@Nadinekke: jeetje, wat heftig! Sterkte meid. Dikke knuffel. x Ik had vandaag weer een beetje bloedverlies: in de ochtend roze/bruin, vanmiddag bruin... heel lichtjes, maar nu nog steeds. Heb de vraag gepost bij "de verloskundige" en die zegt dat het van de eisprong of curretage kan komen.... ik voel me alsof ik ongesteld word...
Haai Welkom desert Heb het aan mijn mannetje voorgelegd en we denken dat de test van vanmiddag positief was. Hebben gisteravond nog geklust , mannetje is moe en heeft geen zin vanaaf zou dat wat uitmaken? Of moet ik hem toch nog verleiden vannacht? wat een dilemma Voel mijn buik nu behoorijk steken.....
NOD: * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje * Moor, 28 jaar, 25 november, 4e ronde voor 1e kindje * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 2e kindje * Miranda, 28 jaar, 26 november, 2e ronde voor 2e kindje * Rootje, 29 jaar, 27 november, 7e ronde voor 2e kindje * Pupke, 29 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 28 november, 3e ronde voor 4e kindje * Rose, 26 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 29 november, 8e ronde voor 1ste kindje * Maartje, 24 jaar, 30 november, 6e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 2 december, 9e ronde voor 1e kindje * Sweepy,27 jaar, 2 december, 2e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 3 december, 4e ronde voor 1e kindje * Knippy,24 jaar , 4 december , 4e ronde voor 1e kindje * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, 3e ronde voor 1e kindje * Lonny, 28jaar , 6 december , 5e ronde voor 2e kindje * Helma, 29 jaar, 15 december, 4e ronde voor 1e kindje * xxsuuzxx, 27 jaar, 11 december, 7e ronde voor 2e kindje * Desert, 33 jaar, 16 december, 2e ronde voor 1e kindje * Beebie, 26 jaar, 17 december, 15e ronde voor -e kindje (wil je ff doorgeven voor het hoeveelste kindje dit word?) * Nadinneke, 28 jaar, 17 december, 4e ronde voor 3e kindje * Joyce84, 24 jaar , 17 december , 3e ronde voor 2e kindje * Springmuis, 21 jaar, -- ----, 27e ronde voor 1e kindje (wil je je vermoedelijke NOD nog ff doorgeven, dan verwerken we hem er nog ff in en zetten we hem op het juiste plekje) Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje (wil je ff doorgeven welke ronde dit is geweest?) * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje * Klasien, 30 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje Artsbezoekjes: * Springmuis 24 november 1e keer naar de HA * Maartje 1 december 1e keer naar gyn * SylviaM 2 december naar de gyn * Loel 3 december naar gyn * Daan 5 december naar vk Pendels: * Maartje: Bootsy zegt november een jongen * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * Moor: Alies05 zegt november een jongen * knippy: zelf november van een meisje met positieve test december * Rootje79: 4 pendels zeggen november een meisje * SylviaM: 3 pendels die zeggen december een meisje * knippy : Bootsy zegt december van een jongen * knippy: Justfem & Luukske zeggen december van een meisje * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger + posi test (heb expres geslacht niet gevraagd, wil het niet weten) * Springmuis: 1 pendel zegt een meisje in december * Rootje79: 1 pendel zegt januari een meisje en 1 pendel zegt januari een jongen * Springmuis: 2 pendels die zeggen januari een jongen * Beebie: Claire zegt januari een meisje * Desert: Knippy zegt januari een meisje * knippy : Alies05 & suppernanny & weetjewel zeggen februari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje * xxsuuzxx: justfem zegt december een jongen en bootsy zegt januari een meisje Maansteen: * Lonny 4e ronde met maansteen * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Etos Zwanger Worden vitamines * Sweepy * Lonny * Moor sinds 01-06-2008 * Rootje79 sinds ronde 7 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO, maar nog geen behandelingen. Eventueel maart 2009 naar ziekenhuis *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Maartje, Moor, Sylvia, KwiePark @Desert: je staat erbij!
Niet goed. Mijn voorspelling bleek juist. Parker (de blonde hond in mijn album) is hoogstwaarschijnlijk een tumor of een waterhoofd aan het ontwikkelen in zijn hersenen en daar is niks tegen te doen. Geen operatie, geen medicijnen. De aanvalletjes die hij gehad heeft hebben niks te maken met zijn blindheid, dus dat was gelijk uitgesloten. De dierenarts stelde nog voor om een MRIscan te doen maar eigenlijk stond hij daar zelf niet achter. Voor zevenhonderd euro kun je een scan maken en het enige wat je krijgt is dat een voorspelling waarheid wordt, maar het resultaat blijft hetzelfde; we moeten hem een keer laten inslapen. Wanneer, waar en hoe ... nog geen idee. Eerst dit maar eens laten berusten. Kwiebus, mijn andere hond, liet ons ook nog eens flink schrikken door een gistinfectie in zijn oor te hebben, hij moet over twee weken geopereerd worden aan entropion (het naar binnen krullen van een ooglid) en toen ik vertelde hij de laatste maanden flink wat was afgevallen en toch wel meer dronk naar anders kwam de dierenarts met een bloedonderzoek op de proppen. Om uit te sluiten of er iets mis zou zijn met zijn lever, nieren of eventueel suikerziekte. Na de conclusie over Parker kon ik dat nieuws van Kwiebus er even niet bij hebben en ik dacht echt dat ik ze alle twee kwijt zou raken. Maar godzijdank was met het bloed alles goed en was er geen duidelijke verklaring voor het drinken en afvallen. Advies; meer eten geven en kijken wat er dan gebeurt. We zijn wel verhuisd negen maanden terug en lopen ook wel iets verder dan eerst, maar ik weet niet of dat zoveel impact kan hebben op het lichaam van een hond. Al met al een zware middag.
@ O Kwiepark, sterkte meid. Ik ben zelf een trotse hondenbezitster en kan me indenken hoe rot je je nu voelt. Hoe, waar en wanneer .........zo`n moeilijke keuze. Schrijf het hier van je af!
Sweepy, we gaan altijd naar Dr. Strikkers in Sleeuwijk. We hebben hem al jaren en wij vinden het een hele fijne man. Hiervoor hadden we een dierenarts die gelijk bij binnenkomst van Kwiebus (pupje van toen acht weken) zei: "Dat jullie een Engelse Bulldog gekocht hebben. Dat zou ik nou nooit gedaan hebben je zit vaker hier dan thuis met hem, want er is altijd wat met die honden. Maar goed, als je mijn vakantie wil spekken dan vind ik dat prima." Dat was eens, maar nooit meer! Dus een goede dierenarts gezocht en gevonden in Strikkers.
ach jeetje, ik kom weer een keertje kijken en meteen alleen maar slecht nieuws.... Heel veel sterkte Nadinneke en jij ook Kwiepark Waarom sta ik nog steeds niet op de lijst? Zie pg 14
Kwiepark, Heel veel succes met je beslissing. Het is echt heel moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Je hebt wel echt alles voor hem gedaan en nu weet je ook de echte reden voor het gedrag. Ik ben het helemaal met je eens dat het belangrijk is om een dierenarts te hebben waar je je prettig blij voelt en die begrip heeft voor je dier, wat voor ras je ook kiest. Veel sterkte met je beslissing. Je mag me altijd pb-en als je dat wilt.
Lieve dames, Ik stop ermee voor vandaag.. we vertrekken vannacht voor een lekker weekendje weg tot maandag! even uitwaaien...meiden.. veel Knuffels... En tot maandag Liefs sweety24
owjeeeeeeeeeeej! ik ben er 2 dagen niet en ik kan het nu al niet meer bijhouden @maartje: Mijn vermoedelijke nod is op 4 Januari zo en nu ga ik even 16 blz terug lezen (valt eigenlijk nog wel mee ) liefs
Jaaaaaaaaa ik wil ook mee in het bubbelbaddddd! Aaaah laat maaaaar er komen steeds meer minder mooie mannen in het bad Grapje hoor enneeee kussengevecht? *springmuis ligt knock out*
@kwiepark, ik ben zelf de trotse bezitter van een labrador..en ik zou me echt geen raad weten alsik ooit zo een beslissing zou moeten nemen! Het lijkt me echt ontzettend moeilijk...echt from the bottom of my heart, heeel veel sterkte! Ik brand een kaarsje voor jullie! @sweepy geniet! @nadinneke, ((knuffel))
*ploft met een bakkie koffie op de bank, pakt de laptop op schoot, zucht eens wat na van werk en verjaardag, is blij weer thuis te zij, kind slaapt, man naast me - ook met laptop - en roept* HALLOOOOO DAMES! ZO, nu eens even echt bijlezen! Is er eindelijk een leuke club waar ik deel van uit mag maken, heb ik 12 uur cursus, werkdag en een verjaardag, tsss... loop wel 30 pagina's achter volgens mij! @ Daan, je hebt een banner!!!! Goed zo, want jij bent echt wel zwanger, hahaha!! Joehoooeee.... *zet Jason Mraz op in 't Wachtkasteel http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A* @ Kwie, tja, ik was toen nog in de anonimiteit.....maar hier in de club kan alles hahaha....maar je mag best alsnog zingen hoor! Volgens mij zijn er zat jarigen zo rondom nu.... Hoe zit je nieuwe bank? @ Pupke, de lentethee van Pickwick is ook rooibos, dus straks in de lente hebben we er weer een nieuw smaakje bij! @ Lumea, geniaal!!!! Onderzoeksmedewerker pedagogie en intermenselijke relaties, ik ga m gelijk op mijn cv zetten!! @ Helma, Nog steeds van de peukies af???? Knap hoor, goede instelling, ff applaus!!! @ Knippy, oeh, pendel jij ook? Ik heb twee "foute pendels" achter de rug en nog eentje die open staat, dus een second opninion lijkt me wel interessant, mag ik je ook PB-en? Ik heb geduld hoor @ Sweepy, welke dierentuin? Het weer was een beetje ruk vandaag, zijn jullie nog geweest? @ Pupke, wauw!!! Wat een coole lunchroom, die onthoud ik ff voor maandag!!!! Oooooohhhh en dat bed! *Stoot manlief aan en laat het bed zien als idee voor het nieuwe huis....maar wordt vreemd aangekeken en laat het bed maar in 't Wachtkasteel staan* @ Springmuis, ja miste je al hier, leuk dat je erbij bent!! Die roze ballon is toch wel eenzaam nietwaar? Of heb je er al meer bij? @ Rootje, wat leuk zo'n eigen bloemenzaak op bestelling!!!! Lever je ook in Amersfoort? website-je? @ Loel, vond Ruben je nieuwe grotere boobs leuk? @ Inkerbell, wat heeft je schoonmoeder dan voor handicap? Tja, dat is wel lastig als moeders vragen wanneer je ze nu eindelijk eens oma maakt, vooral als je al een tijdje bezig bent.....maar ja....komt vast snel goed! @ Klasien: Gefeliciteerd!!!! Zoveel symptomen, da's echt duidelijk hoor, hahaha *Trekt haar roze bikinni aan plonst in het bubbelbad, zwaait naar Ruben, Jeroen en een grote man met tatoos en de meiden en denkt, poeh, dit is een groot bubbelbad!* @ Bonsai, wat een verhaal, knuffel voor jou, enne, dat je blaasje maar snel mag springen...pffff wachten is vreselijk! @ Kwie, wat een verhaal van die kinderen! Gos, wat kunnen ouders de onbevangen jeugd van hun kids toch verpesten hè.... En je hondje....misschien is het wennen aan blind zijn? Ken wel meer mensen met een blind hondje. Maar ja, dat vergt wel veel tijd en aandacht! Sterkte meid! @ Suuz, dat moet ook lachen zijn, klussen met een gipsbeen, hahaha, zie het al voor me hoe dat bij ons zou gaan. We lachen ons nu al rot om de "verplichte" klusmomenten! @ Sweety, nou, zwanger was die man niet bij Shock doc, hahaha, het waren heeeeeeele dikke mensen die sex hadden, GEDVER! En van die vieze mannetjes die dan kicken op die dikke mensen, bllleehhhh.....gelukkig was het een niet-klusdag, anders was me echt alle lust ontnomen... Ooohh, dames ik stop even hoor, ben met bijlezen pas op bladzijde 25, dus mocht ik hele belangrijke dingen hebben gemist, excuus! Tot later!