Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ Lies aan de ene kant snap ik je best maar die spanning vind ik altijd zo erg joh.daarom test ik dan toch maar.
    Ja hier is de ongi gelukkig weer weg
    gister alweer een klusje gedaan en nu volhouden
    zodat we volgende maand gewoon op roze mogen

Dan toch maar een november beeb

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik zie je banner wel Jutte!

En knip, we geven niet op he. Langs een kant ben ik rustiger nu ik merk dat het neit in één-twee-drie lukt en langs de andere kant maak ik me soms zorgen...dom he...

3. hielko2006

daar is helemaal niks doms aan
    ik denk ook het komt wel aar soms denk ik ook zou er dan toch wat mis zijn waarom het niet lukt
    ik bedoel we klussen goed enz daar zou het echt niet aan mogen liggen.

Nou ja we wachtenhet nog maar even af en als er binnen het jaar nog niks is gaan we maar eens naar een HA
    hoe denken jullie daar trouwens over?

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Gisteren nog meer bloed verloren en nu nog steeds een beetje. Ik heb om 14.30 een echo, maar moest er niet teveel van verwachten omdat ik misschien nog niet ver genoeg ben om iets te zien... en als we wel wat zien kan dat daarna nog steeds mis gaan met dit bloedverlies...
    Na een miskraam moet je weer wachten tot een ongi voordat je weer aan de Clomid mag (zei de Gyn net). pfff

5. hielko2006

lieve meis ik duim heel hard met je mee dat alles goed blijft gaan
    laat je ons gelijk even weten hoe het is gegaan bij de gyn met de echo
    we denken aan je.

(((((((((((((((((((KNUFFEL)))))))))))))))

6. hielko2006

NOD:

* Springmuis, 21 jaar, 22 februari , 29e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 24 jaar, 24 februari , 7e ronde voor 1e kindje
    * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje

* KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje
    * Lumea, 32 jaar, 1 maart, voor 2e kindje
    * Rootje, 30 jaar, 3 maart, 10e ronde voor 2e kindje
    * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje
    * Miranda, 28 jaar, 6 maart, 6e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje
    * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september
    * SylviaM, 32 jaar, zwanger in ronde 11 voor 1e kindje uitgerekend 25 oktober
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * sylvia 23 februari 14.30 uur echo ivm bloedverlies
    * Joyce 25 februari 13.30 uur eerste echo
    * katja 26 februari verloskundige
    * Daffie 27 februari 20 weken echo
    * Loel 27 februari 20 weken echo
    * sweepy 28 februari 3D en 4D funecho
    * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo
    * Desert 2 maart afspraak gyne
    * Sylvia 2 maart 1e echo 14.10 uur
    * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk
    * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur
    * Sylvia 4 maart afspraak gyn
    * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken
    * Springmuis 9 Maart 14:30 Intake ICSI
    * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk
    * pupke 17 maart verloskundige
    * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting.
    * inkerbell 26 maart 20 weken echo
    * Desert 3 april internist om 13.50 uur

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje
    * Rootje79: Februari 5x Jongen ;1x Meisje; 1x Jongen + Meisje, Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * Lonny: Heeft even een pauze
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oh syl ((knuf)) ik duim nog steeds voor je meis!

8. hielko2006

heb hem even op de lijst gezet syl
    nog maals sterkte

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mmmm nog geen nieuws van Syl? Hoop toch echt dat het goed gaat bij haar hoor!
    [edit] zie net het berichtje van syl, balen hoor meid, ik wens je heel veel sterkte vanmidddag. Dikke knuffel voor jullie!

@knip, ik hoop dat je het inmiddels iets warmer hebt. Fijn trouwens dat het beter gaat met je schoonpaps en dat hij uit het ziekenhuis mag.
    Enne stiekem toch doorgaan? Jij wilde toch geen november beeb :)

@lieselke, ik duim voor je hoor meis dat je deze week een vette dubbele streep mag hebben!

@jutte, poe het aftellen is nu 'echt' begonnen, nog een weekje! Leuk hoor, lekker naar jullie neiuwe huis! Lekker geshopt op de beurs zie ik, leuk hoor.

Ik baal zo, mijn bloeddruk is weer eens megalaag, ik zou vandaag naar een vriendin gaan, maar als mijn bloeddruk zo laag is, loop ik de hele dag te tollen op mijn benen. Ik ga dan ook echt niet autorijden, is niet verantwoord. Dus heb helaas af moeten bellen.
    Ik heb het wel eens eerder gehad, toen heb ik weken 90/50 gehad (ipv 120/70 normaal) en vanochtend was het weer 100/50... Enne het enige wat de huisarts er van zegt is dropjes eten... dus die ga ik maar halen denk ik :)

Zo dan ik ga zo maar eens richting de AH lopen met Marissa...
    Tot straks weer meiden!

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Sylvia meid, ik denk aan je hoor! De hele dag! Ik hoop dat het niets is, echt waar. Laat maar iets weten, we zijn hier altijd wel voor je hoor! En probeer er rustig naartoe te gaan en nog niet dadelijk van het ergste uit te gaan meis... Dikke knuf

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo

Jemig denk ga effe lezen wat er gekletst is en zie ik dat Syl bloedverlies heeft! Tjee meiss sterkte zeg en hopelijk krijg je goede berichten bij de echo vanmiddag....

Lies; suc6 met testen, ik voelde mij ook niet zwanger en dacht echt dat ik ongi ging worden, had rommelende darmen en steken in mijn buik. Dus wie weet bij jou!

Voel me goed heb veel energie! Hoe is het weer bij jullie Hier schijnt het zonnentje! Ga zo heerlijk eropuit met mijn puppy SEM......

groetjes ink,

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wij wachten tot einde de zomer. Hier doen ze de basisonderzoeken als je na een jaar intesief proberen zwanger te worden nog niet zwanger bent. Dan ist verder zien.

Maar meis, wij gaan het zover niet laten komen he ;) Keep up the spirit!

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goh Syl wat spannend zeg...Wat zegt je gevoel?

Hoop dat je deze uren nog een beetje door kunt komen, gaan jullie wel samen?

Jutte nog een week, schiet op zeg. Ik vond het een hele klus verhuizen pfff...

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hier is het echt str*ntweer! Ga maar eens afwassen en dan mijn haren drogen... Straks op bezoek bij tante (en oma is ook daar).

Echt ellendig weer: motregen, koud, wind, precies herfst ;)

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mijn gevoel zegt dat het niet goed zit.... mijn zwangerschapstesten waren ook niet super duidelijk en naar mijn gevoel heb ik nu gewoon een miskraam...
    Ik heb teveel bloed verloren om het weg te moffelen onder een innesteling.. (naar mijn mening)

16. hielko2006

@ rootje nee nog steeds koud is best een grote ruimte dus voor die warm is duurt echt wel ff
    enne ja tuurlijk gaan we wel door maar ik ga deze maand geen ovu testen gebruiken laat het meer op zijn beloop mijn keus was geen november of december beeb maar ja als het komt ben ik natuurlijk er wel heel blij mee ne moet ik de november /december maand maar voor lief nemen.
    ik doe wel me best hahaha

(klinkt erg tegenstrijdig maar wil zo graag een beebje)
    denk dat jullie zelf dat gevoel allemaal ook wel eens hebben gehad of hebben.

uhmm eet maar lekker veel dropjes zodat je bloeddruk weer snel op pijl is
    dit schiet natuurlijk niet op.

@ink wat fijn dat je je zo happy voelt lekker gaan wandelen hoor
    hier helaas geen zon en erg koud brrrr

@ Lies als het echt niet lukt zou ik graag augustus/september willen naar de HA augustus zijn we een jaar gestopt met de pil.
    maar goed we gaan er gewoon eerst voor dat we voor die tijd al lang zwanger zijn moed moeten we altijd blijven houden.

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Sylvia. Goed dat je snel terecht kunt. Wat een onzekerheid allemaal voor jullie. Moet je vandaag ook nog werken, of heb je je ziek gemeld? Gaat je vriend mee naar de echo? Denk aan je en zoals Knip al schreef, laat je ons iets weten na de echo?

Veel liefs en een ddk (dikke digitale knuffel) vanaf hier.
    ((((((((((((((((((((((((((((((((((Sylvia))))))))))))))))))))))))))))))))))

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

Syl, ik hoop dat alles goed komt met je.

Hier een iets minder leuk bericht.

Tussen mijn vriend en mij gaat het absoluut niet goed, zo erg dat ik overweeg bij hem weg te gaan.

Dus het enige wat ik nu kan doen, hoe hard en moeilijk is hopen dat ik momenteel niet zwanger ben. Hoe graag ik ook wil....

19. hielko2006

lies veel plezier bij tante en oma

@ syl ik snap dat die gedachten er zijn maar hoop toch zeker dat het goed zit helaas zit er niks anders op dan de echo af wachten straks (((knuf)))

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik zou vanmiddag een sollicitatie hebben, maar die probeer ik te verzetten (is tijdens de echo).. afspraak heb ik wel al afgezegd, maar we krijgen elkaar steeds niet te pakken ivm meetings/voicemails etc..
    Ik ben vandaag thuis

Deel Deze Pagina