Kan je niet helpe klasien, heb geen ervaring met zwangerschap of vibro's... Heb net mijn avator veranderd...leker blond. Heeft wat moeite gekost maar het is eindelijk gelukt....
Hoe gaat het met je Kwie? Ik ben zo bang dat je een hele zware dag hebt vandaag. Veel sterkte met wat je beslissing ook mag zijn. Inwendige vibraties? Dat ken ik ook niet. Kan ik je helaas niet mee helpen. Lijkt me wel een hele rare gewaarwording. Hoe is het weer bij jullie? En hoe is je nieuwe baan? Hier is het koud. Nu is het -4 en het sneeuwt hard. Zondag krijgen we volgens de berichten -14 en volop zon. Ik ben benieuwd.
Is verschillend: de ene keer omdat een medeclient of ik als begeleider hem/haar irriteer, of door correctie, door afwijking van de structuur of door iets in de client zelf of door weigering van innemen van medicatie, of door sinterklaasstress of door ziekte van vast personeel... Is heel wisselend. Uiteraard kan ik hier op internet niet verder ingaan in op wat nou exact de oorzaak en zo is
*Slaat terug met haar kussen* Meiden rare vraag! Heb draderig slijm maar het is niet helder zeg maar.. kan het door vriendlief zijn productie zijn verkleurd? Zoek al op internet mar wordt hier niet wijzer van. Wie weet dit?
Jeee, ink, geen idee, zal es ff zien of ik iets vind (hehe, wat een dingen om te googlen :-D) Hopen dat mijn neefje ofzo morgen niet op mijn pc iets wil googlen, zou nogal met rare vragen afkomen als hij de geschiedenislijst ziet
Ik was hier eergister voor het laatst en inmiddels is er alweer druk gekletst. Maarre:..... Jullie missen me niet alleen niet, maar hebben me nog helemaal niet op de lijst gezet Ik had een heel verhaal!
Ja thanxxx had zelf ook al zoiets gelezen ach ga me ook niet gek maken.... We gan gewoon vrolijk aan de klus...... Katjak we missen je wel hoor. Ben alleen niet zo thuis met de lijst dus je moet nog effe wachten.... groetjes Ink.
Ik heb vandaag het vruchtje per toeval opgevangen in een bekertje. Ik was al de gansedag zo mottig en echt niet goed (nu nog niet). Dacht ga een test doen en ik zag het vruchtje drijven in het bekertje... 19/11/08* en ik ben gestopt met bloeden (het bloed was zoals cola zo donker rood/zwart wat ik verloor en veel. Ff zien of de rest nog gaat afkomen ,want anders ff naar de gynecoloog maandag om te zien of ik gecurreteerd moet worden. Dit betekent ook dat ik met de pil ga starten ,manlief vind het genoeg zo (ik ook),weet niet of het de mini-pil mag worden of de gewone want Nina drinkt nog bv. Voor degene die me niet geloven ik heb foto's getrokken van de test en die van het vruchtje krijg je per email.
Heb zojuist een ovutest gedaan en...geen streepje meer? Vanmiddag was mijn streep vrij donker bijna gelijk met mijn controlestreep......Heb nu steken in mijn buik links en rechts.....dus denk toch echt dat mijn ei gaat springen........ Wel vaag hoor die testjes.....zal zo nog ffe spieken.... groetjes ink....
yep, het voelt echt heel vaag... Nieuwe baan gaat geweldig! Voel me daar al helemaal thuis en kan er heerlijk mijn ei kwijt... lol Het weer hier... koud en droog. Ze verwachten temperaturen tussen de -3 en -8 of zo... brrrrr.
Tjee nadinneke wat erg zeg, kan me er geen voorstelling van maken. vandaar dat je zo heftig ongesteld was...... Rustig aan meid.....
Hallo Dames, ik zit al bij de NOD groep december, maar hier ziet het er ook heeel gezellig uit! Ik zou er graag bij willen, Desert, 33jaar, 16december, 2e ronde, 1e kindje en Knippy heeft gependeld voor me, meisje in jan 09! Alvast bedank dames, ik ben even kijken of ik mijn vent gezellig wakker kan maken