Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh wow de 600! gefeliciteerd ons!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hahaha vond het ook al een prestatie ja hebben we toch echt al vee gekletst en er komt nog veel meer bij

ps de foto's worden op dit moment geupload op de M&M hyves

3. hielko2006

foto's staan er eindelijk :D

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ga zooo kijken!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    leuk leuk leuk!

Nu nog ff allemaal meeten, en dan groepsfoto!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @knip, bloedafname is goed gegaan hoor...Waren maar liefst iets van 5 buisjes, maar dat komt omdat er ook meteen bloed bij zit voor de Triple test..Gelukkig hoef ik voorlopig niet :)

Zwaar altijd een crematie he...moet ook altijd wel huilen hoor..

7. hielko2006

Helemaal mee eens

8. hielko2006

hhaaha had het al gelezen meis ;)

en ja zo'n crematie of begravenis vind het helemaal niks
    en ja ondanks dat ik de persoon zelf niet zo heel goed kende toch erg moeten huilen wat een emo muts vind ik me zelf dan

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    haha maar wel een lieve emo muts!

10. hielko2006

thankssss meis ((((((dikke knuf)))))) ook voor jou

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    KNIPPY IS EEN LIEVE EMOMUTS, OLE OLEEEEE

12. hielko2006

hahahaha jullie zijn toch altijd zoooooo lief thankssss

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
  14. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    hee Knip... gewoon doorzetten hoor... jouw tijd komt nog!

Syl... ben het ff kwijt... geheugen van een zeef en ff moeilijk met hier lezen... maar ...
    was je nou helemaal niet ongi geweest? En wordt je test wel steeds iets donkerder?

15. hielko2006

klasien zeker weten mijn tijd komt echt nog wel

uhmmmm syl staat al op roze maar haar test zijn nog steeds niet knal posi maar hij is wel veel duidelijker als de vorige vinden wij

meiden
    ik ga zo met knipman kijken voor lenzen is een maand op proef daarna naar de piercing shop en eindelijk een kleiner staafje erin
    vanmiddag om 3 uur begin ik met werken bij een horeca tent waar we personeel voor moesten hebben hadden we niet dus ga ik zelf weer mee draaien en heb er ook wel zin in eingelijk vind ik leuk om te doen en nu met de carnaval lijkt het me helemaal geweldig tussen al die hossende mensen.

en als laatste vanavond verjaardag van me zwager ik word na het werk netjes opgehaald voor de verjaardag goed he

en wat gaan jullie doen vandaag?

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Ik ben toch een kieken van jewelste eh! Met die nieuwe laptop te kopen heb ik er niet aan gedacht dat ik men gebruikersnaam moest onthouden voor de hyves... En lap ja, alle maile gedeleted en nu men wachtwoord maar effie opnieuw aangevraagd. Dom dom dom!

@knip: jeetje, je had verslaggeefster moeten worden ofzo! Met zo'n Roze Mini met opdruk: Knippy, de razende reporter! ps: knipt ook uw haar! :-D Ow, je voreg of ik al iets voelde, naja, niet echt, maar gisteravond was ik echt ellendig en ik heb precies zo'n bloedsmaak in mijn mond soms. Jergh! Ja, en rommelende darmen, maar die heb ik ook als ik ongi word. Ga lekker maandag effie naar de stad en als ik me dan niet kan bedwingen (en als het dan nog kan...) test ik dinsdag. Vandaag braafjes uit het KV blijven ;)

Ga namiddag stukje taart eten voor de verjaardag van mannetjes kleine broer (11jaar ;)) en dan gezellig iets drinken denk ik!

Zo, effe zien of mail van hyves al binnen is...

*edit: woehoew, ik weet mijn gebr naam terug, oleeeej, ik zit erop*

17. hielko2006

hahaha ja ik babbel graag en wil dan ook graag even op iedereen reageren hahaha hebben jullie gelijk een mooie update

knap hoor als je niet eerder gaat testen ik blijf in elk gevval wel voor je duimen.

ow en ook jou zwager jarig vandaag alleen die word pas 11 hier word zwager 24 vandaag ;)

hihihi rn veel succes op de hyves

18. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Hoi ,

ff updatje van mezelf en ik hoop dat het met iedereen wat goed gaat!

ben terug van bij de gynecoloog en ik had dus degelijk iets mis.

Ik ga het proberen uit te leggen want ik ben de naam (mijn man ook trouwens vergeten).
    Wat iets met 'Oestrogeen hyper...'of dysp...'.

Te ingewikkeld om te onthouden ,kwam erop neer dat mijn endometrium (baarmoederslijmvlies)witte gedeelte te zien op de echo TE DIK was voor iemand die de anticonceptiepil aan't slikken was.
    Hij was 8,8 mm dik rondom rond.
    Ik maak dus TEVEEL oestrogeen aan en dit zorgd ook voor emotionaliteit ,gestoorde cyclussen ,enorm veel bloedverlies ,krampen ,klonterverlies ,....

Ik kon een mirenaspiraal laten zetten dit zou ook goed zijn (wilden we niet ,toch niet om het na een 6maanden/jaar eruit te laten halen.
    Een speciale pil Ovu... maar dit gaf zeer sterke gewichtstoename ,beharing,...
    Hij rade dit sterk af wegens medische onderzoeken van vroeger tem.nu.

Dus nu heb ik een andere pil met MEER progesteron gekregen en moet als het niet beterd terug gaan en zowieso na 5 maanden terug laten checken.

Als ik met de pil zou stoppen zou ik erg ontregelde cyclussen hebben enz niet goed om zwanger te worden dus dan zou het degelijk met ovutesten bezighouden zijn ,tempen en echoonderzoeken.

Kortom ik (wij) weten nu waaraan we toe zijn ,mijn schrik is wat verminderd maar dan begin je ook na te denken over wat als we nog een kindje willen dan zou het niet zo gemakkelijk worden.

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    wow Niena, da's een hele boterham. En ik kan begrijpen dat je niet voor spiraal kiest... Ik hoop dat jullie toch nog vrij snel kunnen genieten van een nieuw wondertje. Ik gun het jullie van harte!

En ik duim dat die nieuwe pil haar werk gaat doen, hoor ;)

20. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Niena: Dat was even een tegenvaller. Hopelijk werkt deze pil beter.

Als ik weet wat de geslachten zijn laat ik het zeker aan jullie weten, als jullie maar niet aan mijn man laten weten dat ik het verteld heb, ok? :)

Knippy: Fijn dat het een mooie crematie is geweest.

Sylvia: Ik vind je test ook duidelijker geworden. En de CB was ook heel duidelijk. Ik heb in het begin alleen 2 kv testen gedaan (die erg vaag waren) 2 dagen na elkaar en daarna de CB. En toen pas 2 weken later met de MvM test en die was heel positief.

Klasien: Hoe gaat het daar? Nog sneeuw?

Deel Deze Pagina