Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Thx ,het is zo dat het aanleund op PCOS...
    begin echt schrik te krijgen pfffff

Sweepy ,my lips are seeled :) :D

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Won't tell anything sweep!

@niena: begrijp je angst wel hoor, maar ik hoop dat je snel resultaat krijgt door die nieuwe pil te gebruiken. Ik wens je veeeeel succes (en ook wat geduld, da's vaak nog het moeilijkste ehh...:))

Zo, kookprogramma op tv, ikke dus effe ribbedebie!

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

Jeetje, Nien wat een verhaal zeg! Maar wel beter dat je nu meer weet....

Wat mij nou overkwam vanmorgen.
    Ik na mijn sportlesje naar de opticien voor lescontrole en nieuwe lensen.
    Op zich niets aan de hand, zij kijkt even naar mijn ogen loopt weg om een printje te pakken, komt terug en vraagt me doodleuk:
    BEN JE ZWANGER?

Uuuuuuhhhhhmmmmmmm...... zo ver ik weet niet! :oops:

Nou vraag ik me af he, zou ze dat misschien kunnen zien aan de hand van mijn ogen? Ze zei zelf dat het kwam door mijn houding en buik die opvielen!

Ben in de war en vind het echt vaaaaaaaag!

Verder ga ik vanmiddag lekker boodschappies doen. Manlief is druk aan het poetsen hier! Echt geweldig!

Ennuh Sweepy, ik zeg niets hoor!

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    my lips are sealed!

Ben wel heeel nieuwsgierig hoor!

@nienie, nou ja, is toch duidelijkheid he? Hoop dat het straks beter gaat!

@knip, leeeuk hossen! doe je een polonaise voor mij?

@lieselke en knip, gefeliciteeeerd met jullie zwagers!

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    goeiemiddag meiden

Tjee niena wat een verhaal zeg.......hopelijk mogen jullie alsnog een wondertje in jullie armen sluiten...
    Sweep ik zeg niets tegen je hubby hoor!hoe zit het dan jij wilt het wle weten en hij niet? Vind je dat niet moeilijk?
    Mijn vriend wil het ook weten en ik niet dus hebben we besloten het een verassing te laten....maar ja jij hebt er 2 dus makkelijk om je er toch een beetje op voor te bereiden.

Helma voelde jij je niet vreselijk ongemakkelijk?Ik heb voordat ik zwanger was zo vaak die vraag gehad? Ik vond het verschrikkelijk en voelde mij erg gekwetst daarin. Het geeft je ook valse hoop......Ik ben van mening dat mensen daar zeer voorzichtig mee moeten zijn omdat het bij iedereen niet zo automatisch gaat een kindje krijgen.......

Liefs ink,

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey ink, ik had daar op zich niet zo moeite mee.
    Ik zou dat ook denken als ik mij zag!

Neehoor, ik hoop alleen maar dat zie het misschien gezien heeft en gelijk krijgt

7. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    om terug te komen op je verhaal Helma ,mijn kapster vroeg me dat ook eind oktober begin november (3e miskraam) en ik zo euh nee n zie eens dus het kan hoor ;)

we :thumup:

8. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Tja, die mensen heb je!

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heb alleen deze pagina even gelezen en moet dus nog even bijlezen.
    Plannen voor vandaag:
    zometeen eten :D
    Vanmiddag even paar boodschappen doen voor de oppas vanavond.
    Daarna naar m'n schoonzusje die onze dame d'r haar gaat knippen.
    Vanavond uit eten met schoonpaps en mams en zwager en schoonzus.
    erg zin in.

Hmmm wilde bijlezen maar eten is al bijna klaar dus even snel reactie opdeze pagina voor zover ik het nog herinner.
    @ Knip, zal snel jouw update opzoeken ben ik nog sneller bijgelezen :)
    Mooi dat je een kleiner stafie er in mag en wel leuk ja werken met carnaval. Kan me voorstellen dat het dan gezellig publiek is. Tenminste als ze geen kwade dronk hebben.
    @ Niena: joh meid wat een verhaal! Maar wel goed dat er nu stappen ondernomen worden. Hoop dat je je snel wat beter voelt en alles.
    @ Helma: hmmmm dat is wel apart ja.

Ok en nu ga ik eten. Is net voor m'n neus neer gezet, niet zo aardig om dan met computer te blijven zitten he.

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Helma ja ik hoop vor je dat ze gelijk heeft natuurlijk ........zag dat je nu op de wachtbank zit.....

Bij ons was er een tante die aan iedereen had verteld inc schoonouders dat wij zwanger waren.... :confused: niemand wist het nog wij waren net tot ontdekking gekomen dat we zwanger waren..... baalde enorm want nu ging ons nieuwtje er zo af.....hebben er lang mee gewacht dus.....
    Die tante negeert ons nu omdat ze wel weet dat wij flink de pe in hadden.
    We zien dat mens nooit en nu zou ze het wel even vertellen.
    Schoonouders waren zo helder om te zeggen tegen haar van dat ze van niets wisten en ze moest oppassen want misschien lukte het wel niet.....
    Er zijn rare mensen bij op de wereld........

Wie hebben er binnenkort hun NOD? Lieselke zowiezo.....spannend meiss......

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Jaaaaaa. ik mag bijna!

Eigenlijk pas de 3e, maar...... ik wil de 28ste ook al een testje wagen aangezien mijn lievie dan 40 word!

Ennnuh, zou het me toch lukken voor mijn 30ste zwanger te zijn.......

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @ink, baaah vervelend he? Is jullie zulk mooi nieuws, toch een beetje teniet gedaan, kan daar nie zo goed tegen hoor!

@helma...ik hoop het voor je! Mijn duimen gaan draaien hihihihi

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hey Des, niet te hard draaien hoor! Anders word ik duizelig :)

14. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    *Kwie sluipt heel voorzichtig het kasteel binnen van de RMMC en hoopt dat niemand gemerkt heeft dat ze al een poosje weinig van zich heeft laten horen. Tis niet zo netjes van zichzelf, vindt ze, en ze schaamt zich eigenlijk wel diep. *

Hi girls!
    Ik zie dat we een nieuwe dame in ons midden hebben, Niena. Gezellig! Hopelijk kan je hier je ei kwijt en/of vinden natuurlijk, dus welkom.

Tja, wat zal ik eens gaan zeggen? Dat ik een weekje vakantie heb? Of dat ik enorme pijn aan mijn tanden heb (auw!)? Misschien kan ik vertellen over die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende week die ik achter de rug heb? Hmm, eerst maar eens even kijken wat de meiden de afgelopen tijd geschreven en beleefd hebben. Niet dat ik op iedereen kan antwoorden, anders vul ik makkelijk twee complete bladzijden en daar is niemand eche gelukkig van geworden.

.....

( 1 uur later)

.....

( 2 uur later en als 1 graad kouder)

.....

( na 2 uur en 42 minuten lezen en ijskoude handen, heb ik wel het idee weer helemaal bij te zijn)

:idea: Jutte mooie echo (begint al echt een kindje te worden, maar je banner zie ik niet dus weet even niet op hoeveel weken je zit)!
    :idea: Pup die niet zo heppy was met het vertellen van haar zwangerschap (gelukkig zijn je vriendinnen een stuk meelevender en have fun met carnaval).
    :idea: Meilan met haar schoonfamilie (enkeltje richting maan zou ik ze geven).
    :idea: Oei Dessert ruzie met haar manneke maar gelukkig is het weer goed (dikke knuffel voor alles wat je meemaakt momenteel, heftig hoor!).
    :idea: Nadinneke :confused: (geen woorden voor, wat achterlijk dat familie je op deze manier volgt, hoop je snel weer te lezen!).
    :idea: Wanneer weet je Sweepy wat jullie verwachten?
    :idea: Fiks balen Knip dat je weer een ronde verder gaat, knuffel!
    :idea: Lumea en Miran met zieke kinderen thuis. Hoop dat alles nu weer goed gaat met de meiden.
    :idea: Syl zwanger (wat heerlijk voor je meid dat je al snel je echo hebt).
    :oops: En nu weet ik het niet meer. Na zolang bijlezen vergeet je nog wel eens wat. Oeps!

Hoe is het mij vergaan in de afgelopen tijd? Met ups en downs. Ik heb gelukkig nu vakantie en dat was hard nodig. Mijn rug is mijn graatmeter. Als het goed gaat dan merk ik er niks aan maar als het even minder gaat dan kan ik soms niet meer op of neer. Dat laatste is momenteel aan de hand en dat is enorm balen.
    Op mijn werk is de druk enorm hoog en helaas heb ik nog geen collega naast me staan. Er heeft wel iemand meegedraaid die mooi op de maandag, dinsdag en donderdag wilde komen werken en waar ik echt wat aan zou hebben maar zij heeft zich helaas teruggetrokken. Nu wilden we proberen om de bezetting op een andere locatie iets in te krimpen door één collega over te plaatsen van daar naar mij, maar dat wilden ze niet. Zij staan daar met vier collega's en twee stagiaires en ik sta samen met een BBL-er op een locatie terwijl we evenveel kinderen hebben doordeweeks! Me was pissed!
    Afgelopen donderdag was ook echt het toppunt. Om kwart over zeven werd ik wakker gebeld door mijn leidinggevende met het bericht waar ik bleef? Ik werk nooit op donderdag, maar jullie voelen 'm vast al aankomen, nu was ik dus wel die ochtend ingeroosterd. Afgelopen week zou ik dus vier ! voorschoolse hebben en meestal belt de planner daar over omdat het best heftig is, maar deze keer dus niet. Wel had ze mijn naam in het rood gekleurd maar diegene die normaal gesproken op donderdagochtend op mijn locatie staat is ook altijd roodgekleurd. Het viel dus niet op dat mijn naam daar stond. Nou als er iets vervelend is dan door je eigen leidinggevende uit bed gebeld te worden, dan is dat het wel.
    De hele dag liep niet. Kinderen waren druk. Tijdens de overblijf zat ik tegen een stel herkauwende koeien aan te kijken waarbij ik onderscheid kon maken tussen een fijngemaalde boterham met worst en een boterham met hagelslag. Jummie! Tot overmaat van ramp besloot mijn stagiaire, de enige die ik had, dat ze liever naar de diploma-uitreiking van haar vriendinnen wilde dan stagelopen. Ze is gewoon naar huis gegaan terwijl er twintig kinderen zouden komen en ik op haar gerekend had! Uiteindelijk heeft ze ook een telefoontje gekregen dat ze helemaal niet meer terug hoefde te komen want zo'n werkhouding accepteren we niet.
    Tegen het einde van de middag kreeg ik achter elkaar telefoontjes van ouders die in de file stonden. Voor de kinderen wel leuk want die werden dan nog niet opgehaald, maar het betekende wel dat ik langer door moest werken terwijl ik al helemaal op was.
    Gisteren was ik ook enorm blij dat ik de deuren achter me dicht kon doen om eens heerlijk te genieten van een week rust. Ik ga niet op vakantie, maar alleen maar leuke dingen doen. Woensdag met mijn schone zus naar de sauna, donderdag met een vriendin op bezoek bij een andere vriendin in Friesland, vrijdag babyzwemmen met mijn neefje Lars en 's avonds uit eten met schone zus en zwager en tot slot op zondag nog een verjaardag bij mijn broer. Ik denk zelfs dat ik dinsdag de hort op ga om even een bezoek te brengen aan mijn oma. Veel zie ik haar niet en nu ze op een leeftijd komt dat het misschien sneller kan gaan dan wij hopen, wil ik haar nog wel even zien.
    Vandaag heb ik het hele huis gesopt. Zelfs een vervroegde voorjaarsschoonmaak gehouden door alle keukenkastjes helemaal uit te soppen. Heerlijk! Alles is weer schoon. Nu nog een bezem door mijn eigen lichaam en dan kan ik er weer enkele maanden tegenaan.
    Nu ga ik nog snel even een boodschap doen en dan lekker met de Donald Duck op de bank. Even bijkomen van het rennen en vliegen van vandaag.

Kusssss

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai Kwie!

Leuk je weer eens hier te zien heee!

Maar wat een ellende op jou werk zeg! Baah, lekker dat je nu vakantie hebt en lekker kan bijkomen!

knuffieeee

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    @ Kwië: meis, als ze niet snel zorgen dat je met voldoende medewerker staat zou ik toch gaan overwegen om me ziek te melden!
    Wat moeten ze dan?

En dan de groepen die met meer staan, zouden gewoon bij jou neergezet moeten worden. Zonder gezeur, maar helpen!

Klagen de ouders nog niet? Wees tegen hun maar eerst eens open en eerlijk...

Waarom? Omdat dat waarschijnlijk de enige manier is die werkt.
    Heb het zelf ook meegemaakt, zo erg dat op een gegevens moment een ouder is komen helpen!

Laat je niet naar de KL*TE helpen door je werk he!

Heeeeeeele dikke knuf voor Kwie!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meiden, ben weer thuis!

Syl, heb je gauw even opgezocht en jawel! Meid, geweldig wat goed! Ik ben zo blij voor je!

Hier nog geen ongi, ook geen positetst :( ook geen gevoel van wel of niet goed... kweethetnietdus

nu ga ik kijken voor wat eten, dan weer op de bank hangen voor dood, ben nu 30 uur wakker en moet effies mijn lijf en hoofd weer in gareel krijgen voor ik maandag aan het werk moet!

kussie en tot snel!

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, heb getracht wat bij te lezen maar er is niet zoveel blijven hangen :(

nog meer meiden die mij nog toe willen voegen op MSN? imoradas@hotmail.com? heb miran en knip tot nu toe!

IK BAAL ALS EEN STEKKER! heb geen testen meer in huis! Ik dacht dat ik nog 1 kruidvattest had liggen, maar helaas. Da's mooi balen zeg. Kan ik morgen niet testen :(

zijn jullie allemaal aan het carnavallen?

zo, nu over met de ego berichtjes ;)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    FF snel knuffel voor iedereen!

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508