Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wat lekkers voor de mEIden...

2. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Whaaa :evil: hellemaal fout!

Ik was er zo zeker van. :(
    Nou op naar de volgende maand.

snif...heb ik 10 dagen voor niks boven de pot gehangen.

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Oooh NEEE, zijn de :evil: er?

4. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ja...ik was echt zo zeker van mijn zaak..
    Ongeloof aan deze kant.
    Borsten zijn maat groter en ik ben werkelijk al 10 dagen aan het spugen op die manier die ik ken van zwanger zijn. mijn lijf is mega spel aan het spelen met me. of het heeft losgelaten... nou ik snap het niet

Maar goed... nieuwe ronde zullen we maar zeggen.

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

nadinneke wat een goed nieuws zeg

lente jammer maar geef de moed nog niet op he ;)

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb net ook al gereageerd, maar ik vraag me wat af.

Is je menstruatie echt goed doorgebroken of is het weinig? Kan het niet een innestelingsbloeding zijn? Ik vind het zo plots?

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Balen meid!
    Zal ik je maar met frisse moed op een nieuwe NOD zetten?

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Zooooooo net even sinterklaasinkopen wezen doen met een collega voor ons sinterklaasspel volgende week. Dat zijn nog eens leuke dingen in de baas zijn tijd!

@ Klasien, whaha, BAM, dat is een binnenkomer bij je ouders, lachen! Enne, niet geschikt als moeder omdat je niet knuffelig genoeg bent? Nou ach, mijn dochter is ook niet knuffelig, dus ik heb de juiste genen doorgegeven :D

Ik denk er vaak over na om de volgende zwangerschap (hopelijk snel!) gewoon niemand te zeggen dat ik zwanger ben en eens kijken wie er als eerste de vraag durft te stellen, omdat ik zo dik word! Lijkt me een leuk experiment en ik denk er hard over na dat in ieder geval bij mijn collega's eens uit te testen :rolleyes: zou het werken?

@ Miranda, onze dochter had dat ook rond dezelfde leeftijd als jouw dochter! Was even een fase en vlak na haar eerste verjaardag ook weer. Leken inderdaad nachtmerries. Heeft beide keren een week of twee geduurd...zo zielig, echt ontroostbaar huilen :cry:

Moet bekennen dat ik de naam Ruben best leuk vind!

Weet je wat ik leuk vind in dat boekje van Kluun? Het hoofdstuk Sex tijdens de zwangerschap.....................en dan die lege pagina's, hahaha

@ Springmuis, mooi dat je weer verder kan. Nu de eerste stap is gezet, moet het wel goed gaan....nietwaar? En ach, misschien schrikken de zaadjes en eitjes zo dat ze snel nog even een kindje produceren ;)

Wat lekkers is een beetje vaag omschreven, bedoel je Ruben of iets eetbaars? :)

@ Nadine, goed nieuws! Fijn zeg, maar inderdaad, kom eerst maar even lekker tot rust...

*reserveert een plekkie in de Jacuzzie voor Nadine*

Oh, lees dat Ruben postzegels aan het plakken is, nou ja, doe dan maar een lekker speculaastaartje ofzo....

Kan Jeroen ook niet even gaan helpen?

WWWHHHAAAAATTTT, Sylvia, waar heb je die roze m&ms en Kitkat vandaan, waanzinnig! Mmmmmmmmmm......

@ Lente, huh? Ik ben even helemaal :confused: je was er zo zeker van....

He bah, met dit jammerlijke bericht ga ik afsluiten.

Moet nog even een half uurtje doorwerken....

9. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Lente...

Balen hoor! Maar eh... is je ongi echt zwaar doorgebroken? of verlies je in vergelijking tot normaal maar heel weinig bloed?
    Dat laatste had ik nl, en voor mij geldt dat als innestelingsbloeding, omdat ik 3 dagen erna nogsteeds positief testte!
    Ik heb dus de eerste maand licht gevloeid, maar ben nog steeds zwanger.

Nadinneke, dat is dus best wel goed nieuws...

enne...dat roze spul mag je aan de rest uitdelen... weet niet waarom maar wordt spontaan raar van dat kleurtje! niet lullig bedoelt.... maar ik sla ff over!

10. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    graag gaat dus 20 december worden..

(dan ga ik op vakantie ) hahaha

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0

NOD:
    * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje
    * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 2e kindje
    * Miranda, 28 jaar, 26 november, 2e ronde voor 2e kindje
    * Rootje, 29 jaar, 27 november, 7e ronde voor 2e kindje
    * Pupke, 29 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje
    * BBKane, 38 jaar, 28 november, 3e ronde voor 4e kindje
    * Rose, 26 jaar, 28 november, 3e ronde voor 1e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 29 november, 8e ronde voor 1ste kindje
    * Maartje, 24 jaar, 30 november, 6e ronde voor 1e kindje

* SylviaM, 32 jaar, 2 december, 9e ronde voor 1e kindje
    * Sweepy,27 jaar, 2 december, 2e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 24 jaar, 3 december, 4e ronde voor 1e kindje
    * Knippy,24 jaar , 4 december , 4e ronde voor 1e kindje
    * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, 3e ronde voor 1e kindje
    * Lonny, 28jaar , 6 december , 5e ronde voor 2e kindje
    * Katjak79, 29 jaar, 9 december, 14e ronde voor 1e kindje
    * xxsuuzxx, 27 jaar, 11 december, 7e ronde voor 2e kindje
    * Jutte, 31 jaar, 12 december, 4e ronde voor 2e kindje
    * Helma, 29 jaar, 15 december, 4e ronde voor 1e kindje
    * Desert, 33 jaar, 16 december, 2e ronde voor 1e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 17 december, 15e ronde voor 1e kindje
    * Nadinneke, 28 jaar, 17 december, 4e ronde voor 3e kindje
    * Joyce84, 24 jaar , 17 december , 3e ronde voor 2e kindje
    * Lente1973, 35 jaar, 20 december, 2e ronde voor 3e kindje
    * Moor, 28 jaar, 26 december, 5e ronde voor 1e kindje

* Springmuis, 21 jaar, 4 januari, 27e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje
    * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje
    * Klasien, 30 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje
    * Daffie1977, 31 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje

Artsbezoekjes:
    * Springmuis 24 november 1e keer naar de HA
    * Meilan 24 november 1e keer naar gyn
    * Maartje 1 december 1e keer naar gyn
    * SylviaM 2 december naar de gyn
    * Loel 3 december naar gyn
    * Daan 5 december naar VK
    * Klasien 8 december naar VK
    * Lumea 11 december naar VK

Pendels:
    * Maartje: Bootsy zegt november een jongen
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy: zelf november van een meisje met positieve test december
    * Rootje79: 4 pendels zeggen november een meisje, 3 pendels zeggen januari (2x meisje, 1x jongen)
    * SylviaM: 4 pendels die zeggen december een meisje
    * knippy : Bootsy zegt december van een jongen
    * knippy: Justfem & Luukske zeggen december van een meisje
    * Pupke: Alies05 en justfem zeggen december zwanger + posi test (heb expres geslacht niet gevraagd, wil het niet weten)
    * Springmuis: 1 pendel zegt een meisje in december
    * Rootje79: 4 pendels zeggen in november een jongen, 2 pendels zeggen januari een meisje en 1 pendel zegt januari een jongen
    * Springmuis: 2 pendels die zeggen januari een jongen
    * Beebie: Claire zegt januari een meisje
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * knippy : Alies05 & suppernanny & weetjewel zeggen februari een meisje
    * Maartje: Supernanny zegt april een meisje
    * xxsuuzxx: justfem zegt december een jongen en bootsy zegt januari een meisje
    * Katjak79: Claire05 zegt april een meisje
    * Inkerbell: Knippy zegt in februari 2009 een meisje

Maansteen:
    * Lonny 4e ronde met maansteen
    * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd.

Etos Zwanger Worden vitamines
    * Sweepy
    * Lonny
    * Moor sinds 01-06-2008, gestopt 23-11-2008
    * Rootje79 sinds ronde 7
    * Jutte

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO, maar nog geen behandelingen. Eventueel maart 2009 naar ziekenhuis

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

''Lijstmodjes'': Maartje, Sylvia, KwiePark

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    :confused: :confused: kan me voorstellen dat je zat te shaken :confused: :confused: Hoe voel je je nu? Nergens last van verder (behalve je hak dan natuurlijk)?

@Inkerbell: ja het is een hele leuke avatar. Je bent nu heel herkenbaar!!! Ik heb ook een andere avatar geprobeerd maar die was te groot (een egeltje met 'touch me' er op) en had geen zin om weer te moeten verkleinen enzo
    @ Jutte: 68 uur weeen
    SCHREEF JE NOU ECHT 68 UUR? :( 8-[ :pale: Het is maar goed dat je dat soort dingen niet weet van tevoren geloof ik. Veel succes trouwens hoor met het inplannen vd verhuizing :D . Moet er nog veel aan je nieuwe huis gedaan worden?
    @ Klasien: leuk idee zeg om het zo te vertellen en grappig dat het toch wel even duurde voordat het kwartje viel. Ik zit nog na te denken over wanneer wij het zullen vertellen.
    @ Lieselke: zou je je moeder erbij willen hebben bij de bevalling als verloskundige of heb je zoiets van: nee ik wil een andere vroedvrouw? Ben wel benieuwd naar eigenlijk.
    @ Daan, nou zo'n mooi pak heeft hier dus echt niet gelegen hoor. Vandaag wel stralend mooi weer trouwens.
    Ik voel hier trouwens ook niet zoveel hoor dus herken wel dat beetje onzekere gevoel. Heb niet eens gevoelige (.)(.). wel versterkt reukvermogen [snift even] denk ik. M'n man zei dat ik in de 6e week heel misselijk werd. Dan heb ik nog een paar dagen te gaan zonder misselijkheid. Daar ga ik nog even blij van genieten.
    En jij hebt gewoon al namen! Wij zitten hier hard na te denken, we hebben allebei onze voorkeuren. Vorige keer waren we het helemaal eens over de meisjesnaam (vernoemd naar mijn moeder die alweer 2,5 jaar geleden overleden is :cry: ) maar voor een jongen moesten we echt gaan scoren om te kijken waar we het dichtst bij elkaar kwamen qua jongensnaam. Ik ben echt onder de indruk van je.
    @ Pupke: Heel veel beterschap toegewenst!!!!
    @ Sylvia: wel leuk toch...nog even in november testen :rolleyes: ach en anders kijk ik wel even in december NOD wat de uitkomst is.

@ Miranda: ja, er zijn van die nachten......geradbraakt. Mijn dametje hier ligt alweer een hele tijd te slapen. Kwil zelf ook nog wel even

@ Springmuis: mooi dat het gesprek met de HA meeviel en kan me voorstellen dat het goed voelt dat je de stap genomen hebt.

@ Nadinneke: ben blij dat je je weer wat beter voelt.

@ Lente: :( :( :( He wat naar nou. Zoals je het beschrijft lijkt het wel alsof er wel wat begonnen was en dan inderdaad gestopt is hoor. He, dit is echt niet leuk. [biedt een heeeel grote 250 gram Tony chocolonely chocoladereep aan] Heel veel succes in de mini

Sjonge dat duurde even voordat ik bij was. Jullie hebben stevig gekletst vandaag dames! Goed werk.

Zou een vd modjes kunnen vermelden dat ik naar de verloskundige moet voor eerste controle op donderdag 11 december? En dan meteen even verwijderen het : (kun je even doorgeven welke ronde je zwanger bent geworden) dat achter mijn naam bij zwanger staat? De ronde staat er inmiddels dus die vraag mag nu wel weg :D.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Lumea, die namen staan hier al ongeveer een jaar vast. haha, dus dat was niet zo moeilijk. :)

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ben errug moe geloof ik. M'n dochter is gelukkig stukken beter dan afgelopen vrijdag en zaterdag. Ze slaapt nog wel heel erg lang. Ik blijf dat soms een beetje eng vinden en heb dan de neiging om te gaan controleren of alles wel goed gaat. Ze zijn de etalages hier (ik woon boven een winkelstraat) helemaal in kerststemming aan het brengen. Ook de feestverlichting hangt al. Ben zelf nog niet echt in de stemming geloof ik. [heb dan ook niet zo'n mooi pak sneeuw gezien als jullie]

15. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    :D :D :D
    Ik ben echt een namenfreak. Altijd al gehad en m'n man werd er helemaal gek van. En toen moest het ineens voor 't echie. Iedere keer vroeg ik dan: 'noem eens een leuke jongensnaam' en dan zei hij zoiets als: Bertus [zucht].

En nu is het dus echt lastig.

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gelukkig kunnen jullie er nog even over nadenken.

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heeej :D Dank jullie wel voor het duimen & de lieve woorden die jullie steeds klaar hebben staan ;) :D :D

@Sylvia: Als ik het nu zo bekijk denk ik dat jouw dip wel een innesteldip kan zijn, maar dat is afwachten of hij morgen weer omhoog schiet, spannend :D

@lente: Balen meis :( vooral omdat je er zo zeker van was :( *Knuf*

@jutte: Laten we dat maar hopen dan :) laat ze maar even schrikken :evil: de HA zei ook van ja je ziet vaak dat mensen plots toch zwanger raken als ze doorgestuurd worden, nou laten we maar hopen ;)

liefs springmuis

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hee Sylvia bedankt voor het aanpassen (knuffel)
    Ik ga even koken, moet toch ook gebeuren.
    En even wat namen bedenken verder :D

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Wat is er weer veel gekletst. Zal zo ffe alles bijlezen hoor!
    isteravond nog aan de klus geweest. Voordat we op bed gingen nog een ovutest gedaan en die knalde! van het scherm af! Zo ziet ie er positief uit. Heb nu erg last van mijn buik dus denk dat vanaaf klussen niet gaat!
    Heeft mijn manneke ook ffe rust.......
    Dus meiden ik ga bijna het wachtkasteel in..met een lekkere hunk haha om tot rust te komen :p
    Dit is AMI van miami ink! Tatoeageshop in miami! komt vanaaf om 18u op discovery!

Ga nu ffe bruine bonen eten.....

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

meiden ik ga naar de verjaardag van me broertje spreek jullie morgen weer fijne avond

Deel Deze Pagina