@ Lumea: ik heb echt veel gekocht, van matrashoesjes tot een kitsch kitchen luiertas ( lekker fout) en natuurlijk de Nijntje tas, die kon ik niet laten liggen @ Pupke: wel op jezelf letten hoor, het is niet niks @ Niena: Hallo @ Jutte: volgens mij kan je zelf in je bovenbeen prikken. Ik heb vandaag de huisarts gebeld en de assistentes kunnen ook prikken. Da`s mooi , want dat is hier om de hoek. Toch makkelijker dan zelf prikken vind ik. * krijgt visioenen van Jutte die in haar eigen bil probeerd te prikken * Mooie echo foto hoor! Veel plezier op de 9 maanden beurs morgen! O ja, mijn baarmoedermond was 5 cm, dus helemaal super. Heb er een goed gevoel over. Toch fijn hè, die extra zekerheid. @ Sylvia: de streep is duidelijk hoor, het duurt misschien wat langer voordat hij donkerder word. Dat is per persoon verschillend. O zie net dat je niet zo lang meer hoeft te wachten, dat is fijn @ Ink: lekker genieten meid Kan wel merken dat de beurs van gisteren er goed ingehakt heeft. Mijn bil wil helemaal niet meer . Maar het was de moeite waard! @
Hee lieselke, tsjah das een dilemma...ik zou er een testje tegenaan gooien op maandag en dan tot donderdag wachten als hij negatief was. Of als je ongi dan komt op woensdag.... Knippy! wow wat een update weer....hoe gaat het nu met je? Jaah weer alleen thuis...erg he...
Meiden wat leuk om te horen dat die beurs zo leuk was...ben jaloers haha nee hoor ben al superblij met moeders haha...is ook wel speciaal als je dochter denk ik moeder wordt.....als ik voor haar mag spreken...... Knip ben benieuwd naar de foto's...had et al ffe gespiekt....mijn hyves doet allenig wat raar geeft een error aan...... Sas heb je nog mail van daan gehad? groetjes ink,
Hehe Knip, weer een update van jewelste...! Hoop dat die ellendelingen weer even snel weg zijn als ze gekomen zijn hoor! Ja, ben ook nog wel benieuwd naar Daan...
Haai lieverds, heb nog geen antwoord gekregen van Daan...ik weet het verder ook niet? Zal wel even haar berichten terug lezen om te kijken of ze niet op vakantie ging ofzo?
Zou iemand de link van de hyves site willen geven, heb m`n computer leeg moeten maken, ben alles kwijt. Alvast bedankt
Na heb niks kunnen vinden...maar ik zat ook even op hyves te kijken, maar ze is nie mijn vriendje, dus kan niet kijken op haar pagina..Volgens mij waren Knip en Katjak wel haar vriendjes? de link van de motorclub op hyves: http://minienmotorclub.hyves.nl xx
hihi desert tegelijk... nu ja...hopelijk is er idd niks aan de hand. maar je kunt toch een berichtje sturen via de hyves ook al ben je geen vriendjes?
@ rootje volgend jaar niet weer naar de beurs jammer vond het wel gezellie en heeeel beneiuwd naar de foto's hoor @ Pupke ja wat een ontmoeting he rootje en ik hebben wel lang moeten zoeken na je en na enige twijvel toch maar gevraagd of je het was hahaha was echt super hoor. veel sterkte met staan met de carnaval hoop dat je het volhoud. @ Miranda ik probeer het nog eens ksssst ksssst wegwezen bij miranda uhmm en bij mezelf ook maar gelijk heb weer zin in klussen @ Lies thanks zeg ik ben al flink aan het bijlezen nu @ sas ik heb het ook niet op tandarsten en bloedprikken enz dus hoop dat het allemaal goed is gegaan @ Niena welkom hier je mag altijd mee komen beppen hoe te meer zielen hoe te meer vreugde hoop dat het tussen je mannetje en jou snel beter gaat @ Lumea dus je hebt helemaal niet kunnen klussen nu balen zeg hoop dat volgende keer beter gaat dan meiden uhmm beetje lief zijn tijdens ongi nou soms wel als we beide zin hebben en dan natuurlijk niet op mijn ergste dagen he maar ik heb het niet zo heel erg dus dat scheelt ook alweer @ sweepy super dat de workshop geslaagd was alleen jammer van je misselijkheid ik ga je fun echo er zo opzetten oke en als je het weet moegen wij et dan ook al weten of hou je dat nog geheim? @ syl ik werk ook 4 dagen en dan op vrijdag nog knippen voor mezelf en wil dit ook zeker blijven doen als ik straks/ooit een beebje mag hebben @ Lies neeee ik wil je niet naast me hebben nu sorry heb liever dat je naast syl ga zitten nu ( maar goed als het niet anders kan en de komt wel weer bij je ben je welkom naast me natuurlijk) @ Jutte wow super wat een mooie echo deze is echt super duidelijk zeg heel mooi. zelf prikken in bil lijkt me ook niet makkelijk kan jutte man niet gaan prikken ofzo? veel plezier morgen op de beurs @ Syl misschien maak je heel langzaam HCG aan en duurt het wat langer de digi was toch goed dus ik denk dat het allemaal wel goed zal izitten ik zie deze trouwens veel beter als de vorige dus hij is zeker donkerder hoor @ syl jippie snelle echo ik ga hem straks invoegen @ lies hahaha ik haal de lijst zo momentje heb een te hectische week gehad en daarom en wat minder aan toe gekomen maar de eerst op de lijst ben jij nu denk ow ja en moor ik ben zo benieuwd hoe het met haar is haar nod was ook gister maar ben blij dat je niet zonder me kan @ ink lief zeg dat je van je mama allemaal van die spulletjes hebt gehad echt super zeg de mijne heeft ook nog heel veel bewaard van imij van vroeger @ Miranda alweer een avond voor jezelf ((((knuffel)))))) kom hier maar lekker kletsen hoor meis @ lies ik kan wel zeggen niet doen niet testen maar heb het zelf ook gedaan en ben zo benieuwd wat het bij jou is ik hoop echt dat je op roze mag succes met je besluit @ mijn eigen berichtje van net zie ik nu @loel ja hier ook erg vermoeid van de beurs van gister hoor was een hele lange dag maar wel super leuk @ Miranda zal zo even een verslag maken van gister de dag en vandaag oke @ ink foto's komen zo ben alleen al zo lang aan het bijlezen zeg uhmmm hier ook heel erg nieuwschierig naar daan @ sas ik zal straks ook eens even kijken op haar hyves volgens mij staat ze er bij mij in ja @ lies veel kijk plezier ow en merk je verder nu al wat ik duimer de duim heel hard voor je @ miranda zal straks ook even de gadget bekijken.en foto's plaatsen zooow ik ben bij pfffffff @ll hier mijn eigen update gister dus een onwijs leuke dag gehad rootje heeft lekker met ons meegelopen en samen nog opzoek geweest naar pupke en gelukkig gevonden helaas wel die rot maar ja dat had ik dus al aanvoelen komen. vandaag een erg trieste dag kon vanachtend me bed niet uit komen zo moe was ik toch maar gaan knippen en om half 2 met zijn achten naar beuningen voor de crematie zoals gewoonlijk kon ikecht me tranen niet inhouden en heb dan ook behoorlijk zitten snikken daar maar goed we hadden allemaal wel veel steun aan elkaar.het was een hele mooie crematie dat zeker. nu vanavond lekker rustig aan met een lekkere fles blauwe vodka met 7up naast me. had ik echt weer eens zin in was al een hele tijd geleden. nu zal ik eerst even de lijst zoeken en iedereen aanpassen incl mij zelf. en dan de foto's plaatsen. ps moor hoop snel wat van je te horen ben zooooo benieuwd naar jou.
NOD: * Moor, 28 jaar, 19 februari, 7e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 22 februari , 29e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 februari , 7e ronde voor 1e kindje * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje * KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 1 maart, voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 3 maart, 10e ronde voor 2e kindje * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje * Miranda, 28 jaar, 6 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * SylviaM, 32 jaar, zwanger in ronde 11 voor 1e kindje uitgerekend 25 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 25 februari 13.30 uur eerste echo * katja 26 februari verloskundige * Daffie 27 februari 20 weken echo * Loel 27 februari 20 weken echo * sweepy 28 februari 3D en 4D funecho * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo * Desert 2 maart afspraak gyne * Sylvia 2 maart 1e echo 14.10 uur * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur * Sylvia 4 maart afspraak gyn * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * Springmuis 9 Maart 14:30 Intake ICSI * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79: Februari 5x Jongen ;1x Meisje; 1x Jongen + Meisje, Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy
hier de lijst knip is verplaatst naar 18 maart nieuwe nod sweepy 28 februari de fun echo syl 2 maart eerste echo 4 maart afspraak gyn en mijn eigen pendels dat waren er 13 voor februari verwijderd ze klopte helaas niet