NOD: * Springmuis, 21 jaar, 22 februari , 29e ronde voor 1e kindje * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje * KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 1 maart, voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 3 maart, 10e ronde voor 2e kindje * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje * Miranda, 28 jaar, 6 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, ? maart, 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 25 februari 13.30 uur eerste echo * katja 26 februari verloskundige * Daffie 27 februari 20 weken echo * Loel 27 februari 20 weken echo * Sylvia 27 februari gyn 14.20 uur * sweepy 28 februari 3D en 4D funecho * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo * Desert 2 maart afspraak gyne * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur * Sylvia 4 maart afspraak gyn * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * Springmuis 9 Maart 14:30 Intake ICSI * Moor 10 maart 16.20 uur eerste afspraak VK * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79: Februari 5x Jongen ;1x Meisje; 1x Jongen + Meisje, Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy
heb trouwens nieuws van springmuis haar pc is bijna kaduuk ze had een berichtje bij de rmmc hyves gezet
Ah, ok dan, met muissie is alles in orde, alleen met haar pc niet! Neenee, ze leest hier niet mee. We zaten zo ongeveer gelijk. enja, eigenlijk stuurt ze elk weekend een berichtje Heb hoofdpijn, hubbie is aan het badderen en hoop vurig dat ie snel naar de frituur wil gaan. Geen flut zin om te koken
Bruin is idd oud bloed.....dus weet niet hoe het komt. Jaah knip ik ga het zeker allemaal aan een arts vertellen..nog maar een maand! Hopelijk is het gewoon niet meer nodig en is het deze ronde raak! Tis trouwens nog niet helemaal weg...net weer een rode onderbroek...blahhh...hele dag niets en nu ineens weer rode kwak...dus nog even afwachten..... Sylvia hoe is het nu meis? Moor....kan je het al goed bevatten en moorman? Verder iedereen een dikke knuffel! Miranda
@ Suuz: JAAAAAA bijna op de helft . Ik leef nu helemaal naar vrijdag, want dan krijgen we eindelijk te horen of het een jongen of meisje word. Tot nu toe zijn we super positief. Maar de 28 weken grens zal toch wel heel spannend zijn Fijn dat je weer meer energie krijgt en veel plezier bij de echo! @ Kwiepark: hahahaha veel plezier met het niet denken aan streepjes :^o . Ik duim voor je! @ Ink: dat de behandelingen maar snel aan mogen slaan @ Helma: goed zo, jij bent het kwijt en hij zit ermee. Dat hij maar eens even goed na gaat denken. @ Lies: stomme . Ik wil ze niet meer zien. Fijn dat je zo positief blijft. ((((((((((((knuffel))))))))))))) zo weer ff bijgelezen
Knip, wil je mijn NOD aanpassen naar de 13e? Dan ga ik uit van afgelopen maandag...toen het roodverlies kwam ipv bruin... Ik zie het wel weer....
@ lies dan is het alleen maar vervelend dat ze eingelijk elke week smst dus niet specifiek tijdens de laatste dagen en snap goed dat je geen zin hebt in koken ga maar lekker vroeg je bedje in zodat deze vreselijke dag voorbij is. @ Miranda toch weer een rode onderbroek bah hoop dat dat de laatste was @ Loel spannend ik ben ook heel nieuwschierig wat het gaat worden wat dachten jullie zelf ook al weer? @ miranda nod ga ik aanpassen voor je
NOD: * Springmuis, 21 jaar, 22 februari , 29e ronde voor 1e kindje * helma 29 jaar , 28 februari , 7e ronde voor 1 kindje * KwiePark, 27 jaar, 1 maart , 11e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 1 maart, voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 3 maart, 10e ronde voor 2e kindje * Lente1973, 35 jaar, 6 maart , 5e ronde voor 3e kindje * Miranda, 28 jaar, 13 maart, 6e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 15 maart, 18e ronde voor 1e kindje * Knippy, 24 jaar , 18 maart , 8e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 24 maart , 8e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, ? maart, 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 voor 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 voor 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 voor 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 voor 2e kindje uitgerekend 14 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 voor 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 voor 1e kindje uitgerekend 30 oktober Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Joyce 25 februari 13.30 uur eerste echo * katja 26 februari verloskundige * Daffie 27 februari 20 weken echo * Loel 27 februari 20 weken echo * Sylvia 27 februari gyn 14.20 uur * sweepy 28 februari 3D en 4D funecho * suuz 2 maart 2e afspraak vk + echo * Desert 2 maart afspraak gyne * Daffie 3 maart 3e afspraak bij de vk * sweepy 3 maart afspraak gyn om 9.45 uur * Sylvia 4 maart afspraak gyn * Jutte 6 maart (16 wk zwanger) controle en eerste prikinstructie voor de progesteronprikken * Springmuis 9 Maart 14:30 Intake ICSI * Moor 10 maart 16.20 uur eerste afspraak VK * Joyce 16 maart de 2e afspraak bij de vk * pupke 17 maart verloskundige * Jutte 20 maart (18 wk zwanger) echo en baarmoedermeting. * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 3 april internist om 13.50 uur Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 1x meisje ,1x april meisje ,1x juni meisje 1x juli jongen, 1x november een meisje, 1 x maart 2011 meisje * Rootje79: Februari 5x Jongen ;1x Meisje; 1x Jongen + Meisje, Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda: 4x februari meisje, 1x april jongen , 1x mei meisje , 1x september jongen ,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje en justfem zegt Januari 2009 jongen en bootsy zegt ook Januari 2009 een Jongen Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img] ''Lijstmodjes'': Sylvia, KwiePark & Knippy
@ Knippy: ik was er eerst heilig van overtuigd dat het een meisje zou worden, maarrrr......................nu twijfel ik weer. Nog ff wachten dus .
hahaah spannend dus nog maar een paar nachtjes slapen *********************************************** ik heb bericht van Daan Dit kreeg ik op de hyves Hey wil jij aub doorgeven dat mijn comp is gecrashed en ws deze week weer klaar is. Ik mis jullie ook heel erg en ben natuurlijk helemaal niet meer op de hoogte. snik Met haar zelf is dus gelukkig alles goed alleen haar pc kaduuk ***************************************************
Loel...ik heb een vermoeden dat het een jongetje is... Hihi maar we zullen het misschien wel horen of niet?!?
hey meisjes! @miran, ik geloof dat het hier een beetje begint in te slaan. Moorman had voor vanavond andijviestamp met spekjes en een tartaartje bedacht. Helaas... moor mag geen tartaartjes meer! Althans, niet zoals Moor ze lekker vindt, dus dan maar helemaal niet! Het werd een kipfiletje... Gelukkig is er niks met Daan en muissie twee pc's gecrashed en kwie met trojans... Gelukkig zelf nog nooit meegemaakt! Daffie ook al ffies niet gezien hier! Meid, gaat alles goed met je? Nou, ga ik net met goede moed naar naailes (om mijn broek te maken die ik hopelijk ff niet ga passen), stap ik koud de deur binnen roept "juf" Moor, ben jij zwanger? :doink: uh... ehmmm... hoezo? Nou, ik heb gordelroos en als je minder dan 3 maanden zwanger bent, is dat gevaarlijk. Oh? Tja, euhmmm.... dannneeuuu ga ik maar naar huis. Iedereen natuurlijk feliciteren enzo... De dames wel even uitgelegd dat het nog geeneens 5 weekjes is en eigenlijk nog een geheimpje ze zouden niks zeggen! pff... geeft mij wel de tijd om rustig alles van gisterenavond op de tv te kijken! xx
moor oeps nou dat was voor jou ff heel snel vertellen dat je zwanger bent. maar wel leuke reacties gehad dus eennne de juf niet gefeliciteerd toch
Nou moet wel eerlijk zeggen dat caruli de datum al goed gependeld heeft en ze zei ook dat het een jongen zou worden. Hebben jullie dadelijk allemaal gelijk SPANNEND! Ben blij dat alles goed gaat met muis en daan. @ Bonsai: hoe gaat het met jou? @ Moor: hahahaha, sta je ook mooi te kijken daar. maar een avondje bankhangen is ook lekker toch
whaha moor wel leuk hoor....sta je dan met je mond vol tanden.. Fijn dat het goed is doorgedrongen...wel leuk hoor een orlanda beeb...dat zal die vaak te horen krijgen! Hier een belgie beeb hihi...(rockwerchter)..... En de volgende tsjah...zullen we maar op vakantie gaan! Misschien helpt dat wel...
hahaha waren jullie er dus bij toen alyssa gemaakt is uhmmm mus heeft een heel verhaal op de RMMC hyves getypt lezen jullie het zelf even op hyves.