Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Moor, tja, ik merk dat veel collega-organisaties die nog geen aparte communicatiemedewerker hebben inderdaad de office manager dit werk laten doen. Leuk hoor!

Ja, doe wel veel creatieve dingen, denk veel mee met vormgeving, maak nieuwsbrieven, advertenties en ben de webbeheerder en ga nu aan de slag met een intranet.

Maar ja, net wat ik eerder meldde, zo crea als Pupke, da's heel lang geleden op oude apple-tjes geweest met oude programma's, zou graag weer eens wat bij willen leren...

Within Temptation.....ik heb laatst de Live Show met het Metropole gedownload, ook leuk! Maar moet bekennen dat de harde rock toch wel een beetje meer uit mijn twintiger leeftijd stamt, ben wat afgekoeld de laatste jaren, hahaha...

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Op de voorwaarde dat je gezellig meekletst en je voorstelt ;)

Oh en wat lekkers meenemen graag, we snacken er hier flink op los, in het kader van "digi-snacks zijn de beste slankhouders"

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou zal ik dan ook eventjes...

Ben Miranda 28 sinds 8 november getrouwd met Marco 33 word 24 december weer een jaartje ouder. Wij zijn getrouwd op 31 augustus 2007 en het was super! ik was toen 11 weken zwanger en ondanks dat ik iedere dag de longen uit mijn lijf spuugde heb ik die dag maar 1! keer gespuugd...Goed he!

Verder hebben wij dus 1 kindje mijn superdochter Alyssa. Zij is geboren op 24 maart dit jaar. Jaja op tweede paasdag en ze bracht sneeuw mee! De zwangerschap ging wel goed, ondanks dat ik dus 9 maanden lang aan het spugen ben geweest. Het zwanger worden heeft wat langer geduurd, namelijk bijna 3 jaar. Ik heb PCO, dus met behulp van Chlomid is het gelukt!

En op verzoek van Jutte...euhmm lekkkere appeltaart...zelf gebakken!
    Heb helaas geen plaatje :(

Groetjes,
    Miranda

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oj, klopt dat wilde ik nog zeggen. Quark is idd niet meer in gebruik, wij gebruiken nu Adobe InDesign om op te maken. Maar de banner is een combi van Photoshop en Illustrator. Allemaal nog steeds op Apple.

Hoe lang is het geleden dat je ermee gewerkt hebt? Zoveel is er niet veranderd voor mijn gevoel in de afgelopen 7 jaar. Alleen is InDesign veel beter afgesteld op de andere programma's omdat het allemaal van Adobe is.

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Hallo Miranda! Gezellig dat je er bent!

Ik heb trouwens nog Milka chocolade... die met die vulling erin yummie!

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hee Miran,

Ik heb je appeltaart gevonden:

7. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    HEY! We zijn op dezelfde dag jarig :)

Nog gefeliciteerd haha

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *bedelt om een stukkie Milka bij Pupke* diiiieeees lekkerrr!
    Ehm even denken hoor...ik ben in 2001 afgestudeerd...dus tot die tijd met Quarck gewerkt!
    Maar ik moet daarbij wel ff melden: toen ik in 1996 ging studeren en ALLE hogescholen al lang met Windows 95 werkten en e-mail hadden, werkte mijn hogeschool nog met WP 5.1 (heb daar nog een tentamen in gehad!) en een intranet-mail. Die wij als whizzkids natuurlijk al gauw wisten te kraken om er toch extern mee te mailen ;)
    Gelukkig een jaar later windows 95.

Maar moet je nagaan hoe oud de 15 apples waren waar wij ons werk op moesten doen, zucht....

Eens even torrenten op Illustrator, aangezien die webdesign blijkbaar niet te torrenten is :( jaaaa...weeet het moet progjes kopen, maar daar heb ik dan net de centjes weer niet voor over, hahaha

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *damn, die appeltaart is lekker*

Ik ben ook in november jarig! ;)

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi JIJ ooooooohooooook! Hoe jong ben je geworden...heb wel iedereen zijn berichtjes gelezen...maareuhm vergeeeef me kan het niet onthouden...heb sinds de zwangerschap nog steeds pudding voor brein.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    HIhi geniet ervan! Oh en wanneer dan?

13. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    29 :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    God ze zeiden tegen mij...loop je tegen de dertig he! Nou ja, jij nog meer Pupke hihi.

:p

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zal me ook even voorstellen dan...

Ben Suzanne en woon in Tiel samen met mijn vriend, zijn 8,5 jr samen, dochter Loïs van 17 mnd en 2 katten; dj en roos...

Ben nog even 27, word 22-12 alweer 28...

Ben juf op een basisschool en heb dit jaar groep 7...

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zal me ook nog ff netjes voorstellen:

Ik ben Maartje, 24 jaar. Partime werkzaam als jeugdzorgmedewerker en verstandelijk gehandicaptenbegeleidster. Daarnaast doe ik mn best om nog een studie af te ronden, maar kan me er de laatste tijd niet vaak meer tot zetten.
    Ik woon met mijn vriend in een eigen koopwoninkje, met voldoende kamers om op te vullen :D
    Mijn hobby's zijn lezen, kwebbelen met vriendinnetjes, sieraden maken etc.

En ik wil heeeeel graag zwanger worden! De kans is reeel dat dat niet zonder slag of stoot gaat lukken want ik heb een zeer korte en zeer onregelmatige cyclus met veel tussentijdse bloedinkjes... Maar daar ga ik 1 december voor naar de gyn. En ik hoop dus dat hij mij verder kan helpen, of liever nog: dat er inmiddels al een wonder zich is aan het voorbereiden en dat ik de 30e positief test. :)

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Haha ja, mijn broertje loopt me daar ook steeds mee te pesten. Maar ik zeg maar zo:

30 is een prachtige leeftijd! Je bent oud genoeg om te weten wat je wil, en jong genoeg om het mogelijk te maken!

Ik heb er niet zo'n last van, vind 29 erger. Het woord alleen is al te lang ne-gen-en-twin-tig pffff...

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Lekker dan, ik ben 31 geworden (de 1e)

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    ach, weet je, er gaan zoveel mensen TE jong dood, dat ik blij ben dat ik er steeds weer een jaartje bij op mag tellen!

Toch?

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dan doe ik er nog een schepje bovenop: 32

Deel Deze Pagina