Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai girls..
    Kwie knufff voor jou meiss wat een ellende op je werk.
    Moor jij houd het ook spannend voor jezelf hopelijk mag jij ook op roze.....

trusten......

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ok. toch een ego berichtje ondanks mijn vorige berichtje...

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!

Het is echt waar! De digitale CB zei het vanmorgen om kwart over 6!
    Meiden ik ben zo blij blij blij!

gisterenavond dacht ik geen testen meer te hebben, dus dat zei ik tegen moorman.
    Oh, zegt ie. Daar weet ik wel wat op. Loopt naar boven, komt weer terug met een pakje digi CB's. Moorman: "ik vond het zo cool dat je digitaal kon zien dat je zwanger was, dat ik zo'n pakje heb meegenomen voor je..." rare vent he?! Vervolgens zegt ie. "Je bent toch zwanger, ik weet het zeker."
    Hij vondt dus dat ik erg knuffelbaar was op het moment en dat ik grotere borsten had. Dat laatste was mij dus ook al opgevallen ;) (nadat de mevrouw in Victoria's Secret toch echt zei dat mijn borsten 36D waren)

Ik ga eens even kijken wanneer ik "uitgerekend" zou zijn ;)

AAAAAHHHHHHHHH hihi

oh ja... ik kan dus nu geen foto meer maken van de test... het zwanger is uit beeld :( snik

3. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    WOEHOE!!!!! Moortje gefeliciteerd!

4. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik sta helemaal te shaken hier voor Moor. Dat is raar zeg. Je vakantietripje is niet voor niets geweest dus, haha. Meid het is je zo gegunt na je miskraam. Deze uk blijft lekker nog acht maanden bij je zitten hoor.

Hi girls, goedemorgen!
    Vanochtend wilde ik lekker een ontbijtje op bed brengen bij mijn lievie maar toen ik het laatste broodje aan het klaarmaken was hoorde ik boven al gestommel. Het werd ontbijt op de bank in plaast van op bed maar smaakte er niet minder lekker om.

Tot aan afgelopen woensdag had ik echt pijnlijke eierstokken. Na deze ronde neem ik voorlopig even geen Etos Zwanger worden. Poe ik moest er echt van bijkomen. Natuurlijk hoop ik dat ik het ook niet meer nodig heb maar dat zullen we volgende week wel zien.

Is er verder nog nieuws onder de zon?

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ha kwie! Dank je wel :) cool he?! ik ben zo blij blij blij!
    Dat pijnlijke eierstokken is precies waarom ik met Etos zwanger worden ben gestopt trouwens. Ik heb nu al een paar maanden VSM Puur mama, visolie en vitaminen. Gaat prima moet ik zeggen hihi :)

ik kan nu al niet meer normaal nederlands zie ik, in mijn vorige post hij vondt geschreven, met dt! IKKE GEK!

Nou, heb gewoon het tweede teststaafje net misbruikt ;) en weer zegt ie zwanger!
    gauw foto's gemaakt, straks effies naar mama toe, die moet het meteen weten.

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hmmm. ik ben net met Etos zwanger worden gestopt, omdat zo vreselijk niet leuk ben na mijn eisprong!

Misschien toch niet zo'n goed pilletje?

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Rootje, voor mij heb je dus goed gependeld! :D

Ik durf het nu wel neer te zetten, mijn pendelverzameling:
    Oktober ? 23-09-08
    November jongen 09-10-08
    December meisje 21-11-08
    Januari meisje 21-11-08
    Januari jongen 01-12-08
    December jongen 25-12-08
    Februari jongen 14-01-09
    Maart jongen 29-01-08
    Maart ? 30-01-09
    de datum achteraan is wanneer er gependeld is ;)

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *eeeeeeeen van jeeeeeuuhhhoemphoempahoempatedetedeeeeeeeeee, lalalalaaaaaaaaaaaaa, lalalalaaaaaaaaaaaaa*

OLEEEEJ! GEFELICITEERD MOORTJE!

Een orlando-beebje, zo speciaal (jeetje, kan neit tikken van het gebibber...al 10 keer opnieuw begonnen)

Ik ga snel even de toeters en bellen weer opduikelen voor je hoor! Wat geweeeeeeeeeeeeeldig!

Veel plezier bij je mama he! ;););)

X X X

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Jeeeeujjj! Hup met die toeters en bellen!

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Effie reageren op de rest:

@Kwie: haai meid! Ik dacht nog gisteren 'morgen eens vragen of iemand Kwie nog gespot heeft'... hehe, telepathie ;) Maar wat een toestanden op je werk! Dat is toch niet menselijk gewoon! Ik zou me ook maar eens ziek melden hoor, kijken wat ze dan zeggen! Dikke knuf hoor! (en nog een hoopje geduld voor opt wachtbankje ;))

@lumea: jah, volgens eisprong zou ik morgen nod hebben, maar ik ga morgen pas naar KV, heb niks meer in huis nu. Ik weet het niet zo hoor. Ben al 2 dagen vanaf de namiddag zo wat zeurderig en niet misselijk, maar een weeïg gevoel... Naja, de rommelende darmen en krampjes af en toe zijn er ook, en die heb ik zltijd voor nod. Naja, ik zie wel weer (hoop toch superhard op die 2de streep dinsdagmorgen hoor ;))

12. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    WAUWIEEEEEEEEEE
    PROFICIAT MOORTJE :) :) :) :)

seg met ROZE
    wordt nogal vlijtig gesmeten de afgelopen tijd :) :D :)

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen

En wat vor morgen wat lees ik MOOR..op ROZE.
    Meis gefeliciteerd zeg...ee amerika baby? Zou wel super zij he..

Geniet ervan...

Lies..ga voor je duimen hoor meiss dat jij ook op roze mag.......

liefs ink,

14. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Moor:
    YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Gefeliciteerd meid, helemaal geweldig.
    Ik dach kom ff spieken en meteen super leuk nieuws!

Wie gaat er mee in de polonaise?

@ Lies: nog even....spannend!

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnx voor de duimen ;)

Ben zenuwachtig en toch niet...zelfbehoud zekers...?

Namiddag weg, mannetje trakteert op een brusselse wafel (hier is zo'n pannenkoekenhuisje beetje verder en howel we hier al een dik half jaar wonen, zijn we er nog niet geweest...) Naja, hij weet ook dat nod eraan komt en dan doet ie zoiets om mijn koppie op iets anders te zetten... Wel lief...

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    MOOOOR, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!

Wat super heee!

Ik duik mee in de polonaise! WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

@lieselke, mjammie, bestel voor mij ook zo een wafeltje? hihihi

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Helma: Als dat een voorbode zou zijn. Ben benieuwd.

Ink: mijn man wil het ook graag weten alleen hebben we afgesproken het tegen niemand anders te vertellen, vandaar dat jullie het niet door mogen vertellen. :)

Ink: Balen van je tante zeg.

Ik was gisteren bij mijn nichtje en ze had een boos berichtje van haar moeder gekregen want haar moeder had nu al van 2 mensen gehoord dat mijn nichtje zwanger zou zijn. Mijn nichtje reageerde lollig van ze zullen me wel verward hebben met Sweepy en toen werd haar moeder boos. Echt belachelijk. Stel dat je bezig bent en/of net zwanger bent en dan reageren je ouders zo. Ze is er ook erg boos om geworden. En ze hebben dus wel plannen voor over een tijdje, maar ze zei ook al dat dat op deze manier niet echt leuk is.

Kwie: Als het goed is zaterdag de 28e. Hoop het heel erg.
    Wat balen zeg op je werk, kan me voorstellen dat je vakantie hard nodig hebt. Hele veel plezier in de sauna en andere plannen.

Moor: Wat zie ik nu, zwanger! Van harte gefeliciteerd. Dat zal echt een vakantie worden om nooit te vergeten. En wat lief van Moorman om zo'n doosje voor je te halen.

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland

Mooooorrrr super zeg, gefeliciteerd!

Gaat de goede kant op!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whooohooooooo!!!

*springt in de polonaise die al sinds dat sylvia het goeie nieuws bracht stond te wachten en maakt er een feestje van!*

Gefeliciteerd! een beetje zon, een beetje ontspanning, een beetje liefde, een beetje ei van jouw, een beetje zwemmers van je ventje.....en wat krijg je dan? EEN VAKANTIE BABY! Nogmaals heel erg gefeliciteerd voor jouw moor en je vent@! Trouwens wat een lieverd zeg!

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Meisjes, ik had gisteravond wat bruin bloedverlies (5 druppels) en vanochtend werd het een beetje roze... heb er geen goed gevoel over..

Deel Deze Pagina