ja maar vind het idee om het via foon of mail te doen ook zo lullig... wil ze er eigenlijk wel een beetje op voorbereiden... maar hoe doe je dat hier vandaan?
Je zou er over 2 dagen zowieso een testje tegenaan kunnen gooien natuurlijk. Blijft spannend en irritant. Zowieso hiero, want nog een week en dan hebben alle meisjes in november zowat getest. Ben zo ontzettend benieuwd wie van jullie allemaal naar Aug. komen Ik hoop natuurlijk allemaal
SylviaM: Ik vind die eendjes echt helemaal geweldig. Ik heb veel eendjes en deze zijn erg leuk. Je staat nu in mijn favorieten. Mocht het zover zijn neem ik wel contact op.
haha hier ook Sweepy, onder het tabblad 'Alles voor Frummel'. In het boekje 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun, schrijft hij dat zijn vrouw informatiegeil is geworden. Haha, nou dat klopt hier ook.
Is een leuk boekje he? Ik heb echt in een deuk gelegen, ik had het aan mijn vriend gegeven toen ik zwanger was en hij heeft alleen maar lopen grinneken, echt een aanrader!
Jep, ook nog eens. Vind het zo grappig dat hij steeds schrijft: uw zoon i.o en dat hij 3 dochters heeft LOL
Toen ik zwanger was waren de verkeersregels inderdaad effies weg... (heb wat toeterende mensen gehad, terwijl ik anders keurig rijd). Kon al huilen om Popstars(!) en wilde inderdaad ALLES weten.. Rare wezens..
@ Daan78 Je hebt hem ook in andere kleuren je had hem toen ook in oranje roze, dus ik had voor de groen blauwe gekozen maar het kan voor allebei Enne Mano vind hem eigenlijk niet zo leuk, maar hij heeft helmaal niks met knuffels.
Ja klopt. hihi. Daarom vind ik het zo jammer dat er niet iets neutralers is van die giraffe. Maar dan zou ik nog eerder voor die blauw/groene gaan
Hey, ik had ook zo een groen blauwe...en er word hier driftig mee geknauwd...hij heeft een lekkere slanke vorm en dat past goed in de mond....vooral nu er tandjes komen haha
Ha, ja ik weet t niet, hij vind er gewoon niks aan aan die knuffels, probeer het echt zo vaak te geven maar hij gooit ze gewoon neer en loopt door. Hij geeft ze tegenwoordig soms wel een kusje, maar daarna is het ook weer klaar.
sylvia ow wat ontzettend leuk die web van jullie Klasien moeilijk per telefoon zou ik het ook niet leuk vinden dus ja dan word het toch wachten tot je in NL bent