoooooooooo kjuuwt. En ik weet stiekum al welk thema de kinderkamer krijgt hihi
Ow wat leuk vind Rolf het ook al leuk beseft hij het (mannen zijn vaak wat later daarmee hoorde ik) Kun je al vast een hint geven ben erg nieuwschierig
*heeft nog niet bijgelezen, erg drukke dag op de zaak, na een lange cursusdag gister.....maar wil wel graag op het lijstje!* Jutte, 31 jaar, 12 december, 4e ronde voor 2e kindje enne, ik gebruik Etos Pillen! Pendels? Nou ik had er twee die 3 weken geleden zeiden "nu zwanger'.... en heb er nog eentje die februari zegt, jongetje....maar ja, ik weet het niet zo met pendels, wil er graag in geloven, maar kan het nog niet echt..... Ben benieuwd wat jullie vinden van het pendelen!?!?!? *stapt weer uit, moet naar een verjaardag....dus laptop uit, bureau leeg maken, baas gedag zeggen en naar de auto* Doei!
Nou Rolf beseft het goed, hij vind het alleen niet nodig dat ik er steeds weer over begin. (Lees: stoor me niet als ik zit te x-boxen ) Oh en een hint? even plaatje zoeken
Kwiepark: Veel succes met je hond, wat een ontzettend moeilijke beslissing zeg. Ik zou ook overwegen om naar een gedragstherapeut te gaan. Dat klinkt misschien onzinnig enzo maar het werkt vaak heel goed omdat ze goede tips hebben en een andere kijk op de situatie. Het is in ieder geval het proberen waard. Ik weet wel een hele goede voor je als je interesse hebt. Naar welke kliniek ga je? Ik ben ondertussen wel benieuwd. Even als aanvulling. De hond van mijn ouders werd doof, niet helemaal hetzelfde als jouw hond maar hapte ook ineens naar dingen, niet zo erg als jij beschrijft maar dat was na een maand beter, toen was ze aan de situatie gewend.
haha, dat zou wat zijn. Wel leuk, wordt ik altijd en eeuwig aan jullie en dit forum herinnert. Wisten jullie trouwens dat Jody Pijper het stemmetje van Casper doet. Nutteloze informatie, weet ik, maar neem het mee in je rugzakje. Wie weet komt het nog eens van pas
Hoi Daan! Ja, het gaat met ventje zijn knie. Hij is zijn 'nurk'-periode voorbij Vandaag naar kine geweest en komt wel goed, nog maandje geduld en brace, dan zien we wel weer. en hihi, de seks is wel heel wat interessanter geworden zo
Hey meiden Ben ik weer! Wat een baggerweer zeg, kreeg me in de auto onderweg een hagelbui voor mijn kiezen!Pfffff echt herfst. Denk toch echt dat mijn eisprong nadert! Had net op het toilet rekbaar slijm geconstateerd. heb het ffe gegoogeld en idd kan ik nu maar flink aan de kus. Scheelt dat mijn mannetje straks thuis komt haha! Hoe gaat het hier verder? Nog wat nieuws aan de horizon? Zal ffe met het eten an de slag, sla met gebakken aardappeltjes hmmmmmmmmm
UPDATE over dankbaarheid: Vandaag is mn scheenbeen aan stront geschopt door een client van me... Zo dankbaar was dat joch boehoeeee doet pijn!
Mare: jeezes, wat een dag. Ja, ik hoop dat je me echt niet verkeerd begrepen hebt hoor... Zo'n acties zou ik ook niet in dank afnemen... Fiew!
hee meiden... voor de zwangeren onder ons... kennen jullie dit gevoel? ik heb al de hele dag het gevoel alsof er een spier trilt in mijn onderbuik, dan wel baarmoeder (echt binnenin, zeg maar). Het voelt een beetje alsof er daar een vibratortje in zit die wel heel diep naar binnen is geschoten. (gok ik want ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n ding gebruikt heb) iemand die dit herkent?
whahaha ach is risico van het vak: vriendlief net: bij ons staan ook nog een paar vacatures open, mocht je het leuk vinden om in elkaar geramd te worden *vriendlief werkt met zeer agressieve gehandicapten * Ik neem je opmerking niet kwalijk hoor! Haha, ben je gek! Maar ik reageer vaak wel op 'uitspraken als dankbaar werk' omdat ik het jammer vind dat iedereen bij de jeugdzorg en gehandicaptenzorg denken aan schattige lieve dankbare mensjes Dat terwijl er in mijn vak juist heel veel agressie is Bij vriendlief op zn werk is het nog een tikke erger dan bij mij op mn werk
Trillende viboratortjes herken ik wel maar ik ben nog nooit zwanger geweest dus hier kan ik geen antwoord op geven Ben je bang/onzeker of vind je het 'grappig'?
Ha, ok dan! *zucht* Ja, ik reageer soms ook wel op mensen die opmerkingen hebben over het onderwijs 'Jullie moeten niet klagen, jullie heben zoveel vakantie en weekends vrij!' Jah, niet gedacht dan aan vergaderingen, voorbereidingen, verbeteringen, bijscholingen, examens, jaarplannen, agenda's, infodagen... Klasien: ik wou dat ik je kon antwoorden maar klinkt me anders wel leuk, trillen... hehe Hoop wel niet dat je ongerust bent! ff pizaatje eten!