Mooooooorrrrr zwanger! Gefeliciteerd! jjjjjjjjoeeeeeeeeeeehoooooooeeeeee. Geniet er van meid Hoe was Orlando? Je bent lang geweest he
Syl: het kan de innestelling zijn hoor. Het kan dat je wat bruinverlies of oud bloed hebt de eerste weken. Ik zou me niet al te veel zorgen maken. (al snap ik wel dat je dat tóch doet ) dikke knuffel voor jou
Ik ben trouwens vrijdag naar de 9mnd beurs geweest. Leuk! Ook nog ff over de huishoudbeurs gelopen, maar dat trok ik niet lang hoor. Wat een geschreeuw en getrek en gestruikel over al die k*t karretjes (al neem ik me voor die volgend jaar zelf ook mee te nemen hihihi) NOg een nadeel: ik heb veeeel te veeel geld uitgegeven! Tja ik kón dat leuke jasje niet laten liggen... en die positiekleding..... en die schoonmaakspulletjes.... en dat rompertje..... en... en hahahaha Wat ik ook heb gekocht: een kinderwagen! De Quinny Speedi. Ik was wel helemaal kapot toen ik, veel te laat, thuiskwam. Ik had verwacht zo rond etenstijd, missch iets later terug te zijn. het werd echter 23.30 Kwam mede door het ov hoor, maar ik moest de dag erna weer vroeg op om te werken. Hélemáál kapot! Vanmorgen dan ook heerlijk uitgeslapen. Straks weer naar mijn werk. De eerste late dienst uit een reeks van 4 pfff.
Ik heb niet bijgelezen, mensen wat is het druk met inpakken en andere activiteiten....over een kwartier vertrekken we naar de stadsschouwburg amsterdam voor een toneelstuk van 5 uur......wauw.. Maar natuuuurlijk heb ik gezien dat Moor zwanger is dus: GEFELICITEERD MEID! Een echte Orlandobaby, joehoeeee! Geniet ervan! En Syl, geen zorgen meid, het kan zomaar nog wat oude rommel zijn die er nog uit moest.....ik duim voor een goede afloop! Zo en nu afsluiten, we moeten weg! Doei!
23.30 uur thuis? Jeetje Katjak, heb je lang volgehouden hahahaha Jutte, toneelstuk van 5 uur, pffffffffffffffffff hahahaah krijg je wel eten ondertussen? @syl, oef, wel even spannend he? kuss
middag meiden, na gister een hel drukke dag te hebben gehad kom ik nu weer even buurten hoe het hier is. allereerst wilde ik wel even melden dat mijn schoonvader weer uit het ziekenhuis is en 4 maart zoals de planning nu is word geopereerd Dat is dus best goed nieuws @ Niena heel veel succes zegik hoop dat alles toch snel op zijn pootjes terecht komt. @ sweepy we zullen echt niks tegen sweepman zeggen belooft @ Helma nou zo zit je ook niet altijd bij de opticien toch maar wie weet? @ sasje was heel druk gister en had je berichtje niet meer gelezen maar heb hier net even de solonaise gedaan speciaal voor jou @ ink jij wilt het dus ook niet weten word bij een aantal dus ook voor ons erg spannend @ Lumea ja kleiner staafje zit erin heerlijk is datzeg hoop dat je wat aan mijn update gehad hebt en dronkaards viel reuze mee niet super last van gehad hoe was het eten met schoonfamilie gister? @ ink lekkere tante zeg bah @ helma ow spannend het schiet echt al op naar de 28e @ kwie tuurlijk hebben we je wel gemist maar zijn hier ook heel druk geweest lekker he dat je ff rust hebt. heb je echt wel verdiend na zo'n rot tijd op je werk laat ik maar even zeggen @ moor ik lees hier dat je nog niks weet maar zie je banner al en je bent zwanger joepie weer een oktober beeb erbij Gefeliciteerd meis super jaaaaa ik zie hem op de foto ow wat super zeg. het was voor jou dus echt een vakantie om nooit meer te vergeten @ Lies ik hoop nog steeds met je mee op die 2 strepen dinsdag @ syl nee geen bloed dat mag echt niet het moet gewoon goed blijven gaan ik duim heel hard voor je lieve meis dikke knuffel @ katja hahaha ik had ook zo'n waggentje sterkte met je werk weer @ Jutte 5 uur moet wel een heel speciaal stuk zijn. @ syl lees nu helderrood bah kun je niet naar een dokter met spoed ofzo? ik duim voor je ((((((KNUFFEL))))))) @ moor kun jij wel even je uitgerekende datum doorgeven dan ga ik jou wel even op de lijst zetten
Het zet (nog) niet echt door.... maar het is wel echt rood, ik ga morgenochtend gelijk de Gyn bellen... Ik zou vandaag op kraamvisite gaan maar dat heb ik dus maar afgezegd (was niet in de mood)... vandaag een laffe dag op de bank (lekker filmpje gekeken en we gaan zo eten bestellen). xxx
NOD: * Springmuis, 21 jaar, 22 februari , 29e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 februari , 7e ronde voor 1e kindje * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje * KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 1 maart, voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 3 maart, 10e ronde voor 2e kindje * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje * Miranda, 28 jaar, 6 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * SylviaM, 32 jaar, zwanger in ronde 11 voor 1e kindje uitgerekend 25 oktober * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 25 februari 13.30 uur eerste echo * katja 26 februari verloskundige * Daffie 27 februari 20 weken echo * Loel 27 februari 20 weken echo * sweepy 28 februari 3D en 4D funecho * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo * Desert 2 maart afspraak gyne * Sylvia 2 maart 1e echo 14.10 uur * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur * Sylvia 4 maart afspraak gyn * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * Springmuis 9 Maart 14:30 Intake ICSI * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79: Februari 5x Jongen ;1x Meisje; 1x Jongen + Meisje, Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy
@syl, ik hoop dat het niet doorzet meis. ik duim voor je... @knip, ik gok op 30 oktober 2009, dat zeggen de calculatoren uhm... zet anders nog ffies bij maansteen, zwanger in eerste ronde
Doe maar lekker rustig aan! Ben benieuwd of je evt langs mag komen voor een echo ofzo... Ik hoop zo dat het je nog een keer bespaard blijft...
Even snel reageren, want ik ben nogal drukkies op het moment Moor gefeliciteerd! Geniet er van meis en wat leuk dat ik de pendel goed had, nu het geslacht nog he Syl, kop op meis, doe rustig aan vraag zsm een echo oid en blijf goede hoop houden. Ik duim heel erg voor je dat het goed mag gaan, ik gun het je zo verschrikkelijk... dikke knuffel voor jou! Zo nu ga ik weer snel verder, tot morgen waarschijnlijk Bye!