Ooh nee, Ik heb het berichtje nog niet gelezen maar ik zie in Sylvia's onderschrift dat het mis is gegaan. Snik, wat erg meis....heb er geen woorden voor. Enkel een hele dikke digitale knuffel! Jees, wou dat we door het scherm konden kruipen om je te steunen...hoop zo iets te lezen over waarom het nu alweer mis is gegaan....Of weten ze dat niet? En nogmaals nee! Helma, hoe komt het meis. Is het zo erg? Hopelijk lees ik zo wat meer en zijn mijn vragen beantwoord. Je zult er vast wel saampjes uit komen hopelijk! Gewoon goed praten als dat lukt natuurlijk! Ook voor jouw een dikke knuffel! Nou ja zeg....kom ik hier na alweer een drukke dag snel bijlezen om goed nieuws te lezen ofzo...niet zo een fijn weeken dus voor iedereen... Hoop vanaf nu niets ergs meer te lezen hoor! Zoo moor! Dat is een snelle vroege echo! Hopelijk zie je dan al een kloppend hartje...wel snel maar het kan! OOH desert spannend hoor! Veel plezier vanavond met vertellen. Helma, alcoholisme is een vervelend iets, hopelijk komen jij en je vent eruit meis, nogmaals dikke knuffel! Knip eindelijk warm hihi.... En helma, de dinnetjes zijn er voor je! He bah ink, hopelijk is het smiddags beter geworden. Beterschap en anders idd ff snel naar de HA! Tsjah kwie, soms is je gevoel goed...hier altijd al vanaf dat ik jonger was gevoeld dat mijn cyclus niet goed was en dat als ik zwanger wou worden dat niet makkelijk zou gaan...heb daarom ook lange tijd geroepen ik wil geen kinderen hoor...kan ze toch niet krijgen! Maar als het eenmaal zover is ben ik er toch wel voro gegaan...en het heeft langer geduurd en er was idd iets mis...maar heb nu wel een mooi meisje! Heel veel succes als je het gaat laten testen! Oh nee sylvia wat een rot manier om het te verliezen..bij de gyn nog wel...kan je tranen wel begrijpen...dikke knuf! Ik wilde ook even een leuk fototje van mijn meisje plaatsen..maar dat doe ik in een volgende post! Oh iemadn vroeg trouwens wie mijn hubbie was in het artikel...nou diegene op de foto..het artikel gaat over de prins...maar das niet mijn hubbie hoor! Groetjes, Miranda
@ Jutte: dat begint al op te schieten. O ja, nog geen vreemde haargroei ontdekt . Wel 3 dagen een houten kont gehad . @ Helma: wat erg allemaal, hou je taai meid @ Desert: super leuk! @ SylviaM: OOO NEEEE, meid, ik had zo voor je geduimd heel veel sterkte. Een hele dikke ((((((((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))))))))) Dit had je niet nog een keer moeten meemaken verdorie ( netjes gezegd) @ Sweepy: ben erg benieuwd naar de foto
miran, wat een leuke foto's! Sweepy, graag delen hoor, die dierenecho mogen wij bij je langskomen voor echo's? meiden, ik ben versleten ga vroeg naar bed vandaag! Zo'n eerste werkdag hakt er behoorlijk in!
Hebben ze je een beetje kunnen opvangen sylvia? Ik hoop dat je wat terecht kon met je verhaal... Kan er nog steeds niet bij...
Sylvia, nog een keer een dikke knuffel! Wat zou de reden zijn? Ik weet wel met PCO heb je een hogere kans op een miskraam.....maar is het dat bij jouw ook? Echt ik kan er ook nog niet over uit...vind het zo erg voor je! Groetjes, Miranda
Ja, mijn zusje en stiefmoeder zijn echt super lief. Verder valt het met mij nu wel weer mee, ik heb nu niet meer een "drama gevoel". Het feit dat het een MK was kwam niet als verrassing en daardoor ben je er toch een beetje op voorbereid... Ik was er veel slechter aan toe met mijn MA. Het is alleen nogal oneerlijk, waarom overkomt ons dit? Ik heb het express niet tegen "iedereen" verteld, mijn andere zusje is net bevallen van een dochter en mijn moeder is daar ook veel mee bezig. En beiden waren nogal bot met mijn MA en op advies van vriendlief vertel ik het alleen aan mensen waarvan ik steun verwacht/krijg. Ben wel weer super blij met al mijn vriendinnetjes hier! xxx
Wij dinnetjes zijn er voor je hoor! Tenminste ik spreek nu even voor iedereen maar neem aan dat het ook voor iedereen geld! JE kunt hier altijd terecht met alles hoor! En dan krijg je een dikke knuffel terug! Tis dan wel een digi...maar hopelijk voelt hij net zo goed voor je! Groetjes, MIranda
Ik denk niet dat ik PCO heb en je kan bij meerdere miskramen wel een onderzoek doen, maar dat hoeft van mij nu nog niet. De eerste keer was een MA en hield ik de beeb blijkbaar wel goed vast en nu dus zelf afgestoten... zal wel niet goed zijn geweest.. Ze hebben vandaag wel gelijk even mijn eierstokken, bm en holte van Douglas bekeken en alles zag er helemaal goed uit (is wel weer een geruststelling)
Ja is dan wel fijn idd dat alles er goed uit ziet. Hopelijk word deze cyclus lekker kort en kan je snel weer met clomid verder meis...en dan is het gewoon meteen weer raak! En blijft het lekker zitten 9 maanden. En idd die onderzoeken, is meer stress he..hopelijk ishet gewoon niet meer nodig als het een volgende keer helemaal goed gaat! Groetjes, Miranda
Oh, fijn sylcia dat alles er toch ok uit ziet. Is toch een hele geruststelling he! En tuurlijk zijn we je dinnetjes hier @miran: (nog effie vergeten daarstraks) zo'n schattige foto's van alyssa, helemaal geweldig!
@ Sylvia: wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Het was zo gaaf om je zwangerschapstest te zien en nu is het weer voorbij . Het is zo onwerkelijk en wilde dat je dit niet weer had hoeven meemaken. Ook al was je er meer op voorbereid dan met je MA, het blijft heel verdrietig en toch weer een klap. Goed om te horen dat je er met je zusje en stiefmoeder over kunt praten en dat ze je steunen, en hoe is het met je vriend? Veel sterkte meis. Liefs en een dikke knuffel vanaf hier in vijfvoud.
Vriendlief was er ook wel een beetje stilletjes onder en vond het allemaal erg oneerlijk. Eind van de middag zei hij (uit zichzelf zowaar) dat hij zich er erg verdrietig onder voelde.
ja hallooo, tuurlijk is het voor hem ook niet leuk. Vooral omdat hij niet jouw lichaam kan voelen he...jouw gevoel zei je al dat het niet goed zat...maar dat houd niet in dat hij blijft hopen....zielig zijn de mannen ook soms he....ze kunnen zo weinig doen verder dan iets aandragen... Ooh syl een knuffel voor je ventje ook he... dat heeft ie wel verdiend nu die uit zichzelf zei dat hij ook wel verdrietig is...toppie hoor kunnen niet veel mannen!