Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Klasien: zaaalig, boekje lezen tot je oogjes dichtvallen! Wat ben je aant lezen?

@Miranda: ja, hebben we beiden een excuus om niet te strijken! En btw, denk dat het hier spookt: zit ik te zagen en klagen over men was *knal* vliegt de trommel van men wasmachine los! Draait nog wel, maar zwiert niet meer goed! Jeeuij, dat wordt wsl nieuwe (tenzij papa kan repareren) en dat net voor de feestdagen! jergh!

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hier ook wasmachine problemen geweest. Er kwam geen water meer in. Gelukkig kon het gerepareerd en hoefden we neit een hele nieuwe te kopen.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Lumea,

Kheb geeeen idee, vond het teveel bijlezen naar mijn zin eventjes....

Ooh Lieselke, voodoo.....kheb toch echt jouw trommel niet naar de filistijnen gedacht hoor...wel de mijne maar helaas die draait gewoon door. Wat vervelend..Hoop dat je papa hem idd kan maken, anders een nieuwe zo idd net voor de feestdagen geen pretje.

Groetjes,
    Miranda

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Mja, ik hoop ook dat het hersteld kan worden! Nu ja, we zijn maar met ons 2, maar ik kan me inbeelden dat zoiets een kleine ramp is als je met kindjes zit thuis! Heel de was heen en weer sleuren..; pfff

Lumea: hoe ist met jou anders?

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *denkt.....thank god for my dad!kheb net voor de geboorte van de kleine een nieuwe van hem gekregen......lief he ;)*

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Een wasmachine die kapot is als je een ziek kind heb met overgeven da''s echt een ramp!

Hier is het redelijk. Beetje ziekjes. M'n dochter is behoorlijk ziek geweest. Gisteren 40 graden koorts en vandaag op een bep moment 39.8. Maar nu gaaat ht weer beter gelukkig

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoe is het met jullie? behalve de wasperikelen?

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh wat zielig, gelukkig nu weer wat beter, hoop dat ze een rustige nacht heeft en morgen weer helemaal gezond is.

Verder gaat het zijn gangetje....Lieselke en ik moeten eigenlijk aan de strijk maar hebben geen zin. Ben alleen thuis en de kleine ligt lekker bij te komen van een drukke dag....kheb krampen denk dat ik ongesteld ga worden....of ijdele hoop en wrod het weer 3 maanden niet..maar dat is even afwachten.

Groetjes,

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja, had het gezien van je dochtertje! Fijn te horen dat het beter gaat!

Ik voel me ook al beter. Pijn in mijn liesstreek gehad (leek zo wat op ms-krampen, maar was periode van normaal mijn eisprong) van vorige vrijdag tot gistre. Beetje misselijk geweest paar dagen, maar nu is alles weer top! Was wat bang dat ik ziek zou worden, maar blijkbaar niet dus! woehoe!

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ik hoop natuurlijk met je mee dat het geen ijdele hoop is!
    Maar hoezo weer 3 maanden niet? Heb je dat de vorige keer gehad?

@ Lieselke, gelukkig dat je niet ziek geworden bent. Da's zo vermoeiend. Ben hier aangestoken door m'n dochter. Veel geslapen vandaag.

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ja, kan ook effe niet volgen met de 3 mnd?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh sorry...jullie kennen mijn voorgeschiedenis natuurlijk niet dom dom

Ik heb PCO en daardoor heb ik soms (lees meestal) geen natuurlijke eisprong..en dat duurt soms 3 a 4 maanden. Maar sinds de geboorte heb ik er wel een paar al gehad...maar mijn cyclus is nog niet echt normaal. Tot nu toe heb ik 2 normale cyclussen gehad van precies 28 dagen en 1 van bijna 50 dagen en daarna waren ze niet langer als 14 dagen...nu is het weer wat langer...maar ik weet het deze keer niet. Denk dat ik geen eisprong heb gehad en weer lang moet wachten.

Groetjes,
    Miranda

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeeeee, lijkt me ook maar niks... Hoop toch dat het goed zit deze maand hoor.

Denk soms ook dat ik geen eisprong heb, omdat ik niet weet of ik iets en wat ik zou moeten voelen en omdat ik daar zoveel over hoor en lees. Mja, da's weer typisch mij... Allee, ik denk vaak negatiever als het gaat over iets dat ik heel erg wil, om een teleurstelling te voorkomen, snappie?

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Snap het helemaal meid, hoe lang ben je dan al bezig met effectief zwanger te raken?

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *krijgt schaamrood op de wangen* 4 maanden nog maar, erg he...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hahaha, nee hoor helemaaaaal niet erg...vier maanden is al echt heel erg lang als je er gewoon naar verlangd.

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ah vandaar. Hoorde voor het eerst van PCO toen Pupke vroeg of iemmand het kon uitleggen wat dat betekende en het later zelf even gegoogled had.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tsjah...ik hoor het tegenwoordig zo vaak....niet normaal meer. Snap je wat je gelezen hebt en gegoogled?

Tis niet zo leuk maar ik heb het geluk gehad om na 7 rondes Chlomid (hormoon medicijn) en bijna 3 jaar proberen zwanger te raken en te blijven hihi.

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nou ik denk dat ik het niet helemaal snap hoor, maar wel iets beter want daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. Pupke had het gegoogled en toen op de pagina gezet.
    Zou het eigenlijk nog eens opnieuw moeten lezen... Maar heftig is het wel lijkt me.

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Dames (en vooral Miranda dan..) ik ga jullie verlaten! Beetje zetelen in het parlement van mijn woonkamer als minister van luie zaterdagen!

Tot morgen!

*slikt wel even en hoopt dat niemand gaat grommelen over de dikke 4 pagina's gel*l hier ;)*

Deel Deze Pagina