Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    @ KwiePark. Verwen je lieve bull maar goed . Als jullie nog niet toe zijn aan het nemen van een beslissing, dan moet je dat ook nog niet doen. Dat komt vanzelf wel. Geniet nu maar even goed van hem.
    Over mijn taart. Ik vind het leuk om af en toe wat te bakken. Sinds kort ben ik begonnen met echte marsepein taarten e.d. Maar die zijn nog niet zo goed gelukt hoor. Ik moet nog veel oefenen en dus veel taarten eten. Het is heel erg leuk om te doen. Als ik ooit 1 maak die het showen waard is, dan plaats ik gelijk een foto.

@Klazien, gelukkig dat jullie mee kunnen profiteren van de warmte van de buren. Anders is het erg duur. Wij hebben hier alleen vloerverwarming in de badkamer en de gang. Die staan nu beide aan, maar wel alleen op het eerste standje. Onze buurman heeft toevallig vandaag weer 3 kuub hout gebracht. Mannetje zaagt normaal gesproken zelf zijn hout, maar het afgelopen jaar lukte dit niet. Nu in januarie gaat die weer bomen omhakken voor de volgende winter. Dat gaat in nederland wel wat makkelijker. Even een slinger geven aan de thermostaat en het is warm.

2. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    O, ja. Dat moet ik ook nog vertellen. Vanmiddag heb ik een ovutest gedaan. Ik weet het, het duurt nog 6 dagen tot mijn NOD. Maar ik kon het niet laten. Ik was gewoon erg nieuwsgierig of er met een ovutest iets af te lezen valt. Mijn ovu-test is erg paars. Als ik het gebruikt zou hebben om mijn ei op te sporen zou ik denken dat ik morgen een positieve ovu test zou hebben.

Ik weet wel dat het niets hoeft te zeggen, maar toch..... Ik vind het toch best wel spannend.

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Knippy: superlieve knuf! Gaat je toekomstige beebje van kunnen genieten hoor!

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat een lieve knuffff!

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @sylviam jaaaa wat een lekker ding! Mjammieeeee!

@knippie, wat leuk dat je toch een lekkere dag gehad heb ondanks het koude weer en wat ontzettend schattig van het knuffeltje! Enne meisjesnaam, ben zoooo nieuwsgierig, als het zo ver is hoe iedereen zijn kindje gaat noemen!

Hier staan de namen al vast, mocht het ons natuurlijk gezind zijn om zwanger te worden!

Vandaag een setje ondergoed gehad van mijn ventje..roze! Zegt ie, ja je bent zo roze bezig op het forum hahahaha..mja hij heeft denk ik een andere gedachte van de roze motorclub..:)

@kwiepark, je hebt gelijk hoor, verwen m maar goed..en neem geen moeilijke beslissingen als je er nog niet aan toe bent! *dikke knuffel!*

@bbkane, bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat wij de oudste waren ;) maar ben jong van geest hoor :)

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Kleintje ligt op bed, pffff, was een draakje net zeg! Peuterpubertijd, vooral lastig omdat ze niet kan zeggen wat er is.....

Nu lekker met een drankje op de bank, ff genieten van de rust in huis!

@ Klasien, 7 kilo in 2 weken? Heb je zoveel overgegeven dan? Dat kan ik me niet herinneren van je teksten....wel veel!

Ga je, mochten ze het toch niet zien, je familie morgen al wel op de hoogte brengen?

@ Sweepy en Knippy, ik ben nog nooit naar de Beekse Bergen geweest, stom hè?

Leuk hoor, zo'n knuffeltje, cute!

@ Lieselke, jaaaaaaa....Gavin!
    Weet je, ik heb ze ooit op Pinkpop gezien. Stond ik ff helemaal vooraan. Gavin kijkt "mijn" kant op (ja, wat zien die gozer dan, 100 zingende en zwijmelende meisjes), staat er een meisje naast me, ze draait zich naar me op, kijkt me aan en geeft me een klap! "Hij keek naar jou en niet naar mij!"
    Nou jaaaa :confused:

*maar hij keek wel naar mij :) * ben vooral fan van zijn kaaklijn en die rij met witte tanden erin en de stem die daar dan uit komt.....zucht

Barst, zie nu pas terug dat BB Kane ook in Noorwegen woont, wat grappig, twee dames uit het hoge noorden!

@ Desert, wat schattig! Een roze setje, ik ga gelijk mijn man vertellen van onze roze kasteel met roze toebehoren! hahahahha..

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    heb nog niets gelezen maar denk oh my god... 1 dagje te werken en ik moet direct 20 pagina's teruglezen haha

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Desert: ga je het aantrekken vandaag ;) Wel superlief van je ventje, de manier waarop hij laat merken dat hij je graag ziet :)

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Gooooooooo maartje! Leuke werkdag gehad?

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, niets persoonlijk van deze kant af hoor!
    Je bent van harte welkom hoor! Niet zo onzeker ;)
    Deze 'lijstmod' heeft het gewoon ff heel druk met werken gehad, dus geen tijd gehad. Heb alleen zo nu en dan ff snel gekeken en een onzinnige post gedaan, maar geen tijd gehad om de lijst up to date te maken!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja was erg leuk, en ik heb niet eens een nieuw blauw plek gekregen :)

Mn rit naar huis toe was wel eng: het sneeuwstormde hier en ik moest zo'm 30 kilometer naar huis rijden. Heb er echt idioot lang over gedaan, was een beetje bang, zag echt geen drol.

Ik mag precies over een week testen.... aaaghhhh! Gelukkig zorgd mn werk er wel voor dat ik es aan wat anders denk, maar zodra ik dan weer thuis kom....

Hoe was jouw dag?

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahaha, t werkt wel, veel er over praten en zo af en toe tijdens het koken wat roepen! Nee ik heb niet te klagen met hem, 9dec gaan we ook een midweek naar disney!

Maar wel schattig hoor..alleen uuh de cupmaat was iets te groot :) Maar goed, ben er wel blij mee! Kipfilets erin en het te groot zijn is ook opgelost!

Nee trek het niet aan vanavond, hij heeft een feest, dus de toestand waarin ie terug komt is niet zo aantrekkelijk :) maar we gaan morgen wel uiteten, dus dan trek ik het aan!

Of misschien tijdens mijn eisprong..we hebben afgesproken dat ik niet zeg wanneer het is..tenminste de eerstkomende tijd..

@jutte, het werkt echt! Zeggen tegen je mannetje!

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

desert de naam hou ik graag nog even voor ons 2
    ik deel graag heel veel met jullie maar dit liever voorlopig nog niet sorry

Jutte wie weet kom je er nog eens

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @maartje..ondanks de blauwe plekken is het wel superleuk werk he? Ik mis het wel hoor..vooral rond deze tijd, als een stel bejaarden(werkte op de gehandicapten ouderen groep) in pyama Sinterklaasliedjes zongen..Vorig jaar bedachten ze zich, terwijl ik een client in bed aan het doen was, dat het paard ook honger zou hebben..
    Nou de hele woonkamer lag vol gras, er stonden 3 pannen! vol water klaar en al het suiker was door de hele woonkamer verspreid, ik heb zo gelachen toen!

En de ochtenddienst was minder blij hahahaha

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @knippy, logisch hoor, maar het viel te proberen toch;)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    whahahaha das lachen zeg! hihihihi! En zooo lief hhahaahaa!
    Vandaag had ik alleen maar schatjes en een paar duiveltjes die door kort te houden ook schatjes werden :D

Pfffff ben inmiddels weer bij met lezen hihi!
    Ik ga zo weer naar beneden, ff lekker tegen vriendlief aan hangen :D
    Ik denk dat ik morgen pas weer ff online kom! Toedelsss

17. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Hee Jutte... helemaal niet overgegeven... zelfs meer gegeten dan normaal... maar dat koude weer... en het zwanger zijn... had het bij mijn eerste ook hoor... toen ben ik in totaal maar 10 kg aangekomen, ondanks dat hij 9 pond was. Gewoon de eerste drie maanden 12 kg afgevallen... en er daarna 22 weer bij... lol

was voor mijn gevoel wel dubbel slank na de bevalling... buikje eraf en lichter dan ervoor...

@BBkane... ja dat is echt niet te betalen, met alleen vloerverwarming. Gelukkig gaat het met die oliekacheltjes wel heel goed... gewoon sloffen aan in huis... veel tapijtjes en kleedjes... (we hebben tegels in het hele huis, en alleen vinyl in de slaapkamers en keuken.)

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ja zeker lief! En vooral zo goed bedoeld hahahahaha

Slaap lekker alvast, lekker bij je ventje hangen!

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Maar: heb wel leuke dag gehad. Babyborrel van Michiel (zoontje van collega), lekker uitgebreid gekookt (hespengebraadje met boontjes, peultjes en kroketjes) en genoten van de sneeuw (zie album). Hier was het ook wel minder op de baan, zo'n sneeuw! Momenteel is het hier op de straat spekglad, ben blij dat ik niet meer weg moet!

Ivm met namen, mijn mama is vroedvrouw en werkt bij kinderartsen en heb daar de laatste tijd wel wat zeeeeeeeer bizarre namen gehoord: Kindt (meisje), Geoffrey en Geoffrey (lees: dzjofrie en dzjefrie) voor een tweeling, Zonne-Sterre-Luna (3meisjes in 1 gezinnetje), Knut (jongen, zoals het ijsbeertje...) Nja, niet mijn keuze hoor... Weet niet wat jullie er van vinden?

Ahja, mijn liespijnkramp zijn voorbij, woehoew!

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Luna vind ik wel schattig voor een meisje, maar Knut? hahahaha Denk zeker dat mijn vent er niet mee eens zou zijn haahahaha

Deel Deze Pagina