nou denk dat het er vanavond niet in zit dus misschien morgen maar ik ben echt moe en knipman ook dus zal wel gelijk slapen worden bijd eze zeg ik dan ook alvast truste spreek jullie morgen weer
Het was een vrolijke avond hier op de zp rmmc. Hiero thuis wat minder ivm sollicitatiebrief, maar de brief krijgt wat meer vorm. @ Knippy: Dat van die 14 maart had ik aan jou gericht omdat jij daarvoor in een berichtje gepost had dat je het jammer vond dat ik een weekend weg was en niet mee kon. Maar daarvoor had ik alweer een bericht geplaatst dat ik op zaterdag wel kon omdat het weekendje verplaatst was. Vandaar dat ik weer reageerde op jouw berichtje omdat mijn laastste berichtje je ontgaan was. Tjonge zo lijkt het wel ingewikkeld 8-[ :-s :-k . @ all: Zag dat Ruben weer afgestoft is. @ Desert, kan jij WM er nog een keer opzetten. Weet helaas niet hoe het kopieren en plakken v plaatjes werkt. Heb het wel geprobeerd maar lukte van geen meter. En laten we eerlijk zijn....veeeeeeeeel mooier dan Ruben @ Miran: heb je eigenlijk nog wat gehoord van die sollicitatie? Ik heb hier nog niets gehoord. Nog niet eens een afwijzing . Sorry als ik er overheen gelezen heb. @ jutte: succes hoor met die laatste loodjes voor de verhuizing @ Suuz: Je huis weer helemaal doen weet je al wat de nieuwe kleur vd hal wordt en het vloerkleed? En het gipsen been is ook wel een mooi verhaal natuurlijk @ Lieselke: balen van de ongie meid . Maakt niet uit een december beeb. Het kindje weet zowiezo niet anders. Mij maakt het ook niet zoveel uit wanneer het komt. Alleen 5 december en 1 januari liever niet, maarja dat heb je gewoon niet voor het zeggen. Enneh....als ik deze maand zwanger ben, ben ik ook heel ongelukkig uitgerekend (de dag voor de verjaardag van m'n dochter). Maar dat boeit niet, die is super welkom. Hoop zo op een roze december voor jullie. @ Miran: moet je ook een cyclus dagboek bijhouden voor de gyn? Zonee, is het op zich niet zo'n gek idee om het allemaal eens op te schrijven en bij te houden. @ Kwie: wat een lieve oma heb jij! En is dat stomme paard al vertrokken? En hoe was het bij het verwencentrum, totaal niet aan roze streepjes gedacht natuurlijk. Ik moest zo om wat je schreef vandaag dat je echt niet aan 2 streepjes ging liggen denken :^o . @ Loel: ik heb echt geen idee wat je zult krijgen. Ben zeer slecht in gevoel wat het wordt. Hoe is het verder met jou? @ Moor: wat een toestand op je naailes Leuk hoor! Babymanagement voor mannen hebben we zo'n flyer van gehad die was ook heel leuk. 9-maanden gids voor mannen heb ik nog nooit gezien, moet ik maar eens even googelen. @ Knip: fijn dat alles goed is met daan, bedankt voor het doorgeven. @ Desert: wat een onwijs leuk idee van dat t-shirt! @ Sylvia: hoe was je sollicitatiegesprek Tot morgen!
GOODMORNING! @ Desert: leuk zeg zo`n shirtje, ben benieuwd naar zijn reactie ooooooooo, sorry Ruben @ Pupke: heb je de carnaval overleefd? Alles goed met je? Nou, ga weer lekker werken van 7:00 - 18:00 tot vanavond en een fijne dag
* KwiePark sjeest voorbij en zwaait nog net even naar haar forumdinnetjes en roept "Tot vanavond, ik ga lekker badderen en genieten van massages! Have fun vandaag!" *
Goedemorgen ladies, @ lumea owwwww nou snap ik waarom je dat schreef maar goed we hebben nog steeds geen datum dus meiden wat doen we nu WANNEER GAAN WE MEETEN!? @ Kwie veel plezier vandaag @ Loel jij moetlang werken nou ja werkse ook al lees je dit dan pas na die tijd @ Joyce vandaag is het jou dag eindelijk de eerste echo kom je het wel even vertellen?
Owh! Na zo'n K*T ochtend (ja nu al!) maakt zo'n afbeelding met zo'n vreselijk lekkere vent mijn dag wel weer een beetje goed...... *begint te kwijlen en te zweten, had het al warm...... Doe mij die maar!*
@ lies ik wil je even bedanken ben helemaal bij met die mijnkalender .net is best wel handig dus bij deze thankssss hoe voel je je nu trouwens en hoe reageerde je manneke dat je de weer hebt.
aaaah nu al weer zo'n k*t ochtend gehad balen meis is er nog niet echt verandering tussen jou en je manneke dan veel plezier met wentworth je mag hem helemaal hebben vandaag denk dat de andere dat ook wel goed vinden en zo niet nou pech hij is nu van jou ((((((knuffel)))))) ik heb trouwens wer op je zussie gestemt als ik werk zelf 2 keer ik denk dat ze wel gaat winnen en wat krijgt ze dan ben wel nieuwschierig
Mmmm heerlijk voor wakker te worden , heb ook zoiets van mocht ik blijven liggen ,zou heerlijk zijn. Ben nu al 3 nachten op de pot aan't zitten op en af ,mijn darmen zitten in de knoop. Strakjes komt onze zoon terug uit logies ,dadelijk ons wassen en pistolets halen ,tanken ,krantenwinkel gaan enz. In de week naar The scorpion king gekeken die The rock kwijllllllllll* Zijn er nog dames die moeten testen?
@ Knip: ik ben nu aan het zoeken naar een tijdelijke kattenopvang. Gewoon om maar eens een paar dagen weg te gaan. En nee, dan laat ik MIJN katten daar natuurlijk niet achter! Ik wacht deze week even af, en dan ga ik besluiten. Waarom K*T? meneer ging vanmorgen toch weg zonder gedag te zeggen, heb ik sms gestuurd: zie je dat ik niet gek ben! Wat denk je... is terug gekomen om te vragen wat ik bedoel! Nou.... dat ik niet gek ben als ik zeg dat je geen gedag zegt! Nou, toen ging ie weer! En ikke... opgefokt natuurlijk! Zat ruim een half uur te vroeg op mijn werk! Collega zegt: volgens mij ga jij binnenkort verhuizen?
ach meis heel begrijpelijk dat je even weg wilt en je katten daar niet achterlaat. Als je eenmaal weg bent zal hij er best wel achterkomen dat hij je dan mist en hopelijk veranderd hij er dan wat aan. Had je die collega al een klein beetje ingelicht of kwam het uit het niets?
Morgen allemaal! Jeetje, julli hebben gisteren nogal geklept. Ik heb me op de zetel gelegd, mannetje is frietjes gaan halen en ik ben vrij vroeg in slaap gevallen. Gelukkig is de hoofdpijn nu weer helemaal weg. Allebei gister toch traantje gelaten...dom he...Nog nooit gehad en zeker hij niet... Naja, we gaan weer lekker verder volgende week en ik weiger de duiveltjes in de volgende ronde, want wil niet ongi zijn om men verjaardag Ben effe de was aan het doen en dan boodschapjes straks... effe kort nog: @miran: anders moet je ook eens op mijnkalender.net gaan en alles netjes bijhouden. (graag gedaan Knip, ik vindet ook helemaal geweldig, kan je zelfs temp.curve doen, maar dat doe ik niet). en als je dan toch een afspraak hebt bij ha of gyn, kan je alles netjes afdrukken... @all: ik ga er ook een Belgje bij stoppen als jullie het goed vinden, Ruben en Went en... (ga hem effe opduikelen) kunnen dan lekker pokeren als wij er niet zijn!
@ lies wat fijn dat je hoofdpijn weg is en je toch lekker hebt geslapen kan me heel goed voorstellen dat jullie een traantje moesten laten je wilt toch echt die rot niet maar lekker een 2de streep helaas gaat het niet allemaal zo makkelijk als we gedacht hadden dat tempen doe ik ook niet heb al een paar keer gedacht ga ik doen maar 's ochtens vergeet ik het elke keer dus schiet niet op dan.