Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ehm, ja hoor, gezien de omstandigheden lig ik best lekker, hihi
    en met jou?

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Kleine meid ligt nog steeds te slapen, en wilde eigenlijk nog even de stad in, gaat nu niet meer lukken. Na ja dan morgen maar.

Jutte hier werkt het altijd het beste om dingen op het laatste moment te doen, zoals inpakken enzo...Komt helemaal goed!

Kan echt merken dat ik zwanger ben, ik wil weer vanalles doen in huis.

Had ik ook toen ik zwanger van Loïs was. Onze slaapkamer moest behangen en geschilderd worden. Ik wilde perse nog een nieuwe vloer hebben en ja ik was al 30 weken zwanger hoe bedenk je het...

En nu krijg ik weer de kriebels, de hal moet gedaan worden, ik wil een nieuw vloerkleed en zo kan ik nog wel wat bedenken, is raar toch...Vriendlief vindt het gelukkig allemaal okee. Hij zegt altijd je doet maar!

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Jutte hoezo er naar uit leven je telt zelfs al in uren hahaha
    en wat heb je toch een scheet van een man
    kan die van mij een voorbeeld aan nemen als ik het zo hoor allemaal ;)

@ miranda hier op het werk en doe veel te weinig :(
    verder gaat het goed :D

4. hielko2006

suuz hahaha mooie bijkomstigheid
    maar gaan we wel lekker thee drinken vrijdag of moet ik mee klussen ? hahaha

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nee Knip je hoeft niet te helpen, wees niet bang ;)

6. hielko2006

oke is goed anders had ik de werk kleding aan gedaan hahaha

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    whahahaha

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, ga men banner maar aanpassen

Toch goed gevoeld gisteravond, ongi is erdoor...

Dan gaan we maar voor een decemberbeebje! Ons kan het echt geen r**t bommen wanneer het komt (hoewel ik zeker begrip heb voor meiden die een paar maandjes overslaan,maar wij hebben nergens veel verjaardagen, dus no prob ;))

Zo, nu seffie nog tegen mannetje zeggen als ie thuis is :-s

9. hielko2006

neeeeeeeee , :evil: weg wezen dat hadden we niet afgesproken

Dikke knuffel lies ((((((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))))))))

en we gaan voor een late november / begin december beeb

samen zwanger oke ;)

geef je nieuwe nod maar door zal ik hem op de lijst zetten.

nogmaals een knuffie

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Shoot Lies, je wist het al he....Ik ben zelf een dec beeb, en ik vind de dec maand ook een echte feest maand, dus wat maakt het uit! Nog meer gezelligheid!

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Is in mijn geval ook zo, maar Jutteman is nogal van het voorbereiden en voorwerken, haha... (ja, knip, hij is niet helemaal perfect hoor...)

Dat had ik ook. Wij hadden ineens een nieuwe bank gekocht, daar hoorden natuurlijk nog meer nieuwe meubels bij en dan ook maar gelijk even de muren en het plafond van de woonkamer schilderen.
    Maar...........mijn vader had 1 laag op het plafond zitten en mijn vliezen braken!
    Dus mijn familie heeft in het weekend dat Mirthe geboren werd hals over kop samengewerkt om de woonkamer te schilderen en schoon te maken, zodat dat klaar was toen ik thuis kwam. Op zondag bevallen, op dinsdag reed Jutteman mij in een rolstoel door de IKEA omdat we nog wat plankjes en dergelijke moesten hebben...hihihi....
    Belde een collega me op om me te feliciteren met de geboorte, zegt ze "ben je nu in het ziekenhuis?", ehm, nee in IKEA..... :)

Oh nee....lees het nu van Lieselke, balen meid....enne, in december jarig zijn is ook leuk hoor! Krijg je lekker vaak en veel cadeautjes, hahaha

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Nieuwe nod is 24 maart btw... :)

Lekker 3 daagjes voor mijn verjaardag, zou mooi zijn!

*gaat effe balen nu*

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Tnx, maar idd, wist het gisterenavond al hoor...

Maar wordt vooral koekeloere van mijn nichtje nu. zij is 4,5mnd zwanger nu (we waren dus ongeveer gelijk beginnen gaan voor een beebje) en ik weet niet hoe ze het weet, maar altijd zo rond mijn nod krijg ik berichtjes dat ik moet testen en de moed niet mag opgeven en dat het wel komt en dat zij ook buikpijn had en blablablablaaaa... Ik gun hen hun beebje zo hard he, maar ik hoef niet elke maand opgejut te worden... Snappie...

*dom he*

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he lieselke, jammer meis! Was je gevoel toch goed....wel heel erg vervelend...jouw maand komt ook! En idd voor je verjaardag zou leuk zijn hihi..

Hmm hier zijn de duivels eindelijk weg!

Echt begin er een beetje ritme in te zien...

op dag 14 ei pijnen...en posi ovu test...op dag 21 bruin...tot dag 28...dan helder rood...en dat 7 dagen lang... Lijkt wel een goeie cyclus enkel dat bruin is niet goed....Alsof mijn baarmoederslijmvlies te vroeg afbreekt ofzo...

En dit is al de 3e keer dat het me zo opvalt...dus er zit wel ritme in...Nu afwachten wat deze cyclus doet.

Groetjes,
    Miranda

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ah lies, meis ((knuf)) voor jou!

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaaaah Lies, kan begrijpen dat je baalt hoor! Knuffieeeeeeee

@miran, uuh bruin is toch oud bloed? Tenminste dat heb ik ooit meegekregen op school...mja ik was vroeger nooit helemaal op deze wereld, dus kan het ook mis hebben hahahaha

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh Jutte echt waar, kraambed bij de Ikea en ik maar denken dat ik erg was...Hahaha

Blijft een vreemde gewaarwording dat zwanger zijn!

18. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Sorry Syl, niet echt tactisch om een dag na jouw miskraam over mijn eventuele zeer lichte streep te beginnen. Ik had beter een dagje later daarmee kunnen komen. Dikke kus!

Chips Lieselke, weer die stomme rode jongens. Hopelijk komt de deal die je met Knippy hebt wel uit. Ik had een deal met Jutte maar helaas heb ik die verbroken. 8)

Jullie hebben een boel bijgepraat zie ik. Ik was een dagje naar mijn oma (* Ik geloof het niet, Marloes staat voor de deur. Kom snel binnen kind, jij wel :) :) *) en was pas tegen vijf uur thuis. Best leuk om haar weer eens gezien te hebben, want zo vaak zie of spreek ik haar niet. Als ik bel dan legt ze na amper vijf minuten de telefoon neer want anders kost het mij te veel geld (vindt ze) en ze vindt het ook niet nodig dat ik regelmatig langskomen want ik moet van ver komen (vindt ze ook). Eigenwijse tante hoor die oma van mij.

Ik ga me maar even op de minst leuke taak gooien. Gisteren een trojan horse van mijn pc gekickt maar nog geen tijd gehad om een nieuwe scan te doen. Hopelijk is die horse echt vertrokken want ik hoef 'm niet meer.

19. hielko2006

zo ik ben weer thuis gedoucht en nu met eten bezig tussendoor maar even reageren

@ Jutte net niet helemaal perfect das jammer :)

@ 24 maart ga ik toevoegen lies zou echt een mooi verjaarscadeau zijn zeg
    uhmmm lies zou je nichtje hier meelezen stiekem en daarom weten dat je rond je nod zit

@ Miranda jaaaaa duivels eindelijk weer weg
    ennne misschien eens aangeven dat e best een regelmaat inzit misschien kan een arts er dan wat mee

@ suuz wat deed jij op je kraambed dan? word nu nieuwschierig

@ Kwie ik hoop dat mijn deal met lies gaat lukken hoor
    jammer dat de jouwe met jutte niet gelukt is maar ja het kan nog jutte is nog niet bevallen gelukkig
    enne wat lief van je oma mar ze weet zeker niet dat bellen tegenwoordig bijna bij elke provider gratis erbij zit hahaha
    ow een trojaans paard die zijn niet fijn hoop dat je hem kwijt bent nu.

20. hielko2006

hahaha zie nu dat ik mijn 2400 bericht getypt hebt gaat snel joh

Deel Deze Pagina