Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :p hang ze Lieselke.....enneuhhh meiden sorrryyyyy! Maar jullie snappen het wel he...als je je eenmaal verveelt dan moet je toch wat doen he....

Oh Lumea, het kan heftig zijn jah...maar er valt mee te leven hoor. ;) Tis enkel moeilijker om kindjes te 'krijgen' zoals ze zeggen.

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ***inbraak***

ik spiek hier ook af en toe hoor.

***uitbraak***

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Helleup een inbreker! Bel de politie!

Slaap lekker dames!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

ooh spiekerd...pas op hoor want de spiekpolitie staat om de hoek....HOe gaat het met jouw?

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *waar waar waar* *pakt haar laptop en houd hem boven haar hoofd....tis toch verzekerd en liever een kapotte laptop als een inbreker....*

Ooh tis Elise maar....die spiekt ff om het hoekje....

*lacht en gaat weer lekker onderuit in de bank hangen met de laptop netjes op schoot*

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zo...nu iedereen lekker aan het slapen....tjsha hint misschien....moet ook maar eens naar bed toe. Morgen om 7 uur ligt er weer eentje te roepen voor een fles....

Welterusten als er nog iemand meeleest!

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Proberen mag altijd ;)

@lieselke arme kinders met die namen
    Mooi meisie is het.

@Lumea gelukkig gaat het weer iets beter met je dochter

@mgwc hier ook nog wakker hoor :D

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @mgwc hier gaat het goed hoor. kleine slaapt mannetje slaapt op de bank. en ik wacht de laatste voeding af maak dan mijn man wakker en ik ga dan lekker slapen. haha.

vrijdag met helma30 wezen shoppen hartstikke gezellig. stond bij de miss etam voor de buikbanden en dacht ineens dat ik het zwanger zijn erg mis en het zo weer zou willen. dus begrijp helemaal weer hoe jullie je voelen. dus duim weer extra hard voor deze maand.

9. hielko2006

Dus dat word misschien weer snel door klussen voor jullie nog een kleine beeb erbij?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Knippy, ik wou er al bijna vandoor gaan! hihi nu kan ik toch misschien nog wat langer blijven hangen.

Hihi Elise, ja erg he....heb dat ook en mijn meisje is ook pas 8 maanden...maar ja ik wil wel...de natuur werkt alleen niet zo goed mee hihi.

Mocht het met de verjaardag van ALyssa nog nie zover zijn dan gaan we terug naar het ziekenhuis om het zo weer te proberen met behulp van medicijnen.

Oh heb net je album even bekeken...wat een lekker ding dat kleintje van jouw zeg! Goh het lijkt al wel een eeuw geleden dat mijn meisje zo klein was....

Groetjes,
    Miranda

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @knippy nou voorlopig nog ff niet klussen hoor. financieel is dat ff niet morgelijk en wil eerst mijn bedrijf weer running hebben.

@mgwc 8 maanden oh leuk he. zoals je al las. wij wachten nog ff. eerst is Helma30 aan de beurt.Dus daar moet ik nu heel hard voor duimen.

12. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    **correctie wel klussen natuurlijk, maar gewoon voor de lol. haha

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmmmzzz....klussen....pfft Alyssa was al bijna 5 maanden voordat ik daar weer zin en durf in had....maar nu gaat het redelijk.....ben zo flink ingeknipt en heb er nog steeds last van :(

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ok! nu is het genoeg. Ik ga toch maar mijn bed in hoor meiden, morgen weer om 7 uur op....kleine meis zal toch gewoon honger hebben... twas gezellig!

En sorry voor iedereen die morgen al die pagina's door moeten spitten....lees er maar gewoon overheen hihi.

Groetejs,
    Miranda

15. hielko2006

weet niet of je er nog bent was ff me berichten aan het kijken veel pendelen aanvragen

elise alles op zijn tijd he
    en klussen voor plezier mag altijd toch

16. hielko2006

waaaaah zo'n bevalling lijkt me al niks en als ik dan weer zo iest hoor denk ik ow jee moet dat echt
    maar wil ook graag een beebje van ons samen dus ja ik moet wel

truste voor nu ;)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    was er nog net! wou net afsluiten..

Oh pendel je..magk je ook een aanvraag versturen?

Wat heb je dan nodig?

18. hielko2006

ja hoor mag stuur maar een PB met voor en achternaam je geboortedatum en wat je vragen zijn
    duurt wel ff voor je antwoord hebt hoop dat ik morgen alles red maar anders in de loop van de week

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dat was nog niks! Zal je de rest besparen...... :evil:

20. hielko2006

Doe maar al die erge bevallings verhalen hoef ik niet te horen word ik alleen maar angstig van

Deel Deze Pagina