@ Knip: ik heb mijn collega het hele verhaal verteld hoor! Kan onwijs fijn met hem praten. Gister mijn beste vriend ingelicht (zijn vader is alcho, maar heeft hij geen contact meer mee). Die zei dus dat het probleem pas herkend zal worden als er een gevolg is. Dus alsik wegga omdat in vind dat hij een probleem heeft, gaat hij misschien inzien dat ie inderdaad een probleem heeft. Op dit moment vind ik het een probleem maar hij niet! Snap je het nog? Owh Liesje, fijn dat je hoofdpijn weg is, maakt alles weer wat fijner om te zien.... (denk ik?)
Morning! Omg 's ochtends vroeg al zo'n lekkere kerel, wat is hij toch mooi...Mijn vriend snapt niet dat ik hem knap vind, jajaja... Helma toch dat is geen lekker begin van de dag zeg, wat een rot situatie. Neem tijd voor jezelf meid, dit trek je niet lang. Lieve Lies die rot duivels ook...Gelukkig voel je je al wat beter! Joyce eindelijk is het dan de 25e! Spannend hoor! Knippy gave auto heb je hoor Wil ik wel een ritje mee maken... Het is hier zowaar nog redelijk weer, flauw zonnetje...Ik was voorbereid op regen! Ga straks eerst iets nieuws kopen voor mezelf moet echt nodig een nieuwe trui hebben. Heb normaal altijd wat kortere truien aan maar dat kan ik niet meer hebben, zonder dat er wat onder tevoorschijn komt. Ben al 3 kilo aangekomen, en ik denk dat de helft al bij mijn (.)(.) zit, my god wat zijn ze groot, voor mijn doen dan he...
@ lies ziet er goed uit laat ze maar lekker gaan pokeren hoor. @ Helma wat fijn dat je zoveel mensen hebt om mee te praten. het is al moeilijk genieg en als je het dan alleen moet doen valt het nog zwaarder. hopelijk hebben je acties invloed op hem en doet hij er wat mee. (((((((((knuffel))))))))
Lies weet je welke Belg ik ook wel wat vind? Die Toby van MegaMindy, hahaha...Weet niet hoe hij heet, zal eens googelen
@ suuz lekker he al die mannen en helaas ik heb een seat ibiza niet zo'n mooie sportwagen maar goed at mag de pret niet minder maken succes met shoppen zo.ow en hier ook een heel ieniminie zonnetje heerlijk word je gelijk wat vrolijker van.
Ahja, Tooooobbbyyyyy Zijn hier ook wel heel wat leuke BB'tjes hoor @Helma: goed meid, ik denk dat het mss niet zo slecht is om hem effectief te laten voelen dat het je menens is. Ik hoop dat ie z'n verstand vind, bijdraait en dat het ooit wel weer goed komt hoor! *gaat de was uithalen en haartjes drogen*
Goedemorgen allemaal Gaap compleet wakker owwwwwwwww dank je Desert 8) . Lief hoor En staat 'm vervolgens af aan Helma. @ Helma: knuffel voor jou meis, wat een ochtend weer @ Niena: dá's ook niet fijn om zo ziekjes te zijn @ Lieselke: Het is ook gewoon heel teleurstellend als je dan weer ongie wordt en allebei zo graag een kindje wil. Niet zo gek dat er dan wel een traantje gelaten wordt meid. Big hug voor jullie allebei. @ Knippy: deze maand wil je gewoon zonder ovutesten ervoor gaan? En volgens mij heb ik iets gemist over je auto. @ Loel: zo wat een enorm lange dag heb jij voor de boeg! Werk je altijd zulke uren? @ Suuz: shop ze. Ok ik ga er weer snel vandoor want er is hier een hyper meisje dat op de computer mee zit te r ammen. Doehoei
Hallo allemaal, Ik heb alles gelezen maar heb even geen puf op iedereen te reageren. Knippy bedankt voor het posten bij de aug. mama's. Iedereen is heel blij dat we weten hoe het met Daan gaat. Vandaag voor de laatste keer de flessen voor MvM klaargezet. Ik ben heel blij dat ik er klaar mee ben.
*applausje voor de laatste flessen van Sweep * Zo, mijn trui is droog, ga maar eens boodschapjes doen nu! Tot strakkies allemaal!
Goedemorgen dames, Vandaag uis eindelijk de dag Ben zo zenuwachtig, is echt niet normaal, heb ook gelijk vanmorgen nog ff bloed klaten prikken, had ik nog niet gedaan. Moet zo om 13.30
Kan me indenken dat je zenuwachtig bent, komt allemaal goed. Vind het wel zo laat om de 1ste echo te krijgen, maar is overal weer anders. Zie net trouwens dat er een vliegtuig neergestort is brrrr, is te hopen dat ze het allemaal overleven!
@ Miranda jaaaa alyssa al bijna 1 jaar schiet echt op. @ Lumea hahaha lekker is ie he ow en auto ik had op hyves met de buddypoke een berichtje gestuurd met een auto erbij en jep ik wil er zonder ovutesten toch voor gaan wil er wat minder mee bezig zijn maar lukt me niet echt moet ik eerlijk zeggen @ sweepy graag gedaan daan had er zelf om gevraagd ow en de laatste flessen super. @ joyce nog maar 1,5 uur spannend @ suuz vliegtuig neergestort huh waar en ja hoop ook dat het goed gaat met inzittende