Ik lees dit nu pas. Ja, wij verwarmen met hout. We hebben een grote houtkachel en die verwarmt het hele huis. Heerlijk hoor. In het begin was het even wennen. Veel gevloek en geschel van mijn kant, want ik had altijd problemen om het ding aan te krijgen. Maar.... ik heb het nu wel door. Jij bent nog geen oudere hoor. Pffff.......... Jij bent een begin 30-ger. Ik al een eind 30-ger. Groot verschil hoor.
Haaaj! @Jutte: Nee ik ben nog steeds eenzaam @daan: Dank je meis Hoe voel je je? @nadinneke: Sterkte meis! en wat naar dat je niet goed geholpen bent *knuf*
Middag iedereen! Heb hier toch enkele nare verhalen gelezen... Dikke knuf voor iedereen die het kan gebruiken. Nadinneke: ik weet echt niet goed wat zeggen, wat een jaar heb je achter de rug... Ik hoop voor jou dat je binnenkort terug voel goeie moed en energie aan een mooie toekomst kan beginnen. Maar rust nu maar wat uit, meid, je zal het nodig hebben. Ik moet binnen een uurtje naar een babyborrel van een collega zijn zoontje. Heb eigenlijk geen zin. Hier ligt de sneeuw ook zo mooi dik, af en toe nog een lichte sneeuwbui en heb gewoon zin om vanuit mijn gigantische raam in de woonkamer de hele dag naar buiten te kijken, romaaaaantisch! Mja, zal me maar eens gaan klaarmaken, jeans nog strijken en dan snel kadootje halen... *zucht nog eens en vertrekt dan maar* X
Hi! Jeetje Nadinekke, het gaat ook maar door he? Sterkte, we denken aan je! Ben vandaag erg blij met mijn FF overzichtje, ziet er veelbelovend uit Gisteren had ik ook nog wat bruin/roze slijm, maar dat is weg. Ik ga even op zoek naar Orlando voor Desert en mij
Heb nog scel ff fotootjes in album gezet, sneeuwt hier zooooo mooi! Nu nog mooier met de zon erop, aaaaaaah! Ben babyborrelen! tot strax!
Goeiemiddag! Zo, net ff voor meubels wezen kijken, pffff, moet de baas maar om opslag vragen, hahaha @ Rootje, hmm ophalen kan ook? Ik bedoelde meer......mocht ik nog eens een trouwerij moeten organiseren ofzo....we'll never know, altijd leuk om je adresjes te hebben! Ziet er mooi uit, je bloemstukken! @ Katjak, tja, ik heb mezelf maar op de lijst gezet Als ik aan het einde van de rit je nog niet zie staan, zal ik je er ff opzetten! Het is nu nog een beetje hectisch hier met iedereen die op de lijst wil, zo te zien....populair clubje! Haha Ah, je staat er al op! @ Nadinneke, ik mocht pas met mijn marvelon-pil beginnen na de borstvoeding! Wat erg zeg, 2 cysten? En hoe ze je dan behandelen, pfffff.....ik ben juist gewend dat Belgen beter zijn in de medische wereld en ook aardiger, maar dat was in jouw geval dus even de Hollandse Slag daar in Hasselt... Sterkte meid! @ Daan, je was de laatste EN de eerste, haha... Mooi hè, dat witte! Hier was het met een uurtje wel weer weg ook, jammer is dat....Alleen de auto is nu smerig door de zout-zooi, da's dan weer een nadeel! Binnenkort maar weer even naar de wasstraat! @ Springmuis, maar goed dan dat we hier zitten! Ik was eigenlijk niet van plan naar januari te komen dus......dit is wel de goede oplossing! Maandag naar de huisarts zie ik, spannend.... @ Knippy, wat lief dat je man dat zei, van die meisjesnaam, haha.....enne, die hebben jullie mooi vast! Hoe was het in de Beekse? @ BBKane, -14 Wij hebben centrale verwarming! Wil in ons nieuwe huis denk ik zo'n elektrische haard op de slaapkamer, lijkt me zo romantisch Enne, niet zo jong meer? Ruben is toch niet zo'n jonkie? Paar jaartjes jonger moet kunnen Maar ehm....George C was er ook enne, is dit misschien een lekker hapje? (is 42 geloof ik) Hij zingt in ieder geval errrrrug lekker, dus hebben we ook nog even heerlijke muziek in t kasteel! @ Lieselke, wauw! Da's pas sneeuw! En erg hè, als je geen zin hebt in zo'n feestje....ik ken het. Uiteindelijk valt het dan wel mee, maar voordat je er bent! Zeker met dit weer, bllleeehhhh.... Kom daarna maar weer lekker naar het warme kasteel hoor! @ SylviaM, oeh, die's ook lekker...... *sleept zich maar weer van de bank, gaat even de was opvouwen en opruimen, om daarna weer lekker terug te komen voor een bakkie thee en open haard (hebben we die al aan?)*
Oh ja......ik bedacht me dat het wachtkasteel wel erg vol wordt en straks zit er een gaatje in en loopt ie leeg.....en het is ook wat als we steeds Pixie's kasteel lenen.... Dus ben even op zoek gegaan naar een nieuw onderkomen, vinden jullie het wat?
kwiepark gaat het ook met u meid? Zit ik maar te zanikken over mijn problemen... We gaan de pil nemen eens ik meer weet wat te doen met die cysten. Nina heeft geen bv.meer gehad sinds gisteren en ik voel ook geen stuwing tov.vorige keren. Wel spijtig want 3 x zo'n verandering in smaak van bv.je zou voor minder af en toe weigeren om te drinken. Ik baal er nog van van de hulp mijn man ook al zeg moet je daarom daarnaartoe gaan? Mijn schoonmoeder ook ff opgebeld om uitleg te doen ,want ik denk morgen mooi thuis te blijven en dat de man met de kindjes naar daar gaat op bezoek ,kan ik bij rusten. Kan niet eens 5 minuten rechtstaan van de pijn in men liezen dus. Ik hoop maar dat 2010 een kindje voor ons in spè heeft [-o< Mmmm njammie wat een binken! =P~
Lumea, wat een geweldig uitleg van de zin Onderzoeksmedewerker pedagogie en intermenselijk! Ik heb zitten brullen toen ik las wat het inhield. Die houden we erin! Enne ieks ... weghalen van moedervlekken. Ik ben niet gauw bang maar bij de huisarts schijt ik zeven kleuren als hij met een spuit aan kom zetten. Eenmaal heb ik iets weg moeten laten halen, het heeft een naam maar ik kom er niet op, en dat moest weggebrand worden. Brr, krijg er nog nare beelden bij als ik er aandenk. Vertrouwde je die moedervlekken niet omdat je ze wegghaald hebt? Daan, je maakt me nieuwsgierig met je babykamerthema. Vertel, vertel, vertel. Please. Maartje, lekker werk doe je als de jeugd tegen je benen schopt. :-# Oké, het is een uitdrukking Tegen de schenen schopen, maar om het nu zo letterlijk te nemen ... Lieselke .... Alsjeblieft, ik mep je terug! Tuurlijk Katje, missen we je wel! Wat denk jij wel niet. Sorry dat niemand je gisteren toegevoegd had, maar ik zie dat het nu wel gedaan is. Zelf zat ik met mijn hoofd even ergens anders. Nadinneke, wat kan het leven hard zijn. Alweer een miskraam dus, je derde op rij. Meid wat verschrikkelijk. Edit: lees net dat je zelfs op spoed bent geweest en dat er twee cyctus zijn gevonden op je eierstokken. Meid, je hebt echt heel wat te verduren. Sterkte en een dikke knuffel. Chips, niet eens sweety kunnen uitzwaaien. Hopelijk heeft ze een heel leuk weekend op Ameland. Hé Jutte, je bent er ook weer. Lange dag gehad donderdag? Is het nog gelukt met meubeltjes shoppen? Daan, nice picture. Wakker worden met sneeuw. Zo ver is het in het westen nog niet. Wel hagelbuien en af en toe natte sneeuw maar meer ook niet. Knippy, have fun in de Beekse Bergen. BBKane en Klasien, willen jullie dat koude weer wel even in het noorden laten? Ik hoef nog even geen sneeuw en vriesweer. Ik moet nog even omschakelen van een matige zomer naar een echte winter. * KwiePark wilde dat ze soms een beer was, dan kon ze lekker in winterslaap. Dat in het donker wakker worden is helemaal niet leuk en dat hebben we het nog niet eens over de kou gehad. * Trouwen BBKane, maak jij altijd van die mooie taarten. Althans ze klinken erg mooi. Foto foto foto! Volgens mij was jij het toch ook die een taart voor kerst aan het uitproberen was? * KwiePark ziet de foto van Sylvia en denkt bij zichzelf dat deze mooie man er wel mag wezen. Waar kan ik hem vinden in het kasteel? Ik ben even weg hoor meiden ... *
Ben jij daar zot zeg! Je had wel even wat anders aan je hoofd dat om je druk te maken over mij. Maar om erop terug te komen. Het gaat inmiddels wel. Gisteren even flink gehuild om mijn frustratie eruit te laten. Vannacht redelijk kunnen slapen en als ik wakker was nagedacht over hoe nu verder. Mijn vriend wil het nog even aanzien en niet direct een beslissing nemen, misschien heeft hij gelijk. Verder gaan we hem vanaf nu goed verwennen en zorgen dat hij de laatste weken toch nog kan genieten op zijn manier.
Oehoe! Ik kwam alleen even snel gedag zeggen tehen iedereen: daaaag. Ik ga nu snel koken (vis in de over met garnalen, paprika, courgette, slagroom en cheddar) en daarna een leuk feestje. Feestjurk komt uit de kast. Later! x
Ja hoor ophalen kan ook altijd natuurlijk, maar voor bijzondere gevallen (zoals voor bekenden (val jij ook al wel een beetje onder inmiddels ) wil ik het evengoed wel eens bezorgen als het verder weg is. Enne dan maak ik er meteen een dagje Barneveld van, want daar wonen mijn ouders, ben dan toch al halverwege Zo ik ga mijn pizza uit de oven halen... Tot later!
@ Nadine: meid, het zit allemaal niet mee zeg, goed hoor, dat je morgen even rust neemt...dat is niet altijd even makkelijk als er al kindjes zijn! @ Kwie, *loopt even naar de dierenwinkel op de hoek, vraagt om de lekkerste, rent naar huis en gooit ze online* Donderdag was vreselijk lang, maar wel leuk! Ze sluiten die cursusdagen af met een etentje in een leuk restaurantje en we hadden een gezellige groep...heerlijk dus! En meubels, ja hoor, we hebben een prachtige eettafel gezien, daar gingen we voor. Nu eerst nog ff het totaalplaatje bij elkaar sprokkelen voor we gaan bestellen.....we verhuizen over een maand of drie, dus dan moet er zo onderhand toch wel besteld worden...maar we willen zoveel, zucht... @ Sylvia, leuk, feestje met feestjurk, veel plezier! Ik ga de hartige taart even in elkaar zetten en in de oven doen..... ciao!
Daar ben ik dan weer. Vandag moeten werken, was niet zo druk. Iedereen bleef lekker binnen denk ik. Moest erg krabben, door de sneeuwstorm en toen lag er op de snelweg een stuk betongaas van 1,5 m bij 1,5 meter. Echt levensgevaarlijk. Maar even politie gebeld en die waren blij en gingen het opruimen. Mijn goede daad weer gedaan. Dus was ik alles bij elkaar al erg druk. moest om 8 uur beginnen. -Jutte en Knippy: Ik ben donderdag naar de beekse bergen geweest, het was er niet druk maar we hadden een hele leuke dag. Knippy ik hoop dat je vandaag ook een mooie en niet te koude dag hebt gehad. -kwiepark: Geniet inderdaad lekker van de tijd samen en verwen hem maar goed. (de andere ook niet vergeten hoor ) Verder iedereen een knuf van mij, ben heel knuffelig vandaag. Mijn plaatje was ineens verdwenen, dus daarom nog maar een keer.
@ Nadinneke en KwiePark... jeemig meiden wat een ellende! KNUF! @ BBKane... wij hebben twee van die losstaande radiatortjes in huis. We huren de benedenetage van een vrijstaande woning en hebben best veel profijt bij de kachel van de buren! Verder hebben we vloerverwarming, maar die gebruiken we eigenlijk alleen in de badkamer en de slaapkamer van zoonlief... is veeeeel te duur. gut, vandaag alvast een zwangerschapsbroek gekocht. ben in de laatste 2 weken 7 kilo afgevallen, maar wel 3 cm gegroeid op mijn heupen en borsten, en 5 op mijn bovenbuik... mijn spijkerbroek deed zo zeer. Mijn taille is wat duidelijker geworden, dus die broek sneed bijna mijn buik in 2. hihi... 5 weken zwanger en al aan de bh's en broeken... lol lol en ik nog maar hopen dat we het met kerst zouden vertellen... volgens mij zien ze het morgen al wel... (morgen etentje met schoonfamilie om verjaardag van oma te vieren...)
Hallokes! Hmmm, is dat niet Gavin Rossdale van Bush? (had vroeger lange haren...*kwijl*) Ben terug van de babyborrel en Michieltje is een schatje! Uiteindelijk viel het wel mee, hoewel ik geen zin had, maar de rit idd, jergh, zooo glad en zoveel sneeuw! Manman! Ben ook aan de kook hier: hespengebraadje met boontjes en sluimererwtjes, kroketjes en sausje... hmmmmmm @Sweepy: way to go, superheroooo! Fijn dat er toch nog mensen zijn die vooruit denken aan het eventuele gevaar! Toppie! @Kwiepar: geniet er samen van! Geef hem een dikke knuf van mij, zou me gek maken als dat met mijn doggies ooit moest gebeuren... *knuf*
ben ik weer dames na een heerlijk dagje beekse bergen wel koud met sneeuw en hagel dus de wandel route niet helemaal afgemaakt. Wel leuk om even te vertellen is dat we een hele lieve knuf hebben gekocht die voor onze toekomstige beeb is weer een id van me manneke wat is het toch een schat he Zal zo even een fotootje in me album plaatsen van de knuf. Dit wilde ik eerst ff kwijt ga ik nu bij lezen tot zo
@ bbkane -14 brrrr voor mij te koud hoor wel gezellig zo'n openhaard dat zou ik dan wel weer willen @ Desert orlando vind ik ook helemaal top ........Lekker hoor. @ Nadinneke wat een ellende veel sterkte meid @ Sylvia ow heerlijk die foto..... kwijl kwijl @ Jutt ja ik was dol blij met die uitspraak van hem had ik niet verwacht namelijk en vandaag dus weer zo'n actie met die knuf zoooooo lief Beekse Bergen was dus erg leuk @ sweepy wat toevallig dat je daar van de week ook geweest bent maar vandaag was best wel koud Bedankt voor je knuffel doet altijd goed Zo ik ben weer bij ga ik nu lekker gourmetten met mijn vriendje tot straks