Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Miranda, wat heeft Alyssa trouwens een geweldig sprekend gezicht.
    helemaal op die foto met de muts.

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Volgens mij hebben we hier geen spoken....

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi dank je...mijn wondertje...ze huilt nu trwouens eventjes dus we gaan lekker badderen daar word ze lekker rustig van.

Misschien tot laters meiden!

Miranda

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Tot later. Veel plezier!

@Syl, als je in dit topic leest --> http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=122456 , dan zie je dat het nu alleen even in het nod nov. topic voorkomt.

maar het was er al veel eerder hoor. Al zolang ik hier ben iig. Maar misschine is dat ook wel de oorzaak :)

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Vwala, klaar met schoolwerk, nu snel effe jeans strijken en dan naar kine.

Ivm de kamertjes is bij ons al ok :) We hebben de kinderkamer van mijn neefje gekregen (bijna nooit gebruikt omdat mijn tante en nonkel naar Amerika verhuisd zijn) en alles wordt wit, zeeblauw en limoengroen. Mits mijn ventje een echt tekentalent is, komt er een een hele grote strandvlieger aan de muur waar het bedje komt. Hij gaat die zo op de muur schilderen, echt mooi. Dus wij gaan niet voor echt een 'thema', maar het wordt wel heel leuk.

@Daan: ik heb ook ooit zelf kerstkaartje gemaakt, maar dan met gekleurde inkt. Beetje inkt op een blaadje doen (let wel op dat het absorberend papier is, want sommige papiersoorten nemen geen inkt op eh), dubbelvouwen en dangoed aandrukken en uitwrijven. Je motiefje loopt dan op de voor en achterkant door. Je kan er dan zelf een kadertje rondzetten en bewerken met glitter ofzo, of je knipt het uit en kleeft het op een ander blaadje papier.
    Nou, veel knutselplezier alvast! Denk dat we beiden zo een beetje crea-zieltjes zijn ;)

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ook al zo'n creatief type inderdaad. Leuk hoor.

Ook jij bedankt voor je tip.

7. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ga even 1200 enveloppen stickeren. Denken jullie even aan me? Tot straks weer.

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wow, wat een klus... we zullen hier (samen met Ruben in het wachtkasteel) aan je denken ;)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!
    ik ben vanochtend bij de HA geweest, en het viel me allemaal reuze mee, had me er heel wat anders bij voorgesteld maar het was niet eng ;) kregen alleen een paar vraagjes, en nu kan ik morgen een afspraak maken bij de fertiliteitsarts, ben benieuwd wanneer ik kan :D

de eerste stap is gezet :D

en nu gaat de spanning verder.. ;)

Liefs

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Heeey Springmuis, dat toppie nieuws! Duimen omhoog allemaal voor een toppie resultaat!

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @ Springmuis: Goed nieuws!
    Jij hebt toch een beetje verstand van tempen? Kun je eens naar mijn FF kijken en je mening geven?

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Springmuis. Super dat je morgen al mag bellen. Hoop op goede resultaten. Kusssss

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Dames, ik ben ribbedebie! Veel tettergenot nog he, kom na men werk nog eens piepen!

Tschuss!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Doei doei, succes met mannetje zijn knie enzo.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    hmm, dames verveel me zit nu nog op mijn werk te wachten tot ik naar huis kan, wacht op mijn collega, weet niet wanner hij komt

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat is weer eens een ander invulling van wachten he. Het wordt jou ook niet gegund :p

Iedereen die bijna naar huis kan van zijn werk.

Ruben, Jeroen, Syl en ik zitten op jullie te wachten met koffie/thee en wat lekkers

17. Niet meer actief

Wauw al 57 pagina's ,kletstantes!

I'm back en ben zo blij als een klein kindje!
    De cycstes waren nu 16 mm groot en ze gingen vanzelf weg eens ik met de pil begin ,mocht ik verdernog pijn hebben mag ik altijd terug op consultatie gaan.
    Hetgene wat ik van bloedverlies heb gehad is typisch ook bij schildklierpatiënten ,dus als ik ooit nog bv.wilde geven rade hij me toch de mini-pil voor tijdens die periode om dan ook doorbraakbloedingen tegen te gaan en 'veilig' te zitten kwa kinderwens.

De baarmoederinfectie was verbeterd ,ff nog de AB uitnemen en dan zou het ok moeten zijn.
    De pil 'Gestodelle' vervanger van 'Meliane' voorgeschreven gekregen en net men 1e ingenomen.

Voor de rest zag hij ook geen tegenindicatie eens we weer goesting hadden om aan een kindje te beginnen ermee te starten maar ik zei dat ik eerst nu wil op kracht komen.

*springmuis ,goed nieuws!

*stuurt Ruben meer om te likken aan de postzegels

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb er ook last van dat ik zit te huilen tijdens popstars.. heb ik normaal niet zo snel maar nu pfffff...

Succes met stickeren Sweepy!

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dat is heerlijk nieuws!
    TOP!

Ik ga even nog iets lekkers uitzoeken (nee, Ruben hebben we al aan de postzegels zitten) voor bij de thee

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Nadinneke, toch wel goed nieuws he na/tijdens zo'n nare periode.
    Wat voor cystes heb je? Ik heb een dermoidcyste in een van mijn eierstokken, maar die gaat niet weg.
    (((((((((((((((((((((((((Knuffel voor jou))))))))))))))))))))))))))))))

Deel Deze Pagina